Postaa tänne kun menetit ajokorttisi!

144 posts, 8 pages, 24,960 views

Timce

Posts: 5,381

#41 • • Timce
And what a toy! O_o huh huh

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

UnityF

Posts: 15,721

#42 • • UnityF joo just se
Mieheni exä, oli ulkona edellisen liiton tyttärensä kanssa (tytär oli 2v). Olivat ylittämässä tietä suojatiellä (vähän syrjäsempi paikka missä on mukamas just parempi irrotella autolla *dissaa*) kun joku nuori idiootti kokeili hänen uutta autoa ja he ei kerenny väistää ja niin tyttö lepää paremassa paikassa.
R.I.P pikkuinen tyttö ja *dissaa* ihmisille jotka ei osaa ajaa autolla niinkuin pitää. Katsotaan sitten kun teillä on lapsia mitä mieltä ootte kaahareista.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#43 • • Lost-Soul los pallos
Itseäni aina ihmetyttää kun sakon saaneet itkee, että tie oli kuiva, näkyvyys hyvä ja tiellä ei ollut ketään. Kuitenkin jotenkin ne poliisit saivat tutkaan ylinopeuden ja sakko napsahti.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

CM

Posts: 1,507

#44 • • CM

UnityF, 16.6.2007 18:59:
Olivat ylittämässä tietä suojatiellä (vähän syrjäsempi paikka missä on mukamas just parempi irrotella autolla *dissaa*)



Suojatie ja muka parempi paikka testailla? Kuuluu siis kategoriaan: vittu mikä pässi
Avatar
#45 • • ALIEN Guest

Mr.Pink, 16.6.2007 18:03:
esim kortin saannin jälkeen seuraavat kaksi vuotta 80-lätkän kanssa jos se ei ollu ikkunassa oli syy mikä hyvänsä,ni tuli sakot. kahesta kerrasta vuoden sisään lähti kortti.



"oli syy mikä tahansa" - haha, hirveet lässytystä varmaan tullut sun suustasi.

Mikä esti pitämästä sitä mukana siltä varalta et auto vaihtuisi? Typeryys tai välinpitämättömyys liikennesääntöjä kohtaan, eli ihan ansaitut sakot ja ei voi kuin räkäsesti nauraa ton päälle :D Mut, joo "nuoruuden piikkiin" eiks jeh? ;)



En nyt sit tiedä et kuinka monta äitiä ja tytärtä joutui sairaalaan tai kuoli sen takia että minulla ei ollut 80-lätkä ikkunassa



Et kai sä tosiaan vertaa tätä sun järjenjättiläisen-vetoasi siihen, että tuolla ihmiset vetelee 150 lasissa silmät ajovaloina? Pointti katsos oli, että sakoilla on kiva muistaa just tuollaisia ajattelemattomia spedejä, että muistaisivat jatkossa sekä niitä, ketkä todellakin jatkuvasti kerta toisensa jälkeen laiminlyövät sivullisten turvallisuutta ovat rehellisesti vankilamatskua.

Kaikki tekevät virheitä, ei siinä mitään, mut jos niistä ei opita ja sama paska jatkuu niin kädet katki ja putkan kulmaan nuolee varpaitansa. No mercy.
Avatar
#47 • • Norb Guest
Jos kaikki ajais niiku minä niin olis liikenne sujuvaa ja muutenkin moitteetonta *joo* *lmao*
Avatar
#48 • • Kirsikka Guest

UnityF, 16.6.2007 18:59:
Mieheni exä, oli ulkona edellisen liiton tyttärensä kanssa (tytär oli 2v). Olivat ylittämässä tietä suojatiellä (vähän syrjäsempi paikka missä on mukamas just parempi irrotella autolla *dissaa*) kun joku nuori idiootti kokeili hänen uutta autoa ja he ei kerenny väistää ja niin tyttö lepää paremassa paikassa.
R.I.P pikkuinen tyttö ja *dissaa* ihmisille jotka ei osaa ajaa autolla niinkuin pitää. Katsotaan sitten kun teillä on lapsia mitä mieltä ootte kaahareista.



Voi ei, kauheeta! Milloin tää tapahtui? Tollaset urpot pitäs hirttää munistaan puuhun :-/

Ite oon niin surkee kuski, etten kyl uskalla ajaa enää ollenkaan. Pitäs varmaan harjoitella...
Damien

Posts: 2,882

#49 • • Damien [tr3ox]
Taajamassa sataakuuttakymppiä VR.

Taajamassa pitäis hissutella, mut kyll pääteillä vois olla nopeudet 100Km/h tai sit vaihtoehtoisesti pienimmät yhteiset nimittäjät vois oikeesti opetella ajamaan sitä oikeeta kaistaa, ettei mun tartttis aina mennä oikeelta ohi. Eli kehätiet ja nää vrt. Hämeenlinnan motari III jälkeen 80kmh rajoitus.

Sitten toinen mikä voitais lopettaa on toi teiden älytön suolaus ja kitkarenkaat. Nastat pakollisiks kaikille ja lunta tupaan.

-Mitsu Sigma kyll se sen 245 kulkee-

02Damien-mcf.jpg
Tarsu

Posts: 2,449

#50 • • Tarsu
:D
HIPIT
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jutu

Posts: 3,054

#51 • • Jutu Blondi

Mr.Pink, 16.6.2007 18:03:
--Ajan ammatikseni autoa--

pissapojassa ei ollu nestettä-sakot
rekisteriote ei mukana-sakot
renkaissa 1,5mm kulutuspintaa-sakot
ajanut yli 4,5h putkeen-sakot
pitänyt 4,5h ajon aikana 40min taukoa-sakot


No justiinsa. Ammattimies eikä osaa pitää autostaan tai itsestään ton enempää huolta *eiei*. Mä ymmärrän kyllä sen, että kuskeilla on suhteellisen tiukka aikataulu niin taukoja ei välttämättä pysty pitämään silloin kun pitäisi, mutta väsynyttä kuskia voi melkein verrata känniseen kuskiin. Ja mitä tulee tohon auton kunnossa pitämiseen niin voi elämä. Ei nyt luulis olevan niin vaikeeta täyttää pissapoikaa ja jos on varaa pitää autoa ja maksaa sakkoja niin luulis olevan myös varaa ostaa uudet renkaat ettei tarvis sileillä renkailla ajella ja näin vaarantaa muiden henkiä esim. sadekelillä.



Pakko nyt myöntää, että silloin kun kortin sain niin olihan sitä pakko kokeilla äitykin autoa kuinka paljon sillä pääsee. Onneksi on parissa vuodessa tullut sen verran järkeä päähän, että jättänyt tollaset hölmöydet.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mr.Pink

Posts: 307

#52 • • Mr.Pink

ALIEN, 16.6.2007 22:23:
---
Mr.Pink, 16.6.2007 18:03:
esim kortin saannin jälkeen seuraavat kaksi vuotta 80-lätkän kanssa jos se ei ollu ikkunassa oli syy mikä hyvänsä,ni tuli sakot. kahesta kerrasta vuoden sisään lähti kortti.
---


"oli syy mikä tahansa" - haha, hirveet lässytystä varmaan tullut sun suustasi.

Mikä esti pitämästä sitä mukana siltä varalta et auto vaihtuisi? Typeryys tai välinpitämättömyys liikennesääntöjä kohtaan, eli ihan ansaitut sakot ja ei voi kuin räkäsesti nauraa ton päälle :D Mut, joo "nuoruuden piikkiin" eiks jeh? ;)



---

En nyt sit tiedä et kuinka monta äitiä ja tytärtä joutui sairaalaan tai kuoli sen takia että minulla ei ollut 80-lätkä ikkunassa

---


Et kai sä tosiaan vertaa tätä sun järjenjättiläisen-vetoasi siihen, että tuolla ihmiset vetelee 150 lasissa silmät ajovaloina? Pointti katsos oli, että sakoilla on kiva muistaa just tuollaisia ajattelemattomia spedejä, että muistaisivat jatkossa sekä niitä, ketkä todellakin jatkuvasti kerta toisensa jälkeen laiminlyövät sivullisten turvallisuutta ovat rehellisesti vankilamatskua.

Kaikki tekevät virheitä, ei siinä mitään, mut jos niistä ei opita ja sama paska jatkuu niin kädet katki ja putkan kulmaan nuolee varpaitansa. No mercy.



no kyllä sulta oon tullu ihan yhtä järjenjättiläis kommenttia tänne. Sen takia heitin provon mihin tartuit,et ime ittees homo vaan rauhassa.*dissaa*

--
Lost in the silver box.

Mr.Pink

Posts: 307

#53 • • Mr.Pink

Jutu, 17.6.2007 20:30:
---
Mr.Pink, 16.6.2007 18:03:
--Ajan ammatikseni autoa--

pissapojassa ei ollu nestettä-sakot
rekisteriote ei mukana-sakot
renkaissa 1,5mm kulutuspintaa-sakot
ajanut yli 4,5h putkeen-sakot
pitänyt 4,5h ajon aikana 40min taukoa-sakot

---

No justiinsa. Ammattimies eikä osaa pitää autostaan tai itsestään ton enempää huolta *eiei*. Mä ymmärrän kyllä sen, että kuskeilla on suhteellisen tiukka aikataulu niin taukoja ei välttämättä pysty pitämään silloin kun pitäisi, mutta väsynyttä kuskia voi melkein verrata känniseen kuskiin. Ja mitä tulee tohon auton kunnossa pitämiseen niin voi elämä. Ei nyt luulis olevan niin vaikeeta täyttää pissapoikaa ja jos on varaa pitää autoa ja maksaa sakkoja niin luulis olevan myös varaa ostaa uudet renkaat ettei tarvis sileillä renkailla ajella ja näin vaarantaa muiden henkiä esim. sadekelillä.



Pakko nyt myöntää, että silloin kun kortin sain niin olihan sitä pakko kokeilla äitykin autoa kuinka paljon sillä pääsee. Onneksi on parissa vuodessa tullut sen verran järkeä päähän, että jättänyt tollaset hölmöydet.



no se pissapoika nyt jossain vaiheessa saattaa loppua jos keli on sellainen että sitä tarvitsee käyttää.
onko se sinun mielestä sellainen asia mistä pitää antaa sakko?
toinen mikä noihin ajoaikoihin tulee,on että ei ois töitä jos ei voi joustaa siitä et kuin paljon ajaa putkeen ja koska pitää niitä taukoja.

--
Lost in the silver box.

e/v

Posts: 434

#54 • • e/v
Sitten kun menetän ajokorttini... tie tulee todennäköisesti olemaan kuiva, näkyvyys hyvä ja muu liikenne erittäin hiljaista. Ja sakon olen täysin ansainnut.

Mutta tyhmyydet ovat asia erikseen.

Taajama ei mielestäni ole auton eikä moottoripyörän testailupaikka.
Cloud

Posts: 2,162

#55 • • Edited Cloud Game Freak

Damien, 16.6.2007 22:49:

Taajamassa pitäis hissutella, mut kyll pääteillä vois olla nopeudet 100Km/h tai sit vaihtoehtoisesti pienimmät yhteiset nimittäjät vois oikeesti opetella ajamaan sitä oikeeta kaistaa, ettei mun tartttis aina mennä oikeelta ohi. Eli kehätiet ja nää vrt. Hämeenlinnan motari III jälkeen 80kmh rajoitus.

Sitten toinen mikä voitais lopettaa on toi teiden älytön suolaus ja kitkarenkaat. Nastat pakollisiks kaikille ja lunta tupaan.



Samaa mieltä siitä, että taajamat on taajamia ja niillä kuulukin ajaa rauhallisesti.

Tosin olen myös sitämieltä, että suomessa pääteillä on useastikin turhan hitaat nopeusrajoitukset. Ja useissa paikoissa nopeusrajoitus voisi helposti olla 10km/h enemmän.
Motarilla jopa vielä enemmän.

Toisaalta olisi hyvä saada nuo nopeustaulut sähköisiksi pikaiseen "pää-pää" teillä jotta niiden nopeuksia voisivat (poliisit/tiehallinto -mikä niitä nyt ohjaa.) Ruveta säätämään tie/sää olosuhteiden mukaisesti.

tosin itse olen kyllä täysin erimieltä siitä, että nastat sietäisi kieltää lailla ja pakolliseksi kitkat.
Tekisi hyvää ihmisille opetella ajamaan kitkoilla, että auttaisi kyllä suomen teitä pysymään paremmassa kunnossa.

Itse aiheeseen. Ei ole kortti lähtenyt. Sakkojakaan ei ole tullut. En sano ettenkö olisi ajanut lujempaa kuin 120 motarilla, mutta sielä nopeuksien pitäisikin olla enemmän kuin 120. En silti ole kaahannut edes sielä, sillä a) mun omilla romuilla ei kamalasti kaahata =P. Mä olen kitsas ja pihi eikä mua kiinnosta maksella sakkoja ja tuhlata mun rahojani semmoseen :).
Mutta radalla on kiva ajaa "lujaa" sen kerran kun paremmilla autoilla on radalle päässyt. Mutta radalle tai saksaan autobaanalle se "kova" vauhti kuuluukin imo.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

plink

Posts: 1,405

#56 • • plink team paska

Cloud, 17.6.2007 21:41:
tosin itse olen kyllä täysin erimieltä siitä, että nastat sietäisi kieltää lailla ja pakolliseksi kitkat.
Tekisi hyvää ihmisille opetella ajamaan kitkoilla, että auttaisi kyllä suomen teitä pysymään paremmassa kunnossa.



jos kaikki ajaisivat kitkoilla, ei kukaan pääsisi jäisellä tiellä enää minnekään. nastarenkaat rikkovat jäänpinnan, jolloin kitkarenkaat alkavat vasta toimimaan. sitäpaitsi nykyisin päätiet päällystetään sma-massalla, joka kestää nastojen aiheuttamaa rasitusta melkoisen hyvin.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Cloud

Posts: 2,162

#57 • • Edited Cloud Game Freak

plink, 17.6.2007 21:49:
jos kaikki ajaisivat kitkoilla, ei kukaan pääsisi jäisellä tiellä enää minnekään. nastarenkaat rikkovat jäänpinnan, jolloin kitkarenkaat alkavat vasta toimimaan. sitäpaitsi nykyisin päätiet päällystetään sma-massalla, joka kestää nastojen aiheuttamaa rasitusta melkoisen hyvin.




Mitä nyt tulee aina välillä noita Tekniikan maailmaa ja Tuulilasia luettua ja sieltä noita suomessakin talvella "lapissa ja jäällä" tehtyjä suomalaisia "autolehtien" Nasta/kitka rengas testejä lueskeltua niin aika hyvinhän ne näyttää nykyään jo niissä testeissä toimivan.

Eipä niissä ainakaan ole tullut luettua etteivät kitkat toimisi ellei nastoilla ole ensin kyseisiä ratoja ajettu.

En sano etteikö nastat asiaa auttaisi tai etteikö nastatkin hyvä juttu olisi, mutta kyllä hyvät nykykitkat ovat jo oikein hyvä vaihtoehto talvikumeiksi.

Tottakai renkaat pitäisi valita käytön mukaan. Mökkiteille ja vastaaviin nastat ovat selvästi parmpi ja suunnitellumpi vaihtoehto.. kaupunkiajoon kitkat sopivat imoh paremmin. Mutta kuten snaottu käytönmukaan tottakai.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

m1kk3

Posts: 5,560

#58 • • Edited m1kk3 no-life

Mr.Pink, 17.6.2007 21:29:
---
Jutu, 17.6.2007 20:30:
---
Mr.Pink, 16.6.2007 18:03:
--Ajan ammatikseni autoa--

pissapojassa ei ollu nestettä-sakot
rekisteriote ei mukana-sakot
renkaissa 1,5mm kulutuspintaa-sakot
ajanut yli 4,5h putkeen-sakot
pitänyt 4,5h ajon aikana 40min taukoa-sakot

---

No justiinsa. Ammattimies eikä osaa pitää autostaan tai itsestään ton enempää huolta *eiei*. Mä ymmärrän kyllä sen, että kuskeilla on suhteellisen tiukka aikataulu niin taukoja ei välttämättä pysty pitämään silloin kun pitäisi, mutta väsynyttä kuskia voi melkein verrata känniseen kuskiin. Ja mitä tulee tohon auton kunnossa pitämiseen niin voi elämä. Ei nyt luulis olevan niin vaikeeta täyttää pissapoikaa ja jos on varaa pitää autoa ja maksaa sakkoja niin luulis olevan myös varaa ostaa uudet renkaat ettei tarvis sileillä renkailla ajella ja näin vaarantaa muiden henkiä esim. sadekelillä.


---


no se pissapoika nyt jossain vaiheessa saattaa loppua jos keli on sellainen että sitä tarvitsee käyttää.
onko se sinun mielestä sellainen asia mistä pitää antaa sakko?
toinen mikä noihin ajoaikoihin tulee,on että ei ois töitä jos ei voi joustaa siitä et kuin paljon ajaa putkeen ja koska pitää niitä taukoja.


joo, noin viisi vuotta itsekin ammatikseni ajaneena voin sanoa että niiden lepoaikojen noudattaminen ei todellakaan ole helppoa eikä useinkaan edes mahdollista. Mun mielestä perusongelma on siinä että kuljetusyritysten kannattavuus noin yleensä ei ole mitenkään kummoista näillä dieselin- ym. hinnoilla, sekä kovan kilpailun ja hintojen polkemisen takia. Ja niinpä useimmiten asiakkaan ehdoilla mennään, eli hän haluaa jonkin tavaran tiettyyn aikaan tiettyyn paikkaan, ja jos sitä tavaraa kuskaavalla ihmisellä ei ole aikaa nukkua ja pitää taukoa ni ei voi mitään. Se ei useimmiten kiinnosta edes sitä kuljetusliikkeen ihmistä/tilauksen vastaanottajaa. Ja jos tauon pitämisen takia hommat kusee ni se tauko jää useimmiten pitämättä/vajaaksi. eli periaate on se että jos joku ei pysty sitä asiakasta palvelemaan, ni asiakas vaihtaa toiseen, sillä kyllä aina joku sen tavaran ajaa. Eli ei toikaan ongelma ihan yksinkertainen ole, eikä useinkaan ole kuskin syy, jos ei oo pitäny taukoa.

Sellaisen ihmisen joka noita hommia ei ole päivääkään tehny eikä tunne alaa, on helppo huudella että pitäis tehä sitä ja sitä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jutu

Posts: 3,054

#59 • • Jutu Blondi

mikke, 17.6.2007 22:02:

Jutu, 17.6.2007 20:30:
---

Mä ymmärrän kyllä sen, että kuskeilla on suhteellisen tiukka aikataulu niin taukoja ei välttämättä pysty pitämään silloin kun pitäisi, mutta väsynyttä kuskia voi melkein verrata känniseen kuskiin.

---


joo, noin viisi vuotta itsekin ammatikseni ajaneena voin sanoa että niiden lepoaikojen noudattaminen ei todellakaan ole helppoa eikä useinkaan edes mahdollista. Mun mielestä perusongelma on siinä että kuljetusyritysten kannattavuus noin yleensä ei ole mitenkään kummoista näillä dieselin- ym. hinnoilla, sekä kovan kilpailun ja hintojen polkemisen takia. Ja niinpä useimmiten asiakkaan ehdoilla mennään, eli hän haluaa jonkin tavaran tiettyyn aikaan tiettyyn paikkaan, ja jos sitä tavaraa kuskaavalla ihmisellä ei ole aikaa nukkua ja pitää taukoa ni ei voi mitään. Se ei useimmiten kiinnosta edes sitä kuljetusliikkeen ihmistä/tilauksen vastaanottajaa. Ja jos tauon pitämisen takia hommat kusee ni se tauko jää useimmiten pitämättä/vajaaksi. eli periaate on se että jos joku ei pysty sitä asiakasta palvelemaan, ni asiakas vaihtaa toiseen, sillä kyllä aina joku sen tavaran ajaa. Eli ei toikaan ongelma ihan yksinkertainen ole, eikä useinkaan ole kuskin syy, jos ei oo pitäny taukoa.

Sellaisen ihmisen joka noita hommia ei ole päivääkään tehny eikä tunne alaa, on helppo huudella että pitäis tehä sitä ja sitä.


Niinpä niin. Mä kyllä tunnen alaa isäni kautta sen verran hyvin, että tiedän kyllä millainen ongelma tuo on. Ja mähän en sanonut, että mitä Herra Pinkin pitäisi tehdä, vaan sanoin, että ymmärrän kyllä tuon ongelman (kuten huomaat, lihavoin sen myös edellisestä lainauksesta mikä tuossa näkyy) ja mihin sitä suorastaan verrataan.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

m1kk3

Posts: 5,560

#60 • • m1kk3 no-life

Jutu, 17.6.2007 22:18:
---
mikke, 17.6.2007 22:02:

Jutu, 17.6.2007 20:30:
---

Mä ymmärrän kyllä sen, että kuskeilla on suhteellisen tiukka aikataulu niin taukoja ei välttämättä pysty pitämään silloin kun pitäisi, mutta väsynyttä kuskia voi melkein verrata känniseen kuskiin.

---


joo, noin viisi vuotta itsekin ammatikseni ajaneena voin sanoa että niiden lepoaikojen noudattaminen ei todellakaan ole helppoa eikä useinkaan edes mahdollista. Mun mielestä perusongelma on siinä että kuljetusyritysten kannattavuus noin yleensä ei ole mitenkään kummoista näillä dieselin- ym. hinnoilla, sekä kovan kilpailun ja hintojen polkemisen takia. Ja niinpä useimmiten asiakkaan ehdoilla mennään, eli hän haluaa jonkin tavaran tiettyyn aikaan tiettyyn paikkaan, ja jos sitä tavaraa kuskaavalla ihmisellä ei ole aikaa nukkua ja pitää taukoa ni ei voi mitään. Se ei useimmiten kiinnosta edes sitä kuljetusliikkeen ihmistä/tilauksen vastaanottajaa. Ja jos tauon pitämisen takia hommat kusee ni se tauko jää useimmiten pitämättä/vajaaksi. eli periaate on se että jos joku ei pysty sitä asiakasta palvelemaan, ni asiakas vaihtaa toiseen, sillä kyllä aina joku sen tavaran ajaa. Eli ei toikaan ongelma ihan yksinkertainen ole, eikä useinkaan ole kuskin syy, jos ei oo pitäny taukoa.

Sellaisen ihmisen joka noita hommia ei ole päivääkään tehny eikä tunne alaa, on helppo huudella että pitäis tehä sitä ja sitä.

---

Niinpä niin. Mä kyllä tunnen alaa isäni kautta sen verran hyvin, että tiedän kyllä millainen ongelma tuo on. Ja mähän en sanonut, että mitä Herra Pinkin pitäisi tehdä, vaan sanoin, että ymmärrän kyllä tuon ongelman (kuten huomaat, lihavoin sen myös edellisestä lainauksesta mikä tuossa näkyy) ja mihin sitä suorastaan verrataan.


*pepsodent*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti