IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 278,224 views

peepe

Posts: 904

#941 • • peepe

Lyylikki, 23.3.2007 09:54:
Ongelmana Kristiinan ja Kristianin tapauksissa ainakin oli se, että niillä oli mun mielestä muutama loistava biisivalinta siellä ekoilla kierroksilla, mutta sitten loppua kohden ei enää juuri mitään annettavaa. Joutuvat laulamaan biisejä, joita eivät ole ikinä ajatelleet esittävänsä. Varsinkin Kristianin esityksissä sen huomasi selvästi sinä levottomuutena, mikä vain lisääntyi loppua kohden. Ja ne crazy eyes...hahah.



Joku tuossa aikasemmin kirjoitteli Kristianin olleen niin itsevarma, mutta ei se ainakaan mulle välittynyt tuon esityksen perusteella. Päinvastoin...
josbe

Posts: 1,982

#942 • • josbe suomalainen juhlakinkku

ezzy, 23.3.2007 09:35:
Pudonnut se olis kuitenkin.


Toi on ihan totta. Totta on sekin, että Suomen kansa vaatii tietynlaista asennetta, joka ei ole ainakaan ylimielisyys, jonka puolelle esim. Arilla tuntuu välillä menevän. (Vaikka voitto tulisikin mahtavan äänen avulla, niin jossain vaiheessa kansa - ja etenkin lehdistö - luultavasti älähtää.)

Itse uskon, että se johtuu tietynlaisesta epävarmuudesta, kun pitää yrittää olla niin heviä pop-kisassa. Mutta se voi koitua kohtaloksi. No, kyllä julkisuus opettaa viimeistään kantapäään kautta. Ei käy kateeksi sitä, joka nykylehdistön silmätikuksi joutuu.
ezzy

Posts: 8,060

#943 • • ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 23.3.2007 09:54:
---
Toykio, 22.3.2007 23:01:
Kristiina tekee vielä Ilkat.

---


Veit jalat suustani! Tuota mä ainakin pelkään ihan sikana, oon nimittäin toitottanu, että "Tänä vuonna voittaja osaa ainakin laulaa", mutta onhan meillä vielä Kristiina.



niino, kristiina noisata on just ainoa joka osaa laulaa. Ei huuda, ei rääy, ei pihise, ei änkytä, vaan edes yrittää laulaa. Vielä kun osuis joskus nuottiin, niin homma bueno. En pidä sen äänestä, mutta en kyllä muidenkaan.

Karmeat ehdokkaat tänä vuonna. Mia olis ollu se siedettävin vaihtoehto.
Gnizhak

Posts: 701

#944 • • Gnizhak iku

Mokuso, 23.3.2007 08:48:
onpas suomessa paska taso!
:D


Todellaki.. katoin elämäni ensimmäisen suomi-idolsin melkeen kokonaan
Eka jätkä oli paskanjäykkänä kattelemassa kattoon tai lattiaan, laulo ihan hyvin mut se korkee lava ja istuva yleisö ei muuten yhtään jeesaa sitä et pääsis messiin tapahtumaan.
Se "bad boy" Ari taasen teki ihan samaa ku edellinen, ja lisäks laulo kikkeliheviä mut ihan liian hentosella äänellä ja ihan liian puhtaalla letillä päästäkseen niiden biisien päälle mitä oli valinnu. Lisäks mua ainakin hämäs sen vasurin pitäminen siinä surkastuneessa tyrannosaurus-asennossa kokoajan näytti melko vammaselta eikä todellakaan jeesannu lavapresenssiä yhtään. Sit iltapäivälehdet uutisoi kun se haluaa vetää yhden saunakaljan ja pitää sitä paheellisena ja on hirvee kapinallinen. Siitä jätkästä tulee jotain vaan jos se on pari kuukautta deekiksellä ja polttaa topan päivässä, tekis jotain sille äänelleen ettei se kuulostas ihan huonolta naislaulajalta.
Se Anna nyt oli ihan ok, se lattaribiisi meni jo ihan hyvin ja otti vähän katsekontaktia yleisöön mut muuten aika pelokkaana veti sitä. Sit se tuhos ihan totaalisesti apulannan biisin, jota etukäteen kuvitellessa ei pitäs olla mahollista. Ei oikeen osunu nuotteihin ja lopussa huomas sen itekin ja rupes panikoimaan ja koko paletti hajos.
Mut sit tää viimenen
ARGH
VITTU
miten voi laulaa ilman tonaalisia ja temporaalisia vaihteluita tossa vaiheessa kilpailua. Siis kuulosti ihan karaokelaulajalta joka lukee sitä tekstiä eikä tulkitse yhtään niitä sanoja. Kovasti koetti selittää että valitsee biisinsä sanojen mukaan, mut ei ton jälkeen vaan voi uskoa sitä. Skidisti kuulosti Anna Erikssonilta lukemassa peruskoulun tokalla luokalla netistä kopioimaansa ainetta ääneen. Niijoo, ja siitä englanninkielisestä biisistä en mee sanomaan mitään :X

--
Don't Just Stand There

Freja

Posts: 8,775

#945 • • Freja Sihteeri
Kunhan Anna ei voita ni mä oon tyytyväinen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#947 • • ezzy Droid-pappa
Miksi? Se noista on se idolein ja popein esiintyjä. Ja aivan varmasti tulee voittamaan, sanokaa minun sanoneen. Ihan yksi lysti kuka voittaa, kunhan Kristiina levyttää pian englanninkielisen levyn, niin saa vuoden komediaplajäyksen :D

I wanna live while i'm alive -> Iwwa liwwa imma laaav
Syce

Posts: 1,649

#948 • • Syce
Koitin olla kommentoimatta tähän paikkaan...mut ei vaan pysty!
Olen pettynyt eiliseen tulokseen*grr**toktok**släp**eiei**possu**piis*
annabel

Posts: 1,681

#949 • • annabel bändäri
Harmittaa, että Suomen idolsit sortuvat niin usein epävireiseen lauluun. Saa aina oikein jännittää sen puolesta, että esitys laulettaisiin puhtaasti.
Onneksi voi välillä rentoutua American Idolsien parissa *plur*:
Nacu

Posts: 1,293

#950 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

ezzy, 23.3.2007 10:55:
I wanna live while i'm alive -> Iwwa liwwa imma laaav



xD

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself

Avatar
#951 • • Fuzzy Guest

annabel, 23.3.2007 11:48:

Onneksi voi välillä rentoutua American Idolsien parissa *plur*:



Toi on iha mieletön!*sydän* Ollu mun suosikki jo pitkään*joo* Sais luvan voittaa*hihu*
Avatar
#953 • • Norb Guest
Arg, sen juntin Arin olis pitäny tippuu..
%

Posts: 568

#954 • • %

ezzy,
I wanna live while i'm alive -> Iwwa liwwa imma laaav



No niin naama peruslukemille, täähän on vaan sen oma nerokas tulkinta. Tyttöhän laulaa paremmin kuin elvis.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

ezzy

Posts: 8,060

#955 • • ezzy Droid-pappa

%, 23.3.2007 12:15:
---
ezzy,
I wanna live while i'm alive -> Iwwa liwwa imma laaav

---


No niin naama peruslukemille, täähän on vaan sen oma nerokas tulkinta. Tyttöhän laulaa paremmin kuin elvis.



ei, ei pysty pitään naamaa peruslukemilla tossa. :D

ps. onneks ei laula elvistä
Epailija

Posts: 5,636

#956 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Voi. Vitalis. Jos Kristiina tässäkin vaiheessa vielä pyörii kuvioissa, niin voitto on suorastaan todennäköinen. No, studiotyökaluilla ja photoshopilla tuosta Kristiinasta saa varmaan sellaisen yhden kesän mittaisen tähdenlennon.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

remotion

Posts: 5,283

#957 • • remotion nostatus guru
mun mielestä anna laulo aiemmin paremmin. eilen näin ekstran lopun jossa oli kooste sen lauluista ja niissä ei yksikään nuotti osunu...
asdf

Posts: 3,155

#958 • • asdf

annabel, 23.3.2007 11:48:
Onneksi voi välillä rentoutua American Idolsien parissa *plur*:




Jep toi on kyllä miljoonasti tasokkaampi kuin Suomen vastaava. Varsinki toi Melinda, voi jösses.. <3

Chris R. voittoon!
Sallakat

Posts: 2,220

#959 • • Sallakat jungle, baby !
on ollut niin tuhoton työrupeama tässä takana etten ole pysynyt yhtään kärryillä mitä idolseissa tapahtuu. Just vasta tsekkasin, että WHAT kristian pudonnut ja Kristiiiiina jäänyt kolmikkoon?

Kuinka huonosti kristian on vetänyt viime karsinnoissa, että kristiina on saanut jatkaa??
pelottavaa.

valitettavasti anna taitaa olla tästä porukasta se, kelle eniten toivoo voittoa. Eikä hänenkään takana pysty seisomaan edes 60 prosenttisesti. Jos voittaja on jompikumpi tytöistä, on erittäin varmaa että lopputulos on sama kuin viime vuoden idols voittajalla: nothing ja vähän päälle.
Arilla olisi saumaa omassa genressään pärjätä, mutt on kyllä kultapoju ajat ohi Ariltakin.
AnderS

Posts: 470

#960 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

Sallakat, 26.3.2007 16:10:

Arilla olisi saumaa omassa genressään pärjätä, mutt on kyllä kultapoju ajat ohi Ariltakin.



Jesh! Ilta-sanomien lööpissäkin juttua kuinka Ari Armoton uhkaa vetää Ilkka Jääskeläistä pataan seuraavan kerran ku osuu samalle neliölle. Kaikesta pienestä spedeilystä huolimatta, toivon hartaasti Arin voittoa.