144 posts, 8 pages, 25,868 views
CM, 16.6.2007 07:25:
Eipä toi itseäni haittaa, jos vähän testailee jossain syrjässä tai hiljaisella tiellä, jossa ei ole ketään muita näköpiirissä ja YKSIN.
Displacer, 16.6.2007 11:47:
"ei täällä varmaan muita ole.."
---
CM, 16.6.2007 07:25:
Eipä toi itseäni haittaa, jos vähän testailee jossain syrjässä tai hiljaisella tiellä, jossa ei ole ketään muita näköpiirissä ja YKSIN.
---
Kämppiksen isovanhemmat oli just nokkakolarissa, kun metsätiellä oli tullu joku kaahari tuhatta ja sataa vastaan... tietysti kännissä ja vieressä 10v poika ilman turvayötä Ei tuo YKSIN kriteeri tuossa täyty, mutta eiköhän se aatellut että "ei täällä varmaan muita ole.."
krisse, 16.6.2007 11:56:
edit: Kortin nyt voi loppupeleissä menettää varsin helpostikin, miksi alkaa samantien tommonen "äiti ja lapsi sairaalaan" -tunteilu? Jos niin käy niin tuskin kukaan täyspäinen suree korttinsa menetystä enemmän.
ALIEN, 16.6.2007 11:42:
Ei voi kuin sanoa, et toivottavasti olette ainoita urhreja, kun tössitte. Mielestäni tosi vastuuntunnotonta perseilyä. Ranteet ja jalat paskaks moisilta. "jee, mä sain uuden 1200 kuutioisen mopon, pakko päästä testaa! oho, lähti käsistä ja meni ohella nuori äiti lapsensa kaa sairaalaan, toinen tais kuolla mut jäinpähän itse henkiin ja saan uuden mopon taas ens kesänä yadayada.."
Säälipisteet pakkasen puolella teitä kohtaan.
cjet, 16.6.2007 12:22:
ja että taas jonku päälle ajetaan kerta ikkunat helisee. Ihan siis vaan päristelyn ja kiusanteon vuoks. Oonpas ilkeä. No en kai ny sellasta tekis.
ALIEN, 16.6.2007 12:35:
:D ja mä tuon mun pumppuhaulikon jos ajat yhdenkin syyttömän kastemadon päältä!!
ALIEN, 16.6.2007 11:55:
Nimenomaan.
---
"ei täällä varmaan muita ole.."
---
"no kyy mää tän ny hallitsen"
"no ei sielt ketää tuu"
Vitun uunot.
Tapsa pt. 1 of 2, 16.6.2007 17:08:
en ees jaksa lukee noita lässytyksiä joita tiesin tän postin aiheuttavan :D
Juhgu, 16.6.2007 11:19:
---
Eipä, paitsi että sitten kun ollaan vähän "ulkoiluttamassa uutta menopeliä", niin niillä vauhdeilla sieltä voikin aika yllättävän nopeasti tulla joku vastaan, ja siinähän sitten selität esim. kuolleen omaisille et "noku mul oli tälläi uus kiva menopeli eikä tääl pitäny ketää tulla vastaa niiq."
Ellet sitten puhunut jostain yksityistiestä tai tarkoitusta varten perustetuista kaahailuradoista :P
kaksi mitä vain liikenteessä saatua sakkoa vei kortin niiden kahden ekan vuoden aikana,vaikka kuin ajoikin ammatikseen. Ei ne poliisitkaan aina mitään hirveän ihania ihmisiä ole,vaikka suurin osa kyllä kohtelee ammatikseen ajavia oikein hyvin. Löytyy niitä mulkkuja niistäkin.
En nyt sit tiedä et kuinka monta äitiä ja tytärtä joutui sairaalaan tai kuoli sen takia että minulla ei ollut 80-lätkä ikkunassa
Tapsa pt. 1 of 2, 16.6.2007 03:57:
VITTU ku pitikin lähtee ulkoiluttaan uutta menopeliä!