IDOLS-tukilinja

1,311 posts, 66 pages, 278,159 views

Jone

Posts: 8,258

#881 • • Jone Archibald Haddock
Hei mitä vittua tää Kristiinan tavara nyt on? Ihan hirveää jälleen kerran ja ehkä jopa kauheampaa kuin koskaan aiemmin. Ei helvetti. Hajoon.
Santutar

Posts: 405

#882 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura

Miinapiina, 22.3.2007 21:02:
---
Zenni, 22.3.2007 20:57:
Oho, Arihan sai aika kovaa palautetta. Mut mikäs siinä, totta joka sana.

---


*joo* aika kovaa palautetta... tossa vaiheessa ei pitäis alkaa kukkoilee vaan ottaa palaute vastaan ja ehkä vaikka koittaa oppia siitä!!


Toi on totta mutta jos haetaan asian toista kantaa niin miksi Arista tehdään sitä mitä hän ei todellakaan ole... Hevi sopii miehelle ja piste. *joo*
Android

Posts: 3,908

#883 • • Edited Android

Jone, 22.3.2007 21:21:
---
Miinapiina, 22.3.2007 21:02:
tossa vaiheessa ei pitäis alkaa kukkoilee vaan ottaa palaute vastaan ja ehkä vaikka koittaa oppia siitä!!

---


Mä en kyllä ymmärrä tätä "kun saat paskaa niskaan, niin kiitä kauniisti ja pyydä"-lisää mentaliteettia. Se ei kerro mun mielestäni mitään nöyryydestä vaan selkärangattomuudesta.



Mä en taas ymmärrä miksi rakentavasta kritiikistä pitää kitistä. Se kertoo kypsymättömyydestä eikä "selkärankaisuudesta".
oooo

Posts: 1,249

#884 • • oooo

Android, 22.3.2007 21:20:
---
satumetsä, 22.3.2007 21:19:
En tajua miksi Ari sai vain punaista.

---


Koska Idols-tuomarit haluavat kuulla muuta kuin "heviä". Simple as that.



Näinhän se tietysti on.. mutta saikohan Anna ne siniset vaan siksi, että laulo vähän muuta ku yleensä..
Jone

Posts: 8,258

#885 • • Jone Archibald Haddock

Android, 22.3.2007 21:23:
Mä en taas ymmärrä miksi rakentavasta kritiikistä pitää kitistä. Se kertoo kypsymättömyydestä eikä "selkärankaisuudesta".



Musta on aika tampiota, että se on olevinaan kypsyyskysymys haluaako kuunnella skeidaa loputtomiin sanomatta vastaan. Ollaan selkeästi täysin eri mieltä tästä.
asdf

Posts: 3,155

#886 • • asdf

Santutar, 22.3.2007 21:22:
Toi on totta mutta jos haetaan asian toista kantaa niin miksi Arista tehdään sitä mitä hän ei todellakaan ole... Hevi sopii miehelle ja piste. *joo*



Njoo toi on ihan totta, mut vois kuvitella et tän ohjelman konseptissa haetaan sitä vaihtelevuutta että mielenkiinto pysyy yllä. Just noi Arin biisivalinnat on jo niin ennalta-arvattavia, että se odotus "mitähän se laulaa ens viikolla" on kuihtunut aikaa sit.
Android

Posts: 3,908

#887 • • Edited Android

Jone, 22.3.2007 21:27:
---
Android, 22.3.2007 21:23:
Mä en taas ymmärrä miksi rakentavasta kritiikistä pitää kitistä. Se kertoo kypsymättömyydestä eikä "selkärankaisuudesta".

---


Musta on aika tampiota, että se on olevinaan kypsyyskysymys haluaako kuunnella skeidaa loputtomiin sanomatta vastaan. Ollaan selkeästi täysin eri mieltä tästä.



Ei sitä tarvitsekaan sietää, ellei tieten tahtoen lähde kisaan, jonka tarkoituksena nimenomaan on antaa sinulle palauetta ja arvioida suoritusta(si). Siinä mielessä sama pätee moniin kisoihin, joissa tarkoituksena on arvioida osallistujia.

TJEU: Topic tuoreesta missistä.

Edit: Ja tosiaan, itse erotan rakentavan kritiikin ja suoran vittuilun yms (josta ei tässä ollut kyse).
Toykio

Posts: 294

#888 • • Toykio
Jes! Vihdoin ruotsalainen tuomari sanoi totuuden Kristiinan laulusta!
Android

Posts: 3,908

#889 • • Android
Ai niin joo, Kristian oli paras ja ainoa sympaattinen tyyppi noista. Ei muuta.
Worin

Posts: 526

#890 • • Worin
On suoranainen ihmisoikeusrikkomus jos Kristiina ei nyt tipu. Se on paskin laulaja tästä porukasta ylivoimasesti.
lostgone

Posts: 2,493

#891 • • lostgone
Kristian.. Uusiutui/paransi. Öö, mut meniköhän se ranskankielinen kappale ny ihan kohdalleen? Se kuulosti ainakin ihan räkäseltä ranskalta.*hmph*
Ari on hevilaulaja. Remu on oikeesti perseestä. ja image is everything. Hope pitää ton linjan, koska nyt q sukset on ristissä seitkyt- ja ysäritähtien kanssa, niin kannattaa pitää kiinni kasarista.*joo*
Anna kuulostaa paremmalta Irinalta, mut toi kommentti, ettei tiedä mistä se laulu kertoo/siinä on vain yksittäisiä lauseita, sorahti vähän korvaan. Sen eka biisi oli ihan ok, mut tuntuu olevan paniikissa edelleen.*uuh*
Luoja näitä tän yhden kappalevalintoja..Mutta en ois uskonut sanovani, että Bon Jovi kuulosti hyvältä. Hyvä veto vetää BJn paskin biisi hitaana versiona. Vois kyllä panostaa lausumiseen, mut illan paras veto minusta. *jiihaa*

Epäilisin Kristiinan silti tippuvan, koska Kristian saa mummoilta pisteet ranskasta, vaikka oiskin laulanut ihan väärin koko kappaleen.imo.*joo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Alley Cat

Posts: 489

#892 • • Alley Cat Jedi Master
Mitäs se svedu tuomari sano Kristiinan laulusta? Meni just se kohta ohi.

--
You see madness, as you know, is like gravity. All it takes is a little... push.
-Joker-

Bio

Posts: 4,429

#894 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Alley Cat, 22.3.2007 21:40:
Mitäs se svedu tuomari sano Kristiinan laulusta? Meni just se kohta ohi.



Jotain hyvästä lavakarismaasta, mut sävelkorkeus heitteli ja ei osannu ääntää Englantia..

edit: niin ja et Kristiinan pitäis pudota täl kertaa
Miinapiina

Posts: 3,494

#895 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Jone, 22.3.2007 21:21:

Mä en kyllä ymmärrä tätä "kun saat paskaa niskaan, niin kiitä kauniisti ja pyydä"-lisää mentaliteettia. Se ei kerro mun mielestäni mitään nöyryydestä vaan selkärangattomuudesta.



no en mä nyt tota ihan noin tarkottanut... lähinnä vaan sitä että ku saa kritiikkiä, ni sitä vois ajatella mitä ne tuomarit sanoo ja miettii et josko oiskii jotain parantamisen varaa...

--
pinkki on pop!!!

Android

Posts: 3,908

#896 • • Android

-Alex-, 22.3.2007 21:43:
Kristiinalla on koko jengin paras lauluääni. Anna on kans ihan jees. Nää jätkät vois mennä laulaa hevikaraokee jonnee kulmakuppilaan.



Olisi kyllä ihan mielenkiintoista tietää, millä tavalla Patricia Kaas on "heviä". Tai millä tavalla "Lapin Kesä" oli heviä. Kristian on itse asiassa se, joka eniten on laulanut kappaleita laidasta laitaan.
Miinapiina

Posts: 3,494

#897 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
kristiina edelleenkin *sydän* *aplodit*

--
pinkki on pop!!!

Jone

Posts: 8,258

#898 • • Jone Archibald Haddock

Miinapiina, 22.3.2007 21:45:
no en mä nyt tota ihan noin tarkottanut... lähinnä vaan sitä että ku saa kritiikkiä, ni sitä vois ajatella mitä ne tuomarit sanoo ja miettii et josko oiskii jotain parantamisen varaa...



Joo, koska noi tuomarit on olleet niin helvetin objektiivisella ja asiantuntevalla linjalla lähiaikoina. Tänäänkin toi lammikon takaa vierailemaan tullut oli ainoa, jolla ainoa jolla oli munaa sanoa esim. se kuinka päin helvettiä toi sun suosikkisi Kristiina veti.

Musta on ihan tajutonta että kukaan, jolla on piiruakaan nuottikorvaa voi kuulla siinä juuri mitään hyvää.
Android

Posts: 3,908

#900 • • Android

Jone, 22.3.2007 21:53:
Musta on ihan tajutonta että kukaan, jolla on piiruakaan nuottikorvaa voi kuulla siinä juuri mitään hyvää.



No tänään minä(kään) en kuullut siinä mitään hyvää :D

Tuo ruotsalaistuomari olisi saanut olla mukana alusta asti, nähtäisiin varmaan vähän erilainen finaali siinä tapauksessa. Nyt itseänikin kummastuttaa muiden tuomareiden "asiantuntemus" aika lailla.