132 posts, 7 pages, 26,963 views
En mä vastaan ole, mut olis ihan mielenkiintosta kuulla joltain noita harrastavalta, et mikä siinä niingu on se pointti... Kun ei oikeen pysty keksimään miks joku haluais tuota tehdä.
Täytyy sanoa että tässä on taas yksi topicci jossa ilmenee se että keskimääräisen Klubituksen käyttäjän suvaitsevaisuus sellaisia ilmiöitä kohtaan joita ei ymmärrä on täysi nolla. Hoetaan kosmeettisten amputointien olevan "sairaita" ja muuta yhtä suunnattoman kehittävää & aikuista.
Henkilökohtaisesti en myöskään ymmärrä mitä ne ihmiset, jotka kosmeettisia amputointeja itselleen suorituttavat, niissä näkevät, mutta vielä vähemmän ymmärrän ihmisiä, jotka antavat ymmärtää että ainoa oikea ja terve tapa elää elämää on elää niinkuin he ja kaikki muu on tuomittavaa.
Vaikka en ole ihan täysin sisäistänyt sitäkään miksi ihmiset ottavat itselleen tatuointeja jos ko. tatuoinnilla ei ole jotain syvää henkilökohtaista merkitystä tai tuntevat tarpeelliseksi ottaa lävistyksiä tai ovat sitä mieltä että erilaiset ihon alle laitettavat implantit ovat koristeellisia olen kuitenkin sitä mieltä että niitä syystä tai toi toisesta tarpeellisina pitävillä ihmisillä tulee olla niihin oikeus ilman että minä tai ensimmäinen vastaankulkija tuomitsevat heidät niistä kuuluvasti vain ja ainoastaan koska ne eivät omaan elämäämme tai arvomaailmaamme kuulu.
[muokattu 6.4.2003 10:55]
ihminen ottaa tatskan tai lävärin, ja pystyy elämään sen kanssa suht koht edes huomaamatta sitä . kun taas ihminen poistaa sormia, niin onhan se nyt helvetin kinkyä ku ei pysty kohta edes haarukalla syömään enää. ei siis voi ymmärtää ei sit millään. ei se siitä ole kiinni että jengi haluaa elää niinkuin kaikki muut ihmiset ja kaikki uusi tällänen extremejuttu on sairasta.