Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 221,493 views

asdf

Posts: 3,155

#361 • • asdf

KooKie, 8.6.2007 01:14:
Äh wtf? Kiksu, älä paljasta mua, vaikka mut noin hyvin tunnetkin! >:(



Haluun paljastaa kaikki epäilyttävät stalkkerit jotta mulla itelläni olis paremmat mahikset!



:D
KooKie

Posts: 4,338

#362 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 8.6.2007 01:23:
---
KooKie, 8.6.2007 01:14:
Äh wtf? Kiksu, älä paljasta mua, vaikka mut noin hyvin tunnetkin! >:(

---

Haluun paljastaa kaikki epäilyttävät stalkkerit jotta mulla itelläni olis paremmat mahikset!



Mä tiesin! :'/ Toisaalta, hitot kahden ihmisen välisestä blaablaajaadijaasta, kolmin aina kaunihimpi!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#363 • • asdf

KooKie, 8.6.2007 01:30:
Mä tiesin! :'/ Toisaalta, hitot kahden ihmisen välisestä blaablaajaadijaasta, kolmin aina kaunihimpi!



Two's a company, three's a crowd ^__^

Eiköhän tässä päästä kaikkia tyydyttävään ratkaisuun, vaikka musta tuntuu että ollaan jotenkin kahestaan tän asian kanssa (ei sillai hihi). :D
KooKie

Posts: 4,338

#364 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 8.6.2007 01:34:
Eiköhän tässä päästä kaikkia tyydyttävään ratkaisuun, vaikka musta tuntuu että ollaan jotenkin kahestaan tän asian kanssa (ei sillai hihi). :D



Thihihi! Tyydytetään meidät kaikki, tai jos ei tolle kahden ihmisen intiimi jäkäjäkä -äijälle kelpaa niin tyydytetään vain toisemme! Mihihihi! Mä en ikinä... sua. Kyl sä tiät.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#365 • • asdf

KooKie, 8.6.2007 01:40:
Mä en ikinä... sua. Kyl sä tiät.



Mä kyl kelasin ihan vaan helvetisti safkaa + RAW ja Smäkki maratoni, mut ymmärrän vallan mainiosti jos neitiä ei kiinnosta. *hmph*
KooKie

Posts: 4,338

#366 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 8.6.2007 01:46:
---
KooKie, 8.6.2007 01:40:
Mä en ikinä... sua. Kyl sä tiät.

---

Mä kyl kelasin ihan vaan helvetisti safkaa + RAW ja Smäkki maratoni



Oooh, sä kyllä tiedät, miten nainen tyydytetään! Siis mun ansiostani!

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

hallucinogen

Posts: 8,190

#367 • • hallucinogen Edain

Epailija, 8.6.2007 00:18:
Edit: Niin ja siis arkipäiväisellä tarkoitin sitä, että se olisi kuin kauppareissu tai urheilusuoritus, josta voisi huoletta puhua miten tahansa ja kenen tahansa kanssa. Minusta se on intiimi ja parhaimmillaan kaunis kahden ihmisen välinen teko, jota ei tunnu luontevalta kohdella kevyesti.


No ei se kyllä mitään avaruussukkalan laukaisuakaan ole (toivottavasti) jota valmistellaan kuukausia ja sitten viime metreillä päätetään perua tai siirtää asiaa kun lokki kävi paskalla ikkunalaudalla. Mun mielestä seksi pitää olla arkipäiväistä siinä mielessä, että sitä on riittävän usein (molempien kannalta) ja, että se ei ole niin ihmeellinen asia, että sitä pitäisi alkaa etukäteen miettiä tai valmistella. Arkipäiväistä se ei kuitenkaan saa olla sillä tavalla, että asiat toistaa aina samaa kaavaa vaan yllätyksellisyys ja vaihtelevuus on mun mielestä yksiä tärkeimpiä asioita. Mikäs sen mukavampaa kun pääsee tekemään jotain todella kivaa ennalta arvaamattomasti sellaisen ihmisen kanssa josta välittää suuresti :).

"Mitäs ruokaa tänään?" "Lihamureketta" "....Jos otettais vaikka ensin se jälkiruoka tässä keittiönpöydällä..." hurrrrhurrrr :D

--
pikku-*possu*

ville

Posts: 3,780

#368 • • ville olen oikeasti ujo

Epailija, 8.6.2007 00:18:
Edit: Niin ja siis arkipäiväisellä tarkoitin sitä, että se olisi kuin kauppareissu tai urheilusuoritus, josta voisi huoletta puhua miten tahansa ja kenen tahansa kanssa. Minusta se on intiimi ja parhaimmillaan kaunis kahden ihmisen välinen teko, jota ei tunnu luontevalta kohdella kevyesti.



Oon aika vastakkaista mieltä tai sit ymmärän väärin sun pointin.

Varsinkin pidemmässä parisuhteessa hormomitason laannuttua saattaa aika helposti esim. stressin/lapsien/kiireiden takia tulla tilanteita, joissa toinen haluaa enemmän kuin toinen. Jos tällaisella parilla seksi on kovin intiimi asia, joka halutaan nähdä ja kokea "suurena elämyksenä", syntyy äkkiä tilanne, jossa pelkästä seksistä puhuminen on aika mahdototona.

Tällaisella tilanteessa jää helposti kertomatta omat toiveet ja haaveet sillä pari painaa asian taka-alalle ja toivoo, että asiat "joskus korjaantuu". Lopulta asiasta puhumattomuus kääntyy paria vastaan, seksi ei välttämättä luista ja sitä voisi mielestäni pitää parisuhteen lopun alkuna.

Mä en sano, että jokaisen tulisi kyetä puhumaan omista fantasijoistaan mummon kanssa kahvipöydässä, mutta mielestäni seksi tulisi kyetä näkemään arkipäivää ylläpitävänä voimana, joka on jonkin asteen edellytys parisuhteelle. Siten seksistä tulisi kyetä puhumaan, olisi hyvä jos siille kykenisi nauramaan ja siihen voisi suhtautua välillä yhtä arkipäiväisesti kuin kaupankäyntiin ja hyvään ruokaan: se on edellytys suhteelle, sitä ei tarvitse ottaa liian vakavasti, mutta se tuottaa äärettömästi nautintoa.

Vaikka seksiä pitää erittäin arkipäiväisenä, se ei silti vähennä seksin tuomaa mielihyvää itselle ja toiselle. Samalla tavalla se on jotain, jonka jakaa vain toisen ihmisen kanssa ja johon kukaan toinen ei pääse vaikuttamaan.
Porsas04

Posts: 792

#369 • • Porsas04 Team Sika

Epailija, 8.6.2007 00:18:
---
Porsas04, 7.6.2007 20:25:
eikö seksi ole arkipäiväinen asia? *ding*
---


No se voi tietysti olla, jos on monia kymmeniä tai jopa satoja seksikumppaneita ja on jo niin sanotusti "nähnyt kaiken". *g* Onhan se toki "vain" seksiä ja maailman luonnollisin asia, mutta samalla tavalla Porschekin on "vain" auto. *vink*

Edit: Niin ja siis arkipäiväisellä tarkoitin sitä, että se olisi kuin kauppareissu tai urheilusuoritus, josta voisi huoletta puhua miten tahansa ja kenen tahansa kanssa. Minusta se on intiimi ja parhaimmillaan kaunis kahden ihmisen välinen teko, jota ei tunnu luontevalta kohdella kevyesti.


ok *plur*

--
Team *possu*

Porsas04

Posts: 792

#370 • • Porsas04 Team Sika

ville, 8.6.2007 10:12:
---
Epailija, 8.6.2007 00:18:
Edit: Niin ja siis arkipäiväisellä tarkoitin sitä, että se olisi kuin kauppareissu tai urheilusuoritus, josta voisi huoletta puhua miten tahansa ja kenen tahansa kanssa. Minusta se on intiimi ja parhaimmillaan kaunis kahden ihmisen välinen teko, jota ei tunnu luontevalta kohdella kevyesti.

