kosmeettiset amputoinnit - oletko puolesta vai vastaan?

132 posts, 7 pages, 25,984 views

Jone

Posts: 8,258

#81 • • Jone Archibald Haddock
Noniin, duunailtuani pari päivää tätä sanailua jossain määrin merkityksellisemmän asian parissa voisin pistää vastausta, vaikka pelasit kyllä itsesi pois pelistä tällä seuraavalla viestilläsi niin tehokkaasti että mun on sitä enää melko tarpeetonta erikseen osoittaa.

LostM:


Ehkäpä kirjoitan sanani harkiten, ilman mitn tarvetta tyhjänpäiväiseen tunnekuohuntaan ja ehkäpä en siksi pidä Aku Ankka-tyylisestä kirjoittamisesta, ja minä oikeasti nautin vaikeista ilmaisuista. Minun oikeuteni puhua vaikeasti.



Tämä kirjoituksesi, johon paraikaa vastaan, on täynnä “tyhjänpäiväistä tunnekuohuntaa” alusta loppuun, joten uskotko itsekään itsesi asettamiseen sen yläpuolelle? En ihan ymmärrä mitä tarkoitat ”Aku Ankka-tyylisellä kirjoittamisella”, mutta ”vaikeita ilmaisuksia” tai ilmaisutyyliä et ole käyttänyt vielä kertaakaan ellet sitten tarkoita sitä että tekstin tuottaminen tuntuu olevan sinulle vaikeaa ilman että toistat itseäsi rivi riviltä tai sitä että yrität kuullostaa suunnattoman intelligentiltä kouvolalais-nuorelta kirjoittaen kuin et kirjoittaisikaan suoraan minulle vaikka minä olen viestiesi ainoa kohde ja pilkanaihe.

LostM:


Mut yritän ny kirjoittaa mahollisen henk.koht for Y. Äitini o luopunu jo kauan sitten mielenkiinnosta keskustella mun kanssa, koska hänen mielestään väittely mun kanssa o ikävää.



Jos haluat kirjoittaa englanninkielisen sanon ”you” yhdellä kirjaimella niin se kirjain on ”u” (”juu”) eikä ”y” (”wai”). Kiitokset kuitenkin siitä että luovut tuosta peitosta, jonka olet viestiesi päälle vetänyt, teet itsellesikin palveluksen niin tekemällä.

Oletko tullut ajatelleeksi miksi äitisi mielestä sinun kanssasi väittely on ikävää? Hetken aikaa sun kanssa ”väiteltyäni” ymmärrän häntä jo hyvin tämän päätöksen suhteen.

LostM:


Äideistä puheen ollen, harrastatteko kasvomaalausta yhdessä?



Vaikka kysymyksesi relevanttius minkään kannalta on vähintäänkin kyseenalainen, niin tähän saat kuitenkin vielä vastauksenkin : Emme, äitini maalaa mieluummin öljyväreillä. Yhdessä harrastamme mm. väittelyitä eri asioista, jota pidämme loistavana tapana viettää aikaan.

LostM:


Oliko sulla semmonen meikattava nukke pienenä? (en o vieläkään sanonu ettenkö pitäis kasvomaalauxesta)



Tämä on mielestäni yksi niistä kohdista, joissa oivallisen oma-aloitteisesti osoitat älykkyytesi ja verbaalisten kykyjesi kombinoidun voiman, kuten jo oikeastaan edellisessä äitiini liittyvässä kysymyksessä. Itse kysymykseen minun ei liene tarvitse vastata ja vaikka vain nauraisin sille, se ei johtuisi ylimielisyydestäni vaan siitä että olen viimeksi kuullut jotain vastaavaa ollessani ala-asteella välitunnilla.

LostM:


Kiitos et huolehdit näin avoimesti myös muitten qn omasta potenssiongelmastasi. Pysy pystyssä!



