Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 222,848 views

Timmo

Posts: 657

#341 • • Timmo
Menkää nussimaan ja lopettakaa lässytys! :D

--
Elämä On Raato

Epailija

Posts: 5,636

#342 • • Epailija Physicist, 2nd class.

bubbelgum, 7.6.2007 19:01:
Mä ainakin kannatan nimenomaan sitä politiikkaa että jos elää suhteessa, pystyy ja melkeenpä pitää puhua myös niistä asioista joita on kokenut aikasemmin. En oo koskaan tajunnu sitä mentaliteettia et jos alkaa seukkaa, niin sit ei sais olleenkaan enää muistella jotain vanhoja juttuja, tai niistä puhua kumppanin kanssa.

Paljon paremmin se luottamus (johon viittasit), rakentuu silloin kun ollaan rehellisiä ja kerrotaan asiat niinku ne on. Eihän sitä koskaan edes opi tuntemaan toista kunnolla jos ei vanhoista asioista saa puhuu, vaan niitä peitellään tai salaillaan.



Etenkin näiden intiimiasioiden kohdalla on mielestäni erittäin tahditonta puhua siitä, mitä on eksien kanssa tullut tehtyä. Kun kyse on kuitenkin (ainakin minulle) puhtaasti kahdenkeskisestä asiasta, niin oma kumppani sekstailemassa eksänsä kanssa on ihan viimoisia mielikuvia, mitä haluan päähäni - etenkin jos on juuri ns. tarkoitus alkaa hommiin. Oleellisempaa kuin kenen kanssa on tullut tehtyä mitäkin on se mistä pitää ja mistä ei pidä. Ei ihan heti tule mieleen mitä oikein menettäisin, jos toinen kertoisi asiat muodossa "pidän tästä" muodon "pidin siitä kun se ja se teki minulle näin" sijaan. Jälkimmäisen muodon käyttäminen saisi päin vastoin epäilemään vähintään yhtä seuraavista asioista:

1. Toinen ei tunne minua laisinkaan.
2. Toisen tunneälyssä on puutteita.
3. Tahdikkuus ei ole toisen vahvinta alaa.
4. Seksi on toiselle varsin arkipäiväinen asia.

Kukin tietysti tyylillään, mutta kannattaa miettiä tarkkaan kenelle ja missä tilanteessa seksihistoriaansa käy läpi. Kaikki kun eivät edes halua tietää kaikkea.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#343 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
kantele

--
suomen virallinen totuus

Cress

Posts: 405

#344 • • Cress
Kyljestä sisää! *släp*
Avatar
#345 • • Fuzzy Guest

tomppi, 2.6.2007 01:42:
En mä nyt salailua kannata mutta tämä kirkonkatolta huutaminen kaikesta kaikille. Varsinkin tääl klubbaris tietää ihmisistä aika paljon vaikka ei oo edes tavannu niit. Yks tyttö (en sano nimeä) oli aika järkyttynyt kun tiesin niin paljon hänestä, hän sai varmaan sen kuvan musta että olen joku stalker mut kaikki tieto on tääl kaikkien luettavaks. Mun pointti hänelle oli silloin, kannattaako paljastaa kaiken?


:D So true! On itellekki käyny parikertaa tollee, et joku tietää jtn yksityiskohtia mun elämästä, ja olin ett whoot??:D Vaikka siis en tietty kirjottele tänne mitään "salaisuuksia". Mut kun ei just aina muista mitä on tullu täälläki sanottuu, nii se on aina lievä ylläri=)
Distanz

Posts: 217

#346 • • Distanz
Äijä istuu polvien päällä ja mimmi sylissä.. tykätää molemmat *sydän*

--
wellwellwell...

Porsas04

Posts: 792

#347 • • Porsas04 Team Sika

Epailija, 7.6.2007 19:24:
---
bubbelgum, 7.6.2007 19:01:
Mä ainakin kannatan nimenomaan sitä politiikkaa että jos elää suhteessa, pystyy ja melkeenpä pitää puhua myös niistä asioista joita on kokenut aikasemmin. En oo koskaan tajunnu sitä mentaliteettia et jos alkaa seukkaa, niin sit ei sais olleenkaan enää muistella jotain vanhoja juttuja, tai niistä puhua kumppanin kanssa.

