HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 54,287 views

Zeratul

Posts: 1,170

#161 • • Zeratul Captain miserable
Että tämmöstä sitten tällä kertaa.

Itis, 29.10.2006 11:25:
Hallujen tungos on mulle hyvä asia. On kiva olla paikassa jossa on paljon ihmisiä. Tyhjä tanssilattia masentaisi. Lisäksi hallujen yksi "funktio" on mun mielessä ollut jo pitkään "tuoda uutta porukkaa klubeille". Siksi mua ei haittaa vaikka siellä on uusia naamoja jotka käyttäyy oudosti.


Henkilökohtasesti väen paljous ei häirinny muuten ku ilmanlaadun heikkenemisenä, mut mitenhän oli sen oudon käytöksen laita? Nyt tuntu olevan liikentessä semmonen määrä urpoja että meno ei hirveesti poikennu enää "tavisbaareista", muun ku musiikin puolesta.

Paidattomasta pojasta... mun mielestä ihmiset sekoilee toisinaan. Jos isokokoiset sekoilee se herättää enemmän huomiota. Mitäpä yhdestä paidasta, on noita ennenkin nähty...


Hyvä pointti siinä et isokokoset huomataan, vai mahtoko johtua paidattomuudesta? Anyways pakko mainita myös lavalla pyörinyt kundi joka ihan samalla tavalla käveli eestaas ja lääppi kaikkia neitis-ihmisiä. Mr. Paidattomasta poiketen kyseisen kaverin kasvoilla en missään vaiheessa nähny hymyn suuntasta, tai mitään muutakaan merkkiä siitä että olisi hauskaa pitänyt, mut ilmeisesti tollanen käytös on ihan hyväksyttävää jos ei satu olemaan iso ja ilman paitaa. *ding*

Mut koska nyt kovasti yritän vähentää jatkuvaa negailua nii joutuu toteemaan että tappelemisen (johon tosin ei ollu ketään tuttua sekaantuneena) ja yläkerrasta tuoppien heittelynkin jälkeen pysy fiilis hyvänä kaikkien kavereiden ja tuttujen ansiosta. Isot *hali*:t kaikille.
Ai nii ja plussat siitä lavalla olleesta tuulettimesta, jakso hetken vielä tampatakkin.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

m1kk3

Posts: 5,560

#162 • • m1kk3 no-life

Zeratul, 29.10.2006 13:04:
yläkerrasta tuoppien heittelynkin


siis oonko mä käsittänyt nyt oikein, että ylemmältä parvelta heiteltiin lasisia tuoppeja alhaalla olevien niskaan ? jos näin on ni sounds like a party... *justjoo*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jusna666

Posts: 1,447

#163 • • Jusna666 Diablo

mikke, 29.10.2006 13:08:
---
Zeratul, 29.10.2006 13:04:
yläkerrasta tuoppien heittelynkin

---

siis oonko mä käsittänyt nyt oikein, että ylemmältä parvelta heiteltiin lasisia tuoppeja alhaalla olevien niskaan ? jos näin on ni sounds like a party... *justjoo*



Nii.. ja nokkelimmat jaksaa suitsuttaa kuinka polkkabileissä ei osata käyttäytyä.. *poks*

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Zeratul

Posts: 1,170

#164 • • Zeratul Captain miserable

mikke, 29.10.2006 13:08:
---
Zeratul, 29.10.2006 13:04:
yläkerrasta tuoppien heittelynkin

---

siis oonko mä käsittänyt nyt oikein, että ylemmältä parvelta heiteltiin lasisia tuoppeja alhaalla olevien niskaan ? jos näin on ni sounds like a party... *justjoo*


Tais kyllä olla ihan muovisia mitä siihen meidän porukan vieren tipahteli, et ei sen isompia henkilövahinkoja, rupee vaan vähemmästäki tollanen käytös ärsyttämään. *grr*

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

Unik

Posts: 4,117

#165 • • Unik
Kiitos ja anteeksi.
m1kk3

Posts: 5,560

#166 • • Edited m1kk3 no-life

Zeratul, 29.10.2006 13:19:
Tais kyllä olla ihan muovisia mitä siihen meidän porukan vieren tipahteli, et ei sen isompia henkilövahinkoja, rupee vaan vähemmästäki tollanen käytös ärsyttämään. *grr*


no hyvä, mä jo aattelinki että henkihän siitä saattaa lähtee jos tulee lasinen tuoppi niskaan *eikä* Mut siis on se jännä juttu että alkaa tollaset massiiviset juustokiksubileet alkaa muistuttaa entistä enemmän normibaaria, känniördääjiä, -sekoilijoita ja kuosittajia ja teiniprinsessapissiksiä sekä voimansa tunnossa olevia bodareita joilla on erittäin hieno mielikuva itsestään ja omasta ulkonäöstään, tuntuu olevan vähän joka puolella. On muuten sinänsä aika jännä juttu että vaikka ikäraja on 20, ni silti meno on tollasta apinointia. Mut ei kai se mitään todista. Eikä sille mulle oikeestaan mitään väliä oo, jos jengi tykkää oikeesti käydä bileissä missä jengin käytös on tota tasoa ni mikä jottei. Kumman paljo vaan tuntuu houkuttelevan pissiksiä ja ördääjiä bileet nykyään.

edit: *kolmeakymmentä quottausta ja ei oo mikää pakko käydä bileis ja valittaa vaan-viestiä odottel*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#167 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
hallut vois oikeesti siirtää johonkin vähän syrjäsempään paikkaan niin noi ongelmat vähenis :/ En tosin ollu paikalla (enkä hetkeen tuu varmaan olemaankaan)

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Zeratul

Posts: 1,170

#168 • • Zeratul Captain miserable

mikke, 29.10.2006 13:28:
Mut siis on se jännä juttu että alkaa tollaset massiiviset juustokiksubileet alkaa muistuttaa entistä enemmän normibaaria, känniördääjiä, -sekoilijoita ja kuosittajia ja teiniprinsessapissiksiä sekä voimansa tunnossa olevia bodareita joilla on erittäin hieno mielikuva itsestään ja omasta ulkonäöstään, tuntuu olevan vähän joka puolella. On muuten sinänsä aika jännä juttu että vaikka ikäraja on 20, ni silti meno on tollasta apinointia. Mut ei kai se mitään todista. Eikä sille mulle oikeestaan mitään väliä oo, jos jengi tykkää oikeesti käydä bileissä missä jengin käytös on tota tasoa ni mikä jottei. Kumman paljo vaan tuntuu houkuttelevan pissiksiä ja ördääjiä bileet nykyään.

edit: *kolmeakymmentä quottausta ja ei oo mikää pakko käydä bileis ja valittaa vaan-viestiä odottel*


No mä joudun kyllä ottamaan ton käyttäytymisen aika raskaasti koska aloin käymään enemmän bileissä just sen takia että niissä jengi on osannu kuosin tai viinan määrästä riippumatta yleensä käyttäytyä. eli ei _todellakaan_ näin.

--
~ Somos feos apestamos y pero reinamos ~

plink

Posts: 1,405

#170 • • plink team paska

mikke, 29.10.2006 13:28:
Mut siis on se jännä juttu että alkaa tollaset massiiviset juustokiksubileet alkaa muistuttaa entistä enemmän normibaaria, känniördääjiä, -sekoilijoita ja kuosittajia ja teiniprinsessapissiksiä sekä voimansa tunnossa olevia bodareita joilla on erittäin hieno mielikuva itsestään ja omasta ulkonäöstään, tuntuu olevan vähän joka puolella.



enpä oo muuten hetkeen käynyt normibaarissa, missä bodarit heiluu ilman paitaa, jenggi heittelee parvekkeelta tuopeilla muita tai että jotkut tappelee paiskoen virtaset päin sivullisten pläsiä.:D

loistotopic ja loistobileet ollu ilmeisesti :) </offtopic>

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

sts

Posts: 7,969

#171 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Jagr, 29.10.2006 05:06:
Vitutti vaan että juomaa saa odottaa, se on oikeasti paha moka järjestäjältä.



En usko että järjestäjä voi vaikuttaa kovinkaan paljoa ravintolan varaamien työntekijöiden määrään... Uskoisin että järjestävä taho on ilmoittanut ravintolalle arvioidun asiakasmäärän edellisten Hallmarkkien pohjalta jossa omastamielestäni oli enemmän asiakkaita. Se miten ravitola arvioi tämän tiedon pohjalta työntekijämäärän ei ole enään järjestäjän vaikutuspiirin alla.
laite

Posts: 2,994

#172 • • laite MastahWankah
Tulkaa Turkuun bileisiin, täällä ei oo muita häiriköitä kuin minä ja myrkky.
sts

Posts: 7,969

#173 • • sts Sama pyynti aitta!

Itis, 29.10.2006 12:52:
Puristeltujen määrästä päätellen siellä on ollut ainakin kolme paidatonta podaria riekkumassa käsi perseessä.



Ollu kyl aika tehokas puristelija jos on onnistunut puolet klubitus.orgilaisista hallmark kävijöistä puristelee *nauru* Pitää pