493 posts, 25 pages, 226,011 views
bubbelgum, 7.6.2007 19:01:
Mä ainakin kannatan nimenomaan sitä politiikkaa että jos elää suhteessa, pystyy ja melkeenpä pitää puhua myös niistä asioista joita on kokenut aikasemmin. En oo koskaan tajunnu sitä mentaliteettia et jos alkaa seukkaa, niin sit ei sais olleenkaan enää muistella jotain vanhoja juttuja, tai niistä puhua kumppanin kanssa.
Paljon paremmin se luottamus (johon viittasit), rakentuu silloin kun ollaan rehellisiä ja kerrotaan asiat niinku ne on. Eihän sitä koskaan edes opi tuntemaan toista kunnolla jos ei vanhoista asioista saa puhuu, vaan niitä peitellään tai salaillaan.
tomppi, 2.6.2007 01:42:
En mä nyt salailua kannata mutta tämä kirkonkatolta huutaminen kaikesta kaikille. Varsinkin tääl klubbaris tietää ihmisistä aika paljon vaikka ei oo edes tavannu niit. Yks tyttö (en sano nimeä) oli aika järkyttynyt kun tiesin niin paljon hänestä, hän sai varmaan sen kuvan musta että olen joku stalker mut kaikki tieto on tääl kaikkien luettavaks. Mun pointti hänelle oli silloin, kannattaako paljastaa kaiken?
Epailija, 7.6.2007 19:24:
---
Mä ainakin kannatan nimenomaan sitä politiikkaa että jos elää suhteessa, pystyy ja melkeenpä pitää puhua myös niistä asioista joita on kokenut aikasemmin. En oo koskaan tajunnu sitä mentaliteettia et jos alkaa seukkaa, niin sit ei sais olleenkaan enää muistella jotain vanhoja juttuja, tai niistä puhua kumppanin kanssa.
Paljon paremmin se luottamus (johon viittasit), rakentuu silloin kun ollaan rehellisiä ja kerrotaan asiat niinku ne on. Eihän sitä koskaan edes opi tuntemaan toista kunnolla jos ei vanhoista asioista saa puhuu, vaan niitä peitellään tai salaillaan.
---
Etenkin näiden intiimiasioiden kohdalla on mielestäni erittäin tahditonta puhua siitä, mitä on eksien kanssa tullut tehtyä. Kun kyse on kuitenkin (ainakin minulle) puhtaasti kahdenkeskisestä asiasta, niin oma kumppani sekstailemassa eksänsä kanssa on ihan viimoisia mielikuvia, mitä haluan päähäni - etenkin jos on juuri ns. tarkoitus alkaa hommiin. Oleellisempaa kuin kenen kanssa on tullut tehtyä mitäkin on se mistä pitää ja mistä ei pidä. Ei ihan heti tule mieleen mitä oikein menettäisin, jos toinen kertoisi asiat muodossa "pidän tästä" muodon "pidin siitä kun se ja se teki minulle näin" sijaan. Jälkimmäisen muodon käyttäminen saisi päin vastoin epäilemään vähintään yhtä seuraavista asioista:
1. Toinen ei tunne minua laisinkaan.
2. Toisen tunneälyssä on puutteita.
3. Tahdikkuus ei ole toisen vahvinta alaa.
4. Seksi on toiselle varsin arkipäiväinen asia.
Kukin tietysti tyylillään, mutta kannattaa miettiä tarkkaan kenelle ja missä tilanteessa seksihistoriaansa käy läpi. Kaikki kun eivät edes halua tietää kaikkea.
Porsas04, 7.6.2007 20:25:
eikö seksi ole arkipäiväinen asia?
satumetsä, 7.6.2007 20:37:
---
---
Mä mietin just tota samaa äsken mutta tulin siihen tulokseen, että ehkä tässä meinattiin arkipäiväisellä sellaista rutiininomaista seksiä. Noh en tiedä mitä meinattiin..
---
Hupsu, 2.6.2007 01:59:
Tottis. Tilanne on vähän sama, et jos menee hehkuttamaan foorumeilla jotain oman parisuhteen sisällä olevia kokemuksia ja suhde yhtäkkiä katkee. Siinä on mukava sitten selitellä seuraavalle tyttöystävälle mitä tuli duunailtua edellisen kanssa, etenki jos on hehkutellu parhaat palat kaikkien nähtäväks. Imo aika nihkeetä alkaa rakentamaan luottamusta, mikä tekee rakastelusta parhainta.
edit: typot.
