Facebook

854 posts, 43 pages, 307,024 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#462 • • Aziz Combat Fighter
Saako mistään säädettyä, että mistä eri applicationeista noita kutsuja ottaa vastaan? Niitä on aina vähintään 20 odottamassa, enkä mä halua ryhtyä vampyyriksi, ihmissudeksi tai ottaa vastaan autoa
Jussi Soro

Posts: 6,385

#463 • • Jussi Soro choon!

Ana-5000, 23.11.2007 13:19:
Saako mistään säädettyä, että mistä eri applicationeista noita kutsuja ottaa vastaan? Niitä on aina vähintään 20 odottamassa, enkä mä halua ryhtyä vampyyriksi, ihmissudeksi tai ottaa vastaan autoa


Klikkaat siitä "haluatko liittyä"-osiosta ko. palikan nimeä, ja siitä auenneesta ikkunasta oikeesta alareunasta "block application", niin ei enää kiusaa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#464 • • Aziz Combat Fighter

JussiS, 23.11.2007 13:20:
---
Ana-5000, 23.11.2007 13:19:
Saako mistään säädettyä, että mistä eri applicationeista noita kutsuja ottaa vastaan? Niitä on aina vähintään 20 odottamassa, enkä mä halua ryhtyä vampyyriksi, ihmissudeksi tai ottaa vastaan autoa

---

Klikkaat siitä "haluatko liittyä"-osiosta ko. palikan nimeä, ja siitä auenneesta ikkunasta oikeesta alareunasta "block application", niin ei enää kiusaa.



<3 kiitos.
thomas

Posts: 5,618

#465 • • thomas

Ana-5000, 23.11.2007 13:30:
---
JussiS, 23.11.2007 13:20:
---
Ana-5000, 23.11.2007 13:19:
Saako mistään säädettyä, että mistä eri applicationeista noita kutsuja ottaa vastaan? Niitä on aina vähintään 20 odottamassa, enkä mä halua ryhtyä vampyyriksi, ihmissudeksi tai ottaa vastaan autoa

---

Klikkaat siitä "haluatko liittyä"-osiosta ko. palikan nimeä, ja siitä auenneesta ikkunasta oikeesta alareunasta "block application", niin ei enää kiusaa.

---


<3 kiitos.



tää pitäis varmaan tehdä kaikenmaailman jutuille ittellekin, ois paljon mukavampi käyttää.
-V-

Posts: 587

#466 • • -V-

Ana-5000, 23.11.2007 13:30:
---
JussiS, 23.11.2007 13:20:
---
Ana-5000, 23.11.2007 13:19:
Saako mistään säädettyä, että mistä eri applicationeista noita kutsuja ottaa vastaan? Niitä on aina vähintään 20 odottamassa, enkä mä halua ryhtyä vampyyriksi, ihmissudeksi tai ottaa vastaan autoa

---

Klikkaat siitä "haluatko liittyä"-osiosta ko. palikan nimeä, ja siitä auenneesta ikkunasta oikeesta alareunasta "block application", niin ei enää kiusaa.

---


<3 kiitos.



kiit kiit, tämmöstä tietoa oon itekki kaipaillu *vink*
spoinkel

Posts: 398

#467 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Nyt on näköjään lisätty uusia sähköpostiasetuksia. Jotkut ohjelmat kun tuppaa lähettämään sähköpostia aina kun jotain tapahtuu. Klikatkaa vasemmalta application menusta Edit, sitten kunkin ohjelman kohdalta Edit Settings niin näette uuden ruksin "Allow this application to contact me via email." Toistaiseksi tätä ei voi disabloida suoraan ohjelmaa lisättäessä, mut toivottavasti tulee myöhemmin sinnekin.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

GrimsouL

Posts: 468

#468 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed

violet_angel, 22.11.2007 23:56:

Ehkä se on itestäki kiinni et tuleeko siitä jälleen näkemisestä muutakin ku tota, jospa vaikka ensin kertois oikeesti niitä kuulumisia... Varmasti jotain on tapahtunu kuitenki jos edellisestä tapaamisesta on aikaa...



Ehkä joo. Musta on vaa hankala tällee teksteillä lähestyy tyyppejä joita nähny viimeks monia vuosia sitte, ois paljo luonnollisempaa nähä esim. baarissa kaljapäissää niin kyllä juttua ja hauskaa riittäis.
-V-

Posts: 587

#469 • • -V-

migizz, 23.11.2007 21:16:
---
violet_angel, 22.11.2007 23:56:

Ehkä se on itestäki kiinni et tuleeko siitä jälleen näkemisestä muutakin ku tota, jospa vaikka ensin kertois oikeesti niitä kuulumisia... Varmasti jotain on tapahtunu kuitenki jos edellisestä tapaamisesta on aikaa...

---


Ehkä joo. Musta on vaa hankala tällee teksteillä lähestyy tyyppejä joita nähny viimeks monia vuosia sitte, ois paljo luonnollisempaa nähä esim. baarissa kaljapäissää niin kyllä juttua ja hauskaa riittäis.



Eiks sit kantsis ite ehdottaa??? *vink*
ezzy

Posts: 8,060

#472 • • ezzy Droid-pappa

jUSSi, 28.11.2007 14:53:
---
Loopy, 28.11.2007 14:07:
Postaan nyt ennemmin tänne kuin tällä hetkellä pinnalla olevaan YAF-threadiin.

Jälleen yksi syy panostaa verkostopalveluihin kuten Facebookiin:
Sosiaaliset suhteet ovat tuottoisa sijoitus
---


Jep, mut linkedin.com on kyllä paljon enemmän suunnattu työpohjaiseen verkostoitumiseen kuin feissari.



Itse oon kyllä kavereiden kautta saanu kaikki duunini, en random yhteydenottojen kautta. But that's just me.
jUSSi

Posts: 1,377

#473 • • Edited jUSSi äkäinen vanhus

ezzy, 28.11.2007 15:01:
Itse oon kyllä kavereiden kautta saanu kaikki duunini, en random yhteydenottojen kautta. But that's just me.



Ootko ajatellut kutsua kavereita linkedin:iin ;)

edit: sen enempää linkedin:iä hehkuttamatta tai sanomasta sitä feissaria paremmaksi, niin verkostossasi olevat avoimet työpaikat näkyvät sinulle suoraan. Tai voit vaihtoehtoisesti ilmoittaa etsiväsi työtä.

Muutenkin linkedin toimii hieman eri periaatteella. Minulla on 49 kontaktia ja verkostooni (3. aste) kuuluu yli 530000 ihmistä. Se on työpaikkaa/työntekijää hakiessa aikamoinen resurssipooli.
villelope

Posts: 2,846

#474 • • villelope Lope of Lope & Kantola

jUSSi, 28.11.2007 14:53:
---
Jep, mut linkedin.com on kyllä paljon enemmän suunnattu työpohjaiseen verkostoitumiseen kuin feissari.


Näinhän se on.

Näen Facebookin "sosiaalisempana" mediana, enkä sulkisi myöskään sitä vaihtoehtoa pois työpaikkaa hakiessa jne.

Minulla on tili myös LinkedInissä.

ezzy, 28.11.2007 15:01:
---
Itse oon kyllä kavereiden kautta saanu kaikki duunini, en random yhteydenottojen kautta. But that's just me.


Kyllähän ne kavereiden yhteydenotot voivat tulla Facebookinkin kautta.

En olisi ilman Facebookia saanut tietooni (ainakaan kovain helposti), että yksi ala-asteen luokkakaveri on Sulakkeella duunissa etc.

Mahdollisuuksia, ei niiden teilaamista. *vink*
ezzy

Posts: 8,060

#475 • • ezzy Droid-pappa

Loopy, 28.11.2007 15:25:
---
jUSSi, 28.11.2007 14:53:
---
Jep, mut linkedin.com on kyllä paljon enemmän suunnattu työpohjaiseen verkostoitumiseen kuin feissari.

---

Näinhän se on.

Näen Facebookin "sosiaalisempana" mediana, enkä sulkisi myöskään sitä vaihtoehtoa pois työpaikkaa hakiessa jne.

Minulla on tili myös LinkedInissä.


---
ezzy, 28.11.2007 15:01:
---
Itse oon kyllä kavereiden kautta saanu kaikki duunini, en random yhteydenottojen kautta. But that's just me.

---

Kyllähän ne kavereiden yhteydenotot voivat tulla Facebookinkin kautta.

En olisi ilman Facebookia saanut tietooni (ainakaan kovain helposti), että yksi ala-asteen luokkakaveri on Sulakkeella duunissa etc.

Mahdollisuuksia, ei niiden teilaamista. *vink*



Tuotahan mä tarkoitinkin, kun linkedin on se "pro" vaihtoehto.
Freja

Posts: 8,775

#476 • • Freja Sihteeri
you just gotta love facebook.

Taas yks loistava ihminen bongattu. Elämän pieniä iloja :)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

larzizi

Posts: 1,661

#477 • • larzizi
En mä Facebookista hirveästi mitään muuta iloa irti saa kuin kaverit. Kyllä tohon vähän koukkuun jää, mutta alkaa ärsyttää ne kaikki mahdolliset ominaisuudet mitä voi lisätä ja plaah *igor*

Eilen tuli löydettyä Facebookista eräs tyttö, jonka kanssa olin samalla luokalla ala-asteen ensimmäisinä vuosina ja joka asui tässä naapurustossa. Tyttö muutti jossain vaiheessa ala-astetta toiselle paikkakunnalle ja sen jälkeen en ole hänestä mitään kuullut, saatika nähnyt. Piti hetken aikaa eilen pohtia onkohan kyseessä sama ihminen (kuvastakaan en voinut olla täysin varma). Hetken pohdiskelun jälkeen kaivoin kätköistäni ala-asteella olleen ystäväkirjan tarkistaakseni tytön syntymäajan. Ja hän se oli *hihu*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

ezzy

Posts: 8,060

#478 • • Edited ezzy Droid-pappa

larzizi, 29.11.2007 15:59:
En mä Facebookista hirveästi mitään muuta iloa irti saa kuin kaverit. Kyllä tohon vähän koukkuun jää, mutta alkaa ärsyttää ne kaikki mahdolliset ominaisuudet mitä voi lisätä ja plaah *igor*

Eilen tuli löydettyä Facebookista eräs tyttö, jonka kanssa olin samalla luokalla ala-asteen ensimmäisinä vuosina ja joka asui tässä naapurustossa. Tyttö muutti jossain vaiheessa ala-astetta toiselle paikkakunnalle ja sen jälkeen en ole hänestä mitään kuullut, saatika nähnyt. Piti hetken aikaa eilen pohtia onkohan kyseessä sama ihminen (kuvastakaan en voinut olla täysin varma). Hetken pohdiskelun jälkeen kaivoin kätköistäni ala-asteella olleen ystäväkirjan tarkistaakseni tytön syntymäajan. Ja hän se oli *hihu*



Mulla on kans vanhin frendi tuolla about 27 vuoden takaa naapurista :)
Sinza

Posts: 2,227

#479 • • Sinza
Eilen tuli vihdoin rekattua tonne kavereitten pitkällisen painostuksen jälkeen. Tosi kiva juttu kyllä, ja hemmetin addiktoiva tosiaan, koko ilta hurahti koneen ääressä *ding*. Kyllä sitä yhessä illassa löytyi jo hemmetisti kamuja! Nyt sitä vaan oottaa et pääsis töistä himaan tsekkaamaan, onko lisää ihmisiä jo hyväksyny mun kaveripyyntöjä *hihu* (ku ei viitti täältä duunista mennä, ja eikä sitäkään tiedä, varmaa koko saitti on blokattu meidän systeemissäki). Nyt sit itte alko taivuttelee vielä niitä kamuja jotka ei oo ehtiny rekata sisään... *joo*

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

MiMoSa

Posts: 1,664

#480 • • MiMoSa
Miks toi mun who's online näyttää koko ajan, et vaan samat pari tyyppiä olis onnlinessä? Ikinä se ei oo mikskään muuttunut.*ding*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*