ezzy, 17.10.2007 18:01:
Lukeehan niissä, sen SUPERPOKE:n nimi on linkki ohjelmaan. Siellä on lisätietoa, kuten myös applications-napin alla ku laittaa searchiin ohjelman nimen. Asennus tapahtuu vasta, kun painat add application.
Puusilmä, mikä puusilmä. Olen vain aina tuijottanut sitä rasti ruutuun kohtaa siinä, enkä tosiaan ole huomannut tuota "more information" kohtaa. Ehkä tää oli sitten se mun blonde moment Kiitos valaisusta.
mku, 17.10.2007 18:06:
Toi "block application" on kyllä kaikkein hyödyllisin toiminto Ei tarvi enää jaksaa noita zombie yms invitationeita
Jesh, onko siellä semmonen. Toihan on ihan mun juttu sitte. Mä nimittäin olen ihan itse niin utelias, että löydän kaikkia erilaisia juttuja tuolta ts. klikkailen kavereitten profiileissa kivan näköisiä judansseja.
Noissa kutsuissa saisi tosiaan olla oletusarvona se, että et halua kutsua ketään johonkin tiettyyn juttuun, vaan valitset haluamasi tyypit. Tuntuu vaan niin turhalta lähetellä joillekkin random tyypeille, joihinkin ihan peeloihin juttuihin. Kun taas toisaalta haluaisi lähettää sen kutsun niille, joiden kuvittelisi olevan innostunut.