Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 225,126 views

Avatar
#381 • • Norb Guest

hallucinogen, 12.6.2007 11:58:
Neiti on hyvä ja käy ostamassa muutaman tuollaisen niin josko se sitten auttaisi :D.


Kyllähän noita on jo kotona monia, mut ei oo sama asia kun ehta MIES *kuolaa*
hallucinogen

Posts: 8,190

#382 • • hallucinogen Edain

Norb, 12.6.2007 11:59:
Kyllähän noita on jo kotona monia, mut ei oo sama asia kun ehta MIES *kuolaa*


No sitten sun pitää vaan kärsiä :D. Tai tilaat jonkun rattopojan sit :D.

--
pikku-*possu*

Distanz

Posts: 217

#383 • • Distanz

-Loyal-, 12.6.2007 12:11:
Mua rupes koko paneminen jo kyllästyttää yhes vaiheessa, mut kyl sitä nt arvostaa kun ranteet on ollu puoli vuotta paketissa, eikä niillä voi mitää tehdä. Kumminkin kannataa edelleen selibaattia. Pitää mielen virkeänä ja ihmisen puhtaana.



Kateellisen PANETTELUA !! *tirsk*

--
wellwellwell...

terraluna

Posts: 1,270

#384 • • Edited terraluna Agentti

-Loyal-, 12.6.2007 12:11:
Mua rupes koko paneminen jo kyllästyttää yhes vaiheessa, mut kyl sitä nt arvostaa kun ranteet on ollu puoli vuotta paketissa, eikä niillä voi mitää tehdä. Kumminkin kannataa edelleen selibaattia. Pitää mielen virkeänä ja ihmisen puhtaana.



Mä oon miettiny et mitähän mulle tekis jos ois puoli vuotta ilman.. Ei sillä ettei sinkkunaisena olis tullut oltuakin, mut se alkaa mennä jo aika mahdottomaksi kun aamuruuhkassa metron portaissa melkein hyökkää suutelemaan tuntematonta edessä seisovaa miesparkaa niskaan, eli ajatuksiin mahtui vain yksi asia.

Luulen että tehtävä voisi olla todella vaikea, etenkin, jos ei olisi mitään pakottavaa syytä, vaan joutuisi olemaan pelkän itsekurin avulla ilman seksiä. En kyllä keksi mitään hyvää syytäkään pidätättymiseen, paitsi tuon jo mainitun mahdollisen halujen katoamsen/tympääntymisen. Jotkut asiaa testanneet tutut ovat kyllä kertoneet että alkukankeuden (hehheh..) jälkeen helpottaa ja mitä pidemään on ilman, sitä harvemmin seksiä ajattelee tai haluaa. Kuulemma saa aikaan paljon enemmän, esim. opiskeluissa, työssä, treenissä. Kai sen normaalisti seksiin suuntautuvan energian sitten kohdentaa muuhun toimintaan.

Epäilen silti vahvasti, että pitkä selibaatti olisi hyväksi terveydelle ja hyvinvoinnille sen paremmin fyysisellä kuin psyykkiselläkään tasolla. Toki tässä jos missä ihmiset ovat epäilemättä hyvinkin yksilöllisiä, eli se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

tomii

Posts: 3,594

#385 • • tomii kallion herttua

terraluna, 15.6.2007 11:19:
---

Mä oon miettiny et mitähän mulle tekis jos ois puoli vuotta ilman.. Ei sillä ettei sinkkunaisena olis tullut oltuakin, mut se alkaa mennä jo aika mahdottomaksi kun aamuruuhkassa metron portaissa melkein hyökkää suutelemaan tuntematonta edessä seisovaa miesparkaa niskaan, eli ajatuksiin mahtui vain yksi asia.



Mä suosittelen tohon runkkaamista, tarvittaessa useita kertoja päivässä. Mukavinta, mitä voi yksin tehdä :)

--
reivaan kunnes kuolen

terraluna

Posts: 1,270

#386 • • terraluna Agentti

tomii, 15.6.2007 11:26:
---
terraluna, 15.6.2007 11:19:
---

Mä oon miettiny et mitähän mulle tekis jos ois puoli vuotta ilman.. Ei sillä ettei sinkkunaisena olis tullut oltuakin, mut se alkaa mennä jo aika mahdottomaksi kun aamuruuhkassa metron portaissa melkein hyökkää suutelemaan tuntematonta edessä seisovaa miesparkaa niskaan, eli ajatuksiin mahtui vain yksi asia.

---


Mä suosittelen tohon runkkaamista, tarvittaessa useita kertoja päivässä. Mukavinta, mitä voi yksin tehdä :)



On se ihan mukavaa, mutta ei vaan riitä pidemmän päälle. Jos on sopiva kumppani, niin vähissä on ne asiat, jotka pystyy tuottamaan yhtä suurta nautintoa kuin seksi. Yhteensopimattoman kumppanin kanssa harrastetun vaakamambon taas pieksee vaikka siivoaminenkin koska vain! ;)

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

-P

Posts: 4,972

#387 • • -P
nytkos sitten. :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Chatte

Posts: 4,085

#388 • • Chatte Team Teknolipat :)

terraluna, 15.6.2007 11:19:
Jotkut asiaa testanneet tutut ovat kyllä kertoneet että alkukankeuden (hehheh..) jälkeen helpottaa ja mitä pidemään on ilman, sitä harvemmin seksiä ajattelee tai haluaa. Kuulemma saa aikaan paljon enemmän, esim. opiskeluissa, työssä, treenissä. Kai sen normaalisti seksiin suuntautuvan energian sitten kohdentaa muuhun toimintaan.


Helpottaa kenellä helpottaa. Saattaa yltyä vaan. *nauru* Ja paljon enemmän saa aikaan, kun seksiä saa ihan oikeesti, eikä tartte kuvitella sitä lähes jokaisen siedettävän vastaantulijan kanssa. *vink* Energiaa ei ole ihmisellä mikään just tietty määrä, joka kuluu - vaikka seksiin - ja muuhun ei jää. Päinvastoin, imo.

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Damien

Posts: 2,882

#389 • • Damien [tr3ox]
Päällä alla sivusta edestä oikein ja väärinpäin, painien ja välillä hellästi väreillen. Useinmiten päätös tulee taakaapäin ja siloin on ilmassa reipasta raiskaamisen meininkiä ;)
essick

Posts: 117

#390 • • essick

samlainio, 9.1.2007 14:44:
---
Tapsa, 8.1.2007 22:17:
takaapäin sillee et mimmi vatsallaan :P

---


Sähän sen sanoit! =D

...vai olisko tohon pitäny sanoo, ett no höpöhöpö!!" :DDDD




ma oon aina miettinyt et miten taa tuntuu hyvalta miehesta? ehka pitas joskus kysya.
onks ihana maata pyllyn paalla ..
FS

Posts: 414

#391 • • FS

essick, 28.12.2007 02:29:
---
samlainio, 9.1.2007 14:44:
---
Tapsa, 8.1.2007 22:17:
takaapäin sillee et mimmi vatsallaan :P

---


Sähän sen sanoit! =D

...vai olisko tohon pitäny sanoo, ett no höpöhöpö!!" :DDDD

---



ma oon aina miettinyt et miten taa tuntuu hyvalta miehesta? ehka pitas joskus kysya.
onks ihana maata pyllyn paalla ..


o :) just parasta.

--
Neuropunk - never heard of it?!
- go to Russia

samlainio

Posts: 1,264

#392 • • samlainio

essick, 28.12.2007 02:29:
---
samlainio, 9.1.2007 14:44:
---
Tapsa, 8.1.2007 22:17:
takaapäin sillee et mimmi vatsallaan :P

---


Sähän sen sanoit! =D

...vai olisko tohon pitäny sanoo, ett no höpöhöpö!!" :DDDD

---



ma oon aina miettinyt et miten taa tuntuu hyvalta miehesta? ehka pitas joskus kysya.
onks ihana maata pyllyn paalla ..



