Facebook

854 posts, 43 pages, 308,477 views

Dementation

Posts: 2,892

#701 • • Dementation wednesday?

ezzy, 18.3.2009 21:22:
tota quiz-floodia ihmetelly iteki, ei vois vähempää kiinnostaa, joten asensin http://userscripts.org/scripts/show/44459



Tosta oli omassa kaveripiirissä kans porua ja kaikilla kun ei tuo englanninkieli tai tietotekniikka todellakaan ole hanskassa, niin itse tulin pikaisesti kirjoitelleeksi ohjeet suomeksi tuon scriptin asennuksesta.

http://www.facebook.com/note.php?note_id=79047265329&1&index=0

Tosta ne voi lukea jos joku muukin haluaa eroon noista etusivun turhista aplikaatiojutuista ja ei vielä joko ole tästä scriptistä tiennyt tai sitä ole osannut asentaa.

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Freja

Posts: 8,775

#702 • • Freja Sihteeri
Ärsyttää kun tuolla highlightseissa ei saa määriteltyä että minkälaisia highlighteja haluu nähä.. harvinaisen perseestä on myös se, että nään et mun kaverit on esim kommentoinu tai tykänny joistain kuvista, mitkä on heidän kavereiden kuvia mut ei mun. Ei kiinnosta mitä he muiden profiilikuviinsa kommentoivat tms.

Helevetti soikoon.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

eugina

Posts: 898

#703 • • eugina YleX tt-i *sydän*
varmaan joku jo kysyny, mut saako ja miten kaveripyynnön peruttua..?

uultavasti ei? on toi sen verran paska keksintö!!! (laitoin huomaamattani väärälle hklölle pyynnön)

tou!!! *toktok*

*nauru*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

vanhus

Posts: 889

#706 • • vanhus
ärsyttää toi roskapostin määrä
evvk

Posts: 1,918

#707 • • evvk

Tero*, 11.6.2009 21:02:
ärsyttää toi roskapostin määrä



Joo.. kokoajan tulee et olisi häppärit jossain inarin Bup Matruusissa.
akir0

Posts: 2,554

#708 • • akir0 idleRPG champion 2009
Eipä kyllä ittelle kolise juuri mitään spämmiä. Ei vaan kannata kuulua mihinkään networkkeihin tai grouppeihin, joista tommosta valuu.
AlexS

Posts: 1,389

#709 • • AlexS kummasetä

akir0, 11.6.2009 23:24:
Eipä kyllä ittelle kolise juuri mitään spämmiä. Ei vaan kannata kuulua mihinkään networkkeihin tai grouppeihin, joista tommosta valuu.


Jeps, itekin oon lähteny niistä groupeista joista tulee mainosta jatkuvasti.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

evvk

Posts: 1,918

#710 • • Edited evvk

AlexS, 11.6.2009 23:27:
---
akir0, 11.6.2009 23:24:
Eipä kyllä ittelle kolise juuri mitään spämmiä. Ei vaan kannata kuulua mihinkään networkkeihin tai grouppeihin, joista tommosta valuu.

---

Jeps, itekin oon lähteny niistä groupeista joista tulee mainosta jatkuvasti.



Applicatioista tulee varsin vähän postia ja ne saa hiiren klikkauksella pois.
Lähinnä kun liittyy johonkin Miau! tai muulle bilefanilistalle niin mainoksia alkaa sadella kaiken maailman bileistä.. tas ois SuperMiau ja nyt ois bileet Out of Juisessa ja sen lisäksi alkaa sadella jotain tavallisen kansan ryppäjäiskutsuja. Noissa voisi kyllä olla jotain suodatusta paikkakunnan suhteen sillä ei ehkä kiinosta mitä bileitä on Helsingissä, koska on aika kallista ravata pääkaupunkiseudulla joka viikko.
AlexS

Posts: 1,389

#711 • • AlexS kummasetä

mark hamilton, 11.6.2009 23:41:
Applicatioista tulee varsin vähän postia ja ne saa hiiren klikkauksella pois.
Lähinnä kun liittyy johonkin Miau! tai muulle bilefanilistalle niin mainoksia alkaa sadella kaiken maailman bileistä.. tas ois SuperMiau ja nyt ois bileet Out of Juisessa ja sen lisäksi alkaa sadella jotain tavallisen kansan ryppäjäiskutsuja.


