mikke, 19.6.2007 19:14:
---
Syce, 19.6.2007 18:46:
kumma juttu...mulla ei ole ikänä ollu mitää vaikeuksia missään*hmph*
---
joo, yhden talven kokemuksella (ja vielä takavetosella bemarilla) voin sanoa että ei ollu yhden yhtäkään tilannetta eikä vaikeutta. Hiukan kyllä ihmettelen ihmisten nillitystä noista kitkoista. Etenkin pk-seudulla missä talvet nyt muutenkin on mitä on.
Sama juttu, monen talven kokemuksella myös yli 300 hv/450nm bemulla ja muilla takavedoilla. Kitkojakin on niin eri tasoa ja jengi ei aina käsitä sitä että ne lamellit kovettuu verrattain nopeasti, vaikka renkaassa olis sentti pintaa jälellä, voi rengas olla käytännössä vaihtokuntonen .Ei ole montaa talvea pito ennallaan.Paskin kombo oli takavetoinen Mustang ja siinä ns.saksakitkat, se onkin ainoa auto millä melkein vedin mettään eräänä talvena ns.pääkallokeleillä.. Ikinä en nastoja alle laittaisi sen verran vehkeestä sellaset on ajaa kun on matalaprofiilikitkoihin tottunut.
Eipä oo itellä tsetti lähteny kertaakaan vaikka saatanan tyhmiä asioita on tullut harrastettua erinäköisillä laitteilla (Koputtelee puuta) Nyt kun on niin vanha ja väsynyt niin on pahimmat kiireet poljettu alta pois, tai sitten ei. :D Prätkällä nyt aikoinaan teini-ikäisenä vähän sähläilin ja tuli ongelmia virkavallan kanssa mutta muuten ollaan oltu aah niin tunnollisia. Kyllä nää suomen nopeusrajoitukset on micralla ajavien kukkahattutätien holhouskeino.. Tuhansia ihmisiä kuolee tien päällä vuosittain..vitutukseen. Saksaan.tjsp maahan muutto on käynyt mielessä moneen kertaan missä sais ajaa sen mitä auton tehoreservit antaa periksi. Ittensä kiusaamista :D Toki loppukaneettina se että radalla sitten ajetaan kovaa ja kokeillaan rajoja eikä kadulla. Suomessa vaan alkaa tiet olemaan sitä luokkaa että 100:sen ja 120 alueella voisi hyvin nopeusrajoitusta nostaa ihan himppasenkin eikä kukaan siihen kuolisi.