Facebook

854 posts, 43 pages, 307,072 views

Jocular

Posts: 1,359

#501 • • Jocular Janni

Bio,
Mulle kans joskus tyhjentys osa tiedoista, mut seuraavana päivänä kaikki oli taas ennallaan. Välillä vaan toi facebook jumittaa oikein kunnolla :(



Teijän on sit kans parempi olla oikeessa! :)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

ezzy

Posts: 8,060

#502 • • ezzy Droid-pappa
Voi kristus sentään. Tuli vastaan tyttö, jolla oli 120 applikaatiota facebookissaan. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa.
Kipinä

Posts: 144

#503 • • Kipinä Jonna

ezzy, 18.12.2007 04:10:
Voi kristus sentään. Tuli vastaan tyttö, jolla oli 120 applikaatiota facebookissaan. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa.



Hehee, mun vanhalla lukiokaverilla on just noi 120 applikaatiota... *whaat* Mua kyllä naurattaa, en ite pysyis tollasessa perässä mitenkään *nauru*
larzizi

Posts: 1,661

#505 • • larzizi
Haha. Löysin yhden pojan, jota kuolasin kesällä aina töissä ollessani, kun ko. poika kävi usein ostamassa jotain *nauru*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Late

Posts: 3,441

#506 • • Late team Lasse
Ihmetyttää tuo kaikenmaailman ketjuviestien levitys, etenkin kuin suurimassa osassa ei ole minkäänlaista järkeä. Osa on varmsti ihan hauskojakin, mutta pitääkö ihan kaikkea pistää eteenpäin. *justjoo*

Päivän "tärkeä" kiertokirje: Facebook-huijaus leviää
Dementation

Posts: 2,892

#507 • • Dementation wednesday?

ezzy, 18.12.2007 10:11:
turvallisuus ennen kaikkea



Ennen kuin kadotin ton turhan tietoturvajutun pois häiritsemästä mua, niin mä sain kans aika hyviä yhdistelmiä.
Muun muassa yhden jannun kohdalla tuli suoraan että "Gay Fellow", oli pakko vähän naurahtaa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Valandir

Posts: 98

#508 • • Valandir Anjunabeats -friikki

Late, 18.12.2007 17:26:
Ihmetyttää tuo kaikenmaailman ketjuviestien levitys, etenkin kuin suurimassa osassa ei ole minkäänlaista järkeä. Osa on varmsti ihan hauskojakin, mutta pitääkö ihan kaikkea pistää eteenpäin. *justjoo*

Päivän "tärkeä" kiertokirje: Facebook-huijaus leviää


Haha, itse lähetinkin kyseisen viestin eteenpäin, mutta ihan vain sen takia koska niitä alkoi satelemaan profiilini niin maan pirusti, että oli pakko vittuilla takaisin lähettämällä kaikille sama paska.
Lyylikki

Posts: 2,975

#509 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ezzy, 18.12.2007 04:10:
Voi kristus sentään. Tuli vastaan tyttö, jolla oli 120 applikaatiota facebookissaan. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa.



Itseäni alkoi ottamaan Application requestit päähän ja päädyin sitten olemaan poistamatta niitä. (Viikonloppuna taisin poistaa ehkä kymmenkunta, mutta työ jäi sitten kuitenkin kesken) Tänään ne oli viimein saatu ympättyä yhteen.

Requests:
1 ideal mate quiz invitation
and 170 other invitations

Siellä saattaisi olla jotain hassunhauskaakin seassa, mutta en mä niitä jaksa kuitenkaan käydä läpi. Miten se voi olla niin vaikeaa asentaessaan jotain juttua, niin klikata sitä Unselect tai skip nappulaa.
Worin

Posts: 526

#510 • • Worin
AAAARRRRR!!!!

Vittu ovat menneet asentaa jotain videomainoksia Warbook ja Streetrace peleihin. Noiden pikkunaksupelien takia loggasin koko paikkaan ja nyt jumii perkele kokoajan ja verenpaine nousee.
Avatar
#511 • • niomic Guest

Valandir, 18.12.2007 19:08:
---
Late, 18.12.2007 17:26:
Ihmetyttää tuo kaikenmaailman ketjuviestien levitys, etenkin kuin suurimassa osassa ei ole minkäänlaista järkeä. Osa on varmsti ihan hauskojakin, mutta pitääkö ihan kaikkea pistää eteenpäin. *justjoo*

Päivän "tärkeä" kiertokirje: Facebook-huijaus leviää

---

Haha, itse lähetinkin kyseisen viestin eteenpäin, mutta ihan vain sen takia koska niitä alkoi satelemaan profiilini niin maan pirusti, että oli pakko vittuilla takaisin lähettämällä kaikille sama paska.



Voi saatana. Eipä ole vielä hirveen montaa tuollaista tullut, mutta kyllä taas kyynel vierähti kun tuon luki ja näki jengin seinillä ja omassa boxissa noita vaikka kuinka. Ei riitä et itse viesti on jo lähtökohdiltaan ja aktiivisuuden todentamiskeinoltaan ihan älytön, mut sit vielä kirjoitusasu tuollainen. Pisteenä i:n päälle toki valittaminen liian monista uusista käyttäjistä :D Joo, firmaa varmasti vituttaa kun tulee lisää käyttäjiä, gvg!
ezzy

Posts: 8,060

#512 • • ezzy Droid-pappa

niomic, 21.12.2007 15:08:
---
Valandir, 18.12.2007 19:08:
---
Late, 18.12.2007 17:26:
Ihmetyttää tuo kaikenmaailman ketjuviestien levitys, etenkin kuin suurimassa osassa ei ole minkäänlaista järkeä. Osa on varmsti ihan hauskojakin, mutta pitääkö ihan kaikkea pistää eteenpäin. *justjoo*

Päivän "tärkeä" kiertokirje: Facebook-huijaus leviää

---

Haha, itse lähetinkin kyseisen viestin eteenpäin, mutta ihan vain sen takia koska niitä alkoi satelemaan profiilini niin maan pirusti, että oli pakko vittuilla takaisin lähettämällä kaikille sama paska.

---


Voi saatana. Eipä ole vielä hirveen montaa tuollaista tullut, mutta kyllä taas kyynel vierähti kun tuon luki ja näki jengin seinillä ja omassa boxissa noita vaikka kuinka. Ei riitä et itse viesti on jo lähtökohdiltaan ja aktiivisuuden todentamiskeinoltaan ihan älytön, mut sit vielä kirjoitusasu tuollainen. Pisteenä i:n päälle toki valittaminen liian monista uusista käyttäjistä :D Joo, firmaa varmasti vituttaa kun tulee lisää käyttäjiä, gvg!



Huomasin ton kans eilen muutamilla tyypeillä miljoonaan kertaan eri wall-applikaatioissa...säälittävää forwardoida tollasta paskaa ja olla poistamatta sitä omalta walliltaan. Itse poistelen kyllä kaikki mitä en voi sietää eikä onneks ole miljoonaa kusipäistä teinikaveria, jotka noita spämmäis.
r0n

Posts: 2,258

#513 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Älkää pitäkö Advanced-/Fun-/Super-wallia profiilissanne *vink*
Säästyy niin hyvin kaikennäköiseltä spammiltä ja ketjuviesteiltä.
Suosittelen *hymy*

--
6er reihe

thomas

Posts: 5,618

#514 • • thomas

Ronie, 21.12.2007 15:20:
Älkää pitäkö Advanced-/Fun-/Super-wallia profiilissanne *vink*
Säästyy niin hyvin kaikennäköiseltä spammiltä ja ketjuviesteiltä.
Suosittelen *hymy*



mut sit ei voi lukea muiden superwalleja :(
olli

Posts: 277

#515 • • olli almost there

Ronie, 21.12.2007 15:20:
Älkää pitäkö Advanced-/Fun-/Super-wallia profiilissanne *vink*
Säästyy niin hyvin kaikennäköiseltä spammiltä ja ketjuviesteiltä.
Suosittelen *hymy*



Ihme poliisimeininkii
r0n

Posts: 2,258

#516 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

olli, 21.12.2007 15:29:
---
Ronie, 21.12.2007 15:20:
Älkää pitäkö Advanced-/Fun-/Super-wallia profiilissanne *vink*
Säästyy niin hyvin kaikennäköiseltä spammiltä ja ketjuviesteiltä.
Suosittelen *hymy*

---


Ihme poliisimeininkii



Just *nauru*
Tarjosin vaan ratkasua ei-toivottuun spammiin, ottakoon kukin ton mun kirjoitukseni miten tahtoo.

--
6er reihe

Bio

Posts: 4,429

#517 • • Bio The Bullies / Pinky

Ronie, 21.12.2007 15:20:
Älkää pitäkö Advanced-/Fun-/Super-wallia profiilissanne *vink*
Säästyy niin hyvin kaikennäköiseltä spammiltä ja ketjuviesteiltä.
Suosittelen *hymy*



Ite just poistin noi ja paljon muita applicationeita, alkoi ärsyttää suunnattomasti kaikki se turha sälä.. lisäks tulee nykyään blokattua applicationeita sitä mukaa kun niitä kutsuja tulee..
Yallu

Posts: 1,910

#518 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Bio, 21.12.2007 15:33:
---
Ronie, 21.12.2007 15:20:
Älkää pitäkö Advanced-/Fun-/Super-wallia profiilissanne *vink*
Säästyy niin hyvin kaikennäköiseltä spammiltä ja ketjuviesteiltä.
Suosittelen *hymy*

---


Ite just poistin noi ja paljon muita applicationeita, alkoi ärsyttää suunnattomasti kaikki se turha sälä.. lisäks tulee nykyään blokattua applicationeita sitä mukaa kun niitä kutsuja tulee..



Mä Ignoraa pretty mats kaiken mitä mulle ehdotetaan.. Ei jaksa kiinnostaa..
Jago

Posts: 4,039

#519 • • Jago un-trained monkee
"mun nimi" just sent you a message. Click here to read your message. 3:22pm

nyt mun ilmeisesti pitäis hankkii superwall, jotta voisin lukee viestin, jonka oon ton mukaan itse itselleni sen kautta lähettänyt*ding*

noi friendship kaljat, kutsut ja vastaavat taitaa lähetellä tuolla ihan itte iteensä välillä*hmph*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

blastic

Posts: 930

#520 • • blastic ballistic ballstick

ezzy, 18.12.2007 04:10:
Voi kristus sentään. Tuli vastaan tyttö, jolla oli 120 applikaatiota facebookissaan. En tiedä itkeäkö vaiko nauraa.



Hoho, pistänpä paremmaksi. Just laskin yhdellä kaverin saldon olevan 160 *nauru* *pökr*

Kyllä siitä profiilista sellanen itkunsekainen nauru irtoaa.