kosmeettiset amputoinnit - oletko puolesta vai vastaan?

132 posts, 7 pages, 25,986 views

Avatar
#102 • • RINY Guest
Hmm no ei mun mielestä mikään sormen tai korvanlehden amputoiminen niin sairasta ole. Mut en ainakaan itse lähtis sormiani katkomaan vain sen takia et olisin siistimmän näkönen, mut hälläväliä jos jonkun korvanlehden nappasis pois. Eli ei oo mun mielestä sairasta mut ei oo kyl ihan tervettäkään *pahis*
serotonot

Posts: 3,137

#103 • • serotonot Paul Easy
sama se mulle mitä kukin tekee ruumiilleen kunhan tekee sen selvinpäin ja täysissä ruumiin- ja sielunvoimissa

[muokattu 14.6.2004 16:01]
MaSari

Posts: 1,986

#104 • • MaSari space jammer
hyi h...vetti *eiei* Ei ymmärrä hän..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Saara

Posts: 1,954

#105 • • Saara #2970

serotonot:
sama se mulle mitä kukin tekee ruumiilleen kunhan tekee sen selvinpäin ja täysissä ruumiin- ja sielunvoimissa

[muokattu 14.6.2004 16:01]



Aivan! Itse en ehkä kuitenkaan, mutta jokainen tekee itse niinkuin parhaaksi näkee *hymy*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

quile

Posts: 136

#106 • • quile Kävelevä banneri.
Mulle se on periaatteessa sama mitä kukin itelleen menee tekemään mutta en kyllä itse vois kuvitella et tekisin jotain sellasta... *eiei**igor*
martina

Posts: 1,875

#107 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä
just don't understand what's the point in that.....*eiei**dissaa*
zari

Posts: 716

#108 • • zari Team Tamppaajat
Sairasta. En nää siinä mitään hienoa tai esittelemisen arvosta.

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice

sapeli

Posts: 11,768

#109 • • sapeli jokukukamikä?
henk. koht. mulla ei ole asiasta mitään mielipidettä - leikelkööt ihmiset itsejään jos haluavat.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Samu

Posts: 517

#110 • • Samu Bodhisattva
Vaikee ymmärtää moista \”kosmeettisuutta\”, kun on tavannut sormia ja varpaita amputointikuntoon palelluttaneita ihmisiä.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Avatar
#111 • • Marianne Guest
itse en näe aiheessa mitään \”kaunista\” tai en ymmärrä asian esteettisyyttä.. mutta tottakai jokainen taaplaa tyylillään
micqo

Posts: 1,094

#112 • • micqo
Jokainen tietty tallaa tavallaan,itse en lähtis leikkiin *joo*
JustinSan

Posts: 822

#113 • • JustinSan Nullius in verba
Tosi jees, meitsi tukee *piis*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#114 • • Aziz Combat Fighter

Jone:
Täytyy sanoa että tässä on taas yksi topicci jossa ilmenee se että keskimääräisen Klubituksen käyttäjän suvaitsevaisuus sellaisia ilmiöitä kohtaan joita ei ymmärrä on täysi nolla. Hoetaan kosmeettisten amputointien olevan ”sairaita” ja muuta yhtä suunnattoman kehittävää & aikuista.



Uh, postaukseesi mennessä tasan yksi ihminen oli sanonut, että k.o. touhu on ”sairasta”, muut näyttivät suhtautuvan joko huvittuneesti tai välinpitämättömästi. Taisit jo kirjottaa vastausta ennen kuin edes luit topicin alkua? Pikkasen paistaa ennakkokäsitykset läpi :)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#115 • • Aziz Combat Fighter
Ja itse amputoinneista:

Tuntuu, että ehkäpä ihmisillä, jotka tuntevat tarvetta muokata kehoaan niin radikaalisti kuin esim. sormia, varpaita, käsiä, jalkoja tai sukuelimiä peruuttamattomasti silpomalla, voi olla oikeasti aika vakavia psykologisia ongelmia. Lähinnä herää kysymys siitä, millainen kehonkuva on ihmisellä, joka ei ole tyytyväinen, ennekuin saa leikattua molemmat pikkurillinsä poikki? Harvemmin tuollaista varmaankaan kovin stabiilit yksilöt harrastavat. Amputointeija ei imho voi millään tavoin rinnastaa lävistyksiin, jotka ovat täysin väliaikaisia ja yleensä helposti poistettavissa tai tatuointeihin, jotka eivät aiheuta ihmiselle minkäänlaisia fyysisen toiminnan rajoituksia, sosiaaliset rajoitukset poislukien. Sen sijaan vasemman kätensä irtileikkaamalla tuskin enää tavoitellaan mitään kovin tervettä.

Toki, oma keho, omat säännöt, kunhan ei satuta muita, mutta oikeasti.. Kannattanee käydä ensin psykiatrin juttusilla, jos ajatus henkilökohtaisista amputaatioista alkaa viehättämään.
Riku

Posts: 3,187

#116 • • Riku The Little Prince

Ana:
Uh, postaukseesi mennessä tasan yksi ihminen oli sanonut, että k.o. touhu on ”sairasta”, muut näyttivät suhtautuvan joko huvittuneesti tai välinpitämättömästi. Taisit jo kirjottaa vastausta ennen kuin edes luit topicin alkua? Pikkasen paistaa ennakkokäsitykset läpi :)

Jos itse otat hieman silmää käteen, niin havaitset tällä hetkellä 73% äänestäneistä olevan sitä mieltä että touhu on sairasta.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#117 • • Aziz Combat Fighter

pHaze:

Jos itse otat hieman silmää käteen, niin havaitset tällä hetkellä 73% äänestäneistä olevan sitä mieltä että touhu on sairasta.



Ja jos itse tarkastelet äänestysvaihtoehtoja, huomannet, että ainoa ei-hyväksyvä, mielipiteellinen vaihtoehto on tuo mainitsemasi ”sairasta”. Siinä mielessä en kiinnittänyt juurikaan huomiota äänestykseen, vaan ihmisten kirjoittamiin mielipiteisiin, jotka antavat paljon suvaitsevamman kuvan kuin äärimmäisen bipolaarinen äänestys.

ps. Vittuux pädet!
¡ Previous post a couple of years ago !
remotion

Posts: 5,283

#118 • • remotion nostatus guru

Riku, 9.8.2004 08:58:
Jos itse otat hieman silmää käteen, niin havaitset tällä hetkellä 73% äänestäneistä olevan sitä mieltä että touhu on sairasta.


totta helvetissä koska touhu on sairasta. :D te ootte nii kujalla.
Claquesous

Posts: 3,206

#119 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Ei ole omaan makuun, ts. en tekisi itselleni, mutta jos joku haluaa korostaa omaa yksilöllisyyttään noinkin radikaalilla tavalla (mielipiteeni!), siitä vaan. Ken on täysissä sielun ja ruumiin voimissa, on hän vapaa tekemään itselleen ihan mitä tahansa.

--
32. of December

Wanna B

Posts: 259

#120 • • Wanna B Rattopoika
On se mun mielestä melkosen kipeetä, mut jos joku tykkää iteltään jotai amputoida, nii senku... Eiköhän se oo jokaisen oma asia mitä tekee itteensä kaunistaakseen, mut itellä ei ainakaan tällä hetkellä oo sellasta fiilistä et se olis mitenkää hienoo irrotella itseltään ruumiinosia yms.....

--
Kukkuu, mitä apinalauma?!