Xbox 360 -topiikki

187 posts, 10 pages, 54,443 views

AnderS

Posts: 470

#121 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?Ei totellu mitään ohjaimen nappeja joten mä sammutin koko paskan. Iskin uudelleen virrat päälle niin kuvaruutuun tuli jotain ihme kirjoitusta mustalla pohjalla ja alla luki isolla CODE ERROR.
Sammutin virran taas ja laitoin virran uudestaan masiinaan, niin se lähti kyllä lataamaan peliä mutta heitti taas jumiin.

Onko kellään ollu vastaavaa tautia xboxin kanssa?
Slusse

Posts: 115

#122 • • Slusse mukamasmuusikko

AnderS, 23.2.2009 15:36:
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?Ei totellu mitään ohjaimen nappeja joten mä sammutin koko paskan. Iskin uudelleen virrat päälle niin kuvaruutuun tuli jotain ihme kirjoitusta mustalla pohjalla ja alla luki isolla CODE ERROR.
Sammutin virran taas ja laitoin virran uudestaan masiinaan, niin se lähti kyllä lataamaan peliä mutta heitti taas jumiin.

Onko kellään ollu vastaavaa tautia xboxin kanssa?


Why do I sense a RROD coming to a Xbox near you? :)

--
s
AnderS

Posts: 470

#123 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Slusse, 23.2.2009 16:02:
---
AnderS, 23.2.2009 15:36:
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?Ei totellu mitään ohjaimen nappeja joten mä sammutin koko paskan. Iskin uudelleen virrat päälle niin kuvaruutuun tuli jotain ihme kirjoitusta mustalla pohjalla ja alla luki isolla CODE ERROR.
Sammutin virran taas ja laitoin virran uudestaan masiinaan, niin se lähti kyllä lataamaan peliä mutta heitti taas jumiin.

Onko kellään ollu vastaavaa tautia xboxin kanssa?

---

Why do I sense a RROD coming to a Xbox near you? :)

--
s



Juuh siltähän se vaikuttaa, lueskelin tossa vähä interwebsiä ja taudin kuva on selkee. Eli mun boxi pääsee saksan matkalle. :)
speukka

Posts: 335

#125 • • speukka
Itsellä joskus vilkutti punavaloa kun siirsin vehkeen paikasta a paikkaan b ja kytkin virrat päälle. Sydäristä toipumisen jälkeen revin virtapiuhan irti seinästä ja laitoin hetken päästä kiinni ja toimi taas.
zeuzz

Posts: 526

#126 • • zeuzz digital punk
oma kone on just tulossa saksasta :) ilmeisesti oli tuuletinvikaa tms. pelit jumitti puolen tunnin pelailun jälkeen.
toivottavasti tulee perjantaiksi, fallout 3 pahasti kesken vielä :P
onneksi ei kustantanut itselle mitään, paketinkin hakivat kotoota.
mange

Posts: 1,913

#127 • • mange Terrorcraft

AnderS, 23.2.2009 15:36:
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?Ei totellu mitään ohjaimen nappeja joten mä sammutin koko paskan. Iskin uudelleen virrat päälle niin kuvaruutuun tuli jotain ihme kirjoitusta mustalla pohjalla ja alla luki isolla CODE ERROR.
Sammutin virran taas ja laitoin virran uudestaan masiinaan, niin se lähti kyllä lataamaan peliä mutta heitti taas jumiin.

Onko kellään ollu vastaavaa tautia xboxin kanssa?


Mulle kävi melkeinpä noin mutta ilman mitään Code Error tekstejä. Peli meni jumiin, mikään nappula ei auttanut, eli virrat pois ja uudestaan päälle ja RROD. Boxi lähti sitten takuuhuoltoon 16.2. ja huolto kuulema voi kestää kolme viikkoa tai enemmän. *uuh*
tomii

Posts: 3,594

#128 • • tomii kallion herttua

AnderS, 23.2.2009 15:36:
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?Ei totellu mitään ohjaimen nappeja joten mä sammutin koko paskan. Iskin uudelleen virrat päälle niin kuvaruutuun tuli jotain ihme kirjoitusta mustalla pohjalla ja alla luki isolla CODE ERROR.
Sammutin virran taas ja laitoin virran uudestaan masiinaan, niin se lähti kyllä lataamaan peliä mutta heitti taas jumiin.

Onko kellään ollu vastaavaa tautia xboxin kanssa?



Toi Code Error kuulostaa kyl siltä, että saattaa tosiaan olla hardwaressa jotaan feelua. Mut muuten noi freezailut ei kyl valitettavasti ole mitään harvinaista kamaa, edes konsoleissa (ennen oli toisin :). Esim. Skate 2 freezaa niin 360:llä kuin PS3:llakin (tosin siihen tuli just päivitys, joka mitä luutavammin korjasi tämän, tai toivottavasti teki niin :). Ja esim. Fallout 3 mul jämähti yhteen kohtaan maastossa, joka kerta. Sit kun kiersin sen yhen pienen spotin, niin ei mitään kaatumisia. Eli monasti kyse on vain yksinkertaisesti bugeista peleissä, paskalla säkällä sit taas hardware on lahoamassa. Mut tosiaan noissa mun tapauksissa noiden kahden pelin kanssa ei ole ikinä tullut mitään koodeja ja buuttaus on aina auttanut asiaan.

Onks toi sun boxi muuten kuin vanhaa erää ihan näin asiasta tuhanteen?

--
reivaan kunnes kuolen

tomii

Posts: 3,594

#129 • • Edited tomii kallion herttua

mange, 23.2.2009 18:13:
---

Mulle kävi melkeinpä noin mutta ilman mitään Code Error tekstejä. Peli meni jumiin, mikään nappula ei auttanut, eli virrat pois ja uudestaan päälle ja RROD. Boxi lähti sitten takuuhuoltoon 16.2. ja huolto kuulema voi kestää kolme viikkoa tai enemmän. *uuh*



Kuten tos aikasemminkin heitin, niin 3 viikkoa on jo paskaa mäihää. Kavereilla, duunikavereilla ja muilla tutuilla on tullut (joulua lukuunottamatta) aina reilus viikossa (jep, aika moni kaveri osti 360:sen heti, kun ilmesty, niin RROD on aika yleinen juttu ollut :D ). Parhaimmas tapauksessa alle viikossa. Toi on vaan sellanen mitä yleensä luvataan, että jos sit sattuu venähtämään, niin ei ole sanottu asiakkaalle mitään "tulee viikossa" -> antaa paremman kuvan UPS:sta, kun tuleekin sit luvattua nopeemmin :)

--
reivaan kunnes kuolen

Kimbou

Posts: 608

#130 • • Kimbou
toimiiko xbox pelit xbox-360:llä suoraan/ollenkaan? jostain sellanen käsitys että jonkinlaisella päivityksellä toimis?

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

AnderS

Posts: 470

#132 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

tomii, 23.2.2009 19:02:
---
AnderS, 23.2.2009 15:36:


Onks toi sun boxi muuten kuin vanhaa erää ihan näin asiasta tuhanteen?



Enpäs osaa sanoa onko vanhaa erää mutta takuukuitista tsekkasin milloin oon tän myllyn hankkinu niin 12.12.2006 luki paprussa. Eli vähän yli pari vuotta toimi moitteettomasti mutta sitten rakkine väsähti. Onko sillä jotain merkitystä onko laite ns. vanhaa erää?
UnityF

Posts: 15,721

#133 • • Edited UnityF joo just se

AnderS, 23.2.2009 15:36:
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?





Pelaaja lehdestä: nro 74 marraskuu 2008:
sivu: 11

RESETOI NHL 09:N JA XBOXIN ONGELMAT

Microsoft kertoo, että NHL 09-pelin Xb360-version kanssa on ilmennyt tekninen ongelma. Joillakin pelaajilla konsoli ilmoittaa, että pelilevy olisi likainen tai viallinen ja että se pitäisi puhdistaa. Näin voi tapahtua vaikka levyssä ei olisi lainkaan vikaa tai naarmuja.
Ongelman voi ratkaista tavalla joka on poistanut myös muita Xb360-pelien teknisiä vaikeuksia, eli resetoimalla konsolin välimuistin. Kyseinen ratkaisu on kiertänyt aiemmin esim. Oblivionin ja Battlefield: Bad Companyn bugeja. Nyt näyttää siltä että kannattaa kokeilla muidenkin pelien kanssa.



Näin resetoit xb360 - konsolin:

1. Mene käyttöliittymän System-osioon ja sen Memory-valikkoon.
2. Siirrä osoitin kohtaan "Device Options" ja paina Y-nappia.
3. Paina järjestyksessä seuraavia ohjaimen nappeja:
X, X, vasen bumper, oikea bumper, X, X.
4. Vastaa ilmestyvään kysymykseen "Yes".
5. Nauti pelistä.





Noilla ohjeilla ollaan ratkaistu aina meidän ongelmat jos peli on menny totaali jumiin.
Sit pitkät pelit mitä tulee pelattuu paljon niin ollaan siiretty konsolin kovolle niin on paljon hiljaisempaakin pelata. *hihu*
tomii

Posts: 3,594

#134 • • Edited tomii kallion herttua

AnderS, 24.2.2009 09:16:
---


Enpäs osaa sanoa onko vanhaa erää mutta takuukuitista tsekkasin milloin oon tän myllyn hankkinu niin 12.12.2006 luki paprussa. Eli vähän yli pari vuotta toimi moitteettomasti mutta sitten rakkine väsähti. Onko sillä jotain merkitystä onko laite ns. vanhaa erää?



Joo kyllähän sillä on (eli noi ekat boxit hajoilivat ihan järkyttävällä todennäköisyydellä), mutta sun "onneksi" Microsoft laittaa nykyään noihin vanhempiin malleihin, jotka lähetetään huoltoon noita uudempia, kestävämpiä/luotettavampia emolevyjä jne. sisään (tai no ainakin, jos lähetät sen RROD:n takia). :)

--
reivaan kunnes kuolen

UnityF

Posts: 15,721

#135 • • UnityF joo just se
Resident Evil 5 Limited Edition *sydän*

Ihan loisto ostos. <3
Lost-Soul

Posts: 3,107

#136 • • Lost-Soul los pallos

UnityF, 24.2.2009 16:29:
---
AnderS, 23.2.2009 15:36:
Mikähän tauti mun laatikkoon iski ku pelasin nhl 09 ja yhtäkkiä laatikko heitti totaalisesti jumiin?

---




Pelaaja lehdestä: nro 74 marraskuu 2008:
sivu: 11

RESETOI NHL 09:N JA XBOXIN ONGELMAT

Microsoft kertoo, että NHL 09-pelin Xb360-version kanssa on ilmennyt tekninen ongelma. Joillakin pelaajilla konsoli ilmoittaa, että pelilevy olisi likainen tai viallinen ja että se pitäisi puhdistaa. Näin voi tapahtua vaikka levyssä ei olisi lainkaan vikaa tai naarmuja.
Ongelman voi ratkaista tavalla joka on poistanut myös muita Xb360-pelien teknisiä vaikeuksia, eli resetoimalla konsolin välimuistin. Kyseinen ratkaisu on kiertänyt aiemmin esim. Oblivionin ja Battlefield: Bad Companyn bugeja. Nyt näyttää siltä että kannattaa kokeilla muidenkin pelien kanssa.



