Facebook

854 posts, 43 pages, 308,785 views

Late

Posts: 3,441

#241 • • Late team Lasse

mku, 10.10.2007 10:23:
Ja jos kännykästä löytyy RSS -selain, niin ton feedin voi tilata taskuun *hymy*



Damn, ei skulaa tuo feedi ainakaan N95:lla, "Syötteen muoto ei tuettu". Ois ollu oikeasti ihan hauska feature..
maiu

Posts: 328

#242 • • maiu ..miau..
Ärsyttää, kun just täytin (töissä) jonku puoltuntia sitä 'cities where I've been'-karttaa ja sitten se vaan pyyhkiyty pois.. Kaiken lisäks en pysty vaihtaa mun emotionia, koska siin vaan sanotaan, että virhe sivulla. PRKL. *grr* mistä kukaan nyt tietää, millä mielellä mä oon???!! *ding*

(eli vois sanoo, että pahasti oon koukussa ja valmis siirtämään sosiaaliset suhteeni sinne kokonaan..)

--
sitä saa, mitä tilaa

ezzy

Posts: 8,060

#243 • • ezzy Droid-pappa
Toi on bugannu koko eilisen päivän, yöllä toimi lähes ok, mut illalla ja päivällä ihan jäässä osa toiminnoista. Tiedä sitten mitä säätävät siellä.
*minttu*

Posts: 366

#244 • • *minttu*
Hmh...opin lisäämään kalenteriin yleisen tapahtuman, liittykäähän kaikki FINRG Hakkapeliitta tourin Main eventiin (löytyy Finland networksin tapahtumista) :D:D
lostgone

Posts: 2,493

#245 • • lostgone
Mä jäin hetkessä pahasti koukkuun.*blush*
Mitenköhän mä saisin semmoisen boxin, että mä nään ketkä kaverit ovat linjalla?
Entä miten voi ryhmittää kavereita listoissa?

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lostgone

Posts: 2,493

#247 • • lostgone

Putte, 13.10.2007 11:42:
---
lostgone, 13.10.2007 11:34:
Mitenköhän mä saisin semmoisen boxin, että mä nään ketkä kaverit ovat linjalla?

---


Ylävalikossa, Friends-kohdassa on sellainen pieni nuoli alaspäin. Klikkaa siitä ja valitse Online now.

Ei kun sellaisen, joka näkyy koko ajan profiilin perussivulla?

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

ezzy

Posts: 8,060

#248 • • Edited ezzy Droid-pappa

lostgone, 13.10.2007 12:09:
---
Putte, 13.10.2007 11:42:
---
lostgone, 13.10.2007 11:34:
Mitenköhän mä saisin semmoisen boxin, että mä nään ketkä kaverit ovat linjalla?

---


Ylävalikossa, Friends-kohdassa on sellainen pieni nuoli alaspäin. Klikkaa siitä ja valitse Online now.

---
Ei kun sellaisen, joka näkyy koko ajan profiilin perussivulla?



klikkaa applications vasemmalta ja etsi vaikka friends-sanalla. Eiköhän sieltä testaamalla joku sopiva löydy. :)

Itselläni ei ainakaan vielä ole vajaan 60 kaverin joukossa kuin muutama, jotka ovat linjoilla enemmän, jotta online-näytöstä olis serikoisempaa hyötyä.

Finland networkin koko:
11.9. 21,643 people
12.9. 22,648 people
16.9. 25,987 people
19.9. 31,115 people
24.9. 40,953 people
27.9. 49,022 people
30.9. 58,040. people
8.10. 83,092 people
11.10. 94,198 people
12.10. 99,877 people
- ≈ 9 PM
12.10. 100,131 people
Miinapiina

Posts: 3,494

#249 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
yhyy, miks mun klitteriboxi ei näy siin profiilis *nyyh* *nauru*
menin siirtää sitä ylemmäs ja nyt se näkyy vaan jos siitä pikkusesta vaaleenpunasesta neliöstä painaa siin oman kuvan alla, mut jos tekee jotain muuta ja tulee takas profiiliin ni sitä ei näy!

auttakee!! muutenki oisin facebook tukiopetuksen tarpeessa *tirsk*
oon kyl jo vähän kässärimpi, mut...

muoks: öhöm, tein jotain ja nyt se on siinä, hyvä näin *hihu*

--
pinkki on pop!!!

plink

Posts: 1,405

#250 • • plink team paska
Facebook Will Be Forced to Shutdown in 20 Days!


With lawsuit pending, Facebook could shut down

Students react to possible closing of networking site

Imagine a life without Facebook – and think quick, because the owners of ConnectU, a rival social networking site, are seeking to shut down Facebook after alleging that its creator, Mark Zuckerberg, stole their ideas.


The founders of ConnectU said Zuckerberg, Facebook’s CEO and founder, agreed to help finish a
computer code for their Web site but stalled and eventually launched Facebook. The lawsuit against him includes fraud, copyright infringement and misappropriation of trade secrets. ConnectU’s founders are asking the court to shutdown Facebook and give control of the company and its assets to them.

ConnectU originally filed a suit in 2004, but it was dismissed on a technicality and immediately re-filed. The owners of ConnectU, brothers Tyler and Cameron Winklevoss and Divya Narenda, claim that in 2002 they began working on a social networking site for the Harvard community called the Harvard Connection.

In 2003, the founders of ConnectU asked Zuckerberg to complete software and database work on the site. After being asked repeatedly to finish, Zuckerberg assured them he was working hard to complete it, the lawsuit said.

“Such statements were false and Zuckerberg never intended to provide the code and instead intended to breach his promise ... and intended to steal the idea for the Harvard Connection and in fact he did so,” the suit claims.

Facebook launched in February 2004 and currently has 31 million users. ConnectU launched three months after Facebook and only has approximately 70,000 users.

According to court filings, Facebook’s attorneys said ConnectU has no evidence against Zuckerberg and deny he stole the ideas from his

fellow classmates.

“Each of them had different interests and activities,” Zuckerberg’s attorneys wrote. “Only one of them had an idea significant enough to build a great company. That one person was

Mark Zuckerberg.”

Zuckerberg, the Winklevosses and Narenda could not be contacted before press time.

IU doctoral student Wayne Buente, who teaches a class focusing on the benefits of social networking, said the allegations made by ConnectU seem to be serious




Plaintiffs: The Facebook, Inc. and Mark Zuckerberg

Defendants: ConnectU, LLC, Pacific Northwest Software, Inc., Winston Williams, Tyler Winklevoss, Divya Narendra, David Gucwa, Wayne Chang and Cameron Winklevoss

Case Number: 5:2007cv01389
Filed: March 9, 2007

Court: California Northern District Court
Office: San Jose Office [ Court Info ]
County: Santa Clara
Presiding Judge: Magistrate Judge Richard Seeborg

Nature of Suit: Other Statutes - Other Statutory Actions
Cause: 28:1442 Petition for Removal
Jurisdiction: Federal Question
Jury Demanded By: Plaintiff




Follow the entire case since march 9th 2007 until october 4 2007 here:

http://news.justia.com/cases/337138/

http://news.sky.com/skynews/article/0,,30400-1276903,00.html

http://news.cnet.co.uk/software/0,39029694,49291837,00.htm

http://business.guardian.co.uk/story/0,,2134456,00.html

http://technology.timesonline.co.uk/tol/news/tech_and_web/the_web/article2125952.ece

http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2007/07/23/wfbook123.xml

http://www.msnbc.msn.com/id/20227872/site/newsweek/

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

sadesola

Posts: 409

#251 • • sadesola Kettu mikä kettu
Voisiko joku valaista minua "fetiketin" suhteen
(vai millä hemmetin nimellä sitä nyt pitäisi
kutsua).

Minulla ei ole omaa facebook-sivua.
En tule hankkimaan omaa facebook-sivua.

Ja sitten minut lisätään facebook-kaveriksi.

Mitä tämä tarkoittaa?

Painostetaanko minua liittymään lahkoon?
Pitäisikö minun kiittää henkilöä kohteliaasti?
Onko minusta mitään hyötyä hänelle, kun minulla
ei ole omaa sivua?

Yrittääkö hän olla tuttavallinen (kyseessä on työkaveri)
vai haluaako vain mahdollisimman paljon kavereita
kasvokirjaansa?
Onko kyseessä sosiaalinen akti vai imago-kysymys?

Valaise epäsivistynyttä.

--
KABOOM!

villelope

Posts: 2,846

#252 • • villelope Lope of Lope & Kantola

sadesola, 16.10.2007 10:12:
Minulla ei ole omaa facebook-sivua.
En tule hankkimaan omaa facebook-sivua.

Ja sitten minut lisätään facebook-kaveriksi.

Mitä tämä tarkoittaa?


Sinua ei ole lisätty Facebook-kaveriksi. Lisääminen kaveriksi vaatii rekisteröitymisen.


sadesola, 16.10.2007 10:12:
Painostetaanko minua liittymään lahkoon?
Pitäisikö minun kiittää henkilöä kohteliaasti?
Onko minusta mitään hyötyä hänelle, kun minulla ei ole omaa sivua?


Sinua ei painosteta liittymään lahkoon. Mitään lahkoa ei ole olemassa.
Kiittäminen on aina kohteliasta.
Mitä hyötyä nyt kavereista ja työystävistä nyt yleensä on.

sadesola, 16.10.2007 10:12:
Yrittääkö hän olla tuttavallinen (kyseessä on työkaveri)
vai haluaako vain mahdollisimman paljon kavereita kasvokirjaansa?
Onko kyseessä sosiaalinen akti vai imago-kysymys?


Sinun pitää kysyä tätä häneltä itseltään. Ihmiset toimivat eri motiiveilla.
Pidän itse Facebookia sosiaalisten verkostojen ylläpitotyökaluna. Oon äärettömän huono soittamaan kavereilleni, ja tällä tavalla pystyn tavoittamaan (mahdollisimman) monta ihmistä yhdellä kerralla - riippuen toki henkilöiden Facebook-käyttöasteesta, mailien lukutahdista sekä Facebook-asetuksistaan.

sadesola, 16.10.2007 10:12:
Valaise epäsivistynyttä.


Toivottavasti jo tästä oli apua sinulle.
UnityF

Posts: 15,721

#253 • • UnityF joo just se

remotion, 24.9.2007 23:13:
mä inhoon totakin uutta "kaikki on jo täällä sunki pitää reqqaa!"

miksi noita eri saitteja ja systeemejä pitää tulla ku sieniä sateella ja kaikki vielä käyttää niitä.




*joo* Samaa mieltä.
Amuck

Posts: 2,396

#254 • • Amuck dub-i-dub
Oh noes, ensimmäinen custom_mod application bongattu D:
Yksi facebookin hyvä puoli on ollut se että se on valkoinen ja selkeä.


Juhgu, 16.10.2007 10:27:
Hah. Tein tuolla tota "Compare People" -testiä, ja yhdeksi kysymykseksi tuli: "Who would you rather be handcuffed with?"

Vaihtoehtoina Mellu ja Ana.


Mulle tuli kysymys "who has better hair" - vaihtoehtoina needless ja joku toinen kalju jätkä. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#255 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu, 16.10.2007 10:27:
Hah. Tein tuolla tota "Compare People" -testiä, ja yhdeksi kysymykseksi tuli: "Who would you rather be handcuffed with?"

Vaihtoehtoina Mellu ja Ana.

*hikoil*



(Aika julma toi "No Mercy" -variantti tosta samasta testistä. "Who would I rather push off the lifeboat". Haha.)



No kumman valitsit :D
Janisa

Posts: 2,226

#256 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Mun on pakko tulla tekee tanne tunnustus...

Oon viime aikoina viettanyt paljon enemman aikaa naamakirjassa kuin klubbarissa. *whaat*

Ou nou.

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Freja

Posts: 8,775

#257 • • Freja Sihteeri
Compare people, ei hemmetti mitä naurukohtauksia oon saanu :D

Iha hauskoja vaihtoehtoja se antaa :D Toi o kiva :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

spoinkel

Posts: 398

#258 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Compare People -ohjelmalle on samalta tekijältä sellainen "vastakohta" kuin No Mercy, jossa arvioidaan kavereita tyyliin "needs more sex", "I hate more", "rather push off the lifeboat", "more likely to fail in love" jne. Nyt ei vaan oo tarpeeks dataa mihinkään raportteihin, joten siitä vaan täyttelemään :D

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

$

Posts: 1,802

#259 • • $ Destination weekend!
Ihan kiva sivusto on ollut tähän mennessä. Kaverit jotka ei halunneet liittyä Klubitukseen tavoittaa sieltä. Ja myös ihmiset jotka ovat Klubbarissa.
Miika

Posts: 893

#260 • • Miika
Vastustin pitkään, kunnes äiti ja isä ja pikkuveli ja muutama muu sai mut houkuteltua mestoille. Irc-galleriasta erosin jo vuosia sitten, tää vaikuttaa jo kivalta kun vanhat hävinneet tutut tulee ilmoille ja voi vaihtaa niiden kaa kuulumisia, kun aika ei vain kaikelle anna periksi.

En tykkää mistään ihmisten ja ystävien vertailuista, kuten Compare people.. Kaikki ovat tärkeitä omalla tavallaan, joten kategorisoinnit jätän omaan arvoonsa.