eee, 7.4.2007 17:44:
hei caro vedä nyt tumppuus. toi on jo todella kohtuutonta paskaa väitöstä vai kerjäätkö säkin vaan huomiota tolla sönkötykselläs. eka selität kuinka sinä, kaikkien äänentoistojen syvin ja osaavin tuntija, kerroit että vola oli molemmissa saleissa ok ja toisessa meet henkilökohtasuuksiin. logiikka
Volat oli ihan ok klo 23:30 kun paikalla kävin. Et tainnu silloin soittaa?)
järjestäjiä pyydettiin ennen settiä tulee sanoo mikäli volat soi liian lujalla ja kertaakaan eivät tulleet eli odotettavasti ne sit oli riittävän hiljasella tai lujalla tai sopivalla.
Näin julkisesti anteeksipyyntö siitä, että syytin sinua perseilystä. Tämän tilanteen yhteydessä se oli aiheetonta ja olin ilmeisesti vielä asian suhteen väärässä. Anteeksi.
Ne kerrat jotka olen sinua kuullut, ovat olleet tasojen puolesta kohtuullisen kovalla. Ihan ensimmäisistä vuosista edelliseen kertaan jotka oli housebasen 10v-kekkerit Kotkassa.. Siinä se tietämys mikä itselläni tuon asian suhteen oli.
sun perinteiset vihat tiedetään ainakin viimeistään nyt mut henkilökohtasuuksiin voit mennä face to face vai tuletko taas kättelemään ja näyttelemään parasta frendiä kun törmätään jossain
En tietääkseni ole sen siun erään metropoli-artikkelin jälkeen tullu "näyttelemään parasta frendiä". Ennen ko. artikkelia miulla ei ollu mitään
henkilökohtaista sinua vastaan, sen jälkeen oli. Hommassa vitutti se, että pyysit itse artikkelisi välityksellä tietoa eri klubiorganisaatioista ja tietojen saamisen jälkeen sivuutit molemmat organisaatiot (jossa itse olin/olen) bullshitillä josta noin 50% oli totta - nimittäin organisaation nimet.
Ja ei, en tule kättelemään tai esittämään parasta frendiäsi - enkä myöskään tullut kättelemään sen ko. artikkelin jälkeen vaikka muutamassa paikassa ollaan samaan aikaan oltu. Se pikkuseikka jäi varmaan huomaamatta?
voi hesus että nyppii tollaset kaksnaamaset pellet jotka elää aivan omaa virtuaalielämäänsä internetissä mutteivät kykene sitä näköjään tekemään tosi elämässä...
Jeps. En pidä osasta niistä asioista joita olet tehnyt - sanottakoot se näin julkisesti, niin ei voi (ainakaan sen suhteen) pitää kaksnaamasena.
jatketaan privana jos jotain, saa meilata: [email protected]
Olisinpa raapustanut, mutten usko tuon kyl olevan millään tavalla oikea osote.. Saa laittaa ihan oikeankin osotteen.
PS. Laitoin yksityisviestiä klubbariin, toivottavasti käyt lukemassa.