Suuret pahoitteluni jos moisista ongelmista kärsit, lääkäristä saa niihin mainosten mukaan apua. En kuitenkaan ole osoittanut missään vaiheessa huolta niistä, vaan lähinnä viittasin siihen että ainoa impakti, jota sanailullasi edes mahdollisesti on, on se että vakuutat sillä itsesi höpinöistäsi.

LostM:


Valitan jos sanani ja lauseeni eivät täytä tyhjää avaruutta päässäsi.



Tämä on taas näitä ”just ’cause you say it doesn’t make it so”-kohtia, ellei sinulla sitten ole jotain sellaisia voimavaroja, joita meiltä muilta puuuttuu.

LostM:


En koskaan sanoisi itseäni viisaaksi tai väittäisi olevani oikeassa. Lähden mielelläni kanssasi johonkin testiin, mut tulisin kyseenalaistamaan tulokset, koska ne eivät kerro koko totuutta, ne ovat vain suuntaa antavia. Tietenkin oletan sinun maksavan.



LostM:


HOMO SAPIENS = viisas ihminen, ei koskaan tyhmä. Viittaisinko kenties tähän termiin ivallisesti.. ainaki liian vaikeasti. Sanavarasto ja kielenkäyttöni kehittyvät varmasti myös iän myötä siinä missä valokuvaustaitosi. Ikuista oppimista, eikö totta? Ehkä.



Toisaalta sanot, ettet koskaan sanoisi itseäsi viisaaksi ja toisaalta kuitenkin olet sitä mieltä me olemme kaikki viisaita jo ihan lajimme perusteella? Oletko siis sitä mieltä että kaikki lajimme edustajat ovat yhtä viisaita ja keskinäisiä eroja älykkyyden suhteen ei ole? No, itse en tätä mieltä ole vaan uskon vahvasti siihen että toiset lajimme edustajat ovat toisia älykkäämpiä.

Tässä topicissa sinä olet kuitenkin se, joka nosti tyhmyyden ja sitä kautta myös viisauden tai älykkyyden (joiden semantiikasta voitaisiin aloittaa vaikka ihan uusi thread) esiin, joten sitä kautta en todellakaan ymmärrä miten olet asettamassa minua maksumiehen asemaan jos tarjoudun käymään kanssani missä tahansa jotain tiettyä älykkyyden osa-aluetta mittaavassa testissä sinun valintasi mukaan. Mielestäni on myöskin kovin mielenkiintoista kuinka varaat itsellesi oikeuden kyseenalaistaa testin tuloksen sen jälkeen. Halusi kyseenalaistaa tulos on ilmeisesti riippuvainen siitä miten pärjäisit ko. testissä esimerkiksi omaan tulokseeni verrattuna; Jos minua paremmin, katsoisit testin tuloksen kertovan paljon älykkyydestä, jos minua huonommin niin mitätöisit sen merkityksen.

Mitä taas tulee ivallisesti kirjoittamiseen, niin olen aikaisemminkin ilmaissut että sarkastisuus on hieno taiteenlaji, eikä siihen tule vasta-alkajien ryhtyä harjoittelematta. Sanavarastosi ja kielenkäyttösi kehittyvät varmasti iän myötä, se on totta, mutta mitä ihmettä valokuvaustaidoillani on tekemistä sen kanssa?

LostM:


Ehkä käytin vain sinun tapaasi monessa topicissa, tekemällä vääristyksiä muitten teksteistä ja sen jälkeen julistaa asiaa aiheen vierestä.. (yx esim. Sukupuolten välinen taisto)



Ehkä? Etkö itsekään tiedä tarkoitusperiäsi, vai miksi käytät tuota sanaa toistuvasti kysyessäni motiiveistasi? Mitä taas tulee ”copycat”-toimintaa, niin yleisesti ottaen olen sitä mieltä että niin sanailussa kuin kaikessa muussakin kunkin yksilön on syytä kehittää oma tyylinsä, koska toisten tyyliä huonommin kopioimalla ei pitkälle pötkitä. Tässä tapauksessa et ole onnistunut etkä tule onnistumaan kirjoitustyylini kopioimisessa ellet tiedä vaikuttimiani sen takana, koska ainoastaan niin ymmärrät mitä haen kirjoittamalla niinkuin kirjoitan.

LostM:


En kohdistanut koska haluan kaikkien olevan oikeutettuja olemaan mukana. Olisin ehkä lähettäny privana jos haluaisin puhutella vain sinua.
Miksi olla älykäs ja tietää q voi olla tyhmä ja kysyä?



Se ei ole motiivisi, ja tiedät sen jopa minua paremmin itse, joten miksi edes koitat väittää toista? Kirjoituksesi ovat tässä threadissa vain ja ainoastaan minulle suunnattuja ja loukkauksiksi tarkoitettuja, joten kuinka tyhmänä pidät minua ja muita tätä threadiä lukevia henkilöitä muuta väittäessäsi? Se, miksi et lähettänyt ko. viestejä privana, perustuu mitä suurimmalla todennäköisyydellä siihen että katsoit nöyryyttämisen tapahtuvan tehokkaammin jos teet sen julkisesti. Muista kuitenkin että näin tekeminen on kaksiteräinen miekka, joka kääntyy käyttäjäänsä vastaan hyvin nopeasti ellei tämä tiedä tismalleen mitä tekee ja käytä tätä asetta suurella taidolla.

Retorista kysymystäsi en ymmärtänyt? Sisältääkö se jotain kolmen pennin filosofiaa, jota haluaisit tarkemmin minulle selittää?

LostM:


Verbaalinen liipasimesi.. voit kutsua sitä miksi haluat. Mielestäni kuulostat vain Tony Halmeelta joka noustuaan kanveesista alkaa haukkumaan ihmisiä joista ei pidä, että unohtuu se miksi hän putoaa, koska hän o paska. Ja totuus o vain sitä mitä hän uskoo. Ehkä se järjetön ja perusteeton sonta o toisen mielestä totta.



Kyllä, aivan oikein, voin kutsua sitä aivan miksi haluan ja kyllä, sinulla on oikeus mielipiteeseesi. Tässä kohtaa täytyy kuitenkin sanoa että sinun täytyisi ensin pystyä tiputtamaan minut kanveesiin tämän keskustelun osalta ennenkuin voisin edes teoriassa sopia minulle tarjoamaasi muottiin.

LostM:


Ylentämisestä: Ehken vain pidä siitä ettet hyväksy näkökantoja ja mielipiteitä sinun mielipiteistä.



Ehkä et? Epävarmuutesi omien mielipiteidesi suhteen on suorastaan hellyttävää.

...ja kyllä, minä hyväksyn muita näkökantoja kuin omani. Mikä sinulle on muuta viestinyt? Sekö etten lopeta keskustelua siihen kun joku muu esittää eriävän mielipiteensä?

LostM:


Etkö näe että olen tehny sen jo? etkö näe kritiikkiä kritiikille? En hämmästele, tiedän tarkkaan mitä kirjoitin ja tarkoitan mitä tarkoitin.



Näen kritiikittömyyttä sinulta omaa itseäsi kohtaan ja käsittääkseni se on juuri se mistä minua syytät?


LostM:


Olen nyt yrittäny kirjoittaa sinunkin ymmärrettävällä tavalla. Ja olen vastannut kysymyksiisi kuten toivoit. Ehkä olen rajoittunut kyvyiltäni mutta varmaan kerrot mitkä ovat asettamasi rajat minulle?



Ymmärryksessäni ei ole mitään vikaa, vika on siinä ettet yhä edelleen ole vastannut kuin osaan niistä kysymyksistä, joita olen sinulle esittänyt. Haluatko että tongin sinulle sinulle esille puolenkymmentä esittämääni kysymystä, joihin et ole vastannut ja vastauksen mielelläni kuulisin?

LostM:


Hmm. Haluatko treffeillä vai jotain?



“Tosi nokkelaa.”

LostM:


Valitettavasti olet väärää sukupuolta minulle..



“Hitsi.”

LostM:


Mitä voitat F-T-F?



Haluaisin mielelläni nähdä oletko elävässä elämässä niin kovapintainen kuin annat netissä ymmärtää olevasi. Olen nimittäin tavannut lukuisia sellaisia hahmoja, jotka ovat netissä minulle aukoneet päätään aivan samoin kuin sinäkin ja sitten livenä pyydelleet surkeana anteeksi hartiat lytyssä ja sen jälkeen luikkineet häntä koipien välissä kotiinsa.

LostM:


Pelästytätkö salamavalolla vai uhkaatko kotisivuillasi?



*Huoh.* Haluatko kertoa mistä näin aggressiivinen suhtautuminen valokuvaustani ja töideni netissä julkaisua kohtaan mahtaa johtua ja millä tavalla valokuvaukseni ja websivujen duunaamiseni on mielestäsi relevanttia tämän keskustelun kannalta?

Yleisesti ottaen olen havainnut että em. asiat närästävät niitä ihmisiä, joita närästävät, jostakin seuraavista neljästä syystä:

1) Olen ottanut sinusta kuvan vasten tahtoasi. Tämä ei ole erityisen todennäköistä, mutta jos näin on käynyt, poistan sen mielelläni kuten olen ilmaissut sivuillanikin.

2) Olen ottanut sinusta huonon kuvan. Tämä on jo hieman todennäköisempää. Kehotan toimimaan samoin kuin kohdan yksi suhteen.

3) En ole ottanut sinusta kuvaa ollenkaan vaikka olet kuinka koittanut kuvaan tunkea. Tämä on jo melko todennäköistä, koska pyrin kuvaamaan ihmisiä valintani mukaan enkä sen mukaan kuka koittaa aivan väkisin niihin tunkea. Tästä on muutama kuvaan väkisintunkeva henkilö minulle aikaisemminkin katkeroitunut.

4) Et ole saanut elämässäsi mitään merkittävää aikaan ja kohdistat kateutesi vihaksi niitä kohtaan, jotka ovat. Tämän teorian todenperäisyys on hyvin todennäköistä jo siitäkin syystä että olemme suomalaisia ja tässä maassa on tunnetusti tapana ampua alas kaikki ne jotka omilla toimillaan vähänkin ylöspäin yrittävät. Näin tehdään siksi että kun kaikkien jotain elämässään saavuttaneiden saavutukset ja tekemiset mitätöidään, olemme taas kaikki samalla tasolla jälleen ja kukaan ei huomaa näiden alasampujien kyvyttömyyttä verrattuna muihin.

Kerro toki jos mikään edellisistä ei osunut kohdalle, mutta siinä tapauksessa mielelläni kuulisin jonkun muun vastauksen sinun suunnaltasi esittämääni kysymykseen. Jos vastausta ei kuulu, katson olleeni oikeassa arvailuissani.

LostM:


btw. Miten "gaala" meni? En vielä tiedä olenko tulossa sinne, mut houkutus kasvaa koko ajan.



Ihan kivasti, kiitos kysymästä. Vähän oli tylsää, mutta yläkerran transubingo pelasti siinä vaiheessa kuin kyllästyin pousaamaan alakerrassa ja kuuntelemaan Asaf Peledin settiä.

Ilmeisesti kysymyksesi tarkoitus oli kuitenkin mitätöidä Sessions websitenä ja minut sen tekijänä osoittamalla että se ei voittanut ”Website of the year”-kategoriaa? Ah, no siinä tapauksessa vastaukseni on että toisin kuin koitat osoittaa, Sessions menestyi kategoriassaan oletettua paremmin ja että edes sen nominaattina oleminen on mielestäni suuri kunnianosoitus. Kuten varmasti itsekin huomaat pienen tutkimisen jälkeen, se on ainoa bilekuvasaitti, joka on ollut ehdolla Platinum Awardseissa vuoden websiteksi. Tämä koskee siis tämän vuoden lisäksi myös viime vuotta, jolloin bilekuvasaitteja oli ehdolla tasan pyöreä nolla.

Nominaatiksi Sessionsin asettivat muut kuin minä, jo sellaiseksi pääsy on todellakin mielestäni mainitsemisen arvoinen asia varsinkin huomioiden kuinka paljon bile- ja bilekuva-aiheisia websitejä tässäkin maassa on. Se, että esim. Klubitus ohitti saittini reilusti lopputuloksissa, on varmasti kaikkien mielestä täysin ansaittua.

En muuten muista nähneeni sinua tai mitään tekemääsi ehdolla missään kategoriassa, olenko aivan väärässä? En kysy tätä siksi että sillä olisi mielestäni mitään merkitystä tämän keskustelun suhteen vaan lähinnä siksi että sinä ilmeisesti koit olevan koska omien saavutusteni ehdokkuuteen ja menestykseen puutuit.

LostM:


Ja miksi pitäisi tapella?



…ja näin kyselee mies, joka on riitaa avian tarkoituksella ja tieten tahtoen haastanut? Yleensä moisia lausahduksia esittävät riidanhaastajat ainoastaan siinä tilanteessa että ovat saamassa turpaansa vaikka aluksi kuvittelivat olevansa vahvoilla. Ei minulla ole mitään mielenkiintoa tapella mutta sinä olet minut siihen pakottanut. Kuten aikaisemminkin ilmaisin, en aio antaa kaltaistesi ihmisten nyt enkä vastaisuudessa kävellä ylitseni ilman että panen vastaan.

PS. Annen oli muuten kuulma tarkoitus esitellä meidät toisillemme Lahdessa koska olet kuulma Virtualin tuttuja, mutta sattuneesta syystä hän ei enää näe sitä sen paremmin tarpeelliseksi kuin viisaaksikaan.

[muokattu 12.4.2003 14:22]
diezel

Posts: 430

#82 • • diezel -
Ja itse alkuperäseen aiheeseen liittyen linkki, eli splittauksen kiinni sulkeminen, jolloin tuntui vähän tunto ja makuaisti kärsineen, näin jenkkiarmeijassa:

http://www.bmezine.com/news/pubring/20030410.html

ja eiköhän LostM:n kannattaisi luovuttaa suosiolla.. kommenteissa ei tunnu juuri mitään järkeä olevan..
henkka

Posts: 4,973

#83 • • henkka
Jone:

Tämän teorian todenperäisyys on hyvin todennäköistä jo siitäkin syystä että olemme suomalaisia ja tässä maassa on tunnetusti tapana ampua alas kaikki ne jotka omilla toimillaan vähänkin ylöspäin yrittävät. Näin tehdään siksi että kun kaikkien jotain elämässään saavuttaneiden saavutukset ja tekemiset mitätöidään, olemme taas kaikki samalla tasolla jälleen ja kukaan ei huomaa näiden alasampujien kyvyttömyyttä verrattuna muihin.



Just a note...

Tää on vitun hyvin sanottu.
Danskuh

Posts: 675

#84 • • Danskuh pikku-Dee
joo ei kyl putoo...*voiei*
Avatar
#85 • • tuntematon Guest
kuilu
"Nainen on Jumalan toinen virhe"? vai "Sattumanvaraisuus, sen minä annoin takaisin kansakunnille, sillä pelastin maailman kohtalon ikeestä!"???
[/quote]

of topic:
luulisin, että "minä en ole suu joka puhuu näille korville" voisi olla se lausahdus jota LostM tarkoittaa... tyhjentävää!


miten yleistä luuletta amputointien olevan, sitten joskus?
virtual-

Posts: 524

#86 • • virtual- sininen
jos sitä muistaisi logata itsensä sisään....*nauraa*
anqqa

Posts: 4,034

#87 • • anqqa tirehtööri
ens viikon tiistaina kannattaa kuikuilla 4d-dokkari 22.15, aiheesta enemmän tai vähemmän.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

RedOne

Posts: 448

#88 • • RedOne
Sairasta touhua...ei voi muuta sanoa! Siis kuka hullu haluu leikellä iteltään vapaaehtosesti raajoja veks!

--
Hab haba zut zut

Avatar
#89 • • Terjay Guest
Pitäisin kumminkin sormeni ja korvani... *piis*
_atmos

Posts: 230

#90 • • _atmos
jos haluaa nähdä miten pitkälle ihmiset ovat menneet body-modificationissa löytyy ilmaisia samplekuvia täältä: (free tour -> scroll down -> lista):

VAROITUS
kuvat saattavat olla ERITTÄIN järkyttäviä, eli jos et kestä katsoa kuvia amputoiduista ruumiinosista, itsekidutuksesta sun muusta JÄTÄ MENEMÄTTÄ!

http://www.bmezine.com/hard.html

[muokattu 1.5.2003 18:38]
DESPE

Posts: 4,580

#91 • • DESPE
anqqa:

ens viikon tiistaina kannattaa kuikuilla 4d-dokkari 22.15, aiheesta enemmän tai vähemmän.



ensi viikon dokumentissa käsitellään mm. ihmisestä eläimeksi , siis oikeesti huh on rajun näköisiä tyyppejä.
Germitbiili

Posts: 1,070

#92 • • Germitbiili Ihmepoika
se on sairasta että porukat leikkelee tarkotuksella omia ruumiin osia.........ei o järkee......ei ole mitään hienoa!!!!!!!
sormet pois ja korvat typistykseen.......ei ei ei!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

kuu

Posts: 1,174

#93 • • kuu tyttttö
eihän niitä amputointeja edes oikeen tehdä, ainakaan suomessa.vai oletteko joskus kuullut, että jollekkin olisi tehty.ei ei.

mutta kielen halkaisu on aikas magee juttu!mutta en kyllä itelleni haluaisi.ihan kivan näköisiä ne kyllä on.

--
köh köh

DESPE

Posts: 4,580

#94 • • DESPE
joop en ole mäkään kuullu / nähny et niitä nyt suomessa olisi , mutta varmasti löytyy .. tää on vaan niin pieni maa, mutta suhteessa varmasti lähes yhtä paljon kuin muissa euroopankin maissa , niin hullua kansaa me ollaan..
ezzy

Posts: 8,060

#95 • • ezzy Droid-pappa
ihan vitun jees. aikalailla sama mitä hmiset itsellensä tekevät, kunhan eivät muita vahingoita prosessissa. toiset saavat tyydytystä jakkupuvusta, toiset läväreistä, tatskoista, implanteista ja amputaatioista.
cheat

Posts: 796

#96 • • cheat
Siis siitähän tossa amputointi hommasssa just on kyse, kikseistä. Siis niistä ihmisistä jotka on masturboineet teini-ikäisistä asti ajatellen että jospa sormi puuttuis...surullista. Tai siis jokainen tyylillään, tavallaan ymmärrän kyllä. terveempää mun mielestä kun esim. pedofilia tai eläimiin käyminen, yök. Implantit on jees. kielen voisin ite halkasta, näin kun yhdelle naiselle tehtiin, pisti miettimään.*eiei*

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#97 • • djmg Guest
Sairasta..kuka edes kykenee siihen..*eiei*...
Cassu

Posts: 634

#98 • • Cassu Vieras omassa elämässä
ei tulis juu mullekaan mieleenkään.....kyl menee ihmisil raajoi ja sormii ihan vahingossakin....ja välil tuntuu et nääkään raajat riittää välillä kun täytys kaikkee tehdä...mut tollanen silpominen pitäs kieltää kokonaan....

--
Ajatella voi vain kuvin. Jos haluat olla filosofi, kirjoita romaaneja.

kuiske

Posts: 33

#99 • • kuiske
No tosi mageita hei, taidan heti mennä itsekin amputoimaan isin sirkkelillä oikean käteni. Mahtaako haamusärky tuottaa ongelmia näissä hupiamputoinneissa..?
Yhteenvetona voisin todeta, että aivan sama.
stimbeh

Posts: 400

#100 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Ichi the Killerin siitä albiinoäijästä mallia. Posket halki ja renkailla kiinni. *igor*

--
Flow with the go.