Suuri seksinharrastamisasentokeskustelu

493 posts, 25 pages, 221,167 views

Miinapiina

Posts: 3,494

#261 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

POSER, 9.1.2007 14:41:
---
Miinapiina, 14.12.2006 12:23:
en tiennyt mihin tän oisin tunkassut ni tänne vaikka sitten...

"Tiesitkö, että puolen tunnin rakastelu kuluttaa 200 kaloria? Jos harrastat lakanan liehutusta viisi kertaa viikossa vähintään puoli tuntia kerrallaan, niin se vastaa 2,5 tunnin kuntosaliharjoittelua. Uusimman tutkimuksen seksi onkin kaikin puolin erinomainen tapa pudottaa painoa. Se tekee hyvää sydämelle, parantaa lihaskuntoa, kestävyyttä ja saa kehon hehkumaan."

iltalehti 14.12.2006

ja ei kun sit kaikki vaan kuntoilemaan *hih*

---


Jallukin kertoi kesän alussa treenivinkin:

Kesän laihdutusvinkki, PANO!

kattokaa nyt, kyllä Jalluakin voi lukee ihan artikkeleiden vuoksi ;)



tietty!! *joo* *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Salien

Posts: 1,148

#262 • • Salien El Croco

Anselmi, 9.1.2007 15:38:
---
Tapsa, 8.1.2007 22:17:
takaapäin sillee et mimmi vatsallaan :P

---

takaapäin sillee et mimmi on duunissa ja sen pikkusisko on siinä alla vatsallaan :P



*lmao* Anselmin taattua laatua *nauru**vink*

--
Tietä käyden tien on vanki, vapaa on vain umpihanki...

RiD

Posts: 2,817

#263 • • RiD Nukemi
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((

--
*super* *possu*

Syntse

Posts: 1,652

#264 • • Syntse Hardstyle/Freeform DJ

RiD, 12.1.2007 17:15:
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((



Eikö onnistu edes extra large mallilla?
freeve

Posts: 345

#265 • • freeve

RiD, 12.1.2007 17:15:
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((


Sit vaan sakset käteen ja leikkaat pussit poies.. Toimii varmasti ;)
Avatar
#266 • • ALIEN Guest

RiD, 12.1.2007 17:15:
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((



älä välitä, pese se naisen alapää vaan kunnolla ensin niin ei tule pöpöjä. Lapset sen sijaan ovat riski joten ota säkit ulos ennen kuin laukeat. Have some quality time mate! :D
RiD

Posts: 2,817

#267 • • Edited RiD Nukemi

ALIEN, 12.1.2007 17:30:
---
RiD, 12.1.2007 17:15:
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((

---


älä välitä, pese se naisen alapää vaan kunnolla ensin niin ei tule pöpöjä. Lapset sen sijaan ovat riski joten ota säkit ulos ennen kuin laukeat. Have some quality time mate! :D



:D
emmä lapsiin sekaannu!1!! *uros*

--
*super* *possu*

vaavu

Posts: 1,324

#268 • • vaavu vara-vana
Paras asento fysiologian kannalta: hyvä stimulaatio yhtä aikaa klitoriksen, G-pisteen ja anuksen alueelle. Tarkempi speksi siitä, mikä tai mitkä nämä asennot ovat, riippuu yksilöllisestä anatomiasta, käytettävissä olevista välineistä ja myös osallistujien määrästä. Itse pyrin huolehtimaan siitä, että vähintään kaksi kolmesta on joka kerta hoidossa. Toki tämä on myös jossain määrin miehen etu, sillä lisääntynyt orgasmitiheys ja lihassupistelu tuntuvat miehen fysiologiassa ihan kivalta.

Paras asento henkiseltä kannalta onkin sitten ihan eri juttu. Eikä seksin hyvyyttä voi mitata (pelkästään) sillä, kuinka monta orgasmia sen aikana saa.
Snowie

Posts: 601

#269 • • Snowie Ihku Hiutale
Silleen että nainen makaa kyljellään ja mies on siinä jalkojen välissä istualteen. Tosi modifioitavissa tuo asento ja uppoo kohtuu syvälle. *slurps*
-V-

Posts: 587

#270 • • -V-

vl, 12.1.2007 17:27:
---
RiD, 12.1.2007 17:15:
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((

---

Sit vaan sakset käteen ja leikkaat pussit poies.. Toimii varmasti ;)



Okei, ei heikko hermoisille!!! Tosi karsee video, jos linkki edes toimii...

http://www.qinetiq.nl/entry/1041/de_ballen
uniqe

Posts: 397

#271 • • uniqe suski

martina, 25.11.2006 18:10:
eipä ole mitään tiettyä lemppariasentoa. hyvään seksiin sisältyy monta eri asentoa sekä tietenkin kuuma esileikki, odotuttaminen ja kiusaaminen, jotta molempien osapuolien halu kasvaisi melkein sietämättömäksi.
kauheinta mitä tiedän on varmaankin "rynkytysseksi". *eiei*



*eiei* tää nähtiin sinkkuelämässä, ja kerran myös tosi elämässä.
martina

Posts: 1,875

#272 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

uniqe, 14.1.2007 19:19:
---
martina, 25.11.2006 18:10:
eipä ole mitään tiettyä lemppariasentoa. hyvään seksiin sisältyy monta eri asentoa sekä tietenkin kuuma esileikki, odotuttaminen ja kiusaaminen, jotta molempien osapuolien halu kasvaisi melkein sietämättömäksi.
kauheinta mitä tiedän on varmaankin "rynkytysseksi". *eiei*

---


*eiei* tää nähtiin sinkkuelämässä, ja kerran myös tosi elämässä.



jes! viimein joku tajusi mitä tarkotan rynkytysseksillä. sinkkuelmässä tosiaan nähtiin. *nauru**joo*
uniqe

Posts: 397

#273 • • uniqe suski

Mä taidan fyysisesti kaivata jotain nukkumisseuraa, kun jalka hakee aina sellaisen 90o taiton ja yleensä rutistan peiton myttyrälle siihen alle. Siinä ois selvästi jonkun paikka. :D



Mä oon ristiny tän röhnöttämiseksi*sydän*
Sssan*

Posts: 651

#274 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Krapulaseksi tekee iloiseksi *iloinen*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

SamHard

Posts: 2,098

#275 • • SamHard

violet_angel, 14.1.2007 15:26:
---
vl, 12.1.2007 17:27:
---
RiD, 12.1.2007 17:15:
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((

---

Sit vaan sakset käteen ja leikkaat pussit poies.. Toimii varmasti ;)

---


Okei, ei heikko hermoisille!!! Tosi karsee video, jos linkki edes toimii...

http://www.qinetiq.nl/entry/1041/de_ballen




Joo tota linkkiä EI kannata katsoa!!!
Tarsu

Posts: 2,449

#276 • • Tarsu

Sssan*, 14.1.2007 19:31:
Krapulaseksi tekee iloiseksi *iloinen*



kyl-lä!
:)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Funktion

Posts: 1,720

#277 • • Funktion over 9000

SamHard, 14.1.2007 20:16:
---
violet_angel, 14.1.2007 15:26:
---
vl, 12.1.2007 17:27:
---
RiD, 12.1.2007 17:15:
Mulla on vakava ongelma, aina kun yritän käyttää kondoomia, sen paikalleen laitto on vaikeaa, en saa kiveksiä mitenkään mahtumaan sinne spärdärin sisään. :(((((((((((((((((((((((((

---

Sit vaan sakset käteen ja leikkaat pussit poies.. Toimii varmasti ;)

---


Okei, ei heikko hermoisille!!! Tosi karsee video, jos linkki edes toimii...

http://www.qinetiq.nl/entry/1041/de_ballen

---



Joo tota linkkiä EI kannata katsoa!!!



no_hyi_nyt_video, mikä video!

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Vi-ci

Posts: 61

#278 • • Vi-ci
Hyi kamala mikä video *nyyh*
oooo

Posts: 1,249

#280 • • oooo
Ok. Jälleen kerran hyvä todiste siitä, että ihmisillä on vikaa päässä ja pahasti. Hyi vit**. Meinaa lentää laatta ton videon takia varmaan kuukauden, pitiki katsoa se vähä, mitä katsoin. En ole kovin heikkohermoinen mutta nyt tuli todella paha olo ja yrjöttää *eiei* *poks*