263 posts, 14 pages, 28,811 views
Holle, 8.4.2007 02:37:
Kuka täällä on on suhtautunut asiaan sun näkökannasta ja kuinka moni on vain sanonut diplomaattisesti, että ääni on SAATTANUT olla liian kovalla??? Kukaan ei oikeasti ole sun puolella, paitsi Caro...mut sitä ei lasketa*nauru*.
kuulovaurio, 8.4.2007 03:45:
kaunis oli palautteesi. Kun itse sitä asiallista palautetta "peräänkuulutit" :) Oikeasti, jos on sananvapaus (kuten Suomessa on), niin saa ilmaista mielipiteensä. Kuten sanoit minulle, ihan ok. Mutta olenko jossain vaiheessa henk.koht. kritisoinu TF:ää? EN. Vaan vain kommentoinut sitä, että ne volat oli liian kovalla (joka ei ollut TF:n tai kenenkään Kotkan DJ:n vika potenssiin 30). Mä en tajua, että miksi te otatte itseenne tästä? :D Ja ehkä "änkytys" jankutus" sun muut sun mielestä ehkä jokseenkin säälittävät asiat toistuvat, kun ei tavallinen puhe mene perille.
Ai miksi? Joutuu niin vahvasti komppaamaan tässä individualialin aikaisempaa postausta ja palaamaan tuohon herran ensimmäiseen viestiin, josta koko helvetin sirkus alkoikin. Palautetta toki saa antaa kunhan se on asiallista ja hyvin perusteltua. Tapahtumien epäkohtia saa ja tuleekin ottaa kantaa tällaisissa palauteresiinoissa, eihän kehitystä näissä tapahtumissa muuten näissä asioissa tapahdu.
Mutta silloin kun alat julkisesti syyttämään illan esiintyjiä HUUMEIDEN vaikutuksen alaisena soittamisesta, siitä on vittu sarkasmit ja asialliset palautteet kaukana. Ja sä vielä ihmettelet miten yhdestä ainoasta kritiikistä on noussut tällainen helvetin sirkus?
Siis oikeasti, miten voi yhdestä kritiikistä tulla tällänen älyvapaa show?
Flügel, 8.4.2007 12:13:
On kyllä ehdottomasti parasta viihdettä tänä pääsiäisenä
Laskussa: Jeesus /Nousussa: Kuulovaurio...
Tjaa, mutta sen verran oli vielä kyllä pakko quotata ja kommentoida, että...
---
Siis oikeasti, miten voi yhdestä kritiikistä tulla tällänen älyvapaa show?
---
Haha. Sitähän voisi vaikka jokainen tykönään miettiä. On sullakin pääsiäinen mennyt aika kivasti koneen ääressä ärjyessä. Mennäänkö kaikki vain mutustelemaan munia?
kuulovaurio, 8.4.2007 12:53:
Harmi, jos Heinähattu lopettaa. Miksi se lopettaa?
T-Justice, 8.4.2007 12:59:
---
Harmi, jos Heinähattu lopettaa. Miksi se lopettaa?
---
Paikka vaihtaa omistajaaja ja sitä kautta toimenkuvaansa. Luulisin että paikallislehti uutisoi asiasta kun kaikki on varmaa?
Kävitkö siellä ulkona siinä kahden kolmen maissa? Ja kyllä, olisi olleet kivat pileet (kuten Kotkan pileet yleensäkin) ilman sitä tajutonta ääntä. Harmi, jos Heinähattu lopettaa. Miksi se lopettaa? En yleensä tällä foorumilla roiku, joten en tiedä taustoja. Ja olen samaa mieltä siitä, että eiliset viestini olivat epäkypsiä, mutta niin oli senkin tyypin käytös, mistä tää kaikki alkoi.