263 posts, 14 pages, 28,812 views
-Alex-, 8.4.2007 16:49:
Nää bileet oli ihan mielettömän kovat Ehdottomasti yhet kovimmista tässä kaupungissa koskaan. Lighthousen ajat tuli vahvasti mieleen. Illan kuninkaat oli ehdottomasti Ness ja Sasha F, teknisiltä taidoiltaan Suomen kaks ylivoimasesti parasta deejiitä. Meitsi seilas ala- ja yläkerran väliä minkä kerkes ja tykkäsin todella paljon joka hetkestä. Sasha F heitti tän hetkisen hardstylen parhaat biisit ja Nessin diippi house/tekno laitto samalla tapaa jengin bilettämään ku viimistä päivää. Ja se Nessin soittohan on taidetta, Art of Mix Näitä kahta useammin Kotkaan soittamaan kiitos!
Mut siis vielä kerran se tärkein. Näitä bileitä kannatti odottaa
Max Raven, 8.4.2007 17:25:
Hah hahahahaaa, parempaa kun bb
kuulovaurio, 8.4.2007 18:14:
varmaan kohta jo foorumimiitti ;P
kuulovaurio, 8.4.2007 18:18:
Missä ja koska? Ja ehdottomasti ne haarniskat ja laserit mukaan ;D Ja mä käyn ostamassa -100db korvatulpat. :)
Daniel Braun, 8.4.2007 18:08:
Tää on parasta viihdettä sitten miss Jarea topicin silloin aikoinaan...
kuulovaurio, 8.4.2007 15:58:
Ibou: Kysehän nyt ei ole siitä, että MINUN asia olisi tärkeä, vaan siitä, että DJ on vastuussa ihmisten korvista.
pakko laittaa tästä lyhyt kommentti... kyl artistin pitää katsoa et tasot ei ihan överiks mene mut eiköhän loppupeleissä jokainen ole vastuussa omasta kuulostaan enemmin kuin artisti...
mutta muuten oli loistavat bileet ja hauskaa riitti... kahden aikaa paikalta hävisin eikä korvissa soinut yhtään vaikka aikas reilusti eturivissä tuli jammailtua... suuri kiitos -tf- porukalle, artisteille ja kaikille tutuille paikalla...
kuulovaurio,Ääni oli mielestäni voimakkaimmalla tasolla Kotkan pileissä koskaan, siis niissä joissa olen käynyt. Muita pileitä en voi kommentoida.