Facebook

854 posts, 43 pages, 308,462 views

Individual

Posts: 10,942

#541 • • Edited Individual HYPNO!
Alkaa tän keksinnön hyödyt ja haitat olemaan raakasti haittojen puolella. Eihän tuolla jengi tee muuta ku lähettää jotain vitun "mikä karkkiautomaatti olet"- kyselyjä, tai "käyttäjä se ja se on kutsunut sinut uuskaarlepyyläiseen majavienbongausryhmään", tai muuhun yhtä kiinnostavaan. Ehkä mulla oli tosta erilaiset odotukset. Pari kouluaikasta frendiäkään ei enää viestittele niiden muutaman kuulumisten vaihdon jälkeen ja kavereissä iso osa on samoja ku täälläkin.

Pah. Ehkä mä en vaan osaa.

Juhgu, 7.1.2008 21:52:
-klips-


Juhgu tuossa tiivistää aika hyvin munkin tuntemukset.
typ0

Posts: 1,892

#542 • • typ0 syntax error

Individual, 2.2.2008 10:13:
Alkaa tän keksinnön hyödyt ja haitat olemaan raakasti haittojen puolella. Eihän tuolla jengi tee muuta ku lähettää jotain vitun "mikä karkkiautomaatti olet"- kyselyjä, tai "käyttäjä se ja se on kutsunut sinut uuskaarlepyyläiseen majavienbongausryhmään", tai muuhun yhtä kiinnostavaan. Ehkä mulla oli tosta erilaiset odotukset. Pari kouluaikasta frendiäkään ei enää viestittele niiden muutaman kuulumisten vaihdon jälkeen ja kavereissä iso osa on samoja ku täälläkin.



kiteytit aika hyvin munki fiilikset. ignoree tulee pantua 99,9% requesteista.. viestejä kavereitten kaa juurikaan tuu heiteltyä lähinnä on hauska katella vanhojen kavereiden kuvia ja mitä ne tekee nykyään..


Pah. Ehkä mä en vaan osaa.



totta *joo*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

tomii

Posts: 3,594

#543 • • tomii kallion herttua

Peppermint, 21.1.2008 12:31:
Hulluimmat friend requestit tähän mennessä on kyllä olleet
2. yhden kaverin exä (siis whaaat?)



TOi haluu selvästi nyt sut!!! :)

--
reivaan kunnes kuolen

UzU

Posts: 2,361

#544 • • UzU [33100]

Peppermint, 21.1.2008 12:31:
Hulluimmat friend requestit tähän mennessä on kyllä olleet

2. yhden kaverin exä (siis whaaat?)



Samanlainen osuma myos mulla. Aika pitkaan tosin jouduin miettimaan kuka kyseinen neito on. Olen hanet kaksi kertaa tietaakseni tavannut :D
Miika

Posts: 893

#545 • • Miika
Palvelin pudottaa yhteyden kokoajan, mutta heti kun keksit poistaa koneelta niin etusivu tulee ihan jouheesti esiin.
drifter

Posts: 834

#546 • • drifter RoadMonkey | K1

Juhgu, 7.1.2008 21:52:
Aika lyhytaikaiseksi innostukseksi näemmä jäi tuo facebookki.


Kaikkihan nää "uusmediahypetykset" kuolee nopeesti. "Facebook was soooo 2007".

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

MiMoSa

Posts: 1,664

#547 • • MiMoSa
Oho, löyty yks tyyppi, jolla on applicationeita 246.*whaat**eikä**ding* Varmasti kaikki todella tarpeellisia!*justjoo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Anselmi

Posts: 2,578

#548 • • Anselmi And sell me

drifter, 7.2.2008 15:52:
---
Juhgu, 7.1.2008 21:52:
Aika lyhytaikaiseksi innostukseksi näemmä jäi tuo facebookki.
---

Kaikkihan nää "uusmediahypetykset" kuolee nopeesti. "Facebook was soooo 2007".


Mä oon niin samaa mieltä!!!1 Digi-tv kuolee 2008 ja Internet salettiin 2009!!!1

--
sen pituinen se

sapeli

Posts: 11,768

#549 • • sapeli jokukukamikä?
Hommahan muuttui paljon fiksummaksi kun sain pirpeliltä "skip forced invites"-nimisen applikaation - nyt ei oikeasti tarvi enää lähetellä turhia kutsuja kavereille että pääsee käyttämään jotakin applikaatiota! *hymy* Käykää hakemassa se tuon application searchin kautta ja levittäkää mahdollisimman laajalti! *joo* Unelmana että joku päivä saamme vain invitejä jotka on oikeasti lähetetty ajatuksella ja tarkoituksella... Nyt moni ihan mielenkiintoinenkin applikaatio hukkuu siihen roskan tulvaan.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

epicuros

Posts: 7,734

#550 • • epicuros

sapeli, 16.2.2008 00:47:
"skip forced invites"-nimisen applikaation - nyt ei oikeasti tarvi enää lähetellä turhia kutsuja kavereille että pääsee käyttämään jotakin applikaatiota! *hymy* Käykää hakemassa se tuon application searchin kautta ja levittäkää mahdollisimman laajalti! *joo*



!!

--
Valid criticism does you a favor.

spoinkel

Posts: 398

#551 • • Edited spoinkel Alferd Heatpacker

sapeli, 16.2.2008 00:47:
Hommahan muuttui paljon fiksummaksi kun sain pirpeliltä "skip forced invites"-nimisen applikaation - nyt ei oikeasti tarvi enää lähetellä turhia kutsuja kavereille että pääsee käyttämään jotakin applikaatiota!



Tuo on näköjään bookmarklet joka yrittää ohittaa kutsulomakkeen ohjemissa, jotka sitä vaativat. Ei siis välttämättä toimi, jos tuo kutsupakko on koodattu vähänkin syvemmälle, ja kantsii muistaa että jotkut spammiohjelmat lähettelevät kavereille random ilmoituksia ilman käyttäjän suostumusta. Itse olen sitä mieltä, että pakkoinvitejä käyttäviä ohjelmia ei pitäisi tukea lainkaan - mieluummin reittaa ne yhdellä tähdellä ja jättää kommentin spammista. Suurin osa näistä ohjelmista on joka tapauksessa netistä kopioituja testejä, jotka voi tehdä muualla ilman spammia. (Ja tässä vielä yksi avautuminen, vituttaa tuo nykytrendi että joka vammaisesta quizzista pitää tehdä oma "application".)

Joka tapauksessa tuo nykyinen käyttäjien vastareaktio on ihan hyvä homma. Boikotoikaa niitä spammiohjelmia älkääkä käyttäkö niitä edes huvin vuoksi!

(on muuten sellainenkin applikaatio kuin Petition Against Forced Invites, tosin sen suosio näyttäisi Facebookin käyttäjämääriin verrattuna melko pieneltä.)

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

RainChild

Posts: 909

#552 • • RainChild
Eilen rekisteröidyin. Mietin sitä vain, kun olen kuullut urbaaneja legendoja, että jos noita applicationeja hyväksyy, niin voisi tulla jotain spämmiä (siis muuta kuin facebookin omaa)? Onkos näin?

--
Rainchild is back home

Dementation

Posts: 2,892

#553 • • Dementation wednesday?

RainChild, 23.2.2008 13:54:
Eilen rekisteröidyin. Mietin sitä vain, kun olen kuullut urbaaneja legendoja, että jos noita applicationeja hyväksyy, niin voisi tulla jotain spämmiä (siis muuta kuin facebookin omaa)? Onkos näin?



Ei ainakaan itselle sähköpostiin mitään spammiä pukkaa (siis kunhan muistaa laittaa asetuksista, että ohjelmat ei lähetä sinne sähköpostiin niitä notificationeja)

Sitten asiasta toiseen.
Clean Profile niminen ohjelma on pelastanut mun elämän. Sen avulla voi katsoa muiden profiileja ilman aplikaatioita.
Eli sen sijaan että odotat että x+n*y määrä aplikaatioita latautuu, niin nyt voit mennä katsomaan siistejä profiileja ilman aplikaatioita *sydän*

Toki saat katsottua sivut yhä myös niin että aplikaatiot näkyy (tämä itse asiassa on oletustapa) mutta itse jos selailen kavereiden profiileja, niin otan yleensä ohjelman käyttöön. *joo*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Kriss G

Posts: 1,492

#554 • • Kriss G Wir brauchen bass
mä sain tehtyä sen! tutut ja kaikki muut voi tsekkaa nimellä Kristian Gylden

--
DESTROY ALL HIPPIES

tomii

Posts: 3,594

#555 • • tomii kallion herttua

RainChild, 23.2.2008 13:54:
Eilen rekisteröidyin. Mietin sitä vain, kun olen kuullut urbaaneja legendoja, että jos noita applicationeja hyväksyy, niin voisi tulla jotain spämmiä (siis muuta kuin facebookin omaa)? Onkos näin?



Mulla on kaikkia tällaisia varten erillinen "spämmi-meili", jos pitää rekisteröityä jonnekin. Normimeilin pidän ihan vaan 100% kommunikaatiota varten, eli spämmit pysyy ihan tämänkin takia minimissä. Suosittelen rekisteröimään vaikka yahoosta tai hotmailista tällaisen meilin, jonka pistät esim. feisbuukin tapaisiin juttuihin rekisteröityessä, niin eipä tarvi sit kuumottua ikinä siitä, että lähetteleeks palvelut (joihin oot joutunut rekisteröitymään) sulle spämmiä.

--
reivaan kunnes kuolen

plink

Posts: 1,405

#556 • • plink team paska
mulla on koko facebook jäänyt alkuinnostuksen jälkeen aika sivualalle. alkujaan siellä tuli kirjoteltua ikivanhojen tuttujen kanssa hyvinkin pitkiä pätkiä, mutta kun frendimäärät ja application requestit kasvoivat, niin jotenkin ei enää jaksanut jokaiseen yhteydenottoon edes vaivautua. nykysin siellä on aina 20 (paska)invitationia odottamassa ja usein sellasia friend requesteja, kenet tietää tyyliin pelkästään nimeltä. ignore-nappi on tullut melkoisen tutuksi. facebook oli saatanan hyvä idea, mutta meni piloille enimmäkseen käyttäjien takia, vaikka osin syy löytyy myös applicationien kehittäjistä. on siitä ollut silti iloa, sillä oon esim. käynyt vuosien takaisten hyvien frendien kanssa bisseillä ja vaihdellut kuulumisia (kerran päätynyt jopa sänkyyn asti :D ). sinänsä hyvin käänteentekevää, koska mikään muu palvelu ei oo samalla tavalla antanut yhtä toimivaa kanavaa saavuttaa jo etääntyneitä kavereita.

noh lähes päivittäin loggailen sinne edelleenkin, joten ei nyt mistään ihan paskasta palvelusta kuitenkaan voi silloin olla kyse vieläkään:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

RainChild

Posts: 909

#557 • • RainChild

tomii, 23.2.2008 17:58:
---
RainChild, 23.2.2008 13:54:
Eilen rekisteröidyin. Mietin sitä vain, kun olen kuullut urbaaneja legendoja, että jos noita applicationeja hyväksyy, niin voisi tulla jotain spämmiä (siis muuta kuin facebookin omaa)? Onkos näin?

---


Mulla on kaikkia tällaisia varten erillinen "spämmi-meili", jos pitää rekisteröityä jonnekin. Normimeilin pidän ihan vaan 100% kommunikaatiota varten, eli spämmit pysyy ihan tämänkin takia minimissä. Suosittelen rekisteröimään vaikka yahoosta tai hotmailista tällaisen meilin, jonka pistät esim. feisbuukin tapaisiin juttuihin rekisteröityessä, niin eipä tarvi sit kuumottua ikinä siitä, että lähetteleeks palvelut (joihin oot joutunut rekisteröitymään) sulle spämmiä.



Mulla oli ennen näin, mutta jotenkin kyllästyin pitämään kahta meiliä ja olen näemmä vähitellen siirtynyt käyttämään vain sitä yhtä..

--
Rainchild is back home

spoinkel

Posts: 398

#558 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Facebookin kontekstimainonta menee aivan uusiin sfääreihin...

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

thomas

Posts: 5,618

#559 • • thomas

mku, 7.4.2008 23:52:
Toi Facebookin chat systeemi vaikuttaa todella pätevältä. Veikkaan, että MSN kuolee aika nopsaan. Nyt suurin osa ihmisistä refreshaa facebookia browserissa samalla kun juttelee mesessä. Kohta kun kaikilla on facebookissa chat -palkki siinä selaimen alareunassa, niin mesessä ei vaan ole enää mitään ideaa :) No ehkä tiedostojen siirtäminen.. jos facebook tekis vielä jonkun sendspace tyyppisen kilkkeen tonne, niin oliskin kova juttu btw.



miikä ihme, mistä tommosen saa ?
ezzy

Posts: 8,060

#560 • • ezzy Droid-pappa

mku, 7.4.2008 23:52:
Toi Facebookin chat systeemi vaikuttaa todella pätevältä. Veikkaan, että MSN kuolee aika nopsaan. Nyt suurin osa ihmisistä refreshaa facebookia browserissa samalla kun juttelee mesessä. Kohta kun kaikilla on facebookissa chat -palkki siinä selaimen alareunassa, niin mesessä ei vaan ole enää mitään ideaa :) No ehkä tiedostojen siirtäminen.. jos facebook tekis vielä jonkun sendspace tyyppisen kilkkeen tonne, niin oliskin kova juttu btw.



Joopa joo, ei tu ikinä tapahtumaan, että joku facebook tappais mesen *lmao*