Paljon paremmin se luottamus (johon viittasit), rakentuu silloin kun ollaan rehellisiä ja kerrotaan asiat niinku ne on. Eihän sitä koskaan edes opi tuntemaan toista kunnolla jos ei vanhoista asioista saa puhuu, vaan niitä peitellään tai salaillaan.
---


Etenkin näiden intiimiasioiden kohdalla on mielestäni erittäin tahditonta puhua siitä, mitä on eksien kanssa tullut tehtyä. Kun kyse on kuitenkin (ainakin minulle) puhtaasti kahdenkeskisestä asiasta, niin oma kumppani sekstailemassa eksänsä kanssa on ihan viimoisia mielikuvia, mitä haluan päähäni - etenkin jos on juuri ns. tarkoitus alkaa hommiin. Oleellisempaa kuin kenen kanssa on tullut tehtyä mitäkin on se mistä pitää ja mistä ei pidä. Ei ihan heti tule mieleen mitä oikein menettäisin, jos toinen kertoisi asiat muodossa "pidän tästä" muodon "pidin siitä kun se ja se teki minulle näin" sijaan. Jälkimmäisen muodon käyttäminen saisi päin vastoin epäilemään vähintään yhtä seuraavista asioista:

1. Toinen ei tunne minua laisinkaan.
2. Toisen tunneälyssä on puutteita.
3. Tahdikkuus ei ole toisen vahvinta alaa.
4. Seksi on toiselle varsin arkipäiväinen asia.

Kukin tietysti tyylillään, mutta kannattaa miettiä tarkkaan kenelle ja missä tilanteessa seksihistoriaansa käy läpi. Kaikki kun eivät edes halua tietää kaikkea.


eikö seksi ole arkipäiväinen asia? *ding*

--
Team *possu*

oooo

Posts: 1,249

#349 • • Edited oooo

Porsas04, 7.6.2007 20:25:
eikö seksi ole arkipäiväinen asia? *ding*



Mä mietin just tota samaa äsken mutta tulin siihen tulokseen, että ehkä tässä meinattiin arkipäiväisellä sellaista rutiininomaista seksiä. Noh en tiedä mitä meinattiin..
Porsas04

Posts: 792

#350 • • Porsas04 Team Sika

satumetsä, 7.6.2007 20:37:
---
Porsas04, 7.6.2007 20:25:
eikö seksi ole arkipäiväinen asia? *ding*

---


Mä mietin just tota samaa äsken mutta tulin siihen tulokseen, että ehkä tässä meinattiin arkipäiväisellä sellaista rutiininomaista seksiä. Noh en tiedä mitä meinattiin..


joo no ehkä kyseinen ihminen osaa sanoa mitä tarkoitti.. mul meni kauan tota miettiessä enkä keksi et miltä kantilta tota kattois..

--
Team *possu*

Pätkis

Posts: 1,038

#351 • • Pätkis Pikkis

bubbelgum, 7.6.2007 19:01:
---
Hupsu, 2.6.2007 01:59:
Tottis. Tilanne on vähän sama, et jos menee hehkuttamaan foorumeilla jotain oman parisuhteen sisällä olevia kokemuksia ja suhde yhtäkkiä katkee. Siinä on mukava sitten selitellä seuraavalle tyttöystävälle mitä tuli duunailtua edellisen kanssa, etenki jos on hehkutellu parhaat palat kaikkien nähtäväks. Imo aika nihkeetä alkaa rakentamaan luottamusta, mikä tekee rakastelusta parhainta.
edit: typot.
---


...Paljon paremmin se luottamus (johon viittasit), rakentuu silloin kun ollaan rehellisiä ja kerrotaan asiat niinku ne on. Eihän sitä koskaan edes opi tuntemaan toista kunnolla jos ei vanhoista asioista saa puhuu, vaan niitä peitellään tai salaillaan.



Mä näkisin niin, ettei toista voi koskaan oppia niin kunnolla tuntemaan, että se varsinaisesti haittais jos nyt sellasiakin pieniä puutteita on, etten tietäis miten päin toi nykyinenkin on exäänsä höylännyt. Ja se on eri asia että kysyttäessä peitellään tai salaillaan kuin että kerrotaan puoliväkisin..

Ihmiset suhtautuu näihin asioihin eri tavalla ja mä oon siinä mielessä Epailijan kanssa samoilla linjoilla etten mä ainakaan halua tietää erityisesti mitään nykyiseni entisestä seksielämästä. Jos siis kesken itse aktin tuo alkaisi kertoilemaan kuinka "Liisan käänsin tässä vaiheessa ympäri", mä tod näk alkaisin ajattelemaan sitä Liisaa ja unohtaisin mitä olin tekemässä. Ja keskittyminen ei tietenkään saa herpaantua*vink* Muussa tapauksessa aiheen esiin ottaminen olis lähinnä mun mielestä irrelevanttia, joten on tietysti ihan kiva että kumppani on samaa mieltä siitä mitkä asiat on irrelevantteja. Siis kukin tyylillään ja sitä kunnioittaen*hymy*

Jatkuva, erittäin avoin ja analysoiva seksistä puhuminen ainakin tylsistyttää mut siinä määrin että tulee sama fiilis kuin joutuisi syömään herkkujäätelöään joka päivä. Silloinkin kun ei tee mieli jäätelöä, joku alkaa kuitenkin puhumaan siitä niin ettet pääse edes ajatuksesta eroon. Loppupeleissä sit kun jäätelöä olis tarjolla, kävelee ohi... Sehän on periaatteessa ihan sama mistä puhuu, jos puhuu siitä samasta aiheesta kumppanin makuun yksinkertaisesti liikaa. Aiheesta tulee vähän liiankin arkipäiväinen.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

bubbelgum

Posts: 2,477

#352 • • bubbelgum ~sylikissa~

Epailija, 7.6.2007 19:24:
---
bubbelgum, 7.6.2007 19:01:
Mä ainakin kannatan nimenomaan sitä politiikkaa että jos elää suhteessa, pystyy ja melkeenpä pitää puhua myös niistä asioista joita on kokenut aikasemmin. En oo koskaan tajunnu sitä mentaliteettia et jos alkaa seukkaa, niin sit ei sais olleenkaan enää muistella jotain vanhoja juttuja, tai niistä puhua kumppanin kanssa.

Paljon paremmin se luottamus (johon viittasit), rakentuu silloin kun ollaan rehellisiä ja kerrotaan asiat niinku ne on. Eihän sitä koskaan edes opi tuntemaan toista kunnolla jos ei vanhoista asioista saa puhuu, vaan niitä peitellään tai salaillaan.
---


Etenkin näiden intiimiasioiden kohdalla on mielestäni erittäin tahditonta puhua siitä, mitä on eksien kanssa tullut tehtyä. Kun kyse on kuitenkin (ainakin minulle) puhtaasti kahdenkeskisestä asiasta, niin oma kumppani sekstailemassa eksänsä kanssa on ihan viimoisia mielikuvia, mitä haluan päähäni - etenkin jos on juuri ns. tarkoitus alkaa hommiin. Oleellisempaa kuin kenen kanssa on tullut tehtyä mitäkin on se mistä pitää ja mistä ei pidä. Ei ihan heti tule mieleen mitä oikein menettäisin, jos toinen kertoisi asiat muodossa "pidän tästä" muodon "pidin siitä kun se ja se teki minulle näin" sijaan. Jälkimmäisen muodon käyttäminen saisi päin vastoin epäilemään vähintään yhtä seuraavista asioista:

1. Toinen ei tunne minua laisinkaan.
2. Toisen tunneälyssä on puutteita.
3. Tahdikkuus ei ole toisen vahvinta alaa.
4. Seksi on toiselle varsin arkipäiväinen asia.

Kukin tietysti tyylillään, mutta kannattaa miettiä tarkkaan kenelle ja missä tilanteessa seksihistoriaansa käy läpi. Kaikki kun eivät edes halua tietää kaikkea.



Siis koko pointtihan tähän koko juttuun oli just se, että mun ekassa viestissä EN ollut kertonut mitään kehenkään henkilöön liittyvää, vaan ainoastaan sen mistä minä ITSE pidän.

Enkä myöskään missään vaiheessa sanonut että nykyselle tai tulevalle partnerille pitäisi kertoa mitä on tehnyt kenenkin kanssa.

Vaan ainoastaan sen, että asioiden salailu on usein paljon pahempaa kun se että puhutaan avoimesti asioista nykyisen kumppanin kanssa siitä mitä on kokenut, ja minkä perusteella osaa sanoa mistä nykyään pitää ja mistä ei. Sitten voi yhdessä alkaa tutkailemaan uusia asioita ja kokeilemaan uusia juttuja. Kun alottaa asiasta puhumisen rehelliseseti se luo paljon paremman pohjan sille että jatkossakin kummatkin osapuolet osaa/kehtaa sanoa että hei tästä en tykkää, tai päinvastoin että hei miten olis jos kokeltaisiinki tämmöstä asiaa.

Got my point now?

--
Hullu ku pullosta tullu.

