187 posts, 10 pages, 54,911 views
Renell, 5.2.2008 14:17:
Tässä olen miettinyt että pitäisi hankkia Xbox. Valaiskaahan minulle, mikä oli se oikea laatikko. Noita näyttää olevan monia eri versioita, esim. Elite, Premium ja sit toi ihan basic. Mitä kovolla tekee Xboxis? Onko perusmallis HD liitäntää? Ja HD:stä muutenkin, kuinka huomattava ero on ja vaatinee HD Ready töllön?
Renell, 5.2.2008 14:17:
Tässä olen miettinyt että pitäisi hankkia Xbox. Valaiskaahan minulle, mikä oli se oikea laatikko. Noita näyttää olevan monia eri versioita, esim. Elite, Premium ja sit toi ihan basic. Mitä kovolla tekee Xboxis? Onko perusmallis HD liitäntää? Ja HD:stä muutenkin, kuinka huomattava ero on ja vaatinee HD Ready töllön?
mikko a, 5.2.2008 22:46:
sit vielä.. toi tuuletin pitää kyl melko julmaa hurinaa. en o tsekannu, mutta ilmeisesti noita kasataan useamman eri valmistajan dvd-asemilla, ja googlaamalla varmaan löytyy se hiljaisin versio..
klubbero, 6.11.2008 20:38:
Microsoft julkaisee Xbox 360:n suuren syyspäivityksen 19. marraskuuta.
New Xbox Experienceksi ristityn päivityksen lyhyt oppimäärä. Päivitys pistää konsolin käyttöliittymän täydelliseen remonttiin. Uusitun suunnittelun ansiosta käyttäjät voivat helpommin hahmottaa sekä konsolinsa että Xbox Liven sisällön.
Uuden visuaalisen ilmeen mukana pelaajat pääsevät myös luomaan oman Avatar-hahmonsa, joka näkyy konsolin päävalikossa liikuttaessa. Hahmot osallistuvat toimintaan myös niitä tukevissa peleissä. Tulevaisuudessa pelaajat voivat varustaa hahmonsa muun muassa pelikohtaisilla vaatteilla.
Puhdasta pelikäyttöä ajatellen päivityksen kuumimpia ominaisuuksia on mahdollisuus kopioida pelilevyt kiintolevylle, jolloin konsolin ei tarvitse pyörittää DVD-asemaa pelatessa. Tuloksena on hiljaisempi konsoli ja nopeammat lataustauot. Levy tarvitaan kuitenkin pelin käynnistämiseen.
Syntse, 30.12.2008 09:45:
...joka sekin kyllä on kesken, puhumattakaan Fallout 3. Ei oo tarpeeksi aikaa pelailla kaikkia noita uusia kivoja pelejä kun pitäisi töissäkin käydä ja tienaa rahaakin sekä pitää nainen tyytyväisenä.
Keskiyon Keisari, 30.12.2008 08:44:
Johan nyt, täältä löytyy PS3-topikki jossa on sivukaupalla tekstiä?! Mutta missä ovat kaikki paremman konsolin käyttäjät, tähän topikkiin kun on kirjoitettu yllättävän vähän?
Joo ilmeisesti ps3:n hankinta on joku aivan uskomaton elämys josta pitää kertoa kaikille kissoja ja koiria myöten. :Dtomii, 30.12.2008 10:09:
---
Keskiyon Keisari, 30.12.2008 08:44:
Johan nyt, täältä löytyy PS3-topikki jossa on sivukaupalla tekstiä?! Mutta missä ovat kaikki paremman konsolin käyttäjät, tähän topikkiin kun on kirjoitettu yllättävän vähän?
---
Heh... joo... ehkä boxin ostaminen ei sitten ole mikään niin juhlava tapaus, jota pitäisi tulla toitottamaan kaikille forumeille? :) Tuollakin aika moni viesti on tyyliin "ostin/ostan ps3:n!" Mutta mikäs siinä, ei kait sekään väärin ole. :)
ezzy, 30.12.2008 10:32:
himottais ostaa boxi taas, nyt kun bongasin pelien hinnat amazon.co.uk:ssa tällä hetkellä...voi hellllvetti tätä maata.
sts, 30.12.2008 10:34:
---
ezzy, 30.12.2008 10:32:
himottais ostaa boxi taas, nyt kun bongasin pelien hinnat amazon.co.uk:ssa tällä hetkellä...voi hellllvetti tätä maata.
---
Mun tekis mieli ostaa se pelkän PGR:n ja FORZAN takia.
ezzy, 30.12.2008 10:36:
-clips-