Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 221,543 views

Avatar
#241 • • Norb Guest

REivaaja, 13.12.2006 15:10:
''missä asennossa ehkäisette? keskustelukalluppi''


hahhahha.. Paras ehkäisy on vetää siitin ulos ennen erektiota *tirsk*
zeuzz

Posts: 526

#242 • • zeuzz digital punk
*nauru* ennen wtf? miten se ees menee sinne jos se ei oo pystysä...! *iloinen*
Avatar
#243 • • -Loyal- Guest

zeuzz, 13.12.2006 17:08:
*nauru* ennen wtf? miten se ees menee sinne jos se ei oo pystysä...! *iloinen*

Saahan sen sinne"survottua" vaikka nelinkerroin, jos on taitava... Eriasia on, et miltä se tuntuu *nauru*
Avatar
#244 • • -Loyal- Guest

keisha, 11.12.2006 13:22:
Joku ratkasu joo pitäis keksiä, mä en vaan pysty luottaa tohon kondomiin kun sen kanssa tuppaa usein touhun tiimellyksessä käymään se et se jotenkin "unohtuu" laittaa. Vakipartneri kun on, niin ei tarvitse sillä lailla tauteja pelätä (jos käy vieraissa, niin silloin ehdottomasti kortsu käyttöön, tää on sovittu), mut ajatus paksuksi pamahtamisesta on kerma kaikkiaan pelottava. Oon ehkä vähän hysteerinenkin sen kanssa, mutta kun tässä elämäntilanteessa kersan saaminen ois lähinnä paskin vahinko mikä vois tapahtua, ja jotenki abortin läpikäyminen tuntuu sekin aika rankalta ajatukselta. Mä kun oon sellanen jossittelijaluonne, että kuitenkin myöhemmin kelailisin et mitä sitten jos kuitenkin....

En oo täysin lupunu toivosta tän ehkäisykapselin suhteen, tää laitettiin mulle syyskuun lopussa, ja lekurisetä sanoi et kropalla voi kestää tottua siihen kolmesta kuuteen kuukauteen. Tosin ajatus siitä et nää kestomenkat on mulla puol vuotta ei oo järin ihastuttava, etenkin jos sit puolen vuoden kärsimyksen jälkeen käy ilmi ettei tämäkään sovi mulle.

Katsos harrastat seksiä vaan ns. bodareiden kanssa *nauru* Niillä on niin kovat kuurit päällä, et niis kehoissa ei elä yksikään siittiö, eikä sukupuolitauti *nauru*
Miinapiina

Posts: 3,494

#245 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
en tiennyt mihin tän oisin tunkassut ni tänne vaikka sitten...

"Tiesitkö, että puolen tunnin rakastelu kuluttaa 200 kaloria? Jos harrastat lakanan liehutusta viisi kertaa viikossa vähintään puoli tuntia kerrallaan, niin se vastaa 2,5 tunnin kuntosaliharjoittelua. Uusimman tutkimuksen seksi onkin kaikin puolin erinomainen tapa pudottaa painoa. Se tekee hyvää sydämelle, parantaa lihaskuntoa, kestävyyttä ja saa kehon hehkumaan."

iltalehti 14.12.2006

ja ei kun sit kaikki vaan kuntoilemaan *hih*

--
pinkki on pop!!!

pirpeli

Posts: 5,533

#246 • • pirpeli

Miinapiina, 14.12.2006 12:23:
"Tiesitkö, että puolen tunnin rakastelu kuluttaa 200 kaloria? Jos harrastat lakanan liehutusta viisi kertaa viikossa vähintään puoli tuntia kerrallaan, niin se vastaa 2,5 tunnin kuntosaliharjoittelua. Uusimman tutkimuksen seksi onkin kaikin puolin erinomainen tapa pudottaa painoa. Se tekee hyvää sydämelle, parantaa lihaskuntoa, kestävyyttä ja saa kehon hehkumaan."

ja ei kun sit kaikki vaan kuntoilemaan *hih*



*jiihaa* Tää on NIIN mun urheilulaji.*tirsk* Eikun kuntoilemaan siis---->(ai mut en mä voi nyt ku oon töissä...) No, myöhemmin ehkä....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Miinapiina

Posts: 3,494

#247 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

pirpeli, 14.12.2006 12:25:
---
Miinapiina, 14.12.2006 12:23:
"Tiesitkö, että puolen tunnin rakastelu kuluttaa 200 kaloria? Jos harrastat lakanan liehutusta viisi kertaa viikossa vähintään puoli tuntia kerrallaan, niin se vastaa 2,5 tunnin kuntosaliharjoittelua. Uusimman tutkimuksen seksi onkin kaikin puolin erinomainen tapa pudottaa painoa. Se tekee hyvää sydämelle, parantaa lihaskuntoa, kestävyyttä ja saa kehon hehkumaan."

ja ei kun sit kaikki vaan kuntoilemaan *hih*

---


*jiihaa* Tää on NIIN mun urheilulaji.*tirsk* Eikun kuntoilemaan siis---->(ai mut en mä voi nyt ku oon töissä...) No, myöhemmin ehkä....



hihihi !! sama täällä, olen omannut tämän lajin omaksi lajikseni haahaa...
kyllä kuntoilu on kivaa *nauru* *jiihaa*

--
pinkki on pop!!!

Optik

Posts: 1,691

#248 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Taitaa olla nää harrastukset jo harrasteltu

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

Tarsu

Posts: 2,449

#250 • • Tarsu
takaapäin sillee et mimmi vatsallaan :P

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

POSER

Posts: 800

#251 • • POSER Wimp and Poser

Miinapiina, 14.12.2006 12:23:
en tiennyt mihin tän oisin tunkassut ni tänne vaikka sitten...

"Tiesitkö, että puolen tunnin rakastelu kuluttaa 200 kaloria? Jos harrastat lakanan liehutusta viisi kertaa viikossa vähintään puoli tuntia kerrallaan, niin se vastaa 2,5 tunnin kuntosaliharjoittelua. Uusimman tutkimuksen seksi onkin kaikin puolin erinomainen tapa pudottaa painoa. Se tekee hyvää sydämelle, parantaa lihaskuntoa, kestävyyttä ja saa kehon hehkumaan."

iltalehti 14.12.2006

ja ei kun sit kaikki vaan kuntoilemaan *hih*



Jallukin kertoi kesän alussa treenivinkin:

Kesän laihdutusvinkki, PANO!

kattokaa nyt, kyllä Jalluakin voi lukee ihan artikkeleiden vuoksi ;)

--
Keppiä Jehoville!

samlainio

Posts: 1,264

#252 • • Edited samlainio

Tapsa, 8.1.2007 22:17:
takaapäin sillee et mimmi vatsallaan :P



Sähän sen sanoit! =D

...vai olisko tohon pitäny sanoo, ett no höpöhöpö!!" :DDDD
lunake

Posts: 800

#253 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

samlainio, 9.1.2007 14:44:
---
Tapsa, 8.1.2007 22:17:
takaapäin sillee et mimmi vatsallaan :P

---


Sähän sen sanoit! =D

...vai olisko tohon pitäny sanoo, ett no höpöhöpö!!" :DDDD



On kyl aikas hyvä asento *slurps* ..ja minä siis maaten mahallani... *nauru*

--
Hedelmällisyys on påp!

Tarsu

Posts: 2,449

#254 • • Tarsu

lunake, On kyl aikas hyvä asento *slurps* ..ja minä siis maaten mahallani... *nauru*



no on kyllä hittovie :D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Anselmi

Posts: 2,578

#256 • • Anselmi And sell me

Tapsa, 8.1.2007 22:17:
takaapäin sillee et mimmi vatsallaan :P


takaapäin sillee et mimmi on duunissa ja sen pikkusisko on siinä alla vatsallaan :P

--
sen pituinen se

Tarsu

Posts: 2,449

#257 • • Tarsu
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

lohikarme

Posts: 1,730

#258 • • lohikarme RitariVittupää

Anselmi, 9.1.2007 15:38:
---
Tapsa, 8.1.2007 22:17:
takaapäin sillee et mimmi vatsallaan :P

---

takaapäin sillee et mimmi on duunissa ja sen pikkusisko on siinä alla vatsallaan :P



Joissain tapauksissa tätä kutsutaan pedofiliaksi *vink* Pedobear *plur*

--
Qualis artifex pereo

tomii

Posts: 3,594

#260 • • tomii kallion herttua
Nyrkki, Mobilin Mobilgrease 28:a parin litran pönikkä ja timmi pyllistys! *vink* Ja lempi leiskuu!

--
reivaan kunnes kuolen