Hupsu

Posts: 1,005

#353 • • Edited Hupsu

bubbelgum, 7.6.2007 19:01:
---
Hupsu, 2.6.2007 01:59:
Tottis. Tilanne on vähän sama, et jos menee hehkuttamaan foorumeilla jotain oman parisuhteen sisällä olevia kokemuksia ja suhde yhtäkkiä katkee. Siinä on mukava sitten selitellä seuraavalle tyttöystävälle mitä tuli duunailtua edellisen kanssa, etenki jos on hehkutellu parhaat palat kaikkien nähtäväks. Imo aika nihkeetä alkaa rakentamaan luottamusta, mikä tekee rakastelusta parhainta.
edit: typot.
---


I know, this topic is SOOO last weeks news.

Mut sen verran on pakko vielä tarttua asiaan, että enhän mä missään vaiheessa ollu viitannu mihinkään parisuhteeseen. Entiseen, maholliseen nykyseen tai tulevaan. Kerroin vaan ihan puhtaasti mistä juuri MINÄ pidän.

Ja vaikka kertoisikin jotain joka liittyy parisuhteeseen niin so what?
Lähinnä tohon viitaten:

"Siinä on mukava sitten selitellä seuraavalle tyttöystävälle mitä tuli duunailtua edellisen kanssa."



Mä viittasin, esimerkkinä tosin, koska kyseessä oli ylipäätään puhe seksistä julkisesti. Mielestäni on aivan ymmärrettävää keskustella asennoista ja vaikka siitä, mikä tuntuu hyvältä, mutta tarkoituksenani oli lähinnä tuoda esille se, että kun mukaan liitetään useampia osapuolia, niin liikutaan jo vaarallisilla vesillä.

Mä ainakin kannatan nimenomaan sitä politiikkaa että jos elää suhteessa, pystyy ja melkeenpä pitää puhua myös niistä asioista joita on kokenut aikasemmin. En oo koskaan tajunnu sitä mentaliteettia et jos alkaa seukkaa, niin sit ei sais olleenkaan enää muistella jotain vanhoja juttuja, tai niistä puhua kumppanin kanssa.

Paljon paremmin se luottamus (johon viittasit), rakentuu silloin kun ollaan rehellisiä ja kerrotaan asiat niinku ne on. Eihän sitä koskaan edes opi tuntemaan toista kunnolla jos ei vanhoista asioista saa puhuu, vaan niitä peitellään tai salaillaan.

Ja jos et toista kunnolla tunne, sitä mikä on tehnyt siitä sen ihmisen mikä se tällä hetkellä on. Niin miten voi edes rakentua se luottamus?
(joka oli siis sun mielestäsi se asia joka tekee rakastelusta parhainta...)

Että tälläsii ajatuksii päässä pyöri täl kertaa. *piis* Over and out.



En ainakaan haluaisi kuulla omalta tyttöystävältä mitä hän on tehnyt aikaisemmin eikä hän halua tietää vastavuoroisesti omista jutuistani. Aina voi kysyä mistä toinen pitää ja se on monien entisten kokemusten summa. Seksuaalisuus on myös kehitettävissä oleva asia.

Se, että toinen kertoo sanasta sanaan kaikki puuhastelunsa ei kaikissa parisuhteissa ollenkaan paranna luottamusta, vaan päivastoin voi tuntua toisesta vertailuna, arvosteluna ja toisen saattamisena vain objektiksi. Kuitenkin suhteita on monenlaisia. Ne perustuvat eri käsitykseen luottamuksesta. Mielestäni luottamukseen kuuluu myös toisen arvostus ja kunnioitus kaikilla tasoilla.

Alkuperäinen aihe riistäyty kuitenkin käsistä. Lähinnä tarkoitukseni oli jatkaa Tompin kanssa vääntöä siitä mikä on korrektia vai ei julkisuuden valtaväylillä. Lopulta mielestäni kysymys on kulttuurisesti painottunut. Joissain yhteisöissä ja parisuhteissa hyväksytään tiettyjä rajoja, toisissa ei. *Piis*

Edit: Kaikesta lässytyksestä huolimatta seksi on *plur*

--
Päivän mietelause?

Mussu

Posts: 1,755

#354 • • Mussu




Edit: Kaikesta lässytyksestä huolimatta seksi on *plur*



Niin on! *joo**plur*
Epailija

Posts: 5,636

#355 • • Epailija Physicist, 2nd class.

bubbelgum, 7.6.2007 21:56:
Enkä myöskään missään vaiheessa sanonut että nykyselle tai tulevalle partnerille pitäisi kertoa mitä on tehnyt kenenkin kanssa.



No kun se toinen viestisi vastasi sellaiseen viestiin, jossa nimenomaan viitattiin henkilön liittämiseen näihin paljastuksiin ja painotit siinä avoimuutta ja salailemattomuutta, ei voinut välttyä saamasta siitä sellaista vaikutelmaa. Hyvä tietysti jos et sitä niin tarkoittanut. Tosin mainitsit tässä uusimmassa myös, että pitäisi puhua siitä, mitä on kokenut, enkä kyllä henk. koht. tarvitsisi sitäkään infoa. Siihen kun väjäämättä liittyy se, että ne kokemukset on hommattu jonkun muun kanssa, mikä ajaa pitkälti saman asian kuin se eksän mainitseminen. Noin muuten kannatan minäkin kyllä avoimuutta. Jos ei uskalla kertoa mistä pitää ja mitä haluaisi kokeilla, ei voi odottaa kovinkaan palkitsevaa seksielämää. *piis*

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Epailija

Posts: 5,636

#356 • • Edited Epailija Physicist, 2nd class.

Porsas04, 7.6.2007 20:25:
eikö seksi ole arkipäiväinen asia? *ding*



No se voi tietysti olla, jos on monia kymmeniä tai jopa satoja seksikumppaneita ja on jo niin sanotusti "nähnyt kaiken". *g* Onhan se toki "vain" seksiä ja maailman luonnollisin asia, mutta samalla tavalla Porschekin on "vain" auto. *vink*

Edit: Niin ja siis arkipäiväisellä tarkoitin sitä, että se olisi kuin kauppareissu tai urheilusuoritus, josta voisi huoletta puhua miten tahansa ja kenen tahansa kanssa. Minusta se on intiimi ja parhaimmillaan kaunis kahden ihmisen välinen teko, jota ei tunnu luontevalta kohdella kevyesti.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Cloud

Posts: 2,162

#357 • • Cloud Game Freak
Eos oikeastaan.

Kaikki on kivaa oikeaan aikaan. Niin tämä seksi kuin tuo WoWikin.
Omalla tavallaan seksi on musta aina ollut yliarvostettua. Maailmassa on niin helvetin monta hienoa ja hyvää ja nautinnollista asiaa joista yksi seksi on kyllä mutta vain tosiaan se yksi.

Jaa että joku asento. No jaa kaikki on kivaa mutta toisaalta jos nainen on ohjaksissa niin se on kyllä aika muksua :)

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Riku

Posts: 3,187

#358 • • Riku The Little Prince
Kyllä se vaihtelu on parasta, mutta suihinotot on tietty aina ihanaa luksusta, tosin melkeen parhaat kiksit saa kyllä siitä kun kattelee miten toinen nauttii :) Asennoista jos pitää yksi valita, niin kasvokkain jalat miehen niskan takana, niin osuu hyvin g-pisteeseen ja pääsee syvälle.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

asdf

Posts: 3,155

#359 • • asdf

Epailija, 8.6.2007 00:18:
Edit: Niin ja siis arkipäiväisellä tarkoitin sitä, että se olisi kuin kauppareissu tai urheilusuoritus, josta voisi huoletta puhua miten tahansa ja kenen tahansa kanssa. Minusta se on intiimi ja parhaimmillaan kaunis kahden ihmisen välinen teko, jota ei tunnu luontevalta kohdella kevyesti.



Alat koht saletisti saamaan privaviestejä tyttösiltä ku noin nättejä juttelet :D
KooKie

Posts: 4,338

#360 • • KooKie aka. Petress Pan

Zenni, 8.6.2007 00:50:
---
Epailija, 8.6.2007 00:18:
Edit: Niin ja siis arkipäiväisellä tarkoitin sitä, että se olisi kuin kauppareissu tai urheilusuoritus, josta voisi huoletta puhua miten tahansa ja kenen tahansa kanssa. Minusta se on intiimi ja parhaimmillaan kaunis kahden ihmisen välinen teko, jota ei tunnu luontevalta kohdella kevyesti.

---

Alat koht saletisti saamaan privaviestejä tyttösiltä ku noin nättejä juttelet :D



"Hyvä Epailija... eijeijei, kuinka typerä aloitus... Hei, luin kommenttisi tuolta... eijeijei, vaikuttaisin ihan säälittävältä klubbariaddiktilta... Hei, viitaten mielipiteeseesi seksin luonnosta... eijeijei, enhän mä ole mikään perverssi, joka tuollaisiin asioihin viittaisi! Hei, minäkin pidän seksiä kauniina kahden ihmisen välisenä... eijeijei, ihan kuin minulla ei olisi omia mielipiteitä ollenkaan... ... ... ... ... ... Mites olis? - Täydellistä!"

Äh wtf? Kiksu, älä paljasta mua, vaikka mut noin hyvin tunnetkin! >:(

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!