kosmeettiset amputoinnit - oletko puolesta vai vastaan?

132 posts, 7 pages, 25,941 views

DESPE

Posts: 4,580

#1 • • DESPE
hehee sainpa huijattua teidät huomiota herättävällä topicilla=)
mitä mieltä jengi on suurta suosiota saaneesta ruumiinosien tahallisesta amputoimisesta .. jengi amputoi sormia , korvanlehtiä ym pois .. sairasta vai coolia ?
anqqa

Posts: 4,034

#2 • • anqqa tirehtööri
jos kumminki tämmönen otsikko ja alue :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Avatar
#3 • • ikj Guest
no en oo kyllä tämmösestä kuullut...mut kyllähän kaikkee pitää kokeilla.....no eeeeeeei..vitsivitsi, onhan se aika sairasta
r0n

Posts: 2,258

#4 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
*chop chop* kerran se vaa kirpasee. Joo joo korvalehti pois Reservoir Dogs style. Ja bensaa päälle. Salettii natsaa paremmin chicks:ien kanssa*nauraa*

--
6er reihe

misjah

Posts: 3,373

#5 • • misjah Team Sika
nakit vaan pois..*vink*

--
www.team*possu*.tk

Kolera

Posts: 4,256

#6 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Eipä tuo kyl paljoo hetkauta, mutta en kyllä vapaaehtoisesti itseäni lähtisi rampauttamaan.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Karski

Posts: 6,049

#7 • • Karski Pomon kätyri
Vähänkö repesin tälle otsikolle *plur*

Cosmic amputations: dissection of the heavenly bodies *iloinen*

Kosmeettinen oli varmaan se sana mitä haettiin *täh*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Karski

Posts: 6,049

#8 • • Karski Pomon kätyri
Ja jos nyt vielä itse topikkiin ja gallupiin, että ei ne nyt tosi
jees oo, mut ei myöskään sairasta, IMO. Ei mielestäni
sen kummempaa kuin muutkaan plastiikkakirurgiset
operaatiot, lävärit, tatskat tai muu turhamaisuuden
ilmentymä *nukkuu*

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

avb

Posts: 1,003

#9 • • avb - Sylvester -
Todella sairasta touhuu oikeesti mitä järkee*täh*
pr0ton

Posts: 588

#10 • • pr0ton mörökölli
aika sama mulle. jokainen päättäkööt omista ruumiinosistaan. toiset tekee sukupuolenvaihdosleikkauksia ja amputoi kikkinsä, niin miksei sitten pikkurilliä tai varvasta *hih*

--
onks kaikki oke? oooookke.

nvd

Posts: 69

#11 • • nvd
En mä vastaan ole, mut olis ihan mielenkiintosta kuulla joltain noita harrastavalta, et mikä siinä niingu on se pointti... Kun ei oikeen pysty keksimään miks joku haluais tuota tehdä.

Mä en oo tainnut kuulla aiheesta oikeestaan mistään "virallisesta" lähteestä, lähinnä kuullut vaan läppää aiheesta, joten mulla ei ole mitään tietoa kuin yleinen ilmiö tuo on. Jotenkin vaikee uskoa, että tästä mitään massamuotia tulis.. ;) Sitten taas ainahan löytyy joku pieni ihmisryhmä jostain, joka tekee asioita, mitkä menee suurimmalta osalta porukkaa täysin yli hilseen. Missähän menee raja minkä jälkeen joku on tarpeeksi sairasta, että siihen pitää puuttua. (jos siis puhutaan asioista mitä ihmiset tekee itselleen tai toisille vapaaehtoisille. Siinä vaiheessa kun se muuttuu ei-vapaaehtoiseksi niin sittenhän se ei ole enää muutenkaan ok)

hmm, jotenkin tuntuu että tekstin selkeys ei oo taaskaan ihan huippuluokkaa. Väsyttää...
DESPE

Posts: 4,580

#12 • • DESPE
otetaan nyt tästä pikkusormi pois , kun ei sillä oikein mitään tee ja se on vitun makeen näköstä .. katu-uskottavuus paranee ..
ariel

Posts: 308

#13 • • ariel ananas
nvd:


En mä vastaan ole, mut olis ihan mielenkiintosta kuulla joltain noita harrastavalta, et mikä siinä niingu on se pointti... Kun ei oikeen pysty keksimään miks joku haluais tuota tehdä.




ois tosiaan kerrassaan mieltä kiehtovaa kuulla jutun siisteydestä siis viileydestä joltain joka asiasta jotain tietää.
*vanhana ja väsyneenä toteaa olevansa ulkona maailman menosta ja asettuu keinutuoliin*

--
Vous allez faire des merveilles!

Kolera

Posts: 4,256

#14 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Voikohan amputaatioihin jäädä koukkuun niinko jotkut tatuointeihinki *nauraa* Vuosien mittaa vaa alkaa henkilö huveta silmissä.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jone

Posts: 8,258

#15 • • Jone Archibald Haddock
Täytyy sanoa että tässä on taas yksi topicci jossa ilmenee se että keskimääräisen Klubituksen käyttäjän suvaitsevaisuus sellaisia ilmiöitä kohtaan joita ei ymmärrä on täysi nolla. Hoetaan kosmeettisten amputointien olevan "sairaita" ja muuta yhtä suunnattoman kehittävää & aikuista.

Henkilökohtaisesti en myöskään ymmärrä mitä ne ihmiset, jotka kosmeettisia amputointeja itselleen suorituttavat, niissä näkevät, mutta vielä vähemmän ymmärrän ihmisiä, jotka antavat ymmärtää että ainoa oikea ja terve tapa elää elämää on elää niinkuin he ja kaikki muu on tuomittavaa.

Vaikka en ole ihan täysin sisäistänyt sitäkään miksi ihmiset ottavat itselleen tatuointeja jos ko. tatuoinnilla ei ole jotain syvää henkilökohtaista merkitystä tai tuntevat tarpeelliseksi ottaa lävistyksiä tai ovat sitä mieltä että erilaiset ihon alle laitettavat implantit ovat koristeellisia olen kuitenkin sitä mieltä että niitä syystä tai toi toisesta tarpeellisina pitävillä ihmisillä tulee olla niihin oikeus ilman että minä tai ensimmäinen vastaankulkija tuomitsevat heidät niistä kuuluvasti vain ja ainoastaan koska ne eivät omaan elämäämme tai arvomaailmaamme kuulu.

[muokattu 6.4.2003 10:55]
DESPE

Posts: 4,580

#16 • • DESPE
Jone:

Täytyy sanoa että tässä on taas yksi topicci jossa ilmenee se että keskimääräisen Klubituksen käyttäjän suvaitsevaisuus sellaisia ilmiöitä kohtaan joita ei ymmärrä on täysi nolla. Hoetaan kosmeettisten amputointien olevan "sairaita" ja muuta yhtä suunnattoman kehittävää & aikuista.

Henkilökohtaisesti en myöskään ymmärrä mitä ne ihmiset, jotka kosmeettisia amputointeja itselleen suorituttavat, niissä näkevät, mutta vielä vähemmän ymmärrän ihmisiä, jotka antavat ymmärtää että ainoa oikea ja terve tapa elää elämää on elää niinkuin he ja kaikki muu on tuomittavaa.

Vaikka en ole ihan täysin sisäistänyt sitäkään miksi ihmiset ottavat itselleen tatuointeja jos ko. tatuoinnilla ei ole jotain syvää henkilökohtaista merkitystä tai tuntevat tarpeelliseksi ottaa lävistyksiä tai ovat sitä mieltä että erilaiset ihon alle laitettavat implantit ovat koristeellisia olen kuitenkin sitä mieltä että niitä syystä tai toi toisesta tarpeellisina pitävillä ihmisillä tulee olla niihin oikeus ilman että minä tai ensimmäinen vastaankulkija tuomitsevat heidät niistä kuuluvasti vain ja ainoastaan koska ne eivät omaan elämäämme tai arvomaailmaamme kuulu.

[muokattu 6.4.2003 10:55]



ihminen ottaa tatskan tai lävärin, ja pystyy elämään sen kanssa suht koht edes huomaamatta sitä . kun taas ihminen poistaa sormia, niin onhan se nyt helvetin kinkyä ku ei pysty kohta edes haarukalla syömään enää. ei siis voi ymmärtää ei sit millään. ei se siitä ole kiinni että jengi haluaa elää niinkuin kaikki muut ihmiset ja kaikki uusi tällänen extremejuttu on sairasta.
Jone

Posts: 8,258

#17 • • Jone Archibald Haddock
Jaiwhite:


ihminen ottaa tatskan tai lävärin, ja pystyy elämään sen kanssa suht koht edes huomaamatta sitä . kun taas ihminen poistaa sormia, niin onhan se nyt helvetin kinkyä ku ei pysty kohta edes haarukalla syömään enää. ei siis voi ymmärtää ei sit millään. ei se siitä ole kiinni että jengi haluaa elää niinkuin kaikki muut ihmiset ja kaikki uusi tällänen extremejuttu on sairasta.



No toihan on ihan täysin kiinni tatuoinnin, lävistyksen tai amputaation laadusta? Ihmiseltä voi käsittääkseni amputoida lukuisia osia kehosta ilman että se hankaloittaa fyysisesti tämän elämää juuri mitenkään. Kuten sanottua, en välttämättä näe syitä tehdä niin enkä näe sitä myöskään esteettisesti miellyttävänä, mutta en ole kiinnostunut tuomitsemaankaan sitä niin jyrkästi ja ohuin perustein kuin itse tunnut kokevan tarpeelliseksi.
trikSain

Posts: 156

#18 • • trikSain
Kolera:

Voikohan amputaatioihin jäädä koukkuun niinko jotkut tatuointeihinki *nauraa* Vuosien mittaa vaa alkaa henkilö huveta silmissä.



Repesin!
*nauraa**nauraa*

[muokattu 7.4.2003 10:14]

--
"The bass is so loud, disturb your neighbour."

Avatar
#19 • • wesqu Guest
Joo ei kyl henkilökohtaisesti oikeen putoo noi kosmeettiset amputoinnit. *eiei* Noh jokainen tietysti tekee omat valintansa mitä itselleen tekee, mut mut joo... Ei kyl oo mun juttu ollenkaan.
Late

Posts: 3,441

#20 • • Late team Lasse
Mikä tossa mahtaa olla pointtina? En ymmärrä mikä saa ihmisen leikkamaan vaikkapa sormen, huvikseen??

-Siis sama se mulle vaikka joku ois tosi "cool" ja leikkauttais kaikki sormet ja varpaat irti. Mutta sairasta se on.*ding*