Facebook

854 posts, 43 pages, 314,319 views

josbe

Posts: 1,982

#261 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Onks kukaan huomannu, että Facebook hommailis kaikenlaisia omiaan pyytämättä kuten halaisi sellaisia ihmisiä, keitä et olet meinannutkaan halata jne.? Tai sit mä teen jotain väärin.. :( Samoin saan esim. just haleja monilta ihmisiltä, joilta en usko niitä noin usein oikeasti saavani. :D
pululu

Posts: 1,102

#262 • • pululu .jemmutti.
Tein elämäni virheen eilen: rekisteröidyin Facebookiin.

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

zaler

Posts: 1,545

#263 • • zaler e h k i s

josbe, 17.10.2007 08:39:
Onks kukaan huomannu, että Facebook hommailis kaikenlaisia omiaan pyytämättä kuten halaisi sellaisia ihmisiä, keitä et olet meinannutkaan halata jne.? Tai sit mä teen jotain väärin.. :( Samoin saan esim. just haleja monilta ihmisiltä, joilta en usko niitä noin usein oikeasti saavani. :D



oon huomannut ihan saman! "you hugged xxx" vaikka en oo kyllä ketään halaillut :D

--
let´s eat to the beat!

-Kerttu-

Posts: 4,542

#264 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

zaler, 17.10.2007 09:35:
---
josbe, 17.10.2007 08:39:
Onks kukaan huomannu, että Facebook hommailis kaikenlaisia omiaan pyytämättä kuten halaisi sellaisia ihmisiä, keitä et olet meinannutkaan halata jne.? Tai sit mä teen jotain väärin.. :( Samoin saan esim. just haleja monilta ihmisiltä, joilta en usko niitä noin usein oikeasti saavani. :D

---


oon huomannut ihan saman! "you hugged xxx" vaikka en oo kyllä ketään halaillut :D



Jep..Mulla sama ongelma..Muutenkin toi koko facebook on aika typerä.. Ei siellä kukaan mitään sano..Kaikki vaan lähettelee jotain typeriä pelejä ja juttuja koko ajan toisilleen. Ja sit kaikkien sivut alkaa olla niin täynnä kaikkee sontaa, et itse asia häviää sinne. Taidan poistaa tunnukseni sieltä..Paska sivusto! Ja tiedoksi, mä lähes poikkeuksetta perun kaikki lähetetyt kutsut.. Ettei kenenkään tartte ihmetellä kun oon nihkee! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

remotion

Posts: 5,283

#265 • • remotion nostatus guru
eeeh mitä ihmeen haleja, just ku olin aatellu et no ehkä. ni EI sit.
vähän rupee olee too nördghey
josbe

Posts: 1,982

#266 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Super-Kerttu, 17.10.2007 09:50:
Ja tiedoksi, mä lähes poikkeuksetta perun kaikki lähetetyt kutsut.. Ettei kenenkään tartte ihmetellä kun oon nihkee! *nauru*


Huomaako sitä edes kukaan? Meinaan, että mä en ainakaan edes tiedä, kenellä multa on lähtenyt jotain kutsuja (eli käy vähän samoin kuin tuon halaamisen kanssa.) Enkä myöskään ole saanut ilmoituksia, että joku olisi niitä hylännyt, vaikka varmasti niin on käynyt.

Mut eniveis, tuo kaikki on munkin mielestä aika turhaa. Mutta oon todella tyytyväinen siihen, miten moneen vanhaan ystävään oon tuolla törmännyt. :) Helppo tapa pitää yhteyttä niihin, jotka eivät ole Klubbarissa... Täällä on sitä paitsi jostain syystä nykyään aika tylsää. Ennen oli sentään aina joku kiinnostava topikki, mutta nykyään ei mitään. :(
zaler

Posts: 1,545

#267 • • zaler e h k i s

Super-Kerttu, 17.10.2007 09:50:
---
zaler, 17.10.2007 09:35:
---
josbe, 17.10.2007 08:39:
Onks kukaan huomannu, että Facebook hommailis kaikenlaisia omiaan pyytämättä kuten halaisi sellaisia ihmisiä, keitä et olet meinannutkaan halata jne.? Tai sit mä teen jotain väärin.. :( Samoin saan esim. just haleja monilta ihmisiltä, joilta en usko niitä noin usein oikeasti saavani. :D

---


oon huomannut ihan saman! "you hugged xxx" vaikka en oo kyllä ketään halaillut :D

---


Jep..Mulla sama ongelma.. ...



ahaa nyt selvis miks sä nuolit mua yks päivä :DD

--
let´s eat to the beat!

ezzy

Posts: 8,060

#268 • • ezzy Droid-pappa

Super-Kerttu, 17.10.2007 09:50:
---
zaler, 17.10.2007 09:35:
---
josbe, 17.10.2007 08:39:
Onks kukaan huomannu, että Facebook hommailis kaikenlaisia omiaan pyytämättä kuten halaisi sellaisia ihmisiä, keitä et olet meinannutkaan halata jne.? Tai sit mä teen jotain väärin.. :( Samoin saan esim. just haleja monilta ihmisiltä, joilta en usko niitä noin usein oikeasti saavani. :D

---


oon huomannut ihan saman! "you hugged xxx" vaikka en oo kyllä ketään halaillut :D

---


Jep..Mulla sama ongelma..Muutenkin toi koko facebook on aika typerä.. Ei siellä kukaan mitään sano..Kaikki vaan lähettelee jotain typeriä pelejä ja juttuja koko ajan toisilleen. Ja sit kaikkien sivut alkaa olla niin täynnä kaikkee sontaa, et itse asia häviää sinne. Taidan poistaa tunnukseni sieltä..Paska sivusto! Ja tiedoksi, mä lähes poikkeuksetta perun kaikki lähetetyt kutsut.. Ettei kenenkään tartte ihmetellä kun oon nihkee! *nauru*



Tjoo pelkkää stalkkaamistahan toi on :D
zaler

Posts: 1,545

#269 • • zaler e h k i s

josbe, 17.10.2007 09:57:
---
Super-Kerttu, 17.10.2007 09:50:
Ja tiedoksi, mä lähes poikkeuksetta perun kaikki lähetetyt kutsut.. Ettei kenenkään tartte ihmetellä kun oon nihkee! *nauru*

---

Huomaako sitä edes kukaan? Meinaan, että mä en ainakaan edes tiedä, kenellä multa on lähtenyt jotain kutsuja (eli käy vähän samoin kuin tuon halaamisen kanssa.) Enkä myöskään ole saanut ilmoituksia, että joku olisi niitä hylännyt, vaikka varmasti niin on käynyt.



sillon ku sä laitat sun profiiliin jonkun uuden applicationin siinä tulee semmonen kohta kun "invite friends" jonka voi skipata. ei pitäis lähteä mitään kutsuja kenellekkään..

--
let´s eat to the beat!

ezzy

Posts: 8,060

#270 • • ezzy Droid-pappa

zaler, 17.10.2007 10:04:
---
josbe, 17.10.2007 09:57:
---
Super-Kerttu, 17.10.2007 09:50:
Ja tiedoksi, mä lähes poikkeuksetta perun kaikki lähetetyt kutsut.. Ettei kenenkään tartte ihmetellä kun oon nihkee! *nauru*

---

Huomaako sitä edes kukaan? Meinaan, että mä en ainakaan edes tiedä, kenellä multa on lähtenyt jotain kutsuja (eli käy vähän samoin kuin tuon halaamisen kanssa.) Enkä myöskään ole saanut ilmoituksia, että joku olisi niitä hylännyt, vaikka varmasti niin on käynyt.


---


sillon ku sä laitat sun profiiliin jonkun uuden applicationin siinä tulee semmonen kohta kun "invite friends" jonka voi skipata. ei pitäis lähteä mitään kutsuja kenellekkään..



Taitaa jengi painaa vaan ok ja siel on valmiiks 10 rastia :)
josbe

Posts: 1,982

#271 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

zaler, 17.10.2007 10:04:
sillon ku sä laitat sun profiiliin jonkun uuden applicationin siinä tulee semmonen kohta kun "invite friends" jonka voi skipata. ei pitäis lähteä mitään kutsuja kenellekkään..


No mut ku mä oon must aina skipannu sen, ja silti mun kaverit on saanu kutsuja. :(

Ja edittinä vielä: Saako siitä ilmoituksen, jos joku hylkää sun kutsun?
KooKie

Posts: 4,338

#273 • • KooKie aka. Petress Pan

Super-Kerttu, 17.10.2007 09:50:
Ja tiedoksi, mä lähes poikkeuksetta perun kaikki lähetetyt kutsut.. Ettei kenenkään tartte ihmetellä kun oon nihkee! *nauru*



Mulla sama "vika". Mä mikään vitun vampyyri halua olla, tai kertoa kavereilleni kuka on paras missäkin tai "bringaa sexybäkkii". *justjoo*

Kyllä toi sivusto ajaa asiansa just siinä, että voi jutella wanhojen kavereiden kanssa oikeasti ottamatta yhteyttä niihin. :) Galleriaa (joka imo oli tossa tarkoituksessa saman veroinen) parempi toi on, koska voit piilottaa omat tietosi muilta kuin kavereiltasi.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Lyylikki

Posts: 2,975

#276 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Penteles, vähän on viime aikoina tökkinyt sivusto. Ei pääse kirjautumaan sisälle jne. Noh, katsellaan jos tilanne korjautuisi.

Mun mielestä noissa ihme kutsuissa on hankalinta juuri se, että sä et yhtään tiedä mitä olet sille sivullesi lataamassa, ennen kuin se on siellä. Mielellään saisi olla joku lyhyt kuvaus kustakin jutusta esim. tyyliin "Scrabulous is network Scrabble that you can play with friends."

Muutenkin mä kaipaisin jotain ohjeita. Mulle ei ole esimerkiksi vieläkään selvinnyt, että mikä tuo "Poke" juttu on tai saati sitten "SuperPoke".

Muutamista jutuista tykkään ihan sikana, kuten SuperWallista. Oon piirrelly vaikka mitä kavereitten seinille. Fiksua? Ehkä ei, mutta hauskaa ainakin. Myös kivi-paperi-sakset on aika paljon käytössä.
Mellu-

Posts: 4,006

#277 • • Mellu-

Lyylikki, 17.10.2007 17:43:
Penteles, vähän on viime aikoina tökkinyt sivusto. Ei pääse kirjautumaan sisälle jne. Noh, katsellaan jos tilanne korjautuisi.

Mun mielestä noissa ihme kutsuissa on hankalinta juuri se, että sä et yhtään tiedä mitä olet sille sivullesi lataamassa, ennen kuin se on siellä. Mielellään saisi olla joku lyhyt kuvaus kustakin jutusta esim. tyyliin "Scrabulous is network Scrabble that you can play with friends."

Muutenkin mä kaipaisin jotain ohjeita. Mulle ei ole esimerkiksi vieläkään selvinnyt, että mikä tuo "Poke" juttu on tai saati sitten "SuperPoke".

Muutamista jutuista tykkään ihan sikana, kuten SuperWallista. Oon piirrelly vaikka mitä kavereitten seinille. Fiksua? Ehkä ei, mutta hauskaa ainakin. Myös kivi-paperi-sakset on aika paljon käytössä.



2nd that :)

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Bio

Posts: 4,429

#278 • • Bio The Bullies / Pinky
Joo, perkele ku sivusto tökkii koko ajan.. hemmetti et ärsyttää
ezzy

Posts: 8,060

#279 • • ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 17.10.2007 17:43:
Penteles, vähän on viime aikoina tökkinyt sivusto. Ei pääse kirjautumaan sisälle jne. Noh, katsellaan jos tilanne korjautuisi.

Mun mielestä noissa ihme kutsuissa on hankalinta juuri se, että sä et yhtään tiedä mitä olet sille sivullesi lataamassa, ennen kuin se on siellä. Mielellään saisi olla joku lyhyt kuvaus kustakin jutusta esim. tyyliin "Scrabulous is network Scrabble that you can play with friends."

Muutenkin mä kaipaisin jotain ohjeita. Mulle ei ole esimerkiksi vieläkään selvinnyt, että mikä tuo "Poke" juttu on tai saati sitten "SuperPoke".

Muutamista jutuista tykkään ihan sikana, kuten SuperWallista. Oon piirrelly vaikka mitä kavereitten seinille. Fiksua? Ehkä ei, mutta hauskaa ainakin. Myös kivi-paperi-sakset on aika paljon käytössä.



Lukeehan niissä, sen SUPERPOKE:n nimi on linkki ohjelmaan. Siellä on lisätietoa, kuten myös applications-napin alla ku laittaa searchiin ohjelman nimen. Asennus tapahtuu vasta, kun painat add application.
Anime

Posts: 1,939

#280 • • Anime Retrostööpeli

mku, 17.10.2007 18:06:
Toi "block application" on kyllä kaikkein hyödyllisin toiminto *hymy* Ei tarvi enää jaksaa noita zombie yms invitationeita *känni*


Täh onx siel sellanenki?? Tulee meinaa tarpeeseen! *hmph*

--
-K