263 posts, 14 pages, 28,832 views
kuulovaurio, 8.4.2007 15:29:
a) se kuinka kovaa dj soittaa ei ole järjestäjien vika (siis kiitos TF pileistä), vaan vastuu on loppupileissä DJ:llä, ellei mitään tarkkoja säännöksiä ole tehty etukäteen.
b) vaikka joku DJ kuvittelisi olevansa muita ylempänä, niin hän ei ole, Kotkan DJ:t ovat aivan yhtä hyviä kuin hän, eikä hänen tule saada käyttäytyä ihan miten HÄN haluaa vain siksi että on olevinaan joku stara.
f) jos asian olisi selvittänyt "laadukkaasti", niin dj olisi voinut selvittää sen kahden kesken. Mutta ei pokka näytä riittävän.
_Dj_Street_, 8.4.2007 16:24:
no mut sille nyt ei mahda minkää semmoista sattuu ja se on jo mennyttä mutta pakko viel kerran sanoa et bileit lisää ja järjestäjille iso käsi kiitosta.
laite, 8.4.2007 16:26:
---
no mut sille nyt ei mahda minkää semmoista sattuu ja se on jo mennyttä mutta pakko viel kerran sanoa et bileit lisää ja järjestäjille iso käsi kiitosta.
---
Olis jotenkin uskottavampaa jos sun ja kuulovaurion ip-osoite ei näyttäis samalta ;)
---
---
Olis jotenkin uskottavampaa jos sun ja kuulovaurion ip-osoite ei näyttäis samalta ;)
Ibou, 8.4.2007 16:35:
---
---
---
---
ei jumal********
"aivovauriolla" taitaa olla lisäksi sivupersoonallisuushäiriö..
_Dj_Street_, 8.4.2007 16:40:
---
siis kysymys kuuluu et mitä??? jos on hesas bailaas niin miten voin kirjoitella teille koneella kun ei ole kannettavaa ja mä en todellakaan valita bileistä koska tykkäsin todella paljon ja olin itte alhaalla bailaas SAMIN TAHTIIN!!! et mikä v#### sivupersoonallisuus? annas tohon hel##### vastaus! mun mielest noit bileit vois olla lisää...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!