Skenemursu, 25.11.2006 07:09:
ainoa mitä voi tehdä on laittaa selkä kaarella ja työntää keskikeho mahdollisimma eteen näin ollen kosketuspinta on suurempi ja intensiivisempi tärkeällä alueella..
Ei tarvi sitäkään jos on kiva masu
493 posts, 25 pages, 225,817 views
ainoa mitä voi tehdä on laittaa selkä kaarella ja työntää keskikeho mahdollisimma eteen näin ollen kosketuspinta on suurempi ja intensiivisempi tärkeällä alueella..
alek száhala, 1.12.2006 03:55:
---
Mellu-, 1.12.2006 00:54:
eriperin kaikilla tavoilla vaihtelevasti.. avoimuus ja mielikuvitus nii ja se suihinotto ottavana ja antavana .. wohoo ! elämän suola ^__^
---
Naamahommat toimii aina
Steven Hoaks, 1.12.2006 11:09:
---
---
Ei tarvi sitäkään jos on kiva masu
Itis, 25.11.2006 23:44:
Mut Naisista puheenollen - olen tavannut muutamia naisia, jotka vaaaaaativat!!!!!!! rynkyttämistä. Mieleen on tullut kysyä että mitä jos ostaisit ompelukoneen ja liittäsit siihen dildon... Ei hjumalaut! ei mitään tapoja tai itsetuntemusta paitsi et oikeestaan rynkyttäjälle pitäs antaa selkeesti metrinen kuorittu koivuhalko ja sanoo "tos, do dat thing"
Mulla menee itsellä fiilis jos joku on sitä mieltä että mä olen joku hemmetin polkuompelukone. Fiiliksellä, taidolla ja ...jos mahdollista, tyylillä.
Steven Hoaks, 1.12.2006 13:50:
---
Sama homma... Muutama on tullut vastaan joka tykkäs tulla melkeinpä raiskatuksi ja otettavan väkisin ja rynkyttämällä. Oli vähän vaikeeta olla joskus mukana kun en osaa olla oikeen kovakouranen vaan tykkään vähän hempeillä
Mut sekin oli kivaa vaihtelua kyllä
Itse tykkään eniten missä tyttö on mahdollisimman lähellä Istualteen jossain sohvalla tai sängynpäädyssä kiinni niin että tyttö on siinä kivasti edessä. Että voi hellii selkää, leikkii hiuksilla ja vaikka tarraa joskus pepusta Ja tossa asennossa saa nopeenkin vauhdin päälle jos huvittaa... Toisaalta just tolla konstilla meni viimeks sänky kahdia Oli siinä naurussa pitelemistä
embie, 25.11.2006 22:04:
---
ihan pikkiriikkisen OT: ta vielä kun ei oo sitä nukkumisasentotopikkia vielä:
eksän kanssa molemmat tykättiin juurikin tuosta samaisesta jalan asennosta ja ratkaisu oli et molemmat nukkuu samaan suuntaan, molemmilla esim. vasen jalka suorana ja oikea sitten eteen koukistettuna niin, että takana olevan koukistettu jalka meni edellä olevan suoran jalan yli, eli molemmat on samassa asennossa ja molempien jalat oli kuitenki kiinni toisissaan. Tätä sitten vuorotellen, että kumpikin pääsee olemaan se takana oleva (tosin kivaa oli olla myös siinä edessä kun toinen piti kiinni)
RiD, 26.11.2006 04:22:
tääl on tuloksista kattoen aika paljon persemiehiä!
Skenemursu, 1.12.2006 12:17:
ja tällänen on todettu olevan kanssa toimiva juurikin tuossa asennossa
http://www.shopping-fuchs.de/img/3695/180/2/514438.jpeg
Norb, 1.12.2006 14:25:
---
Skenemursu, 1.12.2006 12:17:
ja tällänen on todettu olevan kanssa toimiva juurikin tuossa asennossa
http://www.shopping-fuchs.de/img/3695/180/2/514438.jpeg
---
Tommonen varustettuna värinällä Sellasella oon saanu parhaan orgasmin :)
Asiasta kolmanteen..Kaikki karva/hiukset on kyl perseestä seksissä.. Nihkeetä jos joku hius eksyy väärään paikkaan ja hiertää :( Muutenkin karvat suussa laskee tunnelmaa, kun pitää alkaa sorkkii sitä pois.
Mä tykkään hikisessä seksistä :) Seksissä pitää tulla kuuma.. Ja sit hieronta öljyy ja PALJON on kiva liukastella toisen päällä. Se on vähän sotkusta, mut voi ostaa semmosen pvc-lakanan niin ei sotkeudu petivaatteet ja meno on vieläkin liukkaampaa xD
typ0, 1.12.2006 14:54:
Itse henkkoht tykkään noista aika paljon x) ja ihan nniinku antavana osapuollna
Mellu-, 1.12.2006 00:54:
eriperin kaikilla tavoilla vaihtelevasti.. avoimuus ja mielikuvitus nii ja se suihinotto ottavana ja antavana .. wohoo ! elämän suola ^__^