Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 221,283 views

typ0

Posts: 1,892

#201 • • typ0 syntax error

domi, 1.12.2006 19:08:
---
typ0, 1.12.2006 14:54:
Itse henkkoht tykkään noista aika paljon x) ja ihan nniinku antavana osapuollna *vink*

---

Sä oot Jari aika sairas :( Tommosia kuvia, hyi :(



tiiän *nyyh*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Vprobe

Posts: 444

#202 • • Vprobe goa-head
Huh tää keskustelu on pop! :)

Suuseksi tottakai, puolin ja toisin, näistä 69 kruunaa kaiken *slurps**slurps**slurps*
Sit oikeastaan menee asento ko asento tai nopeus ku nopeus, yleensä paras lopputulos on kun menee vaihdellen *hihu* eli asennosta toiseen, välillä rynkytystä välillä aistikasta hidasta naatiskelua..
Kyllä se mylläys on kivaa *plur*
wetware

Posts: 244

#203 • • wetware wenator

Synthesia, 1.12.2006 20:56:
Missä vaan,milloin vaan ja kenen kanssa vaan*hih**sydän*



eli otat mita saa. ei ole varaa olla nirso.

sandwitch on lemppari. alla tai päällä. en kyllä ole vielä testannut olla keskellä
crissy

Posts: 1,958

#205 • • crissy



Itse henkkoht tykkään noista aika paljon x) ja ihan nniinku antavana osapuollna *vink*




Sussiunaa Jari!!!!!! muhaaahahahha!!!!! *totaalireps*

aika yäk;)
typ0

Posts: 1,892

#206 • • typ0 syntax error

crissy, 2.12.2006 12:06:
Sussiunaa Jari!!!!!! muhaaahahahha!!!!! *totaalireps*
aika yäk;)



heh x)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Miinapiina

Posts: 3,494

#207 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Mellu-, 1.12.2006 00:54:
eriperin kaikilla tavoilla vaihtelevasti.. avoimuus ja mielikuvitus *sydän* nii ja se suihinotto *slurps* ottavana ja antavana .. wohoo ! elämän suola ^__^




näinhän se menee *joo*

--
pinkki on pop!!!

yana

Posts: 877

#208 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

vl, 2.12.2006 11:55:
---
wetware, 2.12.2006 11:52:
---
Synthesia, 1.12.2006 20:56:
Missä vaan,milloin vaan ja kenen kanssa vaan*hih**sydän*

---


eli otat mita saa. ei ole varaa olla nirso.

---


heh.. tosta tuli mieleen hauska sanonta: "Se ei pane, joka valkkaa" :D




tosta tuli mieleen

1077716561094.jpg
Oku

Posts: 37

#209 • • Oku
Nainen päällä on paras. Lähetyssaarnaaja voisi olla kakkonen monipuolisen varioitavuuden vuoksi. Sylikkäin on ehkä kolmas suosikki. Takaapäin soveltuu parhaiten kiireeseen ja seisaaltaan, lusikassa, jne. sitten omiin erikoistilanteihinsa...

Suuseksi on taas kokonaan oma taidemuotonsa.
ICE- D

Posts: 35

#210 • • ICE- D
heh.. tosta tuli mieleen hauska sanonta: "Se ei pane, joka valkkaa" :D
[/quote]
Ja ainoastaan huonot runkkaajat panee*nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#211 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Steven Hoaks, 1.12.2006 13:50:
---
Itis, 25.11.2006 23:44:
Mut Naisista puheenollen - olen tavannut muutamia naisia, jotka vaaaaaativat!!!!!!! rynkyttämistä. Mieleen on tullut kysyä että mitä jos ostaisit ompelukoneen ja liittäsit siihen dildon... Ei hjumalaut! ei mitään tapoja tai itsetuntemusta paitsi et oikeestaan rynkyttäjälle pitäs antaa selkeesti metrinen kuorittu koivuhalko ja sanoo "tos, do dat thing"

Mulla menee itsellä fiilis jos joku on sitä mieltä että mä olen joku hemmetin polkuompelukone. Fiiliksellä, taidolla ja ...jos mahdollista, tyylillä.