---


Oon aika vastakkaista mieltä tai sit ymmärän väärin sun pointin.

Varsinkin pidemmässä parisuhteessa hormomitason laannuttua saattaa aika helposti esim. stressin/lapsien/kiireiden takia tulla tilanteita, joissa toinen haluaa enemmän kuin toinen. Jos tällaisella parilla seksi on kovin intiimi asia, joka halutaan nähdä ja kokea "suurena elämyksenä", syntyy äkkiä tilanne, jossa pelkästä seksistä puhuminen on aika mahdototona.

Tällaisella tilanteessa jää helposti kertomatta omat toiveet ja haaveet sillä pari painaa asian taka-alalle ja toivoo, että asiat "joskus korjaantuu". Lopulta asiasta puhumattomuus kääntyy paria vastaan, seksi ei välttämättä luista ja sitä voisi mielestäni pitää parisuhteen lopun alkuna.

Mä en sano, että jokaisen tulisi kyetä puhumaan omista fantasijoistaan mummon kanssa kahvipöydässä, mutta mielestäni seksi tulisi kyetä näkemään arkipäivää ylläpitävänä voimana, joka on jonkin asteen edellytys parisuhteelle. Siten seksistä tulisi kyetä puhumaan, olisi hyvä jos siille kykenisi nauramaan ja siihen voisi suhtautua välillä yhtä arkipäiväisesti kuin kaupankäyntiin ja hyvään ruokaan: se on edellytys suhteelle, sitä ei tarvitse ottaa liian vakavasti, mutta se tuottaa äärettömästi nautintoa.

Vaikka seksiä pitää erittäin arkipäiväisenä, se ei silti vähennä seksin tuomaa mielihyvää itselle ja toiselle. Samalla tavalla se on jotain, jonka jakaa vain toisen ihmisen kanssa ja johon kukaan toinen ei pääse vaikuttamaan.


hyvä kun kirjotit ton koska toi on se mitä mä tarkoitin sillä että se on arkipäiväinen asia.. ei se kokemus musta mitään inflaatiota koe..

--
Team *possu*

keisha

Posts: 1,394

#371 • • keisha bullet with butterfly wings

ville, 8.6.2007 10:12:
Oon aika vastakkaista mieltä tai sit ymmärän väärin sun pointin.
*klips*

Täytyy allekirjoittaa tämä Villen lausunto täysin. Pätee todellakin silloin kun on seurustellut pidemmän aikaa, ei se seksi mitenkään pysy niin spesiaalina ja ainutkertaisena ja hauraan kauniina ja pyörryttävän intohimoisena, vaan se muuttuu tietyllä tapaa arkiseksi ja turvalliseksi. Mutta on toki silloinkin silti edelleen todella hyvää seksiä, etenkin mitä pidemmälle oppii tuntemaan toisen ja saa avoimesti puhuttua kun on tutustunut toiseen. Etenkin kun molempien "seksuaaliset kaudet" ovat koholla.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

Avangion

Posts: 2,529

#372 • • Edited Avangion Punakardinaali

Timmo, 2.6.2007 01:13:
---
bubbelgum, 2.6.2007 00:33:
Takaapäin, mahallaan/kontillaan,
samaan aikaan tukasta tai lantiosta kiinni pitäminen,
ja välillä TÄYSII. <3

Alla, jalat nostettuna vinottain toiselle puolelle, selän ympäri tai hartioille,
samaan aikaan rintojen hyväily ja suutelu. Toisen selän raapiminen. <3


Rinnan/nännien nuoleminen, suutelu ja näykkiminen. Kiusottelu. <3<3

Suuseksin antaminen missä asennossa vaan,
samaan aikaan tukasta kiinni pitäminen. <3<3


Takaapäin, lähekkäin, kyljellään/sivuttain/vinottain,
samaan aikaan rintojen hyväily ja niskan suutelu. <3<3<3

Lähetyssaarnaaja, kumpi vaan alla tai päällä, tai kyljellään,
samaan aikaan niskan/kaulan/suun suutelu. <3<3<3


Suuseksin saaminen missä asennossa vaan. <3<3<3<3


Päivästä ja fiiliksestä riippuen enemmän yhtä kun toista.
Välillä rauhllisempaa välillä rankempaa.
Mieluiten tietty kaikkia variaatioita saman session aikana. *vink*
Ja vaikka heti uudestaan!


Rento ja rehellinen asenne. Luottamus, luovuus ja kokeilunhalu.


I Just Love it. *sydän*

---


Second that. :D



Third that! *hih*
Toisin sanottuna: Kaikki! *vink*
Sitä parempi asento, mitä paremmin saa toisen nauttimaan.
Taidan nykymenoon verrattuna olla jotenkin kiero, kun tykkään saada toisen nauttimaan, jos se siis tällä varustuksella/taidolla onnistuu. *nauru*
Itse kuitenkin nautin melko varmasti jos yhtään tykkään toisesta, niin siihen ei tarvitse pyrkiä.
Tietenkin yksilöllistä, että mikä toimii kenenkin kanssa.
Melko yleisesti on toiminut se kun itse olen päällä ja nainen makaa vasemmalla kyljyllään jalat eteenpäin... Siinä kuulemma "osuu oikeaan paikkaan". *hihu*
Siinä on takaa ottamisen kaikki edut, tai ainakin melkein. Lisäksi siinä on melkein yhtä helppo suudella kuin edestä. Hyväilytkin onnistuu erittäin hyvin. *joo*


TeMpPu

--
HUMAN BEINGS MAKE LIFE SO INTERESTING.
DO YOU KNOW THAT IN A WORLD FULL OF WONDERS, THEY HAVE MANAGED TO INVENT BOREDOM?
QUITE ASTONISHING.
-Kuolema (Terry Pratchettin Hogfather [televisioversio])

Avatar
#373 • • Norb Guest
PANETTAAA!!
hallucinogen

Posts: 8,190

#375 • • hallucinogen Edain

Norb, 12.6.2007 08:49:
PANETTAAA!!


No eikös sulla oo joku joka vois auttaa tuossa asiassa, joten älä ruikuta vaan tee asialle jotain ;D.

--
pikku-*possu*

Kit^

Posts: 798

#376 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Norb, 12.6.2007 08:49:
PANETTAAA!!



jeps. sama homma. täytyy viel oottaa jokunen tunti et pääsee luennolta veke ja sit asiakastapaamisen jälkee vois olla saumaa.. *slurps* jännä juttu, et jos on useempana päivänä putkee saanu, halut kasvaa.. sit on pakko saada usein. (nälkä kasvaa syödessä.. *tirsk*) mut sit jos on taukoi, ni ei välttämät tee nii usei mieli.. varsinki jos on koko ajan jotai ohjelmaa..

mut oli kyl eilen taas sellasta menoo et.. *plur*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Avatar
#377 • • Norb Guest

hallucinogen, 12.6.2007 09:55:
No eikös sulla oo joku joka vois auttaa tuossa asiassa, joten älä ruikuta vaan tee asialle jotain ;D.


Noku herra on intissä! Vkl sai vaan kerran ku toinen sairastu ja silloinkin se palas 3vk lomilta.. *toktok* EN KESTÄ TÄTÄ!
Avatar
#378 • • Norb Guest

Kit^, 12.6.2007 10:04:
mut oli kyl eilen taas sellasta menoo et.. *plur*


*dissaa* Kivat sulle, mut ei mulle..
pululu

Posts: 1,102

#379 • • pululu .jemmutti.
nyt voisin kyllä haluta.

taas *plur*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

hallucinogen

Posts: 8,190

#380 • • hallucinogen Edain

Norb, 12.6.2007 11:39:
Noku herra on intissä! Vkl sai vaan kerran ku toinen sairastu ja silloinkin se palas 3vk lomilta.. *toktok* EN KESTÄ TÄTÄ!


1-dildo-chooser1b.jpg
Neiti on hyvä ja käy ostamassa muutaman tuollaisen niin josko se sitten auttaisi :D.

--
pikku-*possu*