263 posts, 14 pages, 28,827 views
kuulovaurio, 7.4.2007 15:15:
< clip >
Korvatulpat eivät ole moraalin mitta.
Toi nyt on aika loukkaavaa yleistää, että bileissä kaikki kuosaa. Yhtä hyvin voisin vetää yleistyksen, että kaikki luontoaktivistit ovat terroristeja, sekä rikollisia ja tämän vuoksi heidän kanssaan ei tule olla missään tekemisissä.kuulovaurio, 7.4.2007 15:15:
Kannattaisi ehkä "hieman" tarkistaa sitä mömmöjen sekoittamaa illuusiota... eikä elämä ole erinäisten kemiallisten yhdisteiden sekoittama "todellisuus".
DJ Rx, 7.4.2007 15:35:
---
kuulovaurio, 7.4.2007 15:15:
< clip >
Korvatulpat eivät ole moraalin mitta.
---
Itse soitin vesiselvänä oman 2 tunnin setttini ja kysyin vieläpä usempaan otteeseen tanssilattialla tanssivilta ihmisiltä onko äänenvoimakkuus sopiva, koska itse olin suojannut kuuloni. Mun mielestä on täysin absurdia tulla avautumaan äänenvoimakkuuksista, koska:
A) Jokaikinen tietää baariin ja varsinkin tekno bileisiin mennessä että musiikki musiikki näissä tapahtumissa soi usein todella lujaa.
B) Jokainen voi myös itse tehdä päätöksen siitä aikooko suojata kuulonsa vai ei.
C) Asiasta voi myös asiallisesti käydä ilmoittamassa tiskille ko illan aikana, sen sijaan että kitisee seuraavana päivänä täällä forumilla asiasta.