---

Sama homma... Muutama on tullut vastaan joka tykkäs tulla melkeinpä raiskatuksi ja otettavan väkisin ja rynkyttämällä. Oli vähän vaikeeta olla joskus mukana kun en osaa olla oikeen kovakouranen vaan tykkään vähän hempeillä *plur**enkeli*

Mut sekin oli kivaa vaihtelua kyllä *joo*

Itse tykkään eniten missä tyttö on mahdollisimman lähellä *joo* Istualteen jossain sohvalla tai sängynpäädyssä kiinni niin että tyttö on siinä kivasti edessä. Että voi hellii selkää, leikkii hiuksilla ja vaikka tarraa joskus pepusta *tirsk* Ja tossa asennossa saa nopeenkin vauhdin päälle jos huvittaa... Toisaalta just tolla konstilla meni viimeks sänky kahdia *igor* Oli siinä naurussa pitelemistä *nauru*



Tuli tässä mieleen että mikä tahansa oikeastaan käy kunhan tyttö osaa itse viedä. Toi yllä oleva versio on yksi niistä harvoista missä minä tykkään olla hallitseva. Mutta parasta on kun tyttö ottaa kunnolla ohjat käsiin ja ottaa mitä tahtoo *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

keisha

Posts: 1,394

#212 • • Edited keisha bullet with butterfly wings
Ihan uteliaisuudesta, mutta mitä ehkäisymeneltelmiä te seksipedot käytätte? Kortsun kanssa ei jotenki tunnu aidolta, ja sen pukeminen päälle aina vähän latistaa tunnelmaa ja sen kanssa ulkoilmanusbailun harrastaminen ei oo yhtä spontaania. E-pillerit taas masentaa ja vie seksihalut, eikä ehkäisyrengas tuonut apua samaiseen ongelmaan. Kuparikierukan mutsi haukkui syvimpään helvettiin ja kehotti olla ikinä ottamatta sitä. Nyt käytössä ehkäisykapseli, joka on pistäny hormoonit kropassa karmivan sekaisin, ja vuotoa tippuu harva se päivä ja menkat on noin kerran viikossa. Onks tässä enää muuta keinoa kuin pistää putket poikki kolmekybäsenä, kun hormonikierukkaakaan ei synnyttämättömille naisille yleensä laiteta :/

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

pirpeli

Posts: 5,533

#213 • • pirpeli

keisha, 11.12.2006 13:06:
-ehkäisystä-



Mulla tällä hetkellä kondomi ja ei mitään...HOW GROWN UP, neiti Koskinen. Ehkäisyrengasta suositeltu on, kavereiden taholta, pitänee kokeilla. Pillerit vei halut, särki päätä ja muuta. Tosin oli kivan selkee kierto kyllä. Mulla menee ne putket poikki 35-vuotiaana, jos en oo siihen mennes löytäny elämäni miestä.

Testeissä käynyt, ei oo mitään. Onneksi*phfiu*. Joku kiva ratkasu tähän pitää saada, koska seksi on vaan niin kivaa. Mutta toisaalta liika on liikaa....Vai onko...?Oli se asento mikä tahansa :D:D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

keisha

Posts: 1,394

#214 • • Edited keisha bullet with butterfly wings
Joku ratkasu joo pitäis keksiä, mä en vaan pysty luottaa tohon kondomiin kun sen kanssa tuppaa usein touhun tiimellyksessä käymään se et se jotenkin "unohtuu" laittaa. Vakipartneri kun on, niin ei tarvitse sillä lailla tauteja pelätä (jos käy vieraissa, niin silloin ehdottomasti kortsu käyttöön, tää on sovittu), mut ajatus paksuksi pamahtamisesta on kerma kaikkiaan pelottava. Oon ehkä vähän hysteerinenkin sen kanssa, mutta kun tässä elämäntilanteessa kersan saaminen ois lähinnä paskin vahinko mikä vois tapahtua, ja jotenki abortin läpikäyminen tuntuu sekin aika rankalta ajatukselta. Mä kun oon sellanen jossittelijaluonne, että kuitenkin myöhemmin kelailisin et mitä sitten jos kuitenkin....

En oo täysin lupunu toivosta tän ehkäisykapselin suhteen, tää laitettiin mulle syyskuun lopussa, ja lekurisetä sanoi et kropalla voi kestää tottua siihen kolmesta kuuteen kuukauteen. Tosin ajatus siitä et nää kestomenkat on mulla puol vuotta ei oo järin ihastuttava, etenkin jos sit puolen vuoden kärsimyksen jälkeen käy ilmi ettei tämäkään sovi mulle.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#216 • • Edited Aziz Combat Fighter

keisha, 11.12.2006 13:22:
Joku ratkasu joo pitäis keksiä, mä en vaan pysty luottaa tohon kondomiin kun sen kanssa tuppaa usein touhun tiimellyksessä käymään se et se jotenkin "unohtuu" laittaa.



Uh, sori että kysyn, mut miten hemmetissä se voi vaan "unohtua"?

Tuskin sitä nyt NIIN kiire on koskaan ettei kerkee..

edit: ja joo, toi on vaan sellanen juttu et vaikka itsekään en tietenkään miehenä kumeista pidä, ei oikeastaan vaihtoehtoja ole joten siinä mielessä vähän turha jossitella.. Vakipartnerin kanssa ainaki viimeks oli pillerit, mut ei sitä ny tällasessa elämäntilanteessa oikein pysty muuta käyttämään ku ihan omaehtosta suojausta :)

Nihkeintä vaan on kun ensin tottuu kondomeihin, ja sitten hyppää pitkään suhteeseen jossa tottuu olemaan ilman, ni takasin totutteluun menee oma aikansa..
Anselmi

Posts: 2,578

#217 • • Edited Anselmi And sell me

Ana-5000, 11.12.2006 14:01:
---
keisha, 11.12.2006 13:22:
Joku ratkasu joo pitäis keksiä, mä en vaan pysty luottaa tohon kondomiin kun sen kanssa tuppaa usein touhun tiimellyksessä käymään se et se jotenkin "unohtuu" laittaa.

---


Uh, sori että kysyn, mut miten hemmetissä se voi vaan "unohtua"?

Tuskin sitä nyt NIIN kiire on koskaan ettei kerkee..


Mulla on loistava ratkaisu tähän ongelmaan! Samalla tavalla kun Pablov ehdollisti
aikanaan koiria kokeissaan niin opettelee tekemään seuraavasti:


ennen seksiä

1. läppäisee itseään naamalle
2. laittaa kortsun
3. Jos korstu laittamatta toistaa kohdat 1 ja 2

Näin voi vuosien ehdollistamisella oppettaa itseään käyttämään kortsua.

--
sen pituinen se

Avatar
#218 • • Iceman Guest
Kerron heti ku saan ekan kerran...
Avatar
#219 • • jesus Guest

Anselmi,
ennen seksiä

1. läppäisee itseään naamalle
2. laittaa kortsun
3. Jos korstu laittamatta toistaa kohdat 1 ja 2

Näin voi vuosien ehdollistamisella oppettaa itseään käyttämään kortsua.



*lmao*
ezzy

Posts: 8,060

#220 • • ezzy Droid-pappa

keisha, 11.12.2006 13:22:
Joku ratkasu joo pitäis keksiä, mä en vaan pysty luottaa tohon kondomiin kun sen kanssa tuppaa usein touhun tiimellyksessä käymään se et se jotenkin "unohtuu" laittaa....

En oo täysin lupunu toivosta tän ehkäisykapselin suhteen, tää laitettiin mulle syyskuun lopussa, ja lekurisetä sanoi et kropalla voi kestää tottua siihen kolmesta kuuteen kuukauteen. Tosin ajatus siitä et nää kestomenkat on mulla puol vuotta ei oo järin ihastuttava, etenkin jos sit puolen vuoden kärsimyksen jälkeen käy ilmi ettei tämäkään sovi mulle.



Kierukka on kyllä paras ratkaisu, jos pillereistä tms. tulee esim PSYCHOBITCHIKSI, kuten exä...

...ja kumit on tosiaan täysin helvetistä.


Toi unohtaminen on kyllä aika paska veruke :)