Postaa tänne kun menetit ajokorttisi!

144 posts, 8 pages, 24,962 views

Samu81

Posts: 1,224

#81 • • Edited Samu81 kokolihaa

Tapsa pt. 1 of 2, 19.6.2007 11:05:
---
Samu*, Onkohan sulla hanskassa tuo termi "riski"? Kokeile wikiä *piis*

---

termi 'riski' on hallussa, vaan ilmaisin mietteeni surkeasti tässä kohtaa.



Tarkoitin tätä toista jantteria.

Riskejähän on montaa sorttia ja niitä voi ottaa ainakin omalla ja muiden kustannuksella. Jälkimmäinen typerämpää / todella idioottimaista, vrt. tuo lehtijuttu & irc galleria artikkeli josta käy aika hyvin ilmi tuonkin lätsäpään ajatusmaailma... Mutta tuo ensimmäinen, laskisin siihen lähinnä jos vaikka Treen motarilla kokeilee keskellä kesäyötä pitääkö auto sen mitä tehdas lupaa tai jos vaikka päästelee ratapäivillä ihan limitillä.
Pointtini oli se, että "riski" ei todellakaan ole sitä millaisen kuvan tuosta henkan moralisoinnista helposti saa.

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Tarsu

Posts: 2,449

#82 • • Tarsu

Android, En minä henkilökohtaisesti juuri sinua tässä yrittänyt syyttää kaikesta, vaan lähinnä otin kantaa kaahaamiseen noin yleensä.



no prob., tiedän.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Karski

Posts: 6,049

#83 • • Edited Karski Pomon kätyri

Tapsa pt. 1 of 2, 19.6.2007 11:03:
100% olen varma että tämän topikin idiootti en ole minä
vaan ne ihmiset jotka tässä minun tapauksessa syyllistävät minua
tietämättä tapaukseni taustoja.



no hei:

Mistä me muut voidaan tietää, missä sä olet ajellut
jos et sitä itse kerro? Jos mulle sanotaan että
menetin kortin kun ajoin ylinopeutta niin totta
helvetissä mulle ja suurelle osalle muistakin
tavallisista ihmisistä tulee mieleen että sä olet
yks niistä tyypeistä jotka yleensä tällasella
käytöksellä retostelee, eli oot ajanu jossain
lähiössä kahdeksaakymppiä.

Olisit tehnyt heti kaikki olosuhteet selviksi, etkä lähtenyt
puolestasi syyttämään muita idiooteiksi, kukkahattutädeiksi
yms.

kato nyt tota sun alotusta:

"VITTU ku pitikin lähtee ulkoiluttaan uutta menopeliä!"

Millanen fiilis tosta tulee? Varsinkin näin kesäaikaan
kun joka päivä otsikoissa on nuoria, jotka on just
vaan lähteny ulkoiluttaan uutta menopeliä.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Tarsu

Posts: 2,449

#84 • • Tarsu

Karski, no hei:


no hei: totta turiset, my bad!

"ananas ja kookos, ollaan kavereita jookos?"

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Amuck

Posts: 2,396

#85 • • Amuck dub-i-dub
Kiva topik juu.

Mulla oli teinivuosina yksi kaveri joka ei oppinut sitten millään ajamaan ihmisiksi, ensimmäisen kahden kortillisen vuoden aikana ruttasi autoaan viisi kertaa. Välillä meni kaara lunastukseen, mutta sitten vaan ostettiin uusi. Eivät näköjään ole vuodet, tai kortin menettäminen silloin tällöin, tuoneet viisautta pojan päähän, päätyi olemaan yksi viime viikonlopun seitsemästä liikenteessä kuolleesta.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Mumuli

Posts: 28

#86 • • Mumuli UG-///
Tapauksen taustoja :D
Ei helvetti, vitun munapää, tuskin sulta syyttömästi kortti vietiin pois
ihan oikein ja opettele ajaan ja lopeta elvistely

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

ezzy

Posts: 8,060

#87 • • ezzy Droid-pappa

Mumuli, 19.6.2007 12:54:
Tapauksen taustoja :D
Ei helvetti, vitun munapää, tuskin sulta syyttömästi kortti vietiin pois
ihan oikein ja opettele ajaan ja lopeta elvistely



"tuskin" niin eihän SUOMESSA mitään tehdä syyttä :) Eihän tää nyt mikään VENÄJÄ ole.


eiku...
Avatar
#88 • • Annakins Guest

Aune-mummo, 18.6.2007 18:57:
---
Mikki, 17.6.2007 23:47:
---
plink, 16.6.2007 17:18:
ite oon ainakin kerran ajanut tyhjällä motarilla yöllä yli 200 km/h, enkä kyllä pode minkäänlaisia omatunnon tuskia.

---


Saatanan hullu! Mitä jos olis yht'äkkiä eteen tullu äiti rattaineen? *plink,plink*

---


Lyön vaikka vetoo siitä , että yksikään äiti ei työntele lastenvaunuja moottoritiellä.. mut kortti sieltä kyllä lähtee kuivuun noilla nopeuksilla , on meinaa 2x kokemusta *nauru*



Joo eihän siel varmaan äitiä rattaineen ole, mutta saattaa olla joku joka ajaa ilman valoja törkeen hitaasti ja hups yht'äkkiä ollaan kaikki metsässä.

Mun pointti tässä nyt on se, että vaikka kuinka yrittää todistella, että tyhjällä motarilla 200km/h ajaminen on "turvallista", niin kannattaisko miettiä, et liikenteessä on paljon idiootteja ja et koskaan voi tietää kuka tulee vastaan.

PS. mun kortti ei oo ollu kuivumassa, vaikka kerran oli lähellä ku ohituskaistalla oli 80km/h alueella 124km/h vauhtia ja poliisi tuli vastaan. Ja tietty lähti perään. Mojovat sakot siitä tuli. Oli katsos pakko päästä niistä parista vikasta autosta ohi. Ihan ihan pakko *justjoo*
Android

Posts: 3,908

#89 • • Android

ezzy, 19.6.2007 12:56:

"tuskin" niin eihän SUOMESSA mitään tehdä syyttä :) Eihän tää nyt mikään VENÄJÄ ole.


eiku...



Miten usein joku sitten saa sakot/kortin hyllylle/muun rangaistuksen Suomessa jos on täysin syytön mihinkään lainrikkomukseen? Kyllä se kortti ihan syystä otetaan pois. Ei niitä nyt huvin vuoksikaan oteta talteen.
Tarsu

Posts: 2,449

#90 • • Tarsu

Mumuli, Tapauksen taustoja :D
Ei helvetti, vitun munapää, tuskin sulta syyttömästi kortti vietiin pois
ihan oikein ja opettele ajaan ja lopeta elvistely



syyttömästi ei viety, mutta mielestäni erittäin kohtuuttomasti.

ja pidä sää turpas kii vitun rillipää :D

ps. ja sitäpaitsi oon parempi ajaan ku sä ;)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Mumuli

Posts: 28

#91 • • Mumuli UG-///

Tapsa pt. 1 of 2, 19.6.2007 13:20:
---
Mumuli, Tapauksen taustoja :D
Ei helvetti, vitun munapää, tuskin sulta syyttömästi kortti vietiin pois
ihan oikein ja opettele ajaan ja lopeta elvistely

---


syyttömästi ei viety, mutta mielestäni erittäin kohtuuttomasti.

ja pidä sää turpas kii vitun rillipää :D

ps. ja sitäpaitsi oon parempi ajaan ku sä ;)




Voi voi sentään, aivot jäänyt lapsen tasolle ja ilmeisesti ajotaidotkin
Aivan turhaan täällä mitään sääliä haet, toivottavasti korttisi on pitkään poissa että pysyy mielessä miten ajetaan

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

Tarsu

Posts: 2,449

#92 • • Tarsu

Mumuli, Voi voi sentään, aivot jäänyt lapsen tasolle..



heihei, mites se nyt menikään?

"..vitun munapää.."

:D


ollaasny rauhassa vaan!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Aune-mummo

Posts: 543

#93 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

Annakins, 19.6.2007 13:14:
---
Aune-mummo, 18.6.2007 18:57:
---
Mikki, 17.6.2007 23:47:
---
plink, 16.6.2007 17:18:
ite oon ainakin kerran ajanut tyhjällä motarilla yöllä yli 200 km/h, enkä kyllä pode minkäänlaisia omatunnon tuskia.

---


Saatanan hullu! Mitä jos olis yht'äkkiä eteen tullu äiti rattaineen? *plink,plink*

---


Lyön vaikka vetoo siitä , että yksikään äiti ei työntele lastenvaunuja moottoritiellä.. mut kortti sieltä kyllä lähtee kuivuun noilla nopeuksilla , on meinaa 2x kokemusta *nauru*

---


Joo eihän siel varmaan äitiä rattaineen ole, mutta saattaa olla joku joka ajaa ilman valoja törkeen hitaasti ja hups yht'äkkiä ollaan kaikki metsässä.

Mun pointti tässä nyt on se, että vaikka kuinka yrittää todistella, että tyhjällä motarilla 200km/h ajaminen on "turvallista", niin kannattaisko miettiä, et liikenteessä on paljon idiootteja ja et koskaan voi tietää kuka tulee vastaan.

PS. mun kortti ei oo ollu kuivumassa, vaikka kerran oli lähellä ku ohituskaistalla oli 80km/h alueella 124km/h vauhtia ja poliisi tuli vastaan. Ja tietty lähti perään. Mojovat sakot siitä tuli. Oli katsos pakko päästä niistä parista vikasta autosta ohi. Ihan ihan pakko *justjoo*



no nyt o kyl ihan epäreiluu toimintaa , mulla nimittäin LÄHTI kortti kuivuun 80km alueella 126km/h ja toisella kerralla oli kyl pikkasen enempi , ja sillon ei paljoo kyselty Reinikainen tuumas et ole ystävällinen ja tule autoon ja että otan sen kortin tässä ja nyt , sakot kouraan ja 4h aikaa ajaa auto perille ...

*ittu että *itutti sillo..
CM

Posts: 1,507

#94 • • Edited CM

Annakins, 19.6.2007 13:14:
---
PS. mun kortti ei oo ollu kuivumassa, vaikka kerran oli lähellä ku ohituskaistalla oli 80km/h alueella 124km/h vauhtia ja poliisi tuli vastaan. Ja tietty lähti perään. Mojovat sakot siitä tuli. Oli katsos pakko päästä niistä parista vikasta autosta ohi. Ihan ihan pakko *justjoo*



Yks minkä takia niistä on aina pakko päästä ohi on se, että 99,9% ihmisistä ei osaa ajaa tasaista vauhtia liikenteessä ja ottaa pahasti kaaliin jos semmosen perässä joutuu ajamaan.

Paljonkos tutka oli näyttänyt? 124km/h:sta 80-alueella pitäis lähtee se kortti kyl.. olikohan rajana et 50% kun on ylinopeutta, lähtee homma käräjille


Joo eihän siel varmaan äitiä rattaineen ole, mutta saattaa olla joku joka ajaa ilman valoja törkeen hitaasti ja hups yht'äkkiä ollaan kaikki metsässä.



Ja tässä tapauksessa myös se, joka ajoi hiljaa ilman valoja moottoritiellä syyllistyy törkeään liikenteen vaarantamiseen
Karski

Posts: 6,049

#95 • • Karski Pomon kätyri

ezzy, 19.6.2007 12:56:
---
Mumuli, 19.6.2007 12:54:
Tapauksen taustoja :D
Ei helvetti, vitun munapää, tuskin sulta syyttömästi kortti vietiin pois
ihan oikein ja opettele ajaan ja lopeta elvistely

---


"tuskin" niin eihän SUOMESSA mitään tehdä syyttä :) Eihän tää nyt mikään VENÄJÄ ole.


eiku...



Venäjällä sentään selviäis tilanteesta
maksamalla sille kytälle. MIXZI EI MEILLÄCIN?!?!?! *nyyh*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

CM

Posts: 1,507

#97 • • CM

Putte, 19.6.2007 13:39:
---
CM, 19.6.2007 13:34:
---


Yks minkä takia niistä on aina pakko päästä ohi on se, että 99,9% ihmisistä ei osaa ajaa tasaista vauhtia liikenteessä ja ottaa pahasti kaaliin jos semmosen perässä joutuu ajamaan.

---


Vakionopeudensäädin *sydän*

Suomen autokannan iän huomioon ottaen alkavat yleistymään varmaan tuossa 10 vuoden päästä...



Ei se auton ikään millään tavalla oo sidoksissa. On vaan aika kallis lisuke ja kun autot on kalliita niin noista ominaisuuksista yleensä ensimmäisenä säästetään.
ezzy

Posts: 8,060

#99 • • ezzy Droid-pappa

Putte, 19.6.2007 13:39:
---
CM, 19.6.2007 13:34:
---


Yks minkä takia niistä on aina pakko päästä ohi on se, että 99,9% ihmisistä ei osaa ajaa tasaista vauhtia liikenteessä ja ottaa pahasti kaaliin jos semmosen perässä joutuu ajamaan.

---


Vakionopeudensäädin *sydän*

Suomen autokannan iän huomioon ottaen alkavat yleistymään varmaan tuossa 10 vuoden päästä...



Eikä vakkari kyllä auta mitenkään vitutukseen jos joku ajaa mittarinopeutta 80 ts. 70kmh 80alueella...kuten itsellä oli heti eka tre-pori maantiellä vastassa motarin jälkeen. En todellakaan jää tollasen taakse kyhnyttämään.
domi

Posts: 7,069

#100 • • domi Työn sankari.

ezzy, 19.6.2007 13:52:
---
Putte, 19.6.2007 13:39:
---
CM, 19.6.2007 13:34:
---


Yks minkä takia niistä on aina pakko päästä ohi on se, että 99,9% ihmisistä ei osaa ajaa tasaista vauhtia liikenteessä ja ottaa pahasti kaaliin jos semmosen perässä joutuu ajamaan.

---


Vakionopeudensäädin *sydän*

Suomen autokannan iän huomioon ottaen alkavat yleistymään varmaan tuossa 10 vuoden päästä...

---


Eikä vakkari kyllä auta mitenkään vitutukseen jos joku ajaa mittarinopeutta 80 ts. 70kmh 80alueella...kuten itsellä oli heti eka tre-pori maantiellä vastassa motarin jälkeen. En todellakaan jää tollasen taakse kyhnyttämään.


Ennemmin pakollinen alkolukko olisi toimiva ratkaisu, kuitenkin aika iso osa kortin menettäneistä urpoista ajaa kännissä.