Olen huomannut

1,340 posts, 67 pages, 566,249 views

Janisa

#821 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
ajattelevani yhta ihmista ihan hirveasti.*tirsk*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Aziz Combat Fighter

#822 • • Aziz Combat Fighter
...että olen aivan totaaliesn umpikyllästynyt "bileskeneen" ja bileisiin, ja ainoa motivaatio lähteä "bileisiin" on se, että ittelä on soittokeikka.

Se siitä siis ja kiitos kaikille.
C-Girl

#823 • • C-Girl

mikke, 25.9.2008 20:51:
... että Tieston ISOS 7 on ihan järkyttävää paskaa. Joka toisessa biisissä mitäänsanomattomat lässynlässyn-vokaalit ja tylsääkin tylsemmät melodiat, kaikki biisit kuulostaa ihan samalta ja miksauksessakaan ei ole käytetty mitään nykyteknologian mahdollistamia hienouksia. En oikeesti tajuu kuka tollasta jaksaa kuunnella. Kauas on menty niistä ensimmäisistä ISOS-sarjan tuotoksista. Ne oli mestariteoksia, ainakin kakkonen ja kolmonen. Onneks en oo penniäkään tuhlannu tuohon levyyn.

Ah mun mielestä taas on menty vaan parempaan suuntaan. Tätä voisin kuunnella vaikka 24/7! *pepsodent*

Sry for offtopic
phear

#824 • • phear <X>

Ana-5000, 9.10.2008 03:11:
...että olen aivan totaaliesn umpikyllästynyt "bileskeneen" ja bileisiin, ja ainoa motivaatio lähteä "bileisiin" on se, että ittelä on soittokeikka.

Se siitä siis ja kiitos kaikille.

Allekirjoitan. Paitsi soittokeikkoja ei oo hirveesti enää ollut, joten ainoa motivaatio on ollut lähteä kaljalle kavereitten kanssa. Senhän voi toki tehdä rauhallisemmassakin ympäristössä.

Minäkin kiitän. Paljon hyviä muistoja jäi.
Syder

#825 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

mikke, 25.9.2008 20:51:
Kauas on menty niistä ensimmäisistä ISOS-sarjan tuotoksista. Ne oli mestariteoksia, ainakin kakkonen ja kolmonen. Onneks en oo penniäkään tuhlannu tuohon levyyn.

Tru dat. Tähä ku vielä sujuvasti lisää että Magik > ISOS ni onki kaikki tarpeellinen sanottu :)

--
Divida et impera.

Kolera

#826 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
että olen vammainen mutta hyvin suuri osa muista ihmisistä onkin vammaisempia...ja vittu että se on hajottava tieto(siispä kiellän asian)

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Liina

#827 • • Liina Ratamurmeli
Että aamutunnit töissä, eli klo n. 8-12, menee ihan hujauksessa, mutta kello 12 jälkeen aika rupeaa matelemaan
josbe

#828 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Mullon nykyään aina nälkä. =/
Vendela

#829 • • Vendela e-ra2co
, että aina kun oppii jonkun suomenkielisen sanan, jota ei ole aikasemmin kuullut ja jonka merkitystä ei ole aikaisemmin tiennyt, alkaa kyseinen sana tulemaan hetikohta vastaan joka puolella. *ankka*

Oon ajatellut, että tää on sattumaa, mutta kiinnitin tähän huomion jo 14-vuotiaana ja sama homma toimii vielä näin kahdeksan vuoden jälkeenkin. Kuullaanko me oikeasti niin paljon sanoja joita me ei ymmärretä, että meidän aivot eivät edes noteeraa niitä ennenkuin tajuamme ne? Tää on kyllä tosi siistiä mun mielestä. *hymy*

Esimerkiksi Cityn (tai Metropolin?) Kolme sivistyssanaa alkaa pyörimään joka puolella heti artikkelin luettua. Makee tunne, kun tietääkin, mitä sanat tarkoittavat. Sanat, joiden kanssa oon viimeksi huomannut tämän ilmiön: "hivakka" (opin facebookista ja johonka heti törmäsin kolme kertaa Madventuresin eri jaksoissa) sekä "pseudo-" (jonka opin kaverilta ja joka tuli heti sen jälkeen vastaan jossain tv-sarjassa).

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Liina

#830 • • Liina Ratamurmeli
Että ulkoilu piristää sittenkin. Viikkoon ei oo nyt tullu ulkoiltua ja oon ollu ihan väsynyt ja mitään en oo saanut aikaiseksi. Tätä taukoa ennen pyrin ulkoilemaan joka päivä n. tunnin verran ja olin paljon pirteämpi ja sain enemmän aikaiseksi, vaikka sillon mietin että "ei tää mitään piristä...", mutta nyt huomaa eron, kun ei oo vähään aikaan ollut ulkona. Harmi vaan että toi ilma on noin perseestä...
#831 • • Norb Guest

LiiNa, 31.10.2008 08:58:
Harmi vaan että toi ilma on noin perseestä...

Hanki koira *nauru* Koiran omistajat eivät tiedä mikä on huono sää..
Kolera

#832 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
et Clawfingerin sanotukset on suht rehellistä kitinää(pystyn kokea sanotukset)
ja että kyseisen orkan sanotukset on tajuta kun herrat on kaikki hoiva-alalla töissä

ja että kun sitten myöhemmin luen tekstini niin tunnen itseni vähän Mark Hamiltoniksi tai muuten vaan vitun vammaiseksi =P mitää järkee taas

--

miGGi

#833 • • miGGi ...same shit, different asshole...
että ku viikon ryyppää niin osaa sitä mennä rahaa ja paljon.. PRKL*hikoil**eikä*

--
*nuotti* ...mun päässä kekkerit käkkää,kaapissa kääpiöt ottavat häppää,ukkeleilla on vihtahousut ja kysy että kiinnostaisko...*nuotti*

*pelle*

Vendela

#834 • • Vendela e-ra2co
On se vaan jännää, kuinka tässä alkaa salakavalasti ikääntymään. Oon tosi moneen otteeseen katsonu joitain ihmisiä ja aatellut, että ne on mua ainakin kaks tai kolme vuotta vanhempia, mutta katinkontit - samanikäisiä kuin itse! Sit tulee kauheet vainot, että oonko mäkin todella noin vanhan näköinen!
Se on niin kummallista tuo fyysisen ruumiin rappeutuminen. Miten sielu osaa sopeutua vanhan ja fiksun näköiseen temppeliin, jos mieli on vielä niin kovin epäkypsä, tietämätön ja nuori? *täh*
Täytyy kyllä ruveta sit pitään silmällä, että jos fiilikset jatkuu tämmösenä vuosikymmeniä, ettette tuu näkeen mua suonikohjuineni missään nuorten tyttöjen hipstersseissä kaupungilla ikuista nuoruutta tavoittelemassa! *hihu*

--

josbe

#835 • • josbe suomalainen juhlakinkku

sativa, 6.11.2008 14:26:
Se on niin kummallista tuo fyysisen ruumiin rappeutuminen. Miten sielu osaa sopeutua vanhan ja fiksun näköiseen temppeliin, jos mieli on vielä niin kovin epäkypsä, tietämätön ja nuori? *täh*

22-vuotias ja puhuu fyysisestä rappeutumisesta? :D

Älä huoli, kaikki on suhteellista! Mun ikäisenä kun kattelet vanhoja valokuvia, niin sä mietit, että miten oot yleensä ikinä voinu näyttää NIIN nuorelta. :)
Vendela

#836 • • Vendela e-ra2co

josbe, 6.11.2008 14:47:
---
sativa, 6.11.2008 14:26:
---

22-vuotias ja puhuu fyysisestä rappeutumisesta? :D

Älä huoli, kaikki on suhteellista! Mun ikäisenä kun kattelet vanhoja valokuvia, niin sä mietit, että miten oot yleensä ikinä voinu näyttää NIIN nuorelta. :)

Kyllä 22-vuotiaana on jo selviä rappeutumisen merkkejä havaittavissa - toisissa enemmän kuin toisissa tietenkin. Nykyisyys on vielä ihan ok, mutta se on vaan outo ajatus olla tulevaisuudessa nuori sielu vanhan ihmisen vartalossa. Ristiriitainen fiilis siis.

Jos joku sattu katsomaan ykkösen dokumentin siitä eräästä suomalaisesta näkijästä (en nyt kuollaksenikaan muista sen ihanan naisen nimeä, paitsi että etunimi oli (jotain)-Matilda). Tää näkijä kertoi olevansa vanha sielu. Se oli kuulemma aina lapsena tykännyt kylpeä sen takia, että sormet meni silleen ryttyyn. Sitten kun se sai ne ryttysiksi näkösiksi, niin se vasta tunsi, että se on sen oikeessa vartalossa. Vanha sielu kun oli, niin sen oli vaikea elää siinä kolmivuotiaan vartalossa. (Kelatkaa, miten joku pikkulapsi ajattelee tämmösiä!!)

--

larzizi

#837 • • larzizi
...että jotkut on oikeasti TOSI surkeita suutelijoita. En oikeesti edes uskonut, että joku voi olla niin surkea, kunnes törmäsin tässä joitain viikkoja sitten elämäni ensimmäiseen surkeaan suutelijaan. Mä en tajua miten joku voi olla niin totaalisen huono moisessa *ding*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Lyylikki

#838 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Että siiderielämys on ihan erilainen perjantaina työpäivän jälkeen,tyhjään mahaan ja tällä tavalla odottaessa jotakin (tässä tapauksessa junan lähtöä),kuin esim. lauantaina,kun on lähdössä bilettään tai jotenkin muuten. Mut mun makuun tää on aidoimmillaan näin.
Kolera

#839 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
että pidän väkivaltaa oikeutettuna toimenpiteenä saadakseni "kiusaamisen" loppumaan.
Oli taas niin lähellä etten rojauttanu kyynärpäällä tyttöä naamaan kun ei suostunut lopettamaan puremista vaikka ainakin 2 kertaa kovaan ääneen sanoin et oikeesti nyt loppu saatana.

--

anis

#840 • • anis
että oon ihan paska englannissa. Yritin äsken selittää yhelle tyypille minne oon menossa huomenna työhaastatteluun *nauru*. "It is some kind of hall of residence where lives drug-addicts some are addicted to heroin or something else opiates, and they can have Suboxone or Methadon there (like medicin) if you know what I mean" hah hah haa... aika nihkeetä

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.