Lähtee pois niistä? Tämmöinen tyhmä idea vain.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

kokosbollar

Posts: 334

#713 • • kokosbollar franks and beans!
Hähää, sainpas omalla nimellä FB-osoitteen. Paras vaihtoehto oli jäljellä vaikka havahduin vasta äsken *ding* ja mulla on vielä tuskastuttavan tavallinen nimi. Success!

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Anselmi

Posts: 2,578

#714 • • Anselmi And sell me

kokosbollar, 13.6.2009 14:21:
Hähää, sainpas omalla nimellä FB-osoitteen. Paras vaihtoehto oli jäljellä vaikka havahduin vasta äsken *ding* ja mulla on vielä tuskastuttavan tavallinen nimi. Success!


Joo samat sanat. Ku yleensä joku maailman anselmeista ehtii nappaan nimen netissä mutta oli kuin olikin aamulla anselmi vapaana joten taagi homma.

--
sen pituinen se

-Kerttu-

Posts: 4,542

#717 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
http://www.iltalehti.fi/digi/200908059972963_du.shtml

Facebook kavereille kenkää!

Ite oon miettinyt kans tuota kaverilistan raakkausta. Kavereissani on paljon ihmisiä, joita en välttämättä edes kunnolla muista mistä heidät tunnen.. Ikinä en heille normaali elämässä varmaan juttelisi. Mitä ihmettä ne tekee mun listassa siis? Ehkä käyn tuumasta toimeen.. ei kaikkien "hyvää päivää"-tuttujen tartte tietää mitä mulle milloinkin kuuluu!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Tiinuliinu81

Posts: 510

#718 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Replying to Facebook:

Super-Kerttu, 6.8.2009 10:15:
http://www.iltalehti.fi/digi/200908059972963_du.shtml

Facebook kavereille kenkää!

Ite oon miettinyt kans tuota kaverilistan raakkausta. Kavereissani on paljon ihmisiä, joita en välttämättä edes kunnolla muista mistä heidät tunnen.. Ikinä en heille normaali elämässä varmaan juttelisi. Mitä ihmettä ne tekee mun listassa siis? Ehkä käyn tuumasta toimeen.. ei kaikkien "hyvää päivää"-tuttujen tartte tietää mitä mulle milloinkin kuuluu!



Sama juttu. Eikä mua itseäni myöskään kiinnosta, kun etusivu täynnä "tuntemattomien" testejä ja tilapäivityksiä.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...

AlexS

Posts: 1,389

#719 • • AlexS kummasetä

Replying to Facebook:

Tiinuliinu81, 6.8.2009 10:23:

Sama juttu. Eikä mua itseäni myöskään kiinnosta, kun etusivu täynnä "tuntemattomien" testejä ja tilapäivityksiä.



Ne "frendit" voi myös piilottaa etusivulta...testit sun muut härdellit pystyy myös kätevästi pistämään piiloon.

Voi myös kysyä että miksi ootte edes hyväksyny niitä kavereiksi...? :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Tiinuliinu81

Posts: 510

#720 • • Tiinuliinu81 Säätäjä

Replying to Facebook:

AlexS

Ne "frendit" voi myös piilottaa etusivulta...testit sun muut härdellit pystyy myös kätevästi pistämään piiloon.

Voi myös kysyä että miksi ootte edes hyväksyny niitä kavereiksi...? :)



No voi toki mutta turha niitä on sitten pitää kaverilistallakaan, jos ei niiden juttuja halua nähdä.

No joidenkin kanssa on oltu enemmän tekemisissä, eikä enää olla syystä tai toisesta ja alussa sitä vaan tuli hyväksyttyä/pyydettyä "turhia" tuttuja kavereiksi ja nyt on tullut huomattua ettei niiden kanssa juuri tule keskusteltua/ole keskusteltavaa.

--
Jos oisit kohtelias, hyvätapainen
jos oisit vähemmän vittumainen
tai äiti Teresan sukulainen...