---
...Paljon paremmin se luottamus (johon viittasit), rakentuu silloin kun ollaan rehellisiä ja kerrotaan asiat niinku ne on. Eihän sitä koskaan edes opi tuntemaan toista kunnolla jos ei vanhoista asioista saa puhuu, vaan niitä peitellään tai salaillaan.
Epailija, 7.6.2007 19:24:
---
---
Etenkin näiden intiimiasioiden kohdalla on mielestäni erittäin tahditonta puhua siitä, mitä on eksien kanssa tullut tehtyä. Kun kyse on kuitenkin (ainakin minulle) puhtaasti kahdenkeskisestä asiasta, niin oma kumppani sekstailemassa eksänsä kanssa on ihan viimoisia mielikuvia, mitä haluan päähäni - etenkin jos on juuri ns. tarkoitus alkaa hommiin. Oleellisempaa kuin kenen kanssa on tullut tehtyä mitäkin on se mistä pitää ja mistä ei pidä. Ei ihan heti tule mieleen mitä oikein menettäisin, jos toinen kertoisi asiat muodossa "pidän tästä" muodon "pidin siitä kun se ja se teki minulle näin" sijaan. Jälkimmäisen muodon käyttäminen saisi päin vastoin epäilemään vähintään yhtä seuraavista asioista:
1. Toinen ei tunne minua laisinkaan.
2. Toisen tunneälyssä on puutteita.
3. Tahdikkuus ei ole toisen vahvinta alaa.
4. Seksi on toiselle varsin arkipäiväinen asia.
Kukin tietysti tyylillään, mutta kannattaa miettiä tarkkaan kenelle ja missä tilanteessa seksihistoriaansa käy läpi. Kaikki kun eivät edes halua tietää kaikkea.
---
Hupsu, 2.6.2007 01:59:
Tottis. Tilanne on vähän sama, et jos menee hehkuttamaan foorumeilla jotain oman parisuhteen sisällä olevia kokemuksia ja suhde yhtäkkiä katkee. Siinä on mukava sitten selitellä seuraavalle tyttöystävälle mitä tuli duunailtua edellisen kanssa, etenki jos on hehkutellu parhaat palat kaikkien nähtäväks. Imo aika nihkeetä alkaa rakentamaan luottamusta, mikä tekee rakastelusta parhainta.
edit: typot.
---
I know, this topic is SOOO last weeks news.
Mut sen verran on pakko vielä tarttua asiaan, että enhän mä missään vaiheessa ollu viitannu mihinkään parisuhteeseen. Entiseen, maholliseen nykyseen tai tulevaan. Kerroin vaan ihan puhtaasti mistä juuri MINÄ pidän.
Ja vaikka kertoisikin jotain joka liittyy parisuhteeseen niin so what?
Lähinnä tohon viitaten:
"Siinä on mukava sitten selitellä seuraavalle tyttöystävälle mitä tuli duunailtua edellisen kanssa."
Ja jos et toista kunnolla tunne, sitä mikä on tehnyt siitä sen ihmisen mikä se tällä hetkellä on. Niin miten voi edes rakentua se luottamus?
(joka oli siis sun mielestäsi se asia joka tekee rakastelusta parhainta...)
Että tälläsii ajatuksii päässä pyöri täl kertaa. Over and out.
bubbelgum, 7.6.2007 21:56:
Enkä myöskään missään vaiheessa sanonut että nykyselle tai tulevalle partnerille pitäisi kertoa mitä on tehnyt kenenkin kanssa.
Epailija, 8.6.2007 00:18:
Edit: Niin ja siis arkipäiväisellä tarkoitin sitä, että se olisi kuin kauppareissu tai urheilusuoritus, josta voisi huoletta puhua miten tahansa ja kenen tahansa kanssa. Minusta se on intiimi ja parhaimmillaan kaunis kahden ihmisen välinen teko, jota ei tunnu luontevalta kohdella kevyesti.
Zenni, 8.6.2007 00:50:
---
Epailija, 8.6.2007 00:18:
Edit: Niin ja siis arkipäiväisellä tarkoitin sitä, että se olisi kuin kauppareissu tai urheilusuoritus, josta voisi huoletta puhua miten tahansa ja kenen tahansa kanssa. Minusta se on intiimi ja parhaimmillaan kaunis kahden ihmisen välinen teko, jota ei tunnu luontevalta kohdella kevyesti.
---
Alat koht saletisti saamaan privaviestejä tyttösiltä ku noin nättejä juttelet :D