Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 222,609 views

Juhgu

Posts: 7,921

#143 • • Juhgu Virnistelijä

Anselmi, 24.11.2006 20:32:
---
Jengi on tääli niin kiimassa ettei osaa lukea*eiei*



Eikä kirjoittaa :D

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Skenemursu

Posts: 1,568

#144 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

ja toiset sit on enemmän sellasii "syö suklaata navastani silkkilakanoilla, armaani! Lue minulle Tommy Tabermania kun Kenny G soi taustalla!"-tyyppisiä.



tää on kyllä likasinta mitä olen kuullut, jos sä harrastat tämmösiä juttuja niin please älä kirjota niitä tänne yleiselle foorumille! *släp* joku roti
FreeFall

Posts: 2,256

#145 • • FreeFall music addict
" Reverse Human Rodeo "
miten:
- Otat naisen satulaan ja annat hetken ratsastaa, sitten otat hyvän (tarvitsee olla tosi hyvä) otteen lantiosta ja sanot hänelle että sä olet hyvä, mutta sun sisko oli parempi...ja sitten yrität vaan pitää kiinni etkä päästä karkuun *pahis*

--
Lintuperspektiivi

krispis

Posts: 1,020

#146 • • krispis Huhuu

¦), 26.11.2006 08:48:
" Reverse Human Rodeo "
miten:
- Otat naisen satulaan ja annat hetken ratsastaa, sitten otat hyvän (tarvitsee olla tosi hyvä) otteen lantiosta ja sanot hänelle että sä olet hyvä, mutta sun sisko oli parempi...ja sitten yrität vaan pitää kiinni etkä päästä karkuun *pahis*



Luultavasti sun siskos on kans parempi ku sä. Ratsasta yksin vaan.
FreeFall

Posts: 2,256

#148 • • FreeFall music addict

krispis, 26.11.2006 09:33:
Luultavasti sun siskos on kans parempi ku sä. Ratsasta yksin vaan.



Luultavasti *lmao*

--
Lintuperspektiivi

Miinapiina

Posts: 3,494

#150 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
nainen päällä = uleeta !
nainen alla jalat missä sattuu = uleeta !
takaa ja täysii = uleeta !

oon huomannut että venyttelystä on oikeesti hyötyy... saa jalat vaikka pään vierestä tyynylle ja sit siit ku rynkytirynkyti ni johan on uleeta!!!!!!!

notkeus = uleeta !

sellai kauniit ja rohkeet hissutteli on jokseenkin boooooooring, pitää olla menoa ja meininkiä alusta loppuun...

unohtamatta tietenkään hinkuttamista ja viimeseen asti kiusaamista ennen varsinaista mylläämistä!!

--
pinkki on pop!!!

pirpeli

Posts: 5,533

#151 • • pirpeli
Mä tykkään olla päällä sillee mahdollisimman lähellä miestä, lantion liikkuessa eniten. Siinä saa nimittäin just oikeet spotit kyytiä...Sellanen keinuva myötäily mieheltä, niin jopas lähtee huutoo. Takaapäin naitaessa pitää olla muuntelua vauhdissa..Ei liian nopsaa heti. Huipun lähestyessä saa olla sitte vauhtiakin*tirsk*

Miehillä ois opeteltavaa tuossa suihinotossa.. Onneks on tosin tullu vastaan sellasiaki, jotka tietää mitä tekee. Kiireellä ja liialla lutkuttamisella ei tuu kuin surku. Ja kannattaa kysyy naiselta, mikä milloinkin tuntuu hyvältä. Pelkkä klitoris ei tuo sitä samaa fiilistä kuin se, että todella tutkitaan ja nautitaan. Itse sanoisin itseäni todella hyväksi suihinottajaksi, yhtään kerskumatta tai pröystäilemättä...

Läheisyys, hikisyys, mielikuvitus, yllättävyys....Haliminen, sitominen, kevyt s/m, välillä rajumpikin....vartalon tutkiminen, kiusoittelu...
Nam.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Fyrisch

Posts: 4,525

#152 • • Fyrisch

terraluna, 26.11.2006 19:38:
Yks parhaista on nainen vatsallaan ja mies päällä, jos on viel yläkroppa kohollaan käsien varassa, niin kumppani pystyy hyväilemään rintoja samalla.



toi on helvetin jees asento!
RiD

Posts: 2,817

#153 • • Edited RiD Nukemi
Kiusottelu, ylimääränen hyväily ja tutkiskelu on teh shit.

Omasta mielestä partnerin mielihyvä tulee ihan suoraan ennen omaa. Nauttii ite vitusti enemmän kun voi olla varma että toinenkin nauttii :D

ja mitä oraalin hygieniaan tulee, aina voi pestä itsensä/partnerin kunnolla jos se etoo "likaisuuden" tjsp takia.

Seksistä saa helposti hyvää hupiakin.
Joskus nuoruudessa koitin ähertää tytön kanssa 80cm runkopatjalla, ja hyviä nauruja siitä lähti kun vähän väliä toinen saatto tipahtaa sängyltä ja huonekalut/hyllyt sunmuut sai kyytiä alle ~15neliön huoneessa, oli yksinkertasesti niin hauskaa että tää kikkailu kesti melkein kokonaisen yön.

--
*super* *possu*

pirpeli

Posts: 5,533

#154 • • Edited pirpeli

RiD, 26.11.2006 21:16:
ylimääränen hyväily ja tutkiskelu on teh shit



Voisitko vähän selventää, noin niinkun miespuolisen näkökulmasta? Naisella harvoin toimii sellanen suoraan asiaan ja nopsaa sisään-mentaliteetti. Ite ainakin nautin miljoona kertaa enemmän siitä, että esileikki on mukana, kaikkinen tutkailuineen ja hyväilyineen. Orgasmikin on huomattavasti intensiivisempi, jos ensin on lämmitelty.Muut naiset saa toki kertoa oman mielipiteensä. Miehillä tuntuu olevan kauhee kiire usein :( Se on harmillista...

(Pikapanot on erikseen.)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

DJ Rx

Posts: 2,527

#155 • • DJ Rx FINRG Recordings
kaikki menee, pääasia on että molemmat nauttii ... sekä mies että muna *uros**nauru*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#156 • • Aziz Combat Fighter

pirpeli, 26.11.2006 21:20:
---
RiD, 26.11.2006 21:16:
ylimääränen hyväily ja tutkiskelu on teh shit

---


Voisitko vähän selventää, noin niinkun miespuolisen näkökulmasta? Naisella harvoin toimii sellanen suoraan asiaan ja nopsaa sisään-mentaliteetti. Ite ainakin nautin miljoona kertaa enemmän siitä, että esileikki on mukana, kaikkinen tutkailuineen ja hyväilyineen. Muut naiset saa toki kertoa oman mielipiteensä. Miehillä tuntuu olevan kauhee kiire usein :( Se on harmillista...

(Pikapanot on erikseen.)



No on niitäki naisia, jotka mielummin käy suoraan asiaan..

(ja se että joku on "the shit" tarkottaa että se on hyvä asia, vähän niinku "the best". Slangia..)
pirpeli

Posts: 5,533

#157 • • pirpeli

Ana-50000, 26.11.2006 21:22:
No on niitäki naisia, jotka mielummin käy suoraan asiaan..
(ja se että joku on "the shit" tarkottaa että se on hyvä asia, vähän niinku "the best". Slangia..)



No on on, ja kiitos selvennyksestä teh paskan suhteen :D Mä oon kato niin kalkkis, etten ymmärrä tollasta kieltä ;)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

RiD

Posts: 2,817

#158 • • RiD Nukemi
Noörmm, tarkentaa? :D

"TUNGEN MUN SORMET SINNE, PUREN TUOLTA, VASEMMALLA JALALLA RAPSUTAN KORVAN TAKAA JA OIKEALLA PIIRTELEN VARJOKUVIA SEINÄLLE"

Mitä miesporukan kanssa sillon tällön seksistä puhunut, ni jotkut näyttävän pitävän hirveän monotonisesta toiminnasta.
Hyväilyt, esileikit jne jää alle 5minuuttiin, ja heti kun putki on tyhjä läpsäytetään perseelle ja mennään takasin kattomaan telkkaria tai nukahdetaan.

En mä oikein osaa tälleen tästä suoraan tarkentaa että miks/miten.
Pidän vaan ite kaikesta tollasesta hyvin paljon :D

ps: "on teh siht":llä tarkotan että se on niinku vitun kivaa.

--
*super* *possu*

Avatar
#159 • • Reetta Guest
rupes panettaan. täytyykii tässä mennä... *hymy*
pirpeli

Posts: 5,533

#160 • • pirpeli

RiD, 26.11.2006 21:24:
ps: "on teh siht":llä tarkotan että se on niinku vitun kivaa.



Ma kiitän^_^ Tarkennuksesta ja muusta. Nyt oon ainaki sanontaa viisaampi ::DD

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-