http://www.burnoutfinland.com/
187 posts, 10 pages, 54,908 views
sts, 30.12.2008 10:38:
---
True :D Itse ostan boxin ps3:n rinnalle juurikin noiden kahden autopelin takia, samallatavalla mulle ps3:n killerapp oli gt5p. Pelaan kuitenkin 80% lähinnä autopelejä. :) Ja boksi on nykyää niin halpa ettei sijoitus ole paha.
Keskiyon Keisari, 30.12.2008 08:44:
Johan nyt, täältä löytyy PS3-topikki jossa on sivukaupalla tekstiä?! Mutta missä ovat kaikki paremman konsolin käyttäjät, tähän topikkiin kun on kirjoitettu yllättävän vähän?
Peleistä sen verran että Gears of War 2 on mielestäni vuoden peli. Loistava grafiikka, hauskaa äijjäilyä, todella tiukkaa toimintaa, älyttömän massiivista meininkiä, mitä muuta mies kaipaa. :D Tosin sillä varauksella että pelaat co-oppina.
UnityF, 20.1.2009 10:44:
Tuos kun oli pelien kalleudesta ym..
niin eihän ne pitkää pysy siinä 70e pinnoilla vaan aika pian ne tippuu 50e ja hauskoja löytöjä tekee jo ihan kympistä ylöspäin..
akir0, 20.1.2009 11:19:
Ja pelit kannattaa kyllä hankkia play.comista ja play-asia.comista, josta saa uutuudet merkittävästi halvemmalla.
akir0, 20.1.2009 11:19:
---
UnityF, 20.1.2009 10:44:
Tuos kun oli pelien kalleudesta ym..
niin eihän ne pitkää pysy siinä 70e pinnoilla vaan aika pian ne tippuu 50e ja hauskoja löytöjä tekee jo ihan kympistä ylöspäin..
---
Ja pelit kannattaa kyllä hankkia play.comista ja play-asia.comista, josta saa uutuudet merkittävästi halvemmalla.
a98, 20.1.2009 11:51:
ei todellakaan kannata ostaa suomesta yhtään mitään pelejä (paitsi tietysti isot paketit kuten guitar herot sun muut), ellei nyt aivan pakko ole saada ihan heti jotain tai joku on oikeasti hyvä tarjous (harvinaista)
Keskiyon Keisari, 22.1.2009 10:38:
Just, lähti sitten perjantaina boxi huoltoon, ilmeisesti vika näyttiksessä. Meni sentään kuitenkin vielä takuun piikkiin. Toivottavasti vaihtavat huollossa vaikka uuteen konsoliin ja tietenkin uudempaan malliin. Ikävää että huollon palvelukeskus on Saksassa, joutuu odottelemaan 2-3 viikkoa vähintään.
Onko muilla kokemuksia boxin huollosta?
UnityF, 20.1.2009 12:26:
---
a98, 20.1.2009 11:51:
ei todellakaan kannata ostaa suomesta yhtään mitään pelejä (paitsi tietysti isot paketit kuten guitar herot sun muut), ellei nyt aivan pakko ole saada ihan heti jotain tai joku on oikeasti hyvä tarjous (harvinaista)
---
Itse olen eri mieltä tässä asiassa. Hinnat on vähän suolaiset suomessa mut ei mitkään mahdottomat. (kyl mä oon n.50-60e laittanu paljon turhempaakin asiaan kuin peliin ). Ok jos tahtoo/osaa/jaksaa kikkailla ulkomaalaisilla sivustoilla ostelemassa. Henkilökohtaisesti kuitenkin kannatan suomalaisista liikkeistä / sivustoista tilaamista niin maahantuonti lisääntyy ja sitä myöten hinnat laskee.