132 posts, 7 pages, 27,092 views
LostM:
LostM:Kutsuisin sitä TYHMYYDEKSI Hyvää Huomenta Hänellekin!
Tämä siis tästä?! No ei tod! As you were! *nauraa* Hauska tsiigaa ku joku muuki välillä pauhaa näinki tärkeist asioioist!*nauraa*Molemmilt luulis löytyvän viel paukkuja koventaa tulitusta! Nupit kaakkoo (ja ihon alle!).
Pointtina olkoot: kaiken voi tehdä tyylillä tai päin vittua. Ja senkin määrittely on subjektiivista!*voiei*
Flame is eternal God! God is eternal Flame!
- enemmänhymiökikkailua -
Sanat o vain normitettuja merkkejä peräkkäin ja jokainen voi itse päättää miten voimakkaan henk.koht. merkityxen ne antaa.
Joillekin ihmisille vain tuntuu olevan vaikea tajuta että ei ole olemassa vain yhtä oikeaa vastausta. Kutsuisin sitä TYHMYYDEKSI.
Hmm.. lapsekas ja alentava.. Tekemäni taustatyön perusteella, jollakin o tapana aloittaa uho välittömästi q joku kyseenalaistaa hänen viisautensa. Tuo viisaus, joka o niin ihailtavan itsekeskeistä, että voisin kutsua sitä TYHMYYDEKSI. Alentavaa.. Jälleen kerran keppi tuntuu osuneen, siihen kapiseen koiraan, että hän kutsuu itseään ylempiarvoiseksi, minä kutsuisin sitä vain TYHMYYDEKSI.
Ilmaisuvapaus antaa ihmiselle mahdollisuuden mahdottomuuteen ja jokaiselle oikeuden uskoa olevansa oikeassa omassa maailmassaan.
Miksi syyttä toista siitä, mitä itse tekee? Onko hänellä valta tuomita omat tekonsa toisen tekemänä? Vai voisiko sitäkin vain kutsua TYHMYYDEKSI? Eikö hän juuri tuomitse itsensä tuomitsemalla toisen mielipiteen, joka o vain jatkoa samalla ajatukselle.
Nimittely liitetään usein lapsiin ja sellaista käyttäytymistä pidetään yleisesti lapsekkaana. Ja nimittely lisääntyy lasten kielenkäytössä q muut sanat eivät enää riitä vakuuttamaan. Eikö teistäkin, aikuista joka omaksuu lapsen käyttäytymisen aikuismaiseen ajatteluun, koska ei selviä muuten, voisi kutsua TYHMÄKSI?
Hyvää Huomenta Hänellekin!
Sanat o vain normitettuja merkkejä peräkkäin ja jokainen voi itse päättää miten voimakkaan henk.koht. merkityxen ne antaa. Joillekin ihmisille vain tuntuu olevan vaikea tajuta että ei ole olemassa vain yhtä oikeaa vastausta. Kutsuisin sitä TYHMYYDEKSI.
Hmm.. lapsekas ja alentava.. Tekemäni taustatyön perusteella, jollakin o tapana aloittaa uho välittömästi q joku kyseenalaistaa hänen viisautensa.
<..BLAABLAA...>
Nimittely liitetään usein lapsiin ja sellaista käyttäytymistä pidetään yleisesti lapsekkaana. Ja nimittely lisääntyy lasten kielenkäytössä q muut sanat eivät enää riitä vakuuttamaan. Eikö teistäkin, aikuista joka omaksuu lapsen käyttäytymisen aikuismaiseen ajatteluun, koska ei selviä muuten, voisi kutsua TYHMÄKSI?
Näihin amputointeihinhan kuuluu mm. sellaisia toimenpiteitä
kuin kielen halkaiseminen, sormen katkaiseminen ylimmän
nivelen kohdalta tai poistaminen kokonaan, korvalehtien
poistaminen, jne. Eli kehon osien poistamista esteettisyyden
tavoittelun nimissä.
eli seuraavana ois vuorossa kehoon lisää.. bonus käsi tai jalka? :P
:Eli jos kaverit hyppää kaivoon, niin säkin hyppäät?
Sormien katkaisemista harrastettiin ainakin idässä esim. Japanissa.
Uskon, et tästki tulee jossain vaiheessa ihan suurempiki juttu. Ja jokainen tehköön ruumilleen mitä haluaa!
LostM:
Jone:
Pseudointelligenttiä paskanjauhantaa, jolla vakuutat ehkä mutsisi ja saat heppisi hetkeksi tanaan, mutta se ei tee tyhjistä sanoista ja lauseista merkityksellisiä.
Ehkäpä kirjoitan sanani harkiten, ilman mitn tarvetta tyhjänpäiväiseen tunnekuohuntaan ja ehkäpä en siksi pidä Aku Ankka-tyylisestä kirjoittamisesta, ja minä oikeasti nautin vaikeista ilmaisuista. Minun oikeuteni puhua vaikeasti. Mut yritän ny kirjoittaa mahollisen henk.koht for Y. Äitini o luopunu jo kauan sitten mielenkiinnosta keskustella mun kanssa, koska hänen mielestään väittely mun kanssa o ikävää.. Äideistä puheen ollen, harrastatteko kasvomaalausta yhdessä? Oliko sulla semmonen meikattava nukke pienenä? (en o vieläkään sanonu ettenkö pitäis kasvomaalauxesta)
Kiitos et huolehdit näin avoimesti myös muitten qn omasta potenssiongelmastasi. Pysy pystyssä!
Valitan jos sanani ja lauseeni eivät täytä tyhjää avaruutta päässäsi.
Jone:
Älykkyyttäkö tässä topicissa nyt yhtäkkiä mitataankin? Jos niikseen tulee, niin mitataan pois ja saat valita jopa tavan jolla mittaus toteutetaan ja tulos todennetaan.
En koskaan sanoisi itseäni viisaaksi tai väittäisi olevani oikeassa. Lähden mielelläni kanssasi johonkin testiin, mut tulisin kyseenalaistamaan tulokset, koska ne eivät kerro koko totuutta, ne ovat vain suuntaa antavia. Tietenkin oletan sinun maksavan.
Jone:
Miksi muuksi kuin lapsekkaaksi ja alentavaksi voin määritellä vastauksesi, jossa puutut suoraan kirjoitukseeni ja väärentelet sen merkitystä vaikka se on alunperin kirjoitettu niin ettei siinä edes ole tulkinnanvaraa. Tämän lisäksi päätät olla vastaamatta suoraan sille henkilölle, josta kuitenkin selkeästi puhut vaan koitat ilmeisesti kuullostaa älykkäämältä olemalla niin "v*tun mystinen."
On myöskin täysin turhaa vetää mitään "se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa"-latteuksia kehiin, koska reaktioni ei suinkaan johdu kohdalle osuneista syytöksistä vaan nimenomaan niiden kohdalle osumattomuudesta. Olen hyvin herkkä vetämään verbaalista liipasinta siinä vaiheessa kun kaltaisesi henkilöt kirjoittavat yksinkertaisesti niin järjetöntä ja perusteetonta sontaa että siinä on talikoitavaa kovallekin maajussille ylitöiksi asti.
Kerrotko missä kohtaa muuten ylennän itseni kenenkään muun yläpuolelle? Siinäkö kun kieltäydyn antamasta kaltaistesi ihmisten kävellä ylitseni ilman että panen yhtään vastaan? Jos näin, niin tunnustan syyllisyyteni.
Ehkä käytin vain sinun tapaasi monessa topicissa, tekemällä vääristyksiä muitten teksteistä ja sen jälkeen julistaa asiaa aiheen vierestä.. (yx esim. Sukupuolten välinen taisto) En kohdistanut koska haluan kaikkien olevan oikeutettuja olemaan mukana. Olisin ehkä lähettäny privana jos haluaisin puhutella vain sinua.
Miksi olla älykäs ja tietää q voi olla tyhmä ja kysyä?
Verbaalinen liipasimesi.. voit kutsua sitä miksi haluat. Mielestäni kuulostat vain Tony Halmeelta joka noustuaan kanveesista alkaa haukkumaan ihmisiä joista ei pidä, että unohtuu se miksi hän putoaa, koska hän o paska. Ja totuus o vain sitä mitä hän uskoo. Ehkä se järjetön ja perusteeton sonta o toisen mielestä totta.
Ylentämisestä: Ehken vain pidä siitä ettet hyväksy näkökantoja ja mielipiteitä sinun mielipiteistä.
Jone:
Ota tämä hieno ajatuksesi ja mieti sitä itsekin omalle kohdallesi ennenkuin suuntaat sen toisia vastaan. Saatat huomata että kirjoitukseni oli vastareaktio omallesi jossa suoranaisesti haastoit riitaa. Hämmentävää on se että nyt kun sitten sait haluamasi ja vittuunnuin hyökkäykseesi niin edes viitsit hämmästellä miten näin kävi ja syyttää siitä minua.
Etkö näe että olen tehny sen jo? etkö näe kritiikkiä kritiikille? En hämmästele, tiedän tarkkaan mitä kirjoitin ja tarkoitan mitä tarkoitin.
Jone:
Jos sanojen "TYHMÄ" ja "TYHMYYDEKSI" toistelu capseilla itseasiassa tekisi minusta tyhmän, niin olisin varmaan ton kirjoituksesi jälkeen tyhmä kuin saapas. Koska näin ei kuitenkaan tietääkseni ole, niiden toistelu lähinnä osoittaa sinulta mielikuvituksen puutetta ja antaa viitteitä siihen suuntaan että sanavarastosi on melkoisen suppea. Mielestäni värikäs kielenkäyttönikin on parempi tapa toimia kuin omasi, jossa vain toistelet samaa shittiä kerta toisensa jälkeen.
HOMO SAPIENS = viisas ihminen, ei koskaan tyhmä. Viittaisinko kenties tähän termiin ivallisesti.. ainaki liian vaikeasti. Sanavarasto ja kielenkäyttöni kehittyvät varmasti myös iän myötä siinä missä valokuvaustaitosi. Ikuista oppimista, eikö totta? Ehkä..
Jone:
Miten olisi, vaivautuisitko oikeasti vastaamaan kirjoituksiini vai aiotko vastaisuudessakin vain jauhaa ympäripyöreää paskaa? Olen esittänyt sinulle nyt helvetin monta kysymystä ja vastauksia olen saanut pyöreän nollan verran. Voit toki jättää vastaamattakin, mutta silloin olen pakotettu pitämään sinua henkisiltä ja älyllisiltä kyvyiltäsi hyvin rajoittuneena.
Vastaavasti, jos haluat jatkaa sanailua IRL, niin etsihän toki minut käsiisi ensi viikonloppuna Lahdessa. Olen aina halunnut nähdä miltä yksisoluiset elämänmuodot näyttävät livenä.
Olen nyt yrittäny kirjoittaa sinunkin ymmärrettävällä tavalla. Ja olen vastannut kysymyksiisi kuten toivoit. Ehkä olen rajoittunut kyvyiltäni mutta varmaan kerrot mitkä ovat asettamasi rajat minulle?
Hmm. Haluatko treffeillä vai jotain? Valitettavasti olet väärää sukupuolta minulle.. Mitä voitat F-T-F? Pelästytätkö salamavalolla vai uhkaatko kotisivuillasi? btw. Miten "gaala" meni? En vielä tiedä olenko tulossa sinne, mut houkutus kasvaa koko ajan..
Ja miksi pitäisi tapella? (viitaten Kuiluun) Ja se että tipuin ihan oikeasti synnytyksen jälkeen lattialle, ei katkaissut q pari kylkiluuta, muut vauriot on myöhemmin tulleita
[muokattu 8.4.2003 13:32]
Ehkäpä kirjoitan sanani harkiten, ilman mitn tarvetta tyhjänpäiväiseen tunnekuohuntaan
ja ehkäpä en siksi pidä Aku Ankka-tyylisestä kirjoittamisesta, ja minä oikeasti nautin vaikeista ilmaisuista.
Valitan jos sanani ja lauseeni eivät täytä tyhjää avaruutta päässäsi.
Ehkä käytin vain sinun tapaasi monessa topicissa, tekemällä vääristyksiä muitten teksteistä ja sen jälkeen julistaa asiaa aiheen vierestä..
Mielestäni kuulostat vain Tony Halmeelta joka noustuaan kanveesista alkaa haukkumaan ihmisiä joista ei pidä, että unohtuu se miksi hän putoaa, koska hän o paska.
HOMO SAPIENS = viisas ihminen, ei koskaan tyhmä.
Sanavarasto ja kielenkäyttöni kehittyvät varmasti myös iän myötä siinä missä valokuvaustaitosi. Ikuista oppimista, eikö totta? Ehkä..
Hmm. Haluatko treffeillä vai jotain? Valitettavasti olet väärää sukupuolta minulle.. Mitä voitat F-T-F? Pelästytätkö salamavalolla vai uhkaatko kotisivuillasi? btw. Miten "gaala" meni? En vielä tiedä olenko tulossa sinne, mut houkutus kasvaa koko ajan..
Kivaa!!! Lisää lapsia hiekkalaatikolle.. Sori et rikoin sunkin hiekkakakun.
Voit analysoida mua miten haluat. Kritiikki o aina tervetullutta. Ehkä mä opin jotain sunkin viestistäsi. Valitan ettet pidä ilmaisustani, mut että se herättää sussa vittuuntumista saa mut uskomaan et oon hyvällä asialla*nauru*
Voit huoletta vedota vain murrosikääni ja toistella jo sanottuja mielipiteitä, ehkä mustakin vanhana ja vaipallisena tulee samalla lailla käyttäytyvä, sillä ehkä tän kaiken tavoitteena onkin vain mulle se et mä yritän olla sun kaltainen..
Kuilu tietänee mitä Nietzschen lausetta mielessäni lainaan..