Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 225,870 views

tomii

#221 • • tomii kallion herttua

Anselmi, 11.12.2006 14:07:
---

Mulla on loistava ratkaisu tähän ongelmaan! Samalla tavalla kun Pablov ehdollisti
aikanaan koiria kokeissaan niin opettelee tekemään seuraavasti:

ennen seksiä

1. läppäisee itseään naamalle
2. laittaa kortsun
3. Jos korstu laittamatta toistaa kohdat 1 ja 2

Näin voi vuosien ehdollistamisella oppettaa itseään käyttämään kortsua.

Mulla on kanssa hyvä neuvo: tsekkailee vaikka joltakin lääkärisaitilta muutaman kuvan siitä miltä Purple Helmet voi pahimillaan näyttää, kun on iskenut jonkin luokan ilkeä pöpö kiinni. *sars* Kyllä sujahtaa kumi sen jälkeen varren suojaksi, ainakin satunnaisten ja uusien tuttavuuksien kanssa leikkiessä.

--
reivaan kunnes kuolen

Fyrisch

#222 • • Fyrisch
kortsu on nössöille
#223 • • Edited Norb Guest

pirpeli, 11.12.2006 13:13:
..Mulla menee ne putket poikki 35-vuotiaana, jos en oo siihen mennes löytäny elämäni miestä..

Mä kuulin siskolta, että ei se putkien katkasu välttämättä tuo ongelmiin ratkasua.. Siinä tapauksessa voi ilmetä jotain muita ongelmia o_O Noh, en oo ottanu selvää asiasta. Mutta uskon siskooni joka on erikois sairaanhoitaja 35v ja kolmen lapsen äiti eikä haluu enää lapsia, mutta ei katkase putkia.

Ei oo meillä naisilla helppoa :(
#224 • • Kirsikka Guest

keisha, 11.12.2006 13:06:
Ihan uteliaisuudesta, mutta mitä ehkäisymeneltelmiä te seksipedot käytätte? Kortsun kanssa ei jotenki tunnu aidolta, ja sen pukeminen päälle aina vähän latistaa tunnelmaa ja sen kanssa ulkoilmanusbailun harrastaminen ei oo yhtä spontaania. E-pillerit taas masentaa ja vie seksihalut, eikä ehkäisyrengas tuonut apua samaiseen ongelmaan. Kuparikierukan mutsi haukkui syvimpään helvettiin ja kehotti olla ikinä ottamatta sitä. Nyt käytössä ehkäisykapseli, joka on pistäny hormoonit kropassa karmivan sekaisin, ja vuotoa tippuu harva se päivä ja menkat on noin kerran viikossa. Onks tässä enää muuta keinoa kuin pistää putket poikki kolmekybäsenä, kun hormonikierukkaakaan ei synnyttämättömille naisille yleensä laiteta :/

Mä en laske itseäni seksipedoksi, mutta vastailen silti *nauru* Tällä hetkellä käytössä ei ole mitään (kuten profiilikuvasta helposti huomaa), mutta aiemmin käytössä oli ehkäisylaastarit. Ne sopi mulle ainakin vähän paremmin kuin pillerit, mutta jos olet jo rengasta kokeillut, niin tuskin tuo laastari siitä niin kauheasti eroaa ominaisuuksiltaan. Tosin noin vuoden-parin vuoden käytön jälkeen alkoi mielestäni ilmaantua enemmän haittavaikutuksia kuin alussa, esim. kuukautiskierto meni sekaisin, ja päänsärkyä ja kuvotusta oli tosi usein.

Synnytyksen jälkeen täytyy taas miettiä jokin aivan uusi ehkäisykeino, sillä imetyksen aikana ei voi yhdistelmäehkäisyvalmisteita käyttää. Kenties se on sitten kortsu tai minipillerit, sillä kierukkaa en viitsisi vielä laittaa, kun kuitenkin on tarkoitus kohtalaisella aikavälillä kasvattaa lapsilukua. Toisaalta tilanne on siinä mielessä hyvä, ettei tautipelkoa ole, kun on vakikumppani, eikä uusi raskauskaan olisi mitenkään ikävä asia. Ehkäisy on kyllä kaikenkaikkiaan tosi hankala homma, koska mikään vaihtoehto ei ole hyvä - täytyy vain valita pienin paha...
Kianoni

#225 • • Kianoni pomputtaako?
ei sillä asennolla niin väliä, vaihtelu virkistää.
vanha viisaus sanoo jotta "mieluummin hyvä pano kuin huono orgasmi ja vieläkin mieluummin hyvä runkku kuin huono pano" johon joku tokas että "totta! ei se että laukeeko vaan miten laukee!"
Daverian

#226 • • Daverian
No se riippuu niin paljon siitä että miltä itsestä tuntuu sillä hetkellä ja mistä partneri sattuu tykkäämään. Että se asento on niin monen asian summa. Ja toki sitä tulee aina vaihdeltua aktin aikana.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

ipe

#227 • • ipe X-Rust / Holvi

Norb, 11.12.2006 14:39:
---
..Mulla menee ne putket poikki 35-vuotiaana, jos en oo siihen mennes löytäny elämäni miestä..

---

Mä kuulin siskolta, että ei se putkien katkasu välttämättä tuo ongelmiin ratkasua.. Siinä tapauksessa voi ilmetä jotain muita ongelmia o_O Noh, en oo ottanu selvää asiasta. Mutta uskon siskooni joka on erikois sairaanhoitaja 35v ja kolmen lapsen äiti eikä haluu enää lapsia, mutta ei katkase putkia.

Eipä niitä kannata kokonaan katkoa koska se on sitten lopullista. Järkevämpää on laitattaa munajohtimiin klipsit jotka on siis mahdollista vielä poistaa jos kuitenkin sattuu tulemaan katumapäälle. :)

http://www.seksielamaa.fi/sterilisaatio

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

pirpeli

#229 • • pirpeli

ipe, 11.12.2006 18:10:
laitattaa munajohtimiin klipsit jotka on siis mahdollista vielä poistaa jos kuitenkin sattuu tulemaan katumapäälle. :)

Hei, totta. Tää on hyvä homma. Klipsit it is :) No, ehkä tätä voi vielä miettiä..Et ei tällee Klubbaris ihan näitä päätöksiä tehdä*nauru*

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

embie

#230 • • embie Shwoopsie poo
1066228159327.gif
kriba

#231 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

---
Mutta toisaalta liika on liikaa....Vai onko...?Oli se asento mikä tahansa :D:D

Kuulemma liika on liikaa, en itse tosin ole tähän vielä törmännyt, onneksi :) Kaipa se on suhteellista jokaiselle mikä sitten on liikaa..
keisha

#232 • • keisha bullet with butterfly wings

ezzy, 11.12.2006 14:18:
Toi unohtaminen on kyllä aika paska veruke :)

Kokeilin olla kuukauden syömättä pillereitä, josko olo ois parantunu, ja sen aikana käytettiin kortsua. Mut muutaman kännipanon jälkeen tuli aamulla miettineeks että "muistettiiks me se kortsu nyt" kun on tottunu jo vuosikaudet olee ilman. Eli alotin sit pillerit uudestaan samantien, koska tolla asialla leikkiminen on tyhmää. Tää tais tapahtua kerran tai kaks.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

KittyCleo

#233 • • KittyCleo PiweHiwe
kaikki asennot, mikä tahansa käy! no vaik sit se kamasutra!

ainii ja tost OT:stä et putket poikki vaa kaikilt! tai no mul on kapseli viel, unohdin jokapäiväisen pillerin ihan aina ja ne aineet teki must iha tyhmän. juu ja olen myös hölmöillyt ilman tautisuojaa kuten varmaan melkein kaikki.

öö.. ei mulla PITÄS olla aikaa tällaseen*blush*

--
Rouva Korpela*hymy*

#235 • • REivaaja Guest

...

(Pikapanot on erikseen.)

Eihän oo, se menee siinä samalla...
SamHard

#236 • • SamHard
Sohvalla kaikki asennot missä naisella jalat pystyssä.. tai toinen jalka pystyssä
ja toinen olkapäätä vasten*slurps* Myös takaapäin sohvalla tai sängyn reunalla*sydän*
Innokas ja aktiivinen nainen "aika" iso plussa..;)
#237 • • REivaaja Guest

..

Äläs nyt, miehetki kärsii ku naisil on niin vaikeeta*hymy*
#238 • • Edited REivaaja Guest
''missä asennossa ehkäisette? keskustelukalluppi''
RiD

#239 • • RiD Nukemi

REivaaja, 13.12.2006 15:10:
''missä asennossa ehkäisette? keskustelukalluppi''

Korkeassa polviasennossa tietenki.

--