Näin resetoit xb360 - konsolin:

1. Mene käyttöliittymän System-osioon ja sen Memory-valikkoon.
2. Siirrä osoitin kohtaan "Device Options" ja paina Y-nappia.
3. Paina järjestyksessä seuraavia ohjaimen nappeja:
X, X, vasen bumper, oikea bumper, X, X.
4. Vastaa ilmestyvään kysymykseen "Yes".
5. Nauti pelistä.





Noilla ohjeilla ollaan ratkaistu aina meidän ongelmat jos peli on menny totaali jumiin.
Sit pitkät pelit mitä tulee pelattuu paljon niin ollaan siiretty konsolin kovolle niin on paljon hiljaisempaakin pelata. *hihu*


Mul oli toi ongelma ja korjasin "vian" sillä että asensin pelin kovolle ton uuden softapäivityksen myötä. Vähän hitaammin latautuu ottelut, mut muuta eroa en muissa latausajoissa ole huomannut.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Zeratul

Posts: 1,170

#137 • • Zeratul Captain miserable

UnityF, 26.3.2009 15:09:
Resident Evil 5 Limited Edition *sydän*

Ihan loisto ostos. <3


Nyt on vajaa viikko tahkottu ja hyvin kyl maistuu. *joo*
Meinaa kyl tosin jo nyt alkaa huolella ketuttaa BSAA emblemien ettiminen, eikä viittis (ainakaan vielä) netistä kattoo ohjeita.

Onko tommosessa limited editissä oikeesti mitään pelillistä lisää, vai onks kyse vaan jostain kumman näkösestä kotelosta?

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

UnityF

Posts: 15,721

#138 • • UnityF joo just se

Zeratul, 26.3.2009 23:47:
Onko tommosessa limited editissä oikeesti mitään pelillistä lisää, vai onks kyse vaan jostain kumman näkösestä kotelosta?



Ei kyl silleen, enemmän tota keräilyarvoo ukon pelivuoressa*nauru*
Pelin arvo pysyy korkeempana pidempää kuin normi version et ei mitään ihmeellistä.

Pakkaus sisältää bonus DVD:n jossa on behind-the-scenes-sisältöä sekä Resident Evil: Degeneration-traileri Tokyo Game Showsta. Kaikki tämä on sijoitettu tyylikkääseen metallikoteloon.

Toi kotelo on kyl tyylikäs *kuolaa*
Zeratul

Posts: 1,170

#139 • • Zeratul Captain miserable

UnityF, 27.3.2009 00:09:
---
Zeratul, 26.3.2009 23:47:
Onko tommosessa limited editissä oikeesti mitään pelillistä lisää, vai onks kyse vaan jostain kumman näkösestä kotelosta?

---

Ei kyl silleen, enemmän tota keräilyarvoo ukon pelivuoressa*nauru*
Pelin arvo pysyy korkeempana pidempää kuin normi version et ei mitään ihmeellistä.

Pakkaus sisältää bonus DVD:n jossa on behind-the-scenes-sisältöä sekä Resident Evil: Degeneration-traileri Tokyo Game Showsta. Kaikki tämä on sijoitettu tyylikkääseen metallikoteloon.

Toi kotelo on kyl tyylikäs *kuolaa*


Aika ylläri et ylimääränen sisältö on lähinnä turhaa. *nauru*
Mut kyl sitä usein tulee itekki ostettuu, varsinki musapuolella kaiken maailman deluxeja ja digipackejä, ei se väärin oo!
[/OT]

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

moogi

Posts: 4

#140 • • Edited moogi
ostin joskus huutonetistä xbox 360:n nii se oli tietenkin rrod-vikainen ja jouduin korjauttaa sen.. tuli maksaa huolto jotain 80 euroo eikä se kusipää sieltä huutonetistä korvannut mitään =D

että sellaset kokemukset siitä koneesta.. möin kyl heti huollon jälkeen pois. piti kyllä tosi kovaa meteliäkin.