Niinnoh.. kyl mä tykkään. Mut ymmärrän jos naisen näkökulma on toinen =)
Syce

Posts: 1,649

#393 • • Syce
Ei se väärin ole! *piis*
drifter

Posts: 834

#394 • • drifter RoadMonkey | K1

Norb, 12.6.2007 11:59:
Kyllähän noita on jo kotona monia, mut ei oo sama asia kun ehta MIES *kuolaa*
---
No sitten sun pitää vaan kärsiä :D. Tai tilaat jonkun rattopojan sit :D.



Rattopoika huudettu, kuka tilasi? *whaat**eikä*

--
If its dry, smoke it.
If its wet, drink it.
If it moves, screw it.
If it doesnt move, load it into the truck.

kilobitti

Posts: 2,419

#395 • • kilobitti 1-2-3 techno
tän threadin lukeminen on myrkkyä krapulaiselle sinkulle*eiei*

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#396 • • Doughnuts & Prozac
Aina oon ollu heppatyttöjä, jotenka ratsastan mielelläni. Hyvän hepan löytäminen on aina haaste, mutta kun se tapahtuu, niin elämä palkitsee.

Ihme homma muuten, et jengi alkaa höpöttää jostain seksin arvottamisesta, kun pitäis keskustella lemppariasennosta...pöhköä.
Suke Costarica

Posts: 27

#397 • • Suke Costarica *LoNTi* / PIPOMaster / Team PÖHKÖPirtti
Hyvää vkon alkua kaikille keskustelusta kiinnostuneille seksiriippuvaisille ja selibaatissa eläville *nauru*
Jep... *lmao* meikäki chekkas tän keskustelun alunperin siks et asennoist oli kyse. Nyt jengi puhuu jo pidättäytymisestä! *whaat**eikä*
Eli siis mikäs tässä oli ideana? Meikä ainakin jatkaa topiciin..: Riippuu kumppanist et mikä asento on paras, mulla ainaki. Eihän kaikkien ihmisten "palaset" voi sopia aina samalla tavalla yhteen *eiei* ei millään! Täytyy etsiä se tajunnanräjäyttävä asento just sen kyseisien tyypin kans *joo* Eli Tähänkin pitää lähtee fiilispohjalta ja kattoo miltä mikäki tuntuu *hihu*
Sit on tietty ne edellä mainitut "huonot hevoset"... ei ole asentoa joka toimis. Eli vaihda heppaa! *joo*
(toi onki hyvä nimike kundeille heppa *tirsk* täytyy alkaa käyttää)
Damien

Posts: 2,882

#398 • • Damien [tr3ox]
Mitä muuten naiset on mieltä, onko syvemmälle parempi vai tuntuuko siltä että kylkiluut alkaa rutista? Sylikkäin kun istutaan on se niin mukavaa, toisaalta silloin sylissä on vanhempaa, sit taas välillä nuoriso haukkuu et nyt paukkuu liikaa ja liian syvälle. Meettekste oikeesti rikki vai tuntuuks musta vaan siltä?
RiD

Posts: 2,817

#399 • • RiD Nukemi

Damien, 4.2.2008 10:05:
Mitä muuten naiset on mieltä, onko syvemmälle parempi vai tuntuuko siltä että kylkiluut alkaa rutista? Sylikkäin kun istutaan on se niin mukavaa, toisaalta silloin sylissä on vanhempaa, sit taas välillä nuoriso haukkuu et nyt paukkuu liikaa ja liian syvälle. Meettekste oikeesti rikki vai tuntuuks musta vaan siltä?




Sulla on vaan selkeesti liian iso *pepsodent*

Siinävaiheessa on tarpeeks syvällä kun kitalakea rupeaa kutittamaan.

--
*super* *possu*

Kolera

Posts: 4,256

#400 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
äänestyksen mukkaa tää on selkeesti http://youtube.com/watch?v=_wHFZv2T_YQ

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä