IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 278,073 views

asdf

Posts: 3,155

#921 • • asdf

Pinski, 22.3.2007 22:50:
Olen hyvin pettynyt, erittäin pettynyt oikeastaan. Idols menetti tänään kasvonsa mun silmissä, enää turha kattoa kuka voittaa, evvk. Kansalla tällä kertaa outo mielipide asioista...mutta jos suurin osa suomesta on tätä mieltä niin näinhän se sitten menee! *grr*



Allekirjoitan saman täysin. Ei hyvä helvetti. *eiei*
lostgone

Posts: 2,493

#922 • • lostgone

_RixU_, 22.3.2007 22:52:
Siis mitääääää...miten se Kristiina vieläkin pääs jatkoon...minen jummarra *whaat* *eiei*

Pohjoisessa poroillakin on mobil phone.*justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Santutar

Posts: 405

#923 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura

*Mirri*, 22.3.2007 22:52:
Ei menny ihan oikein nyt toi... *igor*


Komppaan... sielä on varmaan isäpappa ja pistää viestiä ja puheluita monen euron verran*tirsk*
Mut ei menny oikeen ei*toktok**eiei*
Pätkis

Posts: 1,038

#924 • • Pätkis Pikkis
Mäenkestä*pökr* nyt voi periaatteessa jo skippaa seuraavat jaksot. Tuskin onnistun siinä, sen verran kiinnostaa, mut periaatteessa ihan sama enää. Kaks samantekevää teiniä ja yks "MäOonHeVilaulaja"

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Jutu

Posts: 3,054

#925 • • Jutu Blondi
Mä oon ihan varma, että ei noilla äänestyksillä oo paskan vertaa väliä. Joku heebo kuitenkin vaan valitsee että kuka tippuu ja kuka ei *igor*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

peepe

Posts: 904

#926 • • peepe
Mä taas en pitänyt lainkaan Kristianin esityksestä. Esiintyminen oli jotenkin väkinäistä ja paniikinomaista.

Jäljelle jää siis Ari tai Anna. (Jos Kristiina voittaa niin mitä siihen taas sitten sanoiskaan...Hyvä taso täällä meillä Suomessa :D )
Septique

Posts: 441

#927 • • Septique
Mitä mansikkarahkaa toi kristiina vieläki tekee tuolla. Voi luoja..
Toykio

Posts: 294

#928 • • Toykio
Kristiina tekee vielä Ilkat.
Worin

Posts: 526

#929 • • Worin
No tuskin Kristianin ura tohon loppuu. Sen lahjat on tullu kuitenkin jo esille. Jos Kristiina voittaa, niin se tulee olee tusina tavaraa ja hukkuu helposti muitten joukkoon. Taas toisaalta Antti tuiskukin on melkosen paska laulaa, mut kovaa se silti porskuttaa.

Kristiina ei kyl laulutaitonsa ansiosta jääny tippumatta, vaan asenteensa ja esiintymisensä ansiosta. Joidenkin mielestä muut kilpailijat tai varsinkin Kristian oli ylimielinen. (lue= itsevarma)

Suomessahan ei saa olla itsevarma, rikas tai muutenkaan millään tavalla sellanen joka herättää kateutta, muutoin kuin siten että vähättelee omia kykyjään niin paljon kun mahdollista.
kamomilla

Posts: 31

#930 • • kamomilla
Voi olla jopa Kristianin muusikon uralle hyvä juttu ettei siitä tullut tämän vuoden Idolia. Pääsee tekemään täysillä "omaa juttuaan"!
Gilgamint.com

Posts: 2,258

#931 • • Gilgamint.com Making questions
pitää perustaa DOLS-tukilinja missä vastaan kaikkien pissisten kysymyksiin 5e minuutti! Voin antaa myös henkisen nöyryytyksen ja kertoa mistä kana kusee (enkä puhu nyt siitä räppäristä).
MiMoSa

Posts: 1,664

#932 • • MiMoSa
En mä kyllä käsitä miten toi Kristiina voi tuolla vielä olla.*whaat* Hei haloo, 3 parhaan joukossa tyyppi, joka laulaa ehkä välillä vahingossa nuotilleen. Mut kait sitä sitten ne kaikki pikkutytöt äänestää, mm. mun 12-vuotias pikkusisko, jonka mielestä Kristiina on niin ihana ja laulaa niin ihanasti ja blaa blaa.*justjoo*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

-Kerttu-

Posts: 4,542

#933 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Kristiina on mun isoli! *aplodit* Mun mielestä varsinkin se "ohikiitävää" oli varsin mallikkaasti vedetty. ja edelleenkin tykkään Kristiinan saundista.

Ja Ari vois lähtee heviensä kanssa himaan. Se ei halua koko kisaa edes voitta. Kukkoilee tuolla typerällä rokkiasenteella..*poks* Ari sai jo minkä halusi.

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

cloud-c

Posts: 328

#934 • • cloud-c Re-form
Kyllähän se Kristiina tais kaks kertaa jopa nuottiinkin osua. Huvitti se Askon kommentti: " Kyllä me me tiedetään että sä osaat laulaa oikeinkin". No miksei laulanu? Miks ne sit yleensäkin rankkaa karsinnoissa pois tyyppejä, jotka ei kestä vireessä?!?!?
Tarsu

Posts: 2,449

#935 • • Tarsu
onpas suomessa paska taso!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

-Casper-

Posts: 1,363

#936 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
jotain siistiä kristiinan soundissa kuitenkin on oli vireessä tai ei...itse en ala tuomitsemaan mutta jossain falsetin ja nuotin välimaastossa se taitaa kulkea*ding*

joka tapauksessa annettiin taas svenska pojalle pari hyvää vitsiä kerrotavaksi stokikseen, "juntti hevi naapurista"
okei Ari on todella hyvä laulaja, mutta toi hevareiden "ehdottomuus" saa minut rinnastamaan heidän
juntti asenteensa jääkiekkoilijoiden tasolle...(sori *tirsk*)

jatkossa uskon oman ääneni menevän annalle jo pelkästään hienon lauluäänen takia uttä myös läsnäolosta biiseissä*joo*
okei apulannan kertsi vähän kyykkäs mutta mimmin versio juaneksesta oli pähee*aplodit*

kristiankin taisi olla vähän väärässä kisassa mutta noilla taidoilla ja kaverin tulevaisuus musiikin parissa on taattu*joo*
ezzy

Posts: 8,060

#937 • • ezzy Droid-pappa
ja hienosti taas paskalehdet paisuttelee etusivulla koko idols-sontaa.
Lyylikki

Posts: 2,975

#940 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Toykio, 22.3.2007 23:01:
Kristiina tekee vielä Ilkat.



Veit jalat suustani! Tuota mä ainakin pelkään ihan sikana, oon nimittäin toitottanu, että "Tänä vuonna voittaja osaa ainakin laulaa", mutta onhan meillä vielä Kristiina.

Ongelmana Kristiinan ja Kristianin tapauksissa ainakin oli se, että niillä oli mun mielestä muutama loistava biisivalinta siellä ekoilla kierroksilla, mutta sitten loppua kohden ei enää juuri mitään annettavaa. Joutuvat laulamaan biisejä, joita eivät ole ikinä ajatelleet esittävänsä. Varsinkin Kristianin esityksissä sen huomasi selvästi sinä levottomuutena, mikä vain lisääntyi loppua kohden. Ja ne crazy eyes...hahah.

Alkukierroksilla Idols-kokelaat ovat koonneet vankan kannattajajoukon, joka ei suostu luopumaan mielipiteestään. Joten tästä syystä Kristiinakin vielä keikkuu tuolla kärkikolmikossa. Veikkaan, että myös Arin kohdalla on näin. Ihmiset ovat tykästyneet "Silta yli synkän virran" vetoon karsinnoissa ja Piano man:iin välierissä, eivätkä uskalla olla äänestämättä, vaikka Ari tällä hetkellä on mitä on.