Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 222,134 views

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#121 • • Aziz Combat Fighter

martina, 25.11.2006 18:10:
eipä ole mitään tiettyä lemppariasentoa. hyvään seksiin sisältyy monta eri asentoa sekä tietenkin kuuma esileikki, odotuttaminen ja kiusaaminen, jotta molempien osapuolien halu kasvaisi melkein sietämättömäksi.
kauheinta mitä tiedän on varmaankin "rynkytysseksi". *eiei*



Mitä on "rynkytysseksi"?
martina

Posts: 1,875

#122 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Ana-5000, 25.11.2006 18:12:
---
martina, 25.11.2006 18:10:


---


Mitä on "rynkytysseksi"?



no sellasta, että jätkä vaan lataa/rynkyttää niin täysillä ku pystyy. juu nou? tälläsille tapauksille ei yleensä edes auta se, että koittaa itse hidastaa tahtia.

ja tosta tulikin mieleen, että nopeusvaihtelut on kanssa kivoja. :)
Avatar
#123 • • ALIEN Guest

KooKie, 24.11.2006 23:43:
Mä taidan fyysisesti kaivata jotain nukkumisseuraa, kun jalka hakee aina sellaisen 90o taiton ja yleensä rutistan peiton myttyrälle siihen alle. Siinä ois selvästi jonkun paikka. :D



:)
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#124 • • Aziz Combat Fighter

martina, 25.11.2006 18:20:
no sellasta, että jätkä vaan lataa/rynkyttää niin täysillä ku pystyy. juu nou? tälläsille tapauksille ei yleensä edes auta se, että koittaa itse hidastaa tahtia.

ja tosta tulikin mieleen, että nopeusvaihtelut on kanssa kivoja. :)



sit pitää läppästä naamaan ja sanoa et HITAAMMIN SIKA
Syder

Posts: 2,255

#125 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

KooKie, 24.11.2006 23:43:
Mä taidan fyysisesti kaivata jotain nukkumisseuraa, kun jalka hakee aina sellaisen 90o taiton ja yleensä rutistan peiton myttyrälle siihen alle. Siinä ois selvästi jonkun paikka. :D


Aika söpöä *hihu*

--
Divida et impera.

martina

Posts: 1,875

#126 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Ana-5000, 25.11.2006 18:29:



sit pitää läppästä naamaan ja sanoa et HITAAMMIN SIKA



hahha*nauru* kaveri muuten ilmaisi tän rynkytysseksin selityksen hyvin, eli se on "sama kuin runkata naisella".
Zeratul

Posts: 1,170

#128 • • Zeratul Captain miserable

vinsku, 24.11.2006 19:24:
kuhan tapahtuu SEN kans eikä minkä vaan kakslahkeisen *slurps*


Jep, Pennywise the clown on ehkä isoin kiihoke ikinä, aaah niitä partaveitsenteräviä hampaita, pitkiä kynsiä, kalmankylmiä silmiä... eikä unohdeta sitä linnunpesää muistuttavaa kirkkaanpunaista kihaaraa hiuspehkoa *pihkassa**slurps*

lohikarme, 24.11.2006 23:46:
Reverse Cowgirl <3


Ootko vähä tylsä? "Rodeoratsastus" tai "dirty Sanches" on paaljon parempia. *nauru*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#130 • • Edited Aziz Combat Fighter

martina, 25.11.2006 18:55:
---
Ana-5000, 25.11.2006 18:46:
---


wtf mitä sitä sit pitäs, kunnioittaa ja arvostaa vai :P

---


anaaa! *släp**nauru*



Okei sori :( Kyl sitä pitää osaa kato montaa eri tyyliä, et sit voi valita sopivan tilanteen mukaan :) Ku toiset tykkää siitä rynkyttämisestä ja toiset sit on enemmän sellasii "syö suklaata navastani silkkilakanoilla, armaani! Lue minulle Tommy Tabermania kun Kenny G soi taustalla!"-tyyppisiä.
Mimir

Posts: 1,366

#131 • • Mimir Rouva Yninä

KooKie, 24.11.2006 23:43:
Mä taidan fyysisesti kaivata jotain nukkumisseuraa, kun jalka hakee aina sellaisen 90o taiton ja yleensä rutistan peiton myttyrälle siihen alle. Siinä ois selvästi jonkun paikka. :D



Mulla on ihan sama. Kotona uniseurana on sentään mun unisika, mut olin viime yön porukoilla ja heräsin yöllä siihen, että oli aivan onneton olo, kun ei ollu mitään/ketään, johon kietoutua. Oli sit pakko keskellä yötä hakea kaapista viltti, tehä siitä pötkö ja ottaa siitä tukeva ote *tirsk*

--
[Wings are growing on her.]

KooKie

Posts: 4,338

#132 • • KooKie aka. Petress Pan

Mimir, 25.11.2006 21:21:
---
KooKie, 24.11.2006 23:43:
jalka hakee aina sellaisen 90o taiton

---

Mulla on ihan sama.



Menee julmaksi taistoksi, jos kumppanillakin on tällainen pakkomielle. ;D

Mutta OT, eihän tässä nukkumisasennoista puhuta. ^^

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

embie

Posts: 531

#133 • • embie Shwoopsie poo

KooKie, 25.11.2006 21:52:
---
---
KooKie, 24.11.2006 23:43:
jalka hakee aina sellaisen 90o taiton

Menee julmaksi taistoksi, jos kumppanillakin on tällainen pakkomielle. ;D

Mutta OT, eihän tässä nukkumisasennoista puhuta. ^^



ihan pikkiriikkisen OT: ta vielä kun ei oo sitä nukkumisasentotopikkia vielä:
eksän kanssa molemmat tykättiin juurikin tuosta samaisesta jalan asennosta ja ratkaisu oli et molemmat nukkuu samaan suuntaan, molemmilla esim. vasen jalka suorana ja oikea sitten eteen koukistettuna niin, että takana olevan koukistettu jalka meni edellä olevan suoran jalan yli, eli molemmat on samassa asennossa ja molempien jalat oli kuitenki kiinni toisissaan. Tätä sitten vuorotellen, että kumpikin pääsee olemaan se takana oleva (tosin kivaa oli olla myös siinä edessä kun toinen piti kiinni)
KooKie

Posts: 4,338

#134 • • KooKie aka. Petress Pan

embie, 25.11.2006 22:04:
[esittelee parisuhteen hienoimpia kompromisseja]



:D

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Zapa

Posts: 1,393

#135 • • Zapa Mr Wrangler
Vastaan että Flying Invention *nauru*

kamasutra.jpg
embie

Posts: 531

#136 • • embie Shwoopsie poo

KooKie, 25.11.2006 22:10:
---
embie, 25.11.2006 22:04:
[esittelee parisuhteen hienoimpia kompromisseja]

---


:D



:DD ei ollu kyl kovin selkee esittely, mut yks mukavimmista nukkumisasennoista mitä voi tehdä kaksin *sydän*
neverfadeaway

Posts: 24

#137 • • neverfadeaway

pirpeli, 25.11.2006 18:00:
---
neverfadeaway, 25.11.2006 16:58:
oonkohan liian konservatiivinen? empä tiedä..

---


Makuja on monia, en mäkään likasta munaa suuhuni laittas. Tai antas miehen nuolla jos on jotenki "epäsiisti" olo...Mutta kyllä kunnon suihinotto tuntuu vaan niiiiiin taivaalliselta. Kummastakin ;)




pistää oksettamaan jo ihan pelkkä ajattelu,en tajua miten joku pystyy tai sit en vaan tajua itseäni. ja kun mulla on vielä sellanen "suu-kammo" et yökkirefleksii pistää heti jos vahingos sattuu lusikan tunkee liian syvälle tai haukkaa jotain banaanii liian paljon kerrallaan.. (puhumattakaan lihassa olevista rustoista ja jänteistä) Mut meni OT:x sori!!
Enivei, eka kerta siinä saattais olla aika lailla oksentamista... *sars* mun osalta siis.
itis

Posts: 2,518

#138 • • Edited itis Morning Star

martina, 25.11.2006 18:20:
---
Ana-5000, 25.11.2006 18:12:
---
martina, 25.11.2006 18:10:


---


Mitä on "rynkytysseksi"?

---


no sellasta, että jätkä vaan lataa/rynkyttää niin täysillä ku pystyy. juu nou? tälläsille tapauksille ei yleensä edes auta se, että koittaa itse hidastaa tahtia.

ja tosta tulikin mieleen, että nopeusvaihtelut on kanssa kivoja. :)




Aahaha ihhihihi... heh... mä olen samaa mieltä Ana5000 kans. täs kohtaa PITÄÄ läppästä jotta mies tajuaa oman parhaansa.

Mut Naisista puheenollen - olen tavannut muutamia naisia, jotka vaaaaaativat!!!!!!! rynkyttämistä. Mieleen on tullut kysyä että mitä jos ostaisit ompelukoneen ja liittäsit siihen dildon... Ei hjumalaut! ei mitään tapoja tai itsetuntemusta paitsi et oikeestaan rynkyttäjälle pitäs antaa selkeesti metrinen kuorittu koivuhalko ja sanoo "tos, do dat thing"

Mulla menee itsellä fiilis jos joku on sitä mieltä että mä olen joku hemmetin polkuompelukone. Fiiliksellä, taidolla ja ...jos mahdollista, tyylillä.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

RiD

Posts: 2,817

#139 • • RiD Nukemi
tääl on tuloksista kattoen aika paljon persemiehiä!

--
*super* *possu*

Avatar
#140 • • cjet Guest

RiD, 26.11.2006 04:22:
tääl on tuloksista kattoen aika paljon persemiehiä!



Vitut. *nauru*