IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 278,106 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#901 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Jone, 22.3.2007 21:53:

Joo, koska noi tuomarit on olleet niin helvetin objektiivisella ja asiantuntevalla linjalla lähiaikoina. Tänäänkin toi lammikon takaa vierailemaan tullut oli ainoa, jolla ainoa jolla oli munaa sanoa esim. se kuinka päin helvettiä toi sun suosikkisi Kristiina veti.

Musta on ihan tajutonta että kukaan, jolla on piiruakaan nuottikorvaa voi kuulla siinä juuri mitään hyvää.



sillä on kiva ääni!! ei lausu enkkuu kovinkaan hyvin... ja ei vissiin oikeen pysy nuotissa, mutta ei se siks ookkaan mun suosikki et ois niin täydellinen vaan siks ku se on söpö ja symppis... sillä taas ei oo mitn tekemistä laulamisen kanssa mutta eniveis *pepsodent*

joo tää on laulukisa, tiedän, ja jos sen perusteella pitäis valita ni kristian nousee ygöseks... mutta ku kristiina on vaan niin... kristiina *joo* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#902 • • gnomex Guest

GateWay, 22.3.2007 21:53:
No mitäs vittua? Tuo suomalainen piisi jonka lopussa ohimennen kuulin oli aika helvetin hyvin vedetty!


Täysin epävireisesti nuotin vierestä. Hyi! Oikein korvaan särki.
Pätkis

Posts: 1,038

#903 • • Pätkis Pikkis

GateWay, 22.3.2007 21:53:
---
Tuikkari, 22.3.2007 21:38:
On suoranainen ihmisoikeusrikkomus jos Kristiina ei nyt tipu. Se on paskin laulaja tästä porukasta ylivoimasesti.

---


No mitäs vittua? Tuo suomalainen piisi jonka lopussa ohimennen kuulin oli aika helvetin hyvin vedetty!


Mäkin oon kerrankin sitä mieltä että se oli osittain ihan hyvä.. mut mitä varmaan kaikki tarkoittaa on se, että Idolsin neljän PARHAAN joukossa ei pitäisi ihan oikeasti enää olla jos laulaa noinkin paljon pieleen kun tuo tapaa tehdä. Luulin se nuotissa pysyminen olis finaalikokelaiden perusvaatimus, mut silti jokainen tuomari pääsi tänään sanomaan Kristiinan vireestä. Ja ruotsalainen sano sen niin kuin mun mielestä olis pitänyt sanoa jo kauan sitten..! Et en siitä "helvetin hyvää" kyllä silti saa*justjoo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Freja

Posts: 8,775

#904 • • Freja Sihteeri
Mulla rupes päässä soimaan Maija Vilkkumaan Kristiina.

Ja multa jäi taas näkemättä kaikki esitykset *justjoo* No, näämpähän äänestystulokset, ellen simaha sitä ennen..

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

lostgone

Posts: 2,493

#905 • • lostgone

Pätkis, 22.3.2007 22:02:
---


Mäkin oon kerrankin sitä mieltä että se oli osittain ihan hyvä.. mut mitä varmaan kaikki tarkoittaa on se, että Idolsin neljän PARHAAN joukossa ei pitäisi ihan oikeasti enää olla jos laulaa noinkin paljon pieleen kun tuo tapaa tehdä. Luulin se nuotissa pysyminen olis finaalikokelaiden perusvaatimus..


Tästä on olemassa ennakkotapaus nimeltä Tuisku.*vink*

Ja tällä tapauksella on lahjoja, mutta vire ei säily.

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Nelli

Posts: 127

#906 • • Nelli

GateWay, 22.3.2007 21:53:

No mitäs vittua? Tuo suomalainen piisi jonka lopussa ohimennen kuulin oli aika helvetin hyvin vedetty!



*joo* Toi oli ainoo biisi tänä iltana, johon mäki sain fiiliksen messiin. Tykkäsin tosi paljon.
Tiia

Posts: 352

#907 • • Tiia
Tykkäsin myös Ohikiitävää -biisistä, illan paras. =)
Tarsu

Posts: 2,449

#908 • • Tarsu
Ari putoo ja lujaa tänään!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Tarsu

Posts: 2,449

#910 • • Tarsu

*Mirri*, 22.3.2007 22:47:
---
Mokuso, 22.3.2007 22:43:
Ari putoo ja lujaa tänään!

---


Väärin meni.


näin.

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Miinapiina

Posts: 3,494

#911 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
todella hyvä laulaja tippui mutta kristiina on jatkossa *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

Avatar
#912 • • Pinski Guest
Olen hyvin pettynyt, erittäin pettynyt oikeastaan. Idols menetti tänään kasvonsa mun silmissä, enää turha kattoa kuka voittaa, evvk. Kansalla tällä kertaa outo mielipide asioista...mutta jos suurin osa suomesta on tätä mieltä niin näinhän se sitten menee! *grr*
lostgone

Posts: 2,493

#913 • • lostgone

Miinapiina, 22.3.2007 22:49:
todella hyvä laulaja tippui mutta kristiina on jatkossa *aplodit*

Eniten töitä tehnyt putosi, mutta Kristiina on jatkossa.*jiihaa*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Android

Posts: 3,908

#914 • • Edited Android
Ei jumalauta. Aivan käsittämätöntä. Monipuolisin tyyppi tippui.
pirpeli

Posts: 5,533

#915 • • pirpeli
EIIIIII! Täysin virheellinen valinta! Kristiina ois saanu pudota. Tuo mies osasi laulaa, tosin kuin tuo pikkuliisa.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

TonySt

Posts: 4,166

#916 • • TonySt mediamoguli
Hyvä Kristiinaa !!!

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Avatar
#917 • • *Mirri* Guest
Ei menny ihan oikein nyt toi... *igor*
_RixU_

Posts: 320

#918 • • _RixU_
Siis mitääääää...miten se Kristiina vieläkin pääs jatkoon...minen jummarra *whaat* *eiei*
%

Posts: 568

#920 • • %
Mä koin kylmiä väreitä kristiinan suomenkielisen vedon aikana, jotain siinä täytyy olla. Musta ihan oikee tyyppi lähti, toi on vetänyt tommosta keskinkertaista huttua jo liian kauan.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.