Facebook

854 posts, 43 pages, 308,482 views

ludde

Posts: 148

#221 • • ludde Anna

Freja, 9.10.2007 07:56:
---
ludde, 8.10.2007 22:17:
Jouduin skippaa tentin ku räpläsin tätä facebookia niin monta tuntia. Et kiitti vaan olli ja iiris!! *senkin* Mä syytän teitä tästä kun houkuttelitte pahuuden teille :D Mut oon mä kyl löytäny kauan kadoksissa olleita kaveruksia

---


ööh okei, no TOI on jo paha.



Joo oon mä nyt rauhoittunut *nauru* Se oli sitä alun innostusta!Nyt mua on vähän alkanut ärsyttää kun saan kaikilta jotain ihme zombie ja vampyyripuraisuja. Aargh!! Lopettakaa ihmiset niiden lähettely tai mä tuun puree oikeesti *igor*
jaywink

Posts: 1,668

#222 • • jaywink bass warrior

ludde, 9.10.2007 16:49:
---
Freja, 9.10.2007 07:56:
---
ludde, 8.10.2007 22:17:
Jouduin skippaa tentin ku räpläsin tätä facebookia niin monta tuntia. Et kiitti vaan olli ja iiris!! *senkin* Mä syytän teitä tästä kun houkuttelitte pahuuden teille :D Mut oon mä kyl löytäny kauan kadoksissa olleita kaveruksia

---


ööh okei, no TOI on jo paha.

---


Joo oon mä nyt rauhoittunut *nauru* Se oli sitä alun innostusta!Nyt mua on vähän alkanut ärsyttää kun saan kaikilta jotain ihme zombie ja vampyyripuraisuja. Aargh!! Lopettakaa ihmiset niiden lähettely tai mä tuun puree oikeesti *igor*



joo toi kyl hieman itseäkin alkanut ärsyttämään. mutta nopeetahan noi kutsut on ignoroida tai sitten nehän voi blokata kokonaan *piis*
Jone

Posts: 8,258

#223 • • Jone Archibald Haddock
Päivän tuuletuksen arvoinen asia on kavereiden tekemisten seuraaminen. Musta on hirveän kivaa kun ihmiset aktiivisesti päivittävät tota juttua.

Tänään ja eilen oon putoillut aika voimakkaasti hyvälle frendilleni Markolle, jonka ulosannista seuraavassa muutama esimerkki:
Marko is is pretending to be working. 10:01am
Marko is having his 3rd cup of coffee today... and it's only 09:10 AM. 9:10am
Marko is ready to kill anyone for a cigarette. Even though it's 18 months since the last smoke. 9:00pm
Marko is tormented by his two little kids. 6:09pm
Marko is out there burning churches. 2:44pm

...ja kyllä, tämä on musta oikeasti kiinnostavaa. Siksi itsekin päivitän tota omaani (ainakin toistaiseksi) hyvin usein.
Jone

Posts: 8,258

#224 • • Edited Jone Archibald Haddock

mku, 10.10.2007 10:23:
Ja jos kännykästä löytyy RSS -selain, niin ton feedin voi tilata taskuun *hymy*



No johan on pirun kivaa. Oon tietyllä tavalla pitänyt Twitterin tyylistä microbloggausta ihan skeidana ideana, mutta kyllä mua kiinnostaa saada tollasia pieniä ja vähäpätöisiä viestejä ystävieni elämästä suoraan taskuun. Esim. tän Markon apinointien lukeminen tekee mun päivästäni konkreettisesti paremman.

Nyt vaan pitäis opetella kuinka toi käytännössä tapahtuu, koska kännyköiden suhteen oon aika luolamies.
vaavu

Posts: 1,324

#225 • • vaavu vara-vana
Parhaat applikaatiot tähän mennessä: TravelMaps (joka tosin bugittaa parhaillaan) ja Formula 1 picks (sain heti ensimmäisellä pickilläni täydet pisteet, wohoo). *nauru*
villelope

Posts: 2,846

#226 • • villelope Lope of Lope & Kantola

mku, 10.10.2007 10:23:
---
Jone, 10.10.2007 10:15:
Päivän tuuletuksen arvoinen asia on kavereiden tekemisten seuraaminen. Musta on hirveän kivaa kun ihmiset aktiivisesti päivittävät tota juttua.
---
Ja jos kännykästä löytyy RSS -selain, niin ton feedin voi tilata taskuun *hymy*


Saako Jaikun/Twitterin importattua tuohon kohtaan?
villelope

Posts: 2,846

#227 • • villelope Lope of Lope & Kantola

mku, 10.10.2007 12:18:
---
Mitä tarkoitat..?


Facebookiin saa Jaiku-applikaation, mutta se on kuin mikä muukin tahansa normaali applikaatio Facebookissa.

Mulla on importattuna oman blogin feedi suoraan Facebookin notesiin. Kuin myös Virbiin. Toimii hienosti.

Mutta saisiko Jaikun importattua tuohon statukseen suoraan? Käytännössä siis voisi päivittää tilatietoaan vaikka kännykällä tai Juhulla (Jaiku-softa OSX:lle) ja se näkyisi suoraan Facebookissa status-kohdassa.

Pääsitkö kärryille?
ezzy

Posts: 8,060

#228 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 10.10.2007 10:15:
Päivän tuuletuksen arvoinen asia on kavereiden tekemisten seuraaminen. Musta on hirveän kivaa kun ihmiset aktiivisesti päivittävät tota juttua.

Tänään ja eilen oon putoillut aika voimakkaasti hyvälle frendilleni Markolle, jonka ulosannista seuraavassa muutama esimerkki:
Marko is is pretending to be working. 10:01am
Marko is having his 3rd cup of coffee today... and it's only 09:10 AM. 9:10am
Marko is ready to kill anyone for a cigarette. Even though it's 18 months since the last smoke. 9:00pm
Marko is tormented by his two little kids. 6:09pm
Marko is out there burning churches. 2:44pm

...ja kyllä, tämä on musta oikeasti kiinnostavaa. Siksi itsekin päivitän tota omaani (ainakin toistaiseksi) hyvin usein.



On niin vähän tuttuja, jotka on facebookissa 24/7, että tuo tuntuu lähinnä itsensä hassuttamiselta :( Mut välillä tulee muuteltua kans useammin :)
kokosbollar

Posts: 334

#229 • • kokosbollar franks and beans!
Chuck Norris-applikaatio on ihan paras... don't f**k with Chuck! *nauru*
Huvittavaa muuten kun porukka kirjottelee tänne et on koukussa Facebookkiin.. tuntuu kyl et itelläkään ei oo kohta elämää...

--
Yeah, I know.
- Andy Pipkin -

Orion

Posts: 1,266

#230 • • Orion

Loopy, 10.10.2007 12:24:
---
mku, 10.10.2007 12:18:
---
Mitä tarkoitat..?
---

Facebookiin saa Jaiku-applikaation, mutta se on kuin mikä muukin tahansa normaali applikaatio Facebookissa.

Mulla on importattuna oman blogin feedi suoraan Facebookin notesiin. Kuin myös Virbiin. Toimii hienosti.

Mutta saisiko Jaikun importattua tuohon statukseen suoraan? Käytännössä siis voisi päivittää tilatietoaan vaikka kännykällä tai Juhulla (Jaiku-softa OSX:lle) ja se näkyisi suoraan Facebookissa status-kohdassa.

Pääsitkö kärryille?



Tuossa vastaus sun kysymykseen:
http://facebook.jaiku.com/presence/14186985#c-374440
Janisa

Posts: 2,226

#233 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Musta on ollut tosi ihanaa ja upeeta loytaa ja nahda sellaisia ihmisia vuosien takaa tuolta facebookista, jotka joskus hamassa nuoruudessa vaikutti ihan oikeesti silta ettei niista tule (suomeksi sanottuna:) Vittu yhtaan mitaan! Ja oon nyt loytanyt monia, jotka on paasset oikein tosissaan erilaisille upeille urille elamassaan! Mahtavaa!

Puhumattakaan sitten kaikesta muusta stalkkauksesta mita tuolla voi harrastaa... koh koh.*joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

trixxy

Posts: 83

#234 • • trixxy ëxma ël bambun
NO JUST!

Kauanha ehinkii käyttää koko laitosta ku pistin sen jo se8...

''Sorry, an error has occurred.''

ööö....mitäköhän tein väärin? *pepsodent*
Nyt pääsen enää kirjautuu sisää mut siitä eteenpäi ei voi mitää tehhä.
Todella jännittävää!*ding*

--
sleep all day. party all night.
never grow old. *piis*

ezzy

Posts: 8,060

#235 • • ezzy Droid-pappa

trixxy, 11.10.2007 13:07:
NO JUST!

Kauanha ehinkii käyttää koko laitosta ku pistin sen jo se8...

''Sorry, an error has occurred.''

ööö....mitäköhän tein väärin? *pepsodent*
Nyt pääsen enää kirjautuu sisää mut siitä eteenpäi ei voi mitää tehhä.
Todella jännittävää!*ding*



ne säätää jotain varmaan siellä, tota tulee nimittäin monille.
trixxy

Posts: 83

#236 • • trixxy ëxma ël bambun
Joo kyl se nyt jo pelittää taas, damn ku meinas jo hermot mennä!
(enoo ollenkaa heikkohermonen*nauru*)

--
sleep all day. party all night.
never grow old. *piis*

pirpeli

Posts: 5,533

#237 • • pirpeli
Facebook bugittaa mulla joka päivä, milloin noitten application- juttujen kohdalla ja milloin missäkin. Nyt ei mee millää etusivulta notifications ja muut pois... No, kai nää ajallaan korjaantuu...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

John

Posts: 1,384

#238 • • John Lauma

pirpeli, 11.10.2007 15:21:
Facebook bugittaa mulla joka päivä, milloin noitten application- juttujen kohdalla ja milloin missäkin. Nyt ei mee millää etusivulta notifications ja muut pois... No, kai nää ajallaan korjaantuu...


Mulla ei sit taas näy kaveripyynnöt ollenkaan.*täh* Ja tosiaan, applicationsit toimivat ehkä joka toinen kerta kun yrittää...

--
Fancy some cheese, Gromit?

enrg

Posts: 2,040

#239 • • enrg
rekkauduin, mutta varmistusposti ei tullut oikeasta osoitteesta huolimatta perille. Eiköhän tää ollut tässä..*nauru*
ipe

Posts: 1,845

#240 • • ipe X-Rust / Holvi
mun super wall ei päivity vaikka sinne postaa. PRKL! :C

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi