Postaa tänne kun menetit ajokorttisi!

144 posts, 8 pages, 24,982 views

FS

Posts: 414

#21 • • FS
anti-radar <3

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

ezzy

Posts: 8,060

#22 • • ezzy Droid-pappa
Onneks kovaa ajaminen ei ole laitonta ja kovaahan voi ajaa ilman ajamatta lujaa :)
Avatar
#23 • • ALIEN Guest
Avatar
#24 • • ALIEN Guest
Ei voi kuin sanoa, et toivottavasti olette ainoita urhreja, kun tössitte. Mielestäni tosi vastuuntunnotonta perseilyä. Ranteet ja jalat paskaks moisilta. "jee, mä sain uuden 1200 kuutioisen mopon, pakko päästä testaa! oho, lähti käsistä ja meni ohella nuori äiti lapsensa kaa sairaalaan, toinen tais kuolla mut jäinpähän itse henkiin ja saan uuden mopon taas ens kesänä yadayada.."


Säälipisteet pakkasen puolella teitä kohtaan.
Displacer

Posts: 1,828

#25 • • Edited Displacer

CM, 16.6.2007 07:25:
Eipä toi itseäni haittaa, jos vähän testailee jossain syrjässä tai hiljaisella tiellä, jossa ei ole ketään muita näköpiirissä ja YKSIN.



Kämppiksen isovanhemmat oli just nokkakolarissa, kun metsätiellä oli tullu joku kaahari tuhatta ja sataa vastaan... tietysti kännissä ja vieressä 10v poika ilman turvayötä *eiei* Ei tuo YKSIN kriteeri tuossa täyty, mutta eiköhän se aatellut että "ei täällä varmaan muita ole.."
Avatar
#26 • • ALIEN Guest
Nimenomaan.

Displacer, 16.6.2007 11:47:
"ei täällä varmaan muita ole.."



"no kyy mää tän ny hallitsen"

"no ei sielt ketää tuu"

Vitun uunot.
krisse

Posts: 187

#27 • • Edited krisse ™

Displacer, 16.6.2007 11:47:
---
CM, 16.6.2007 07:25:
Eipä toi itseäni haittaa, jos vähän testailee jossain syrjässä tai hiljaisella tiellä, jossa ei ole ketään muita näköpiirissä ja YKSIN.

---


Kämppiksen isovanhemmat oli just nokkakolarissa, kun metsätiellä oli tullu joku kaahari tuhatta ja sataa vastaan... tietysti kännissä ja vieressä 10v poika ilman turvayötä *eiei* Ei tuo YKSIN kriteeri tuossa täyty, mutta eiköhän se aatellut että "ei täällä varmaan muita ole.."



Ymmärrän kyllä jos joku haluaa hiljaisemmalla tienpätkällä vähän testailla, mutta en kännissä ajamista. Ja jos ko. henkilö on ajanut humalassa niin tuskin pystyy vertaamaan ensiksi mainittuun.

edit: Kortin nyt voi loppupeleissä menettää varsin helpostikin, miksi alkaa samantien tommonen "äiti ja lapsi sairaalaan" -tunteilu? Jos niin käy niin tuskin kukaan täyspäinen suree korttinsa menetystä enemmän.
anis

Posts: 2,451

#28 • • Edited anis
Jestas mitä topicceja*justjoo*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Avatar
#29 • • Edited ALIEN Guest

krisse, 16.6.2007 11:56:
edit: Kortin nyt voi loppupeleissä menettää varsin helpostikin, miksi alkaa samantien tommonen "äiti ja lapsi sairaalaan" -tunteilu? Jos niin käy niin tuskin kukaan täyspäinen suree korttinsa menetystä enemmän.




Miksi ei?

Liikennesääntöjä voi myös noudattaa varsin helposti, tosin kortin menettämiseen vaaditaan yleensä jo muutamaa laiminlyöntiä ja täällä forumeillahan niitä löytyy päihteissä ajaviin asti unohtamattakaan törkeitä ylinopeuksia ylittäviä. Todellakin menen tohon esimerkkiin asti, sillä sitä ei mielestäni voi liian vähääkään hälyttää näille tapauksille, et sivullisetkin ovat mahdollisia urheja. Ei multa sympatiakaan heru näille, tosin onhan se kiva et poliisillekin löytyy työtä ja saavat sakottaa näitä kerta-heitto urpoja mitkä ajaa 25km/h ylinopeutta :)
Avatar
#30 • • cjet Guest

ALIEN, 16.6.2007 11:42:
Ei voi kuin sanoa, et toivottavasti olette ainoita urhreja, kun tössitte. Mielestäni tosi vastuuntunnotonta perseilyä. Ranteet ja jalat paskaks moisilta. "jee, mä sain uuden 1200 kuutioisen mopon, pakko päästä testaa! oho, lähti käsistä ja meni ohella nuori äiti lapsensa kaa sairaalaan, toinen tais kuolla mut jäinpähän itse henkiin ja saan uuden mopon taas ens kesänä yadayada.."


Säälipisteet pakkasen puolella teitä kohtaan.



Rata on mopokaahailua varten. Ei satu nii paljoo ku heittää lipat ja ei osu puuhun tai autoon.

Mä ainaki ostan 1200cc mopon ja hommaan iha kiusaks siihen vaa jonku tehoputken, että saan päästää ikkunoita helisteleviä pärinöitä vaikkei siitä muuta iloa olekaan, ja tulen kiusaa Alienia naapuriin ku se luulee että maailma loppuu ja että taas jonku päälle ajetaan kerta ikkunat helisee. *pepsodent* Ihan siis vaan päristelyn ja kiusanteon vuoks. *tirsk* Oonpas ilkeä. No en kai ny sellasta tekis. *hih*
Avatar
#31 • • ALIEN Guest

cjet, 16.6.2007 12:22:
ja että taas jonku päälle ajetaan kerta ikkunat helisee. *pepsodent* Ihan siis vaan päristelyn ja kiusanteon vuoks. *tirsk* Oonpas ilkeä. No en kai ny sellasta tekis. *hih*



:D ja mä tuon mun pumppuhaulikon jos ajat yhdenkin syyttömän kastemadon päältä!! *grr*
Avatar
#32 • • cjet Guest

ALIEN, 16.6.2007 12:35:

:D ja mä tuon mun pumppuhaulikon jos ajat yhdenkin syyttömän kastemadon päältä!! *grr*



Höh, mä ku luulin että tosta alleviivatusta sanasta aukeis joku kiva kastematolinkki! *tirsk*
Jupe

Posts: 571

#33 • • Jupe

ALIEN, 16.6.2007 11:55:
Nimenomaan.


---
Displacer, 16.6.2007 11:47:
"ei täällä varmaan muita ole.."

---


"no kyy mää tän ny hallitsen"

"no ei sielt ketää tuu"

Vitun uunot.



Taittuu taittuu!! vittu, ei taittunutkaan *nauru*

--
&quot;Meidän päiviemme moduulikäsitteestä on kokonaan poistettu antiikin vaatimus suhdekauneudesta.&quot; -Aulis Blomstedt

Tarsu

Posts: 2,449

#34 • • Tarsu
en ees jaksa lukee noita lässytyksiä joita tiesin tän postin aiheuttavan :D

aika kovaa textiä tulee hipeiltä jotka ei ees tiedä meikäläisen tapauksen taustoja.
ajoin erittäin turvallista vauhtia, erittäin turvallisella pätkällä.
ajoin yksin, tiellä ei ollut muita liikkujia,
lain mukaan alueella vaan oli 30km/h rajoitus..

SYY OLI MUN, silti aivan vitun perseestä :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

plink

Posts: 1,405

#35 • • plink team paska
ite oon ainakin kerran ajanut tyhjällä motarilla yöllä yli 200 km/h, enkä kyllä pode minkäänlaisia omatunnon tuskia. jos siellä motarilla joku kylähullu kävellen sattuisi liikkumaan, niin se on ihan sama osuuko siihen 120 km/h vai 200 km/h vauhdissa; henki lähtee molemmissa tapauksissa suhteellisen varmasti.

sisääntuloväylillä ja kehäteillä taasen on usein "pakko" ajaa ylinopeutta 10-20 km/h, koska liikennevirta kulkee pääasiallisesti sitä vauhtia. ajamalla tarkasti rajoitusten mukaan aiheuttaa todellisuudessa enemmän vaaroja, sillä muut kuljettajat alkavat tekemään harkitsemattomia ohituksia, jonoihin tulee haitariliikettä jne.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

CM

Posts: 1,507

#37 • • Edited CM

Juhgu, 16.6.2007 11:19:
---
Eipä, paitsi että sitten kun ollaan vähän "ulkoiluttamassa uutta menopeliä", niin niillä vauhdeilla sieltä voikin aika yllättävän nopeasti tulla joku vastaan, ja siinähän sitten selität esim. kuolleen omaisille et "noku mul oli tälläi uus kiva menopeli eikä tääl pitäny ketää tulla vastaa niiq."

Ellet sitten puhunut jostain yksityistiestä tai tarkoitusta varten perustetuista kaahailuradoista :P



Joono en nyt niin pässi ole, että jos näkyvyys on 50-100m, niin ajan jotain järjettömiä nopeuksia ja keskellä tietä. Tosin niitä pässejä löytyy ja luonto karsii näitä pässejä harva se päivä mukanaan myös viattomia, joka vituttaa urakalla. Esim joku motari keskellä yötä voi olla semmonen paikka, ettei siellä tule ketään vastaan ja näkee hyvissä ajoin jos siellä on jotain muutakin liikennettä.. jos on siis pakko kokeilla ajella talla pohjassa. Itellä nyt ei semmoseen oo ollut tarvetta, mut joillakin on
Mr.Pink

Posts: 307

#38 • • Mr.Pink
herranjestas mitä lässytystä täällä :D

mulla itellä on ollu kortti hyllyllä 7 kertaa vuosien varrella. Ajan ammatikseni autoa ja mitään hirveää hinkua ei oo ollu saada sitä hyllylle,mut välillä niin on vaan käyny.

esim kortin saannin jälkeen seuraavat kaksi vuotta 80-lätkän kanssa jos se ei ollu ikkunassa oli syy mikä hyvänsä,ni tuli sakot. kahesta kerrasta vuoden sisään lähti kortti.

pissapojassa ei ollu nestettä-sakot
rekisteriote ei mukana-sakot
renkaissa 1,5mm kulutuspintaa-sakot
ajanut yli 4,5h putkeen-sakot
pitänyt 4,5h ajon aikana 40min taukoa-sakot

kaksi mitä vain liikenteessä saatua sakkoa vei kortin niiden kahden ekan vuoden aikana,vaikka kuin ajoikin ammatikseen. Ei ne poliisitkaan aina mitään hirveän ihania ihmisiä ole,vaikka suurin osa kyllä kohtelee ammatikseen ajavia oikein hyvin. Löytyy niitä mulkkuja niistäkin.

En nyt sit tiedä et kuinka monta äitiä ja tytärtä joutui sairaalaan tai kuoli sen takia että minulla ei ollut 80-lätkä ikkunassa

--
Lost in the silver box.

KiimanenKurre

Posts: 791

#39 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

kaksi mitä vain liikenteessä saatua sakkoa vei kortin niiden kahden ekan vuoden aikana,vaikka kuin ajoikin ammatikseen. Ei ne poliisitkaan aina mitään hirveän ihania ihmisiä ole,vaikka suurin osa kyllä kohtelee ammatikseen ajavia oikein hyvin. Löytyy niitä mulkkuja niistäkin.

En nyt sit tiedä et kuinka monta äitiä ja tytärtä joutui sairaalaan tai kuoli sen takia että minulla ei ollut 80-lätkä ikkunassa


oon kyllä ihan samaa mieltä tosta kiltteydestä.... ajoin juuri lauantaina mamman auton lunastukseen... poliisit tuli paikalle ja sytytin tupakan... niin siitä tupakan sytyttämisen takia jouduin maijan takakonttiin....*täh* kyllä pikkusen pistää ihmettelemään että mitä väärää on juuri tehnyt....

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri