kosmeettiset amputoinnit - oletko puolesta vai vastaan?

132 posts, 7 pages, 25,994 views

Mark

Posts: 7,311

#41 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mistähän sitä saiko podia sais? se on nannaa!! *plur* Vesi kielellä toukokuuta venatessa..

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Dragonfly

Posts: 542

#42 • • Dragonfly Mariarawr
tosi sairasta.. mä kyl pidän mielelläni ihan sormeni ja korvani itelläni... mielummin otan lisää ku annan pois.. *miettii* annan? hmm... *eiei*

--
Uguu~

lostgone

Posts: 2,493

#43 • • lostgone
kuilu:

LostM:*hmph**pahis*

LostM:Kutsuisin sitä TYHMYYDEKSI… Hyvää Huomenta Hänellekin!

Tämä siis tästä?! No ei tod! As you were! *nauraa* Hauska tsiigaa ku joku muuki välillä pauhaa näinki tärkeist asioioist!*nauraa*Molemmilt luulis löytyvän viel paukkuja koventaa tulitusta! Nupit kaakkoo (ja ihon alle!).


Pointtina olkoot: kaiken voi tehdä tyylillä tai päin vittua. Ja senkin määrittely on subjektiivista!*voiei*

Flame is eternal God! God is eternal Flame!

- enemmänhymiökikkailua -



Ei hätää Kuilu, mä oon vast heränny, et kyl mulla juttua riittää. Vartun vain palautetta.. Jos joku uskaltaa*pahis*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Jone

Posts: 8,258

#44 • • Jone Archibald Haddock
LostM:

Sanat o vain normitettuja merkkejä peräkkäin ja jokainen voi itse päättää miten voimakkaan henk.koht. merkityxen ne antaa.



Pseudointelligenttiä paskanjauhantaa, jolla vakuutat ehkä mutsisi ja saat heppisi hetkeksi tanaan, mutta se ei tee tyhjistä sanoista ja lauseista merkityksellisiä.

LostM:

Joillekin ihmisille vain tuntuu olevan vaikea tajuta että ei ole olemassa vain yhtä oikeaa vastausta. Kutsuisin sitä TYHMYYDEKSI.



Älykkyyttäkö tässä topicissa nyt yhtäkkiä mitataankin? Jos niikseen tulee, niin mitataan pois ja saat valita jopa tavan jolla mittaus toteutetaan ja tulos todennetaan.

LostM:


Hmm.. lapsekas ja alentava.. Tekemäni taustatyön perusteella, jollakin o tapana aloittaa uho välittömästi q joku kyseenalaistaa hänen viisautensa. Tuo viisaus, joka o niin ihailtavan itsekeskeistä, että voisin kutsua sitä TYHMYYDEKSI. Alentavaa.. Jälleen kerran keppi tuntuu osuneen, siihen kapiseen koiraan, että hän kutsuu itseään ylempiarvoiseksi, minä kutsuisin sitä vain TYHMYYDEKSI.
Ilmaisuvapaus antaa ihmiselle mahdollisuuden mahdottomuuteen ja jokaiselle oikeuden uskoa olevansa oikeassa omassa maailmassaan.



Miksi muuksi kuin lapsekkaaksi ja alentavaksi voin määritellä vastauksesi, jossa puutut suoraan kirjoitukseeni ja väärentelet sen merkitystä vaikka se on alunperin kirjoitettu niin ettei siinä edes ole tulkinnanvaraa. Tämän lisäksi päätät olla vastaamatta suoraan sille henkilölle, josta kuitenkin selkeästi puhut vaan koitat ilmeisesti kuullostaa älykkäämältä olemalla niin "v*tun mystinen."

On myöskin täysin turhaa vetää mitään "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"-latteuksia kehiin, koska reaktioni ei suinkaan johdu kohdalle osuneista syytöksistä vaan nimenomaan niiden kohdalle osumattomuudesta. Olen hyvin herkkä vetämään verbaalista liipasinta siinä vaiheessa kun kaltaisesi henkilöt kirjoittavat yksinkertaisesti niin järjetöntä ja perusteetonta sontaa että siinä on talikoitavaa kovallekin maajussille ylitöiksi asti.

Kerrotko missä kohtaa muuten ylennän itseni kenenkään muun yläpuolelle? Siinäkö kun kieltäydyn antamasta kaltaistesi ihmisten kävellä ylitseni ilman että panen yhtään vastaan? Jos näin, niin tunnustan syyllisyyteni.

LostM:


Miksi syyttä toista siitä, mitä itse tekee? Onko hänellä valta tuomita omat tekonsa toisen tekemänä? Vai voisiko sitäkin vain kutsua TYHMYYDEKSI? Eikö hän juuri tuomitse itsensä tuomitsemalla toisen mielipiteen, joka o vain jatkoa samalla ajatukselle.



Ota tämä hieno ajatuksesi ja mieti sitä itsekin omalle kohdallesi ennenkuin suuntaat sen toisia vastaan. Saatat huomata että kirjoitukseni oli vastareaktio omallesi jossa suoranaisesti haastoit riitaa. Hämmentävää on se että nyt kun sitten sait haluamasi ja vittuunnuin hyökkäykseesi niin edes viitsit hämmästellä miten näin kävi ja syyttää siitä minua.

LostM:


Nimittely liitetään usein lapsiin ja sellaista käyttäytymistä pidetään yleisesti lapsekkaana. Ja nimittely lisääntyy lasten kielenkäytössä q muut sanat eivät enää riitä vakuuttamaan. Eikö teistäkin, aikuista joka omaksuu lapsen käyttäytymisen aikuismaiseen ajatteluun, koska ei selviä muuten, voisi kutsua TYHMÄKSI?

Hyvää Huomenta Hänellekin!



Jos sanojen "TYHMÄ" ja "TYHMYYDEKSI" toistelu capseilla itseasiassa tekisi minusta tyhmän, niin olisin varmaan ton kirjoituksesi jälkeen tyhmä kuin saapas. Koska näin ei kuitenkaan tietääkseni ole, niiden toistelu lähinnä osoittaa sinulta mielikuvituksen puutetta ja antaa viitteitä siihen suuntaan että sanavarastosi on melkoisen suppea. Mielestäni värikäs kielenkäyttönikin on parempi tapa toimia kuin omasi, jossa vain toistelet samaa shittiä kerta toisensa jälkeen.

-

Miten olisi, vaivautuisitko oikeasti vastaamaan kirjoituksiini vai aiotko vastaisuudessakin vain jauhaa ympäripyöreää paskaa? Olen esittänyt sinulle nyt helvetin monta kysymystä ja vastauksia olen saanut pyöreän nollan verran. Voit toki jättää vastaamattakin, mutta silloin olen pakotettu pitämään sinua henkisiltä ja älyllisiltä kyvyiltäsi hyvin rajoittuneena.

Vastaavasti, jos haluat jatkaa sanailua IRL, niin etsihän toki minut käsiisi ensi viikonloppuna Lahdessa. Olen aina halunnut nähdä miltä yksisoluiset elämänmuodot näyttävät livenä.

[muokattu 8.4.2003 13:32]
Jone

Posts: 8,258

#45 • • Jone Archibald Haddock
kuilu:


Matsi vai hatsi?

- dinghymiöding -



*hellokitty* Meitsille hatsi mieluummin kun matsi, tack. :) Jei! *hellokitty*

Uskoisin että vastapuolikin on saanut väkivaltaa jo tarpeeksi elämänsä aikana pudotessaan heti synnytyksessä päälleen.
Riku

Posts: 3,187

#46 • • Riku The Little Prince
LostM:

Sanat o vain normitettuja merkkejä peräkkäin ja jokainen voi itse päättää miten voimakkaan henk.koht. merkityxen ne antaa. Joillekin ihmisille vain tuntuu olevan vaikea tajuta että ei ole olemassa vain yhtä oikeaa vastausta. Kutsuisin sitä TYHMYYDEKSI.
Hmm.. lapsekas ja alentava.. Tekemäni taustatyön perusteella, jollakin o tapana aloittaa uho välittömästi q joku kyseenalaistaa hänen viisautensa.

<..BLAABLAA...>

Nimittely liitetään usein lapsiin ja sellaista käyttäytymistä pidetään yleisesti lapsekkaana. Ja nimittely lisääntyy lasten kielenkäytössä q muut sanat eivät enää riitä vakuuttamaan. Eikö teistäkin, aikuista joka omaksuu lapsen käyttäytymisen aikuismaiseen ajatteluun, koska ei selviä muuten, voisi kutsua TYHMÄKSI?


Tollanen ontuva mukapiilovittuilu, jota ei suoraan mukakohdisteta kehenkään niin ollaan mukakäyttäytyvinään mukakohteliaasti, leikitään muka-aikuisempaa ja yritetään pukea vastapuoli kakaraksi samalla kun on oma käytös on mukafiksua ja mukakypsää on kyllä merkki lähinnä omasta typeryydestä ja kakaramaisuudesta. Silmiini ei nyt sattunu kyllä mitään missä muuta kuin nimenomaan sun tekstisi jossa ei sallittaisi toiselle ihmiselle omaa mielipidettä tai vannottaisiin yhden totuuden nimeen. Onhan se tietysti kätevää ja tehokasta syyttää juuri toista niistä typeryyksistä joihin itse sortuu jolloin saa väittelyn tuloksettomaan juupas-eipäs-asteeseen ja se vastapuoli vaikuttaa helposti yhtä typerältä kuin itsekin jos siihen lähtee, mutta sori, ei mee läpi.

Ja joo, pakko yhtyä tuohon Jonen kirjoitukseen että tämä on kyllä ehdottomasti taas näitä murrosiän mukafiksun pseudofilosofian helmiä kaikin tavoin.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#47 • • Taika Guest
Jos haluaa amputoida päänsä niin amputoitkoon, ei kuulu mulle..*hmph*

[muokattu 8.4.2003 13:59]
Susu

Posts: 1,077

#48 • • Susu The Nasu
Jokaisen oma asia mitä kropallansa tekee... Aika sairasta mut jos tykkää ni sit tykkää*voiei*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

RedOne

Posts: 448

#49 • • RedOne
Asiaa!! Tulikivenkatkuista keskustelua...!

--
Hab haba zut zut

diezel

Posts: 430

#50 • • diezel -
tres:

Näihin amputointeihinhan kuuluu mm. sellaisia toimenpiteitä
kuin kielen halkaiseminen, sormen katkaiseminen ylimmän
nivelen kohdalta tai poistaminen kokonaan, korvalehtien
poistaminen, jne. Eli kehon osien poistamista esteettisyyden
tavoittelun nimissä.



En kyllä niputtaisi kielen halkaisemista tai peniksen splittausta samaan ryhmään esim. sormen katkasemisen kanssa.

Itse olen vakavasti ajatellut kumpaakin em. operaatiota muttei varsinaisesti ole ajatellut sormeni/varpaani katkaisemista puhumattakaan kyynärvarren napsaisusta esimerkiksi. Eikä esim. kielen halkaisu ihmisen toiminnallisuutta rajoita toisin kuin esim. käden/sormen/katkaisu.. itse laskisin yhden nivelen ylittävän amputoinnin lähinnä omaksi fetissikseen, koska usein nämä henkilöt eivät varsinaisesti kuulu "perinteiseen" body modification -yhteisöön (tatskat, lävärit, implantit, yms.)

anqqa:

eli seuraavana ois vuorossa kehoon lisää.. bonus käsi tai jalka? :P



http://www.bmezine.com/news/people/A10101/anders.html

menee transhumanism-puolelle, eli Giger-tyylistä homma IRL.. mielenkiintoista kylläkin, myönnän olevani hieman kiinnostunut

[Nuclear]

:Eli jos kaverit hyppää kaivoon, niin säkin hyppäät?*vink*



Tai jos hengaat rankempaa teknoa kuuntelevien ihmisten kanssa on tyhmää alkaa pitämään itsekin rankemmasta tavarasta.. skenen sisällä yleensä alkaa suhtautumaan asioihin ihan eri tavalla.. ehkä vähän huonosti ilmaistu pointti mut anyway.

LostM:

Sormien katkaisemista harrastettiin ainakin idässä esim. Japanissa.



Taitaa nykyään olla yakuzan tapa osoittaa olevansa "paha" jätkä..

kuilu:

Uskon, et tästki tulee jossain vaiheessa ihan suurempiki juttu. Ja jokainen tehköön ruumilleen mitä haluaa!



henkilökohtaisesti vähän vaikea uskoa tohon, luulisin että säilyy pienen piirin juttuna..

*nauru*

[muokattu 8.4.2003 18:13]
lostgone

Posts: 2,493

#51 • • lostgone
Jone:

LostM:
Jone:
Pseudointelligenttiä paskanjauhantaa, jolla vakuutat ehkä mutsisi ja saat heppisi hetkeksi tanaan, mutta se ei tee tyhjistä sanoista ja lauseista merkityksellisiä.


Ehkäpä kirjoitan sanani harkiten, ilman mitn tarvetta tyhjänpäiväiseen tunnekuohuntaan ja ehkäpä en siksi pidä Aku Ankka-tyylisestä kirjoittamisesta, ja minä oikeasti nautin vaikeista ilmaisuista. Minun oikeuteni puhua vaikeasti. Mut yritän ny kirjoittaa mahollisen henk.koht for Y. Äitini o luopunu jo kauan sitten mielenkiinnosta keskustella mun kanssa, koska hänen mielestään väittely mun kanssa o ikävää.. Äideistä puheen ollen, harrastatteko kasvomaalausta yhdessä? Oliko sulla semmonen meikattava nukke pienenä? (en o vieläkään sanonu ettenkö pitäis kasvomaalauxesta)
Kiitos et huolehdit näin avoimesti myös muitten qn omasta potenssiongelmastasi. Pysy pystyssä!
Valitan jos sanani ja lauseeni eivät täytä tyhjää avaruutta päässäsi.


Jone:
Älykkyyttäkö tässä topicissa nyt yhtäkkiä mitataankin? Jos niikseen tulee, niin mitataan pois ja saat valita jopa tavan jolla mittaus toteutetaan ja tulos todennetaan.



En koskaan sanoisi itseäni viisaaksi tai väittäisi olevani oikeassa. Lähden mielelläni kanssasi johonkin testiin, mut tulisin kyseenalaistamaan tulokset, koska ne eivät kerro koko totuutta, ne ovat vain suuntaa antavia. Tietenkin oletan sinun maksavan.

Jone:
Miksi muuksi kuin lapsekkaaksi ja alentavaksi voin määritellä vastauksesi, jossa puutut suoraan kirjoitukseeni ja väärentelet sen merkitystä vaikka se on alunperin kirjoitettu niin ettei siinä edes ole tulkinnanvaraa. Tämän lisäksi päätät olla vastaamatta suoraan sille henkilölle, josta kuitenkin selkeästi puhut vaan koitat ilmeisesti kuullostaa älykkäämältä olemalla niin "v*tun mystinen."
On myöskin täysin turhaa vetää mitään "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"-latteuksia kehiin, koska reaktioni ei suinkaan johdu kohdalle osuneista syytöksistä vaan nimenomaan niiden kohdalle osumattomuudesta. Olen hyvin herkkä vetämään verbaalista liipasinta siinä vaiheessa kun kaltaisesi henkilöt kirjoittavat yksinkertaisesti niin järjetöntä ja perusteetonta sontaa että siinä on talikoitavaa kovallekin maajussille ylitöiksi asti.
Kerrotko missä kohtaa muuten ylennän itseni kenenkään muun yläpuolelle? Siinäkö kun kieltäydyn antamasta kaltaistesi ihmisten kävellä ylitseni ilman että panen yhtään vastaan? Jos näin, niin tunnustan syyllisyyteni.


Ehkä käytin vain sinun tapaasi monessa topicissa, tekemällä vääristyksiä muitten teksteistä ja sen jälkeen julistaa asiaa aiheen vierestä.. (yx esim. Sukupuolten välinen taisto) En kohdistanut koska haluan kaikkien olevan oikeutettuja olemaan mukana. Olisin ehkä lähettäny privana jos haluaisin puhutella vain sinua.
Miksi olla älykäs ja tietää q voi olla tyhmä ja kysyä?

Verbaalinen liipasimesi.. voit kutsua sitä miksi haluat. Mielestäni kuulostat vain Tony Halmeelta joka noustuaan kanveesista alkaa haukkumaan ihmisiä joista ei pidä, että unohtuu se miksi hän putoaa, koska hän o paska. Ja totuus o vain sitä mitä hän uskoo. Ehkä se järjetön ja perusteeton sonta o toisen mielestä totta.
Ylentämisestä: Ehken vain pidä siitä ettet hyväksy näkökantoja ja mielipiteitä sinun mielipiteistä.


Jone:
Ota tämä hieno ajatuksesi ja mieti sitä itsekin omalle kohdallesi ennenkuin suuntaat sen toisia vastaan. Saatat huomata että kirjoitukseni oli vastareaktio omallesi jossa suoranaisesti haastoit riitaa. Hämmentävää on se että nyt kun sitten sait haluamasi ja vittuunnuin hyökkäykseesi niin edes viitsit hämmästellä miten näin kävi ja syyttää siitä minua.


Etkö näe että olen tehny sen jo? etkö näe kritiikkiä kritiikille? En hämmästele, tiedän tarkkaan mitä kirjoitin ja tarkoitan mitä tarkoitin.

Jone:
Jos sanojen "TYHMÄ" ja "TYHMYYDEKSI" toistelu capseilla itseasiassa tekisi minusta tyhmän, niin olisin varmaan ton kirjoituksesi jälkeen tyhmä kuin saapas. Koska näin ei kuitenkaan tietääkseni ole, niiden toistelu lähinnä osoittaa sinulta mielikuvituksen puutetta ja antaa viitteitä siihen suuntaan että sanavarastosi on melkoisen suppea. Mielestäni värikäs kielenkäyttönikin on parempi tapa toimia kuin omasi, jossa vain toistelet samaa shittiä kerta toisensa jälkeen.


HOMO SAPIENS = viisas ihminen, ei koskaan tyhmä. Viittaisinko kenties tähän termiin ivallisesti.. ainaki liian vaikeasti. Sanavarasto ja kielenkäyttöni kehittyvät varmasti myös iän myötä siinä missä valokuvaustaitosi. Ikuista oppimista, eikö totta? Ehkä..

Jone:
Miten olisi, vaivautuisitko oikeasti vastaamaan kirjoituksiini vai aiotko vastaisuudessakin vain jauhaa ympäripyöreää paskaa? Olen esittänyt sinulle nyt helvetin monta kysymystä ja vastauksia olen saanut pyöreän nollan verran. Voit toki jättää vastaamattakin, mutta silloin olen pakotettu pitämään sinua henkisiltä ja älyllisiltä kyvyiltäsi hyvin rajoittuneena.

Vastaavasti, jos haluat jatkaa sanailua IRL, niin etsihän toki minut käsiisi ensi viikonloppuna Lahdessa. Olen aina halunnut nähdä miltä yksisoluiset elämänmuodot näyttävät livenä.


Olen nyt yrittäny kirjoittaa sinunkin ymmärrettävällä tavalla. Ja olen vastannut kysymyksiisi kuten toivoit. Ehkä olen rajoittunut kyvyiltäni mutta varmaan kerrot mitkä ovat asettamasi rajat minulle?

Hmm. Haluatko treffeillä vai jotain? Valitettavasti olet väärää sukupuolta minulle.. Mitä voitat F-T-F? Pelästytätkö salamavalolla vai uhkaatko kotisivuillasi? btw. Miten "gaala" meni? En vielä tiedä olenko tulossa sinne, mut houkutus kasvaa koko ajan..
Ja miksi pitäisi tapella? (viitaten Kuiluun) Ja se että tipuin ihan oikeasti synnytyksen jälkeen lattialle, ei katkaissut q pari kylkiluuta, muut vauriot on myöhemmin tulleita
[muokattu 8.4.2003 13:32]


*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lostgone

Posts: 2,493

#52 • • lostgone
Joo joo tiedetään.. en opi käyttämään näitä koodeja koskaan oikein.. valitan..
Ehkä ens kerralla..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

lostgone

Posts: 2,493

#53 • • lostgone
Tollanen ontuva mukapiilovittuilu, jota ei suoraan mukakohdisteta kehenkään niin ollaan mukakäyttäytyvinään mukakohteliaasti, leikitään muka-aikuisempaa ja yritetään pukea vastapuoli kakaraksi samalla kun on oma käytös on mukafiksua ja mukakypsää on kyllä merkki lähinnä omasta typeryydestä ja kakaramaisuudesta. Silmiini ei nyt sattunu kyllä mitään missä muuta kuin nimenomaan sun tekstisi jossa ei sallittaisi toiselle ihmiselle omaa mielipidettä tai vannottaisiin yhden totuuden nimeen. Onhan se tietysti kätevää ja tehokasta syyttää juuri toista niistä typeryyksistä joihin itse sortuu jolloin saa väittelyn tuloksettomaan juupas-eipäs-asteeseen ja se vastapuoli vaikuttaa helposti yhtä typerältä kuin itsekin jos siihen lähtee, mutta sori, ei mee läpi.

Ja joo, pakko yhtyä tuohon Jonen kirjoitukseen että tämä on kyllä ehdottomasti taas näitä murrosiän mukafiksun pseudofilosofian helmiä kaikin tavoin.
[/quote]


Kivaa!!! Lisää lapsia hiekkalaatikolle.. Sori et rikoin sunkin hiekkakakun.*iloinen*
Voit analysoida mua miten haluat. Kritiikki o aina tervetullutta. Ehkä mä opin jotain sunkin viestistäsi. Valitan ettet pidä ilmaisustani, mut että se herättää sussa vittuuntumista saa mut uskomaan et oon hyvällä asialla*nauru*
Voit huoletta vedota vain murrosikääni ja toistella jo sanottuja mielipiteitä, ehkä mustakin vanhana ja vaipallisena tulee samalla lailla käyttäytyvä, sillä ehkä tän kaiken tavoitteena onkin vain mulle se et mä yritän olla sun kaltainen..*purr*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

UnityF

Posts: 15,721

#54 • • UnityF joo just se
Hmm... Mun mielestä jokainen saa tehdä mitä tahtoo...Jos haluaa korostaa omaa persoonaa amputoimalla jonkun osan itteastään niin siitä vaan. Sehän on jokaisen oikeus muokata ittensä juuri sen näköisex kun itte haluu...
Toiset tuo itteään näkyviin tatuoinien kautta toiset lävistyksien..Ja osa haluu amputoida / muokata osan ittestään...
Mun mielestä olisi aika mielenkiintoista tavata joku ihminen joka on amputoinu tietoisesti kehoaan... Mä kuvittelen et se olis aika mielenkiintoinen persoona...*joo*
Riku

Posts: 3,187

#55 • • Riku The Little Prince
LostM:


Ehkäpä kirjoitan sanani harkiten, ilman mitn tarvetta tyhjänpäiväiseen tunnekuohuntaan


Aika ristiriitaista että väität kirjoittavasi ilman tunnekuohuntaa, ja silti paneudut vastauksessasi siihen kuinka et pidä nimenomaan Jonen tavasta kirjoittaa, josta on rivien välistä siis luettavissa että moinen ärsyttää sinua. Varsinkin kun ottaa huomioon että vastauksesi alkavat enemmän ja enemmän selkeästi paneutua henkilökohtaisuuksiin asioiden sijasta. Jos tämä ei tunnekuohunnasta johtuvaa, olet vielä typerämpi kuin miltä nyt muuten onnistut vaikuttamaan.


ja ehkäpä en siksi pidä Aku Ankka-tyylisestä kirjoittamisesta, ja minä oikeasti nautin vaikeista ilmaisuista.


Sorry to break it to you pal, mutta Aku Ankankin vitseissä on edes joskus jotain nerokkuutta toisin kuin näissä ala-astetasoisissa "Meikkaatsä äitis kaa" ja "oliksul meikattava nukke pienenä" mukaläpissäsi.

Valitan jos sanani ja lauseeni eivät täytä tyhjää avaruutta päässäsi.


Ja jos et sä osaa keskustella asioista vaan vajoat tollaselle vittuilun tasolle, niin sillon kannattaa miettiä kaks kertaa että kannattaako sitä Tallenna-nappia painaa. Ja ps. jos rupeaa vittuilemaan julkisesti jollekin, niin kannattaa säilyttää sen verran kylmä pää ettei tee itsestään aivan täyttä idioottia julkisesti. Siis ainakin jatkossa.

Ehkä käytin vain sinun tapaasi monessa topicissa, tekemällä vääristyksiä muitten teksteistä ja sen jälkeen julistaa asiaa aiheen vierestä..


Kannattaa tästä lähin keskittyä sellaisiin ilmaisunmuotoihin jotka hallitsee ja jättää esim sarkastisuus ja kyynisyys pois jos ei kerran niiden päälle ymmärrä.

Mielestäni kuulostat vain Tony Halmeelta joka noustuaan kanveesista alkaa haukkumaan ihmisiä joista ei pidä, että unohtuu se miksi hän putoaa, koska hän o paska.


Mun mielestä sun tekstis kuulostaa lähinnä siltä että oot saanu pari kertaa liikaa kyytiä täällä boardilla ja nyt yrität epätoivosella ja turhalla vittuilulla kostaa niitä mitä on jäänyt hampaankoloon kun et ole aiemmin pärjännyt. Metsään menee kyllä tälläkin kertaa.

HOMO SAPIENS = viisas ihminen, ei koskaan tyhmä.


Itseasiassa yksi lempilausahduksiani maailmassa on "Jos joku tässä tässä maailmassa ei ikinä lakkaa hämmästyttämästä, se on ihmisten loputon ja pohjaton typeryys".

Sanavarasto ja kielenkäyttöni kehittyvät varmasti myös iän myötä siinä missä valokuvaustaitosi. Ikuista oppimista, eikö totta? Ehkä..


Annas annan sulle oman määritelmäni eräästä sanasta, jota tulet vielä noilla väläytyksillä näkemään täällä useasti:
Pseudofilosofia: "Itsestäänselvyyksiä, joita joku heittelee filosofisina totuuksina luullen sanovansa jotain hyvinkin nerokasta, jonka kaikki muut kuitenkin ovat tajunneet jo aikoja sitten".

Hmm. Haluatko treffeillä vai jotain? Valitettavasti olet väärää sukupuolta minulle.. Mitä voitat F-T-F? Pelästytätkö salamavalolla vai uhkaatko kotisivuillasi? btw. Miten "gaala" meni? En vielä tiedä olenko tulossa sinne, mut houkutus kasvaa koko ajan..


Quottaan tämän nyt vain ja ainoastaan esimerkkinä täydellisen epäonnistuneesta vittuilusta, oman typeryytensä todistamisesta ja naurettavuudesta. Siis rehellisesti sanottuna en ole mitään noin naurettavaa ainakaan livenä kuullut kenenkään suusta sitten yläasteen jälkeen. Aijoo, ja isäs oli!

Sanoisin muuten että tässä vaiheessa sun kannattais jo pitää pääs kiinni, mutta toisaalta olet kyllä tehnyt itsestäsi jo nyt niin naurunalaisen ettei sulla taida enää kamalasti olla mitään hävittävää. Sääli vain että topic menee nyt tälle tasolle.

[muokattu 8.4.2003 20:09]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Riku

Posts: 3,187

#56 • • Riku The Little Prince
LostM:


Kivaa!!! Lisää lapsia hiekkalaatikolle.. Sori et rikoin sunkin hiekkakakun.*iloinen*
Voit analysoida mua miten haluat. Kritiikki o aina tervetullutta. Ehkä mä opin jotain sunkin viestistäsi. Valitan ettet pidä ilmaisustani, mut että se herättää sussa vittuuntumista saa mut uskomaan et oon hyvällä asialla*nauru*


Poikaseni, sun ilmaisus ei herätä mussa vittuuntumista. Mä olen jo kauan sitten päässyt moisista ohi. Mussa herättää vittuunnusta lähinnä sun typeryytes. Tunnustan että jostakin kumman syystä minua jaksaa aina ärsyttää se kun ihmiset toimivat typerästi aiheuttaen sillä haittaa muille. Toki jos tarkoituksesi tällä forumilla on ainoastaan aiheuttaa vittuunnusta ja haistattaa ihmisille, niin anqqa voinee tehdä asialle jotain.

Voit huoletta vedota vain murrosikääni ja toistella jo sanottuja mielipiteitä, ehkä mustakin vanhana ja vaipallisena tulee samalla lailla käyttäytyvä, sillä ehkä tän kaiken tavoitteena onkin vain mulle se et mä yritän olla sun kaltainen..*purr*


Luotan siihen että susta tulee vähän vanhempana edes käyttäytyvä. Katsos, mä tiedän että jonain päivänä sä vielä mietit käyttäytymistäs jälkikäteen ja tunnet ittes idiootiksi sen takia. Jään odottamaan sitä.

[muokattu 8.4.2003 19:31]

--
Kyseenalaista aina kaikki.

lostgone

Posts: 2,493

#57 • • lostgone
Kuilu tietänee mitä Nietzschen lausetta mielessäni lainaan..
*purr*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Riku

Posts: 3,187

#58 • • Riku The Little Prince
LostM:

Kuilu tietänee mitä Nietzschen lausetta mielessäni lainaan..
*purr*


Ói, vielä nerokkaampaa. Kun ei verbaalisesti itse pärjätä, yritetään vetää muita ihmisiä mukaan, ja ollaan sanomatta mitään jottei vaikuteta enempää typerältä eikä vastapuoli pysty sanomaan vastaan. Olisit nyt samantien pistänyt sen mietelauseen tähän ettei tämä hauska läppä nyt jää vain sinun ja Kuilun väliseksi. Me muutkin haluamme nauraa.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

UnityF

Posts: 15,721

#59 • • UnityF joo just se
*miettii poikien keskustelua vai miksikö mä nyt sitä kutsuisin*
No mä seuraan sivusta. *hymy*
Mä oon mielipiteeni sanonu...*iloinen*
misjah

Posts: 3,373

#60 • • misjah Team Sika
joo joo.. pannaan pojille hanskat käteen ja kehään...*vink* mihin sitä sanoja tarvitaan..?!?!?!? pyh sanon minä!!!!*nauraa**nauraa*

--
www.team*possu*.tk