Pah. Ehkä mä en vaan osaa.
Juhgu, 7.1.2008 21:52:
-klips-
Juhgu tuossa tiivistää aika hyvin munkin tuntemukset.
854 posts, 43 pages, 317,346 views
-klips-
Individual, 2.2.2008 10:13:
Alkaa tän keksinnön hyödyt ja haitat olemaan raakasti haittojen puolella. Eihän tuolla jengi tee muuta ku lähettää jotain vitun "mikä karkkiautomaatti olet"- kyselyjä, tai "käyttäjä se ja se on kutsunut sinut uuskaarlepyyläiseen majavienbongausryhmään", tai muuhun yhtä kiinnostavaan. Ehkä mulla oli tosta erilaiset odotukset. Pari kouluaikasta frendiäkään ei enää viestittele niiden muutaman kuulumisten vaihdon jälkeen ja kavereissä iso osa on samoja ku täälläkin.
Pah. Ehkä mä en vaan osaa.
Peppermint, 21.1.2008 12:31:
Hulluimmat friend requestit tähän mennessä on kyllä olleet
2. yhden kaverin exä (siis whaaat?)
Peppermint, 21.1.2008 12:31:
Hulluimmat friend requestit tähän mennessä on kyllä olleet
2. yhden kaverin exä (siis whaaat?)
Aika lyhytaikaiseksi innostukseksi näemmä jäi tuo facebookki.
drifter, 7.2.2008 15:52:
---
Aika lyhytaikaiseksi innostukseksi näemmä jäi tuo facebookki.
---
Kaikkihan nää "uusmediahypetykset" kuolee nopeesti. "Facebook was soooo 2007".
sapeli, 16.2.2008 00:47:
"skip forced invites"-nimisen applikaation - nyt ei oikeasti tarvi enää lähetellä turhia kutsuja kavereille että pääsee käyttämään jotakin applikaatiota! Käykää hakemassa se tuon application searchin kautta ja levittäkää mahdollisimman laajalti!
sapeli, 16.2.2008 00:47:
Hommahan muuttui paljon fiksummaksi kun sain pirpeliltä "skip forced invites"-nimisen applikaation - nyt ei oikeasti tarvi enää lähetellä turhia kutsuja kavereille että pääsee käyttämään jotakin applikaatiota!
RainChild, 23.2.2008 13:54:
Eilen rekisteröidyin. Mietin sitä vain, kun olen kuullut urbaaneja legendoja, että jos noita applicationeja hyväksyy, niin voisi tulla jotain spämmiä (siis muuta kuin facebookin omaa)? Onkos näin?
Eilen rekisteröidyin. Mietin sitä vain, kun olen kuullut urbaaneja legendoja, että jos noita applicationeja hyväksyy, niin voisi tulla jotain spämmiä (siis muuta kuin facebookin omaa)? Onkos näin?
tomii, 23.2.2008 17:58:
---
---
Mulla on kaikkia tällaisia varten erillinen "spämmi-meili", jos pitää rekisteröityä jonnekin. Normimeilin pidän ihan vaan 100% kommunikaatiota varten, eli spämmit pysyy ihan tämänkin takia minimissä. Suosittelen rekisteröimään vaikka yahoosta tai hotmailista tällaisen meilin, jonka pistät esim. feisbuukin tapaisiin juttuihin rekisteröityessä, niin eipä tarvi sit kuumottua ikinä siitä, että lähetteleeks palvelut (joihin oot joutunut rekisteröitymään) sulle spämmiä.
mku, 7.4.2008 23:52:
Toi Facebookin chat systeemi vaikuttaa todella pätevältä. Veikkaan, että MSN kuolee aika nopsaan. Nyt suurin osa ihmisistä refreshaa facebookia browserissa samalla kun juttelee mesessä. Kohta kun kaikilla on facebookissa chat -palkki siinä selaimen alareunassa, niin mesessä ei vaan ole enää mitään ideaa :) No ehkä tiedostojen siirtäminen.. jos facebook tekis vielä jonkun sendspace tyyppisen kilkkeen tonne, niin oliskin kova juttu btw.
mku, 7.4.2008 23:52:
Toi Facebookin chat systeemi vaikuttaa todella pätevältä. Veikkaan, että MSN kuolee aika nopsaan. Nyt suurin osa ihmisistä refreshaa facebookia browserissa samalla kun juttelee mesessä. Kohta kun kaikilla on facebookissa chat -palkki siinä selaimen alareunassa, niin mesessä ei vaan ole enää mitään ideaa :) No ehkä tiedostojen siirtäminen.. jos facebook tekis vielä jonkun sendspace tyyppisen kilkkeen tonne, niin oliskin kova juttu btw.