Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 222,917 views

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#181 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Skenemursu, 25.11.2006 07:09:
ainoa mitä voi tehdä on laittaa selkä kaarella ja työntää keskikeho mahdollisimma eteen näin ollen kosketuspinta on suurempi ja intensiivisempi tärkeällä alueella..



Ei tarvi sitäkään jos on kiva masu *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Skenemursu

Posts: 1,568

#185 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Steven Hoaks, 1.12.2006 11:09:
---
Skenemursu, 25.11.2006 07:09:
ainoa mitä voi tehdä on laittaa selkä kaarella ja työntää keskikeho mahdollisimma eteen näin ollen kosketuspinta on suurempi ja intensiivisempi tärkeällä alueella..

---


Ei tarvi sitäkään jos on kiva masu *hihu*



ja tällänen on todettu olevan kanssa toimiva juurikin tuossa asennossa
http://www.shopping-fuchs.de/img/3695/180/2/514438.jpeg
kriba

Posts: 173

#187 • • kriba Enimmäkseen Harmiton
Kaikki normaalit jutut (mitä ikinä tarkoittaneekin) toimii ajasta, paikasta ja mielentilasta riippumatta.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#188 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Itis, 25.11.2006 23:44:
Mut Naisista puheenollen - olen tavannut muutamia naisia, jotka vaaaaaativat!!!!!!! rynkyttämistä. Mieleen on tullut kysyä että mitä jos ostaisit ompelukoneen ja liittäsit siihen dildon... Ei hjumalaut! ei mitään tapoja tai itsetuntemusta paitsi et oikeestaan rynkyttäjälle pitäs antaa selkeesti metrinen kuorittu koivuhalko ja sanoo "tos, do dat thing"

Mulla menee itsellä fiilis jos joku on sitä mieltä että mä olen joku hemmetin polkuompelukone. Fiiliksellä, taidolla ja ...jos mahdollista, tyylillä.



Sama homma... Muutama on tullut vastaan joka tykkäs tulla melkeinpä raiskatuksi ja otettavan väkisin ja rynkyttämällä. Oli vähän vaikeeta olla joskus mukana kun en osaa olla oikeen kovakouranen vaan tykkään vähän hempeillä *plur**enkeli*

Mut sekin oli kivaa vaihtelua kyllä *joo*

Itse tykkään eniten missä tyttö on mahdollisimman lähellä *joo* Istualteen jossain sohvalla tai sängynpäädyssä kiinni niin että tyttö on siinä kivasti edessä. Että voi hellii selkää, leikkii hiuksilla ja vaikka tarraa joskus pepusta *tirsk* Ja tossa asennossa saa nopeenkin vauhdin päälle jos huvittaa... Toisaalta just tolla konstilla meni viimeks sänky kahdia *igor* Oli siinä naurussa pitelemistä *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

itis

Posts: 2,518

#189 • • itis Morning Star

Steven Hoaks, 1.12.2006 13:50:
---

Sama homma... Muutama on tullut vastaan joka tykkäs tulla melkeinpä raiskatuksi ja otettavan väkisin ja rynkyttämällä. Oli vähän vaikeeta olla joskus mukana kun en osaa olla oikeen kovakouranen vaan tykkään vähän hempeillä *plur**enkeli*

Mut sekin oli kivaa vaihtelua kyllä *joo*

Itse tykkään eniten missä tyttö on mahdollisimman lähellä *joo* Istualteen jossain sohvalla tai sängynpäädyssä kiinni niin että tyttö on siinä kivasti edessä. Että voi hellii selkää, leikkii hiuksilla ja vaikka tarraa joskus pepusta *tirsk* Ja tossa asennossa saa nopeenkin vauhdin päälle jos huvittaa... Toisaalta just tolla konstilla meni viimeks sänky kahdia *igor* Oli siinä naurussa pitelemistä *nauru*




*nauru*
> laihikselle?

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

kriba

Posts: 173

#190 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

embie, 25.11.2006 22:04:
---
ihan pikkiriikkisen OT: ta vielä kun ei oo sitä nukkumisasentotopikkia vielä:
eksän kanssa molemmat tykättiin juurikin tuosta samaisesta jalan asennosta ja ratkaisu oli et molemmat nukkuu samaan suuntaan, molemmilla esim. vasen jalka suorana ja oikea sitten eteen koukistettuna niin, että takana olevan koukistettu jalka meni edellä olevan suoran jalan yli, eli molemmat on samassa asennossa ja molempien jalat oli kuitenki kiinni toisissaan. Tätä sitten vuorotellen, että kumpikin pääsee olemaan se takana oleva (tosin kivaa oli olla myös siinä edessä kun toinen piti kiinni)



Joo tää on tuttu ja hyvä nukkumisasento. Ja miehenä tykkään vielä laittaa alla olevan käden naisen niskan takaa/alta ja sit molemmat kädet naisen ympäri :)
kriba

Posts: 173

#191 • • kriba Enimmäkseen Harmiton

RiD, 26.11.2006 04:22:
tääl on tuloksista kattoen aika paljon persemiehiä!



Totta hemmetis. Perse on parasta mitä naisessa voi katso ja koskea :) kaikki muu tulee tämän jälkeen.
Avatar
#192 • • Norb Guest

Skenemursu, 1.12.2006 12:17:
ja tällänen on todettu olevan kanssa toimiva juurikin tuossa asennossa
http://www.shopping-fuchs.de/img/3695/180/2/514438.jpeg



Tommonen varustettuna värinällä *kuolaa* Sellasella oon saanu parhaan orgasmin :)

Asiasta kolmanteen..Kaikki karva/hiukset on kyl perseestä seksissä.. Nihkeetä jos joku hius eksyy väärään paikkaan ja hiertää :( Muutenkin karvat suussa laskee tunnelmaa, kun pitää alkaa sorkkii sitä pois.

Mä tykkään hikisessä seksistä :) Seksissä pitää tulla kuuma.. Ja sit hieronta öljyy ja PALJON on kiva liukastella toisen päällä. Se on vähän sotkusta, mut voi ostaa semmosen pvc-lakanan niin ei sotkeudu petivaatteet ja meno on vieläkin liukkaampaa xD
Skenemursu

Posts: 1,568

#193 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Norb, 1.12.2006 14:25:
---
Skenemursu, 1.12.2006 12:17:
ja tällänen on todettu olevan kanssa toimiva juurikin tuossa asennossa
http://www.shopping-fuchs.de/img/3695/180/2/514438.jpeg

---


Tommonen varustettuna värinällä *kuolaa* Sellasella oon saanu parhaan orgasmin :)

Asiasta kolmanteen..Kaikki karva/hiukset on kyl perseestä seksissä.. Nihkeetä jos joku hius eksyy väärään paikkaan ja hiertää :( Muutenkin karvat suussa laskee tunnelmaa, kun pitää alkaa sorkkii sitä pois.

Mä tykkään hikisessä seksistä :) Seksissä pitää tulla kuuma.. Ja sit hieronta öljyy ja PALJON on kiva liukastella toisen päällä. Se on vähän sotkusta, mut voi ostaa semmosen pvc-lakanan niin ei sotkeudu petivaatteet ja meno on vieläkin liukkaampaa xD


mulla oli aikoinaan sellainen lakana, mutta jäi erossa exälle :) mutta joo second that, ei karvoille ja kyllä öljyille ja liukasteille :)
typ0

Posts: 1,892

#194 • • typ0 syntax error
333977727e1sa29be.gif
aboutthisbig.gif

Itse henkkoht tykkään noista aika paljon x) ja ihan nniinku antavana osapuollna *vink*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Caro²

Posts: 5,301

#196 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Paras asento o olla itte selällään, tyyny oikeen käden kyynerpään alla ja antaa vatkata *uuh*

EDIT: toisella kädellä voi kaivaa vaikka nenää.
Avatar
#197 • • Muussika Guest

Mellu-, 1.12.2006 00:54:
eriperin kaikilla tavoilla vaihtelevasti.. avoimuus ja mielikuvitus *sydän* nii ja se suihinotto *slurps* ottavana ja antavana .. wohoo ! elämän suola ^__^



Kirjaimellisesti elämän suola (ja proteiini) *nauru*
Synthesia

Posts: 8

#198 • • Synthesia
Missä vaan,milloin vaan ja kenen kanssa vaan*hih**sydän*

--
I hurt myself today to see if I still feel. I focus on the pain. The only thing that's real the needle tears a hole

coolcat82

Posts: 771

#199 • • coolcat82 You only live once, so do it well!
Missä tahansa asennossa se on vaan niin vitun kivaaaaa!!!! Kaikkee pitää kokeilla ja todellakin vain mielikuvitus rajana *plur* Mieluiten vähintään kolme kertaa päivässä jos se vaan on mahdollista Mällissä kieriskely ja itsensä töhrääminen sillä on kyl viihdettä parhaasta päästä *joo* Ja suihinotto se vasta kivaa on *plur* (....onneks pääsee ihan just saunaan kullan kanssa, kun ei kylässä viitti ihan alkaa paneskelemaan samal taval kun himassa, eli kun vaan tuntuu siltä....*iloinen* )
> saunaan...

--
*sydän* Diamonds *sydän*