Facebook

854 posts, 43 pages, 307,110 views

kilobitti

Posts: 2,419

#681 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

ezzy, 24.1.2009 11:08:
Ihan hieno juttu varmasti tuo, toivottavast firma itsekin oli tuossa mukana täysillä luomassa positiivista fiilistä. Itse olen vähän kompastunut pimeämmälle puolelle 27+ vuoden ihkuilun jälkeen.



:) Painotan vielä että kyse ei ole mikään "ihquillaan vaikka väkisin ", vaan yksinkertaisesta huomiopisteen siirrosta. Ja kaikilla on huonoja päiviä, tietenkin.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

tomii

Posts: 3,594

#682 • • tomii kallion herttua

kilobitti, 24.1.2009 10:12:
---

Missasit pointin osittain. En tarkoittanut edellisellä pelkästään fb:n status updateja, vaan sitä yleistä elämänasennetta joka näkyy usein myös statuksen päivityksissä; monelle ihmiselle tuntuu olevan tärkeintä tuoda aina esille se että jokin vituttaa.



Oon kyl vähän samaa mieltä. Tuntuisi, että joillakin tyypeillä on joka ikinen päivä statuksessa jotakin valitusta/vitutusta/masentavaa. Okei, eihän sille minkään voi jos elämässä menee paskasti, mut parilla mun fb-kamuista tuntuisi, että toi valittaminen on vain huomion keräämistä, varsinkin, kun nyt voi kommentoida kaikkea. Ihan kuin kerättäisiin niitä "voi voi :( tsemppiä!" -läppiä kilpaa. Tältä siis tuntuu, totuus toki voi olla ihan eri.

--
reivaan kunnes kuolen

ezzy

Posts: 8,060

#683 • • ezzy Droid-pappa

tomii, 24.1.2009 11:19:
---
kilobitti, 24.1.2009 10:12:
---

Missasit pointin osittain. En tarkoittanut edellisellä pelkästään fb:n status updateja, vaan sitä yleistä elämänasennetta joka näkyy usein myös statuksen päivityksissä; monelle ihmiselle tuntuu olevan tärkeintä tuoda aina esille se että jokin vituttaa.

---


Oon kyl vähän samaa mieltä. Tuntuisi, että joillakin tyypeillä on joka ikinen päivä statuksessa jotakin valitusta/vitutusta/masentavaa. Okei, eihän sille minkään voi jos elämässä menee paskasti, mut parilla mun fb-kamuista tuntuisi, että toi valittaminen on vain huomion keräämistä, varsinkin, kun nyt voi kommentoida kaikkea. Ihan kuin kerättäisiin niitä "voi voi :( tsemppiä!" -läppiä kilpaa. Tältä siis tuntuu, totuus toki voi olla ihan eri.



Onko se sitten niin vaikeaa olla kannustava, jos kaverilla menee huonosti?
tomii

Posts: 3,594

#684 • • tomii kallion herttua

ezzy, 24.1.2009 11:26:
---


Onko se sitten niin vaikeaa olla kannustava, jos kaverilla menee huonosti?



Jos OIKEASTI menee huonosti, niin vastaus on EI. Mut jos pitää valittaa joka käänteessä kaikesta maailman pienimmistäkin asioista 24/7 keräten säälipojoja, niin rupee sympatiat karisemaan, ainakin mulla. Tää ei toki koske pelkästää Facebookia. No mut onneksi Facebookissa on optiot hoitaa 24/7 negistelijät maton alle piiloon. :P

--
reivaan kunnes kuolen

-Kerttu-

Posts: 4,542

#685 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
HUH HUH, johan on ihmisillä taas ärsytyksen aiheet! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Minnalilla

Posts: 418

#686 • • Minnalilla
Hiih, itsekin tuli aikoinaan tuonne rekistöröityä *tirsk*
Klubitusverkko, hääh? ai on :D pitääpi etsiä!

--
tilulileii!

Hitchhiker

Posts: 1,754

#687 • • Hitchhiker

Hitchhiker, 1.8.2008 19:10:
---
ezzy, 23.7.2008 20:14:
---
Hitchhiker, 11.7.2008 10:04:
---
Hitchhiker, 10.7.2008 09:53:
Ärsyttää katsoa ihmisten profiileja joilla on miljoona erilaista sovellusta käytössään profiileissa, scrollaaminen ja sivun lataaminen vie tuhottoman kauan aikaa + profiilit ovat yleensä näillä henkilöilä hyvinkin sekavat.

---


Juuri pienentelin yhden työkaverin profiilista noita sovelluksia, niin etteivät ne näy minulle ja laskin että niitä oli 290 kappaletta (onneksi ne pienenevät jokaisessa muussakin profiilissa tuon jälkeen). Luulisi jo, että tuo häiritsee käyttäjää itseäkin *ding*.

---


Damn, 290 :D Toi on jopa enemmän kuin Mumuli:n (ja Ellen Jokikunnaksen) broidilla, sillä oli sentään vaan vammaset 240 tms :D

---


En vain ymmärrä miksi noita sovelluksia pitää olla noin paljon, luulisi että niistä on itsellekkin jo haittaa mutta eipä edelleenkään näytä olevan (tosin itsellä ei ole kuin yksi ja siinä olkoot kaikki).



Hieman on kaverilla laskenut noiden sovellusten määrä, ennen 290 ja nykyisellään 19 kpl *lmao*.
André

Posts: 457

#688 • • Edited André Madwave, Force
Sovellukset 0. Itse vedän suoraan blokki listalle sitä mukaan kun niitä lähetetään, koska kun liityin faceen päätin että en halua siitä mitään sekasoppaa, vaan pidän sen mahdollisimman perus asteella.

Tällä hetkellä ärsyttää tämä "note-spämmäily"! Niitä alkaa olemaan jo niin monta, etteivät ne ole enään hauskoja(olettaen että ne jonkun mielestä joskus olivat). Henk. koht. ei kiinnosta minkä värisiä sukkia joku käyttää, mitä juo kahvin seassa aamulla, jne. jne.

Yksi asia mikä kanssa ihmetyttää on nämä täysin tuntemattomat friend requestit, joka tosin voi johtua siitä että minulla on päällä, että näkyy profiili kavereiden kavereille. Mutta suurin osa näistä ns. "tuntemattomista" on tyyliin etelä-amerikasta?

EDIT. niin ja päähän ottaa luonnollisesti myös facen chatin toimimattomuus, itsellä kun on ollut tapana hoidella myös kouluasioita sillä *nauru*
Kolera

Posts: 4,256

#689 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
hei missä vitussa kaikki on =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Kolera

Posts: 4,256

#691 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
vittu ei mun kärsivällisyys riitä selvittää just tota vitun filteri hässäkkää! mistä vitusta mä lisään niitä tai poistan tai jotain vittu saatana rairairai =P
mulla mitään all friends namiskaa ole. ULULULU

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

KooKie

Posts: 4,338

#692 • • KooKie aka. Petress Pan
Miten facebookkiin saa luotua tapahtuman?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

pirpeli

Posts: 5,533

#693 • • pirpeli

KooKie, 14.3.2009 12:31:
Miten facebookkiin saa luotua tapahtuman?



Alavasemmasta reunasta Applications, sitten sieltä Events ja sitte oikeasta yläkulmasta +Create an event. Sieltä ainakin mä pääsen tekemään sen.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Horzi

Posts: 646

#696 • • Horzi FINRG Recordings
Moneen kertaan miettiny, että minkä takia pitää korjata ehjää.. Tai tehdä siitä rikkinäisestä entistäkin rikkinäisempi. :D
domi

Posts: 7,069

#697 • • domi Työn sankari.

Horzi, 16.3.2009 18:31:
Moneen kertaan miettiny, että minkä takia pitää korjata ehjää.. Tai tehdä siitä rikkinäisestä entistäkin rikkinäisempi. :D


No että saatais lisää korjattavaa!
lilius

Posts: 719

#698 • • lilius
..onhan toi jotenkin selkeempi nykyisin.

Ehkä parempi kuin ennen.

- jussi
liikkuva muna

Posts: 2,652

#699 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
teillä on 2 kaveria yhteistä kaveria

jamppa lisäsi 1 uuden videoita


... ei se suomen taivuttaminen oikein automaattisesti noin vaikeeta oo :D
ezzy

Posts: 8,060

#700 • • ezzy Droid-pappa

mange, 18.3.2009 20:56:
En tajua miksi News Feedissä näkyy blokatut sovellukset? Tarkoitan sitä että kun joku frendi käy tekee taas jonkun huikean quizzin että "mikä olutmerkki olet?" niin se näkyy sitten meikäläisen News Feedissä vaikka olen blokannut kyseisen sovelluksen.
Aiemmassa versiossa oli myös sellanen ekvalisaattorin näköinen systeemi jossa pysty määrittelee että kuinka paljon eri sovellukset näkyy sun etusivulla. Mihin se on kadonnut?

Sekavammaksi mennyt omasta mielestäni.



tota quiz-floodia ihmetelly iteki, ei vois vähempää kiinnostaa, joten asensin http://userscripts.org/scripts/show/44459