Facebook

854 posts, 43 pages, 308,836 views

anis

Posts: 2,451

#581 • • Edited anis
Oon alkanu tykkäämään tuosta Facebookista. Toi Are you interested on kyl kiva *nauru* Ainut vaan, että huomasin et mun ikä on joitain vuosia merkattu vanhemmaks mitä oikeesti on, mistäköhän senki sais vaihettua...

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#582 • • Hitchhiker
Hieman harmittaa tuo sovelluspyyntöjen tuleminen kavereilta, onneksi ne eivät paljoa haittaa ja itsellä ei ole kuin yksi applicationi + sovelluspyynnöt pystyy pyyhimään nopeasti pois. Itse käytän kyseistä sivustoa lähinnä viestimiseen kavereiden kanssa ja kuvien uppimiseen, kaikki muut turhat olen jättänyt suosiolla pois koska minulle nuo sovellukset eivät merkitse mitään lisähuvia.

Ärsyttää katsoa ihmisten profiileja joilla on miljoona erilaista sovellusta käytössään profiileissa, scrollaaminen ja sivun lataaminen vie tuhottoman kauan aikaa + profiilit ovat yleensä näillä henkilöilä hyvinkin sekavat.
Hitchhiker

Posts: 1,754

#583 • • Edited Hitchhiker

Hitchhiker, 10.7.2008 09:53:
Ärsyttää katsoa ihmisten profiileja joilla on miljoona erilaista sovellusta käytössään profiileissa, scrollaaminen ja sivun lataaminen vie tuhottoman kauan aikaa + profiilit ovat yleensä näillä henkilöilä hyvinkin sekavat.



Juuri pienentelin yhden työkaverin profiilista noita sovelluksia, niin etteivät ne näy minulle ja laskin että niitä oli 290 kappaletta (onneksi ne pienenevät jokaisessa muussakin profiilissa tuon jälkeen). Luulisi jo, että tuo häiritsee käyttäjää itseäkin *ding*.
Avatar
#584 • • Lilly Guest
Rupee pikkuhiljaa ärsyttään ku niin suuri osa applicationeista ei toimi, aluks ne houkuttelee kutsumaan kavereita ja muutenki vaikuttaa kivoilta mut sit niihin ei ite pääse sisään vaan jää jumittaa paikalleen muka lataamaan jotain mikä mukamas kestää vaan minuutin mut mitään ei tapahdu ja hermot menee.*dissaa*
thomas

Posts: 5,618

#585 • • thomas

Lilly, 16.7.2008 19:51:
Rupee pikkuhiljaa ärsyttään ku niin suuri osa applicationeista ei toimi, aluks ne houkuttelee kutsumaan kavereita ja muutenki vaikuttaa kivoilta mut sit niihin ei ite pääse sisään vaan jää jumittaa paikalleen muka lataamaan jotain mikä mukamas kestää vaan minuutin mut mitään ei tapahdu ja hermot menee.*dissaa*



ratkaisu = älä laita turhia applicationeja
haesul

Posts: 178

#586 • • haesul :--)
löytyy profiili facebookista mutta kavereita ei meinaa millään löytää *hmph*

--
*kuolaa*

ezzy

Posts: 8,060

#587 • • ezzy Droid-pappa

Hitchhiker, 11.7.2008 10:04:
---
Hitchhiker, 10.7.2008 09:53:
Ärsyttää katsoa ihmisten profiileja joilla on miljoona erilaista sovellusta käytössään profiileissa, scrollaaminen ja sivun lataaminen vie tuhottoman kauan aikaa + profiilit ovat yleensä näillä henkilöilä hyvinkin sekavat.

---


Juuri pienentelin yhden työkaverin profiilista noita sovelluksia, niin etteivät ne näy minulle ja laskin että niitä oli 290 kappaletta (onneksi ne pienenevät jokaisessa muussakin profiilissa tuon jälkeen). Luulisi jo, että tuo häiritsee käyttäjää itseäkin *ding*.



Damn, 290 :D Toi on jopa enemmän kuin Mumuli:n (ja Ellen Jokikunnaksen) broidilla, sillä oli sentään vaan vammaset 240 tms :D
Avatar
#588 • • Sunshine^82 Guest
naamakirja uudistunu.. on tämä nyt kivempi kuin edellinen, mutta edelleen sivusto on hidas.
fb näyttää kyllä nyt enemmän ja enemmän myspacelta.. *tirsk*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#589 • • Hitchhiker

ezzy, 23.7.2008 20:14:
---
Hitchhiker, 11.7.2008 10:04:
---
Hitchhiker, 10.7.2008 09:53:
Ärsyttää katsoa ihmisten profiileja joilla on miljoona erilaista sovellusta käytössään profiileissa, scrollaaminen ja sivun lataaminen vie tuhottoman kauan aikaa + profiilit ovat yleensä näillä henkilöilä hyvinkin sekavat.

---


Juuri pienentelin yhden työkaverin profiilista noita sovelluksia, niin etteivät ne näy minulle ja laskin että niitä oli 290 kappaletta (onneksi ne pienenevät jokaisessa muussakin profiilissa tuon jälkeen). Luulisi jo, että tuo häiritsee käyttäjää itseäkin *ding*.

---


Damn, 290 :D Toi on jopa enemmän kuin Mumuli:n (ja Ellen Jokikunnaksen) broidilla, sillä oli sentään vaan vammaset 240 tms :D



En vain ymmärrä miksi noita sovelluksia pitää olla noin paljon, luulisi että niistä on itsellekkin jo haittaa mutta eipä edelleenkään näytä olevan (tosin itsellä ei ole kuin yksi ja siinä olkoot kaikki).
Verano

Posts: 4,649

#590 • • Verano Merituuli
Argh! Latailin kuvia ja homma toimi ihan normaalisti niinkuin ennenkin, tosin vain ensimmäisen albumin kohdalla. Kaksi seuraavaa näkyy paljon pienempinä kuvina, vaikka latasin täysin samalla tavalla ja näistä eka ja toka albumi oli omalta koneelta samasta kansiosta, eikä mitään säädöksiä oltu muuteltu kuvia otettaessa eikä ladattaessa. Oma kone siis mäkki. Testailin ladata muita kuvia jo olemassa oleviin albumeihin jne mut pienenä vaan pysyy. Kun latasin yhden kuvan simple uploaderilla, niin sillä sitten tulikin isona. Mutta en nyt toki sillä ala säätää kun on niin hidas ja epäkäytännöllinen.

Kukaan osais jeesata? Help-osiossa nyt on vaan jotain vinkkejä alle tarhaikäsille.
AnssiV

Posts: 1,798

#591 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Prkle, puhdistin koneesta eilen AFT-Cleanerilla kaikki temp-tiedostot pois koneesta niin tais lähtee sitten jotain olennaista ton facebookin toimimisen kannalta kun nyt selain (firefox) näyttää ton sivuston ns. askeettisemmassa muodossa eikä lähes mikään toimi.. ..auttakkee.. *uuh*
Avernian

Posts: 7,451

#592 • • Avernian Kerettiläinen

aapee, 12.8.2008 15:57:
Prkle, puhdistin koneesta eilen AFT-Cleanerilla kaikki temp-tiedostot pois koneesta niin tais lähtee sitten jotain olennaista ton facebookin toimimisen kannalta kun nyt selain (firefox) näyttää ton sivuston ns. askeettisemmassa muodossa eikä lähes mikään toimi.. ..auttakkee.. *uuh*



Ettei vain olisi mennyt automaagisesti päälle "New Facebook", kuten minulla. Mikään tosiaan ei toimi. Onneksi oikeassa yläkulmassa on option "Return to old Facebook". Koklaa, jos on.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

epicuros

Posts: 7,734

#593 • • epicuros
Mulla toi "uusi" FB toimii paremmin ja näyttää helpommalta. Tietty aina jossain on pientä viilamisen varaa, care baer.

--
Valid criticism does you a favor.

AnssiV

Posts: 1,798

#595 • • AnssiV EDM saved me from Jesus

Avernian, 13.8.2008 12:16:
Ettei vain olisi mennyt automaagisesti päälle "New Facebook", kuten minulla. Mikään tosiaan ei toimi. Onneksi oikeassa yläkulmassa on option "Return to old Facebook". Koklaa, jos on.



Eiku tää oli jotain ihan muuta mutta sain toimimaan kun poistin ja asensin foxin uudelleen. Kiitos kuitenkin. *hymy*
nethr

Posts: 763

#596 • • nethr !!
Jos ton New Facebook -palkin sais pois.... Uus versio näyttää jotenkin uskottavammalta *pepsodent*

--
xD

sapeli

Posts: 11,768

#597 • • sapeli jokukukamikä?
Hih, Facebookissa on tämmönen uus hauska application, Dungeons & Dragons: Tiny Adventures. *hih* Tää on oikeastaan aika koukuttava, ja aika paljon käytetty mielikuvitusta noissa seikkailukuvauksissa. *hihu*

*nörtteil* *pelle*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Zebir

Posts: 659

#598 • • Zebir

sapeli, 6.9.2008 16:12:
Hih, Facebookissa on tämmönen uus hauska application, Dungeons & Dragons: Tiny Adventures. *hih* Tää on oikeastaan aika koukuttava, ja aika paljon käytetty mielikuvitusta noissa seikkailukuvauksissa. *hihu*

*nörtteil* *pelle*


Pakkohan tätä on testata d&d- ja fb-fanina *pepsodent*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Anselmi

Posts: 2,578

#599 • • Anselmi And sell me
1,000,000 AGAINST THE NEW FACEBOOK LAYOUT!

http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=27233634858

Imo vanha on miljoona kertaa mielyttävämpi. Mutta toisaalta myös uudesta tykkää
kovasti moni. Joten toivottavasti voisivat pitää rinnakkain vaikka rinnakkain pitäminen
onkin yleensä epäkäytännöllinen vaihtoehto.

--
sen pituinen se

ezzy

Posts: 8,060

#600 • • ezzy Droid-pappa

sapeli, 6.9.2008 16:12:
Hih, Facebookissa on tämmönen uus hauska application, Dungeons & Dragons: Tiny Adventures. *hih* Tää on oikeastaan aika koukuttava, ja aika paljon käytetty mielikuvitusta noissa seikkailukuvauksissa. *hihu*

*nörtteil* *pelle*



Olis ihan mukava peli, jos apps.facebook.com ei kaatuilis AIVAN kokoajan...vittu mikä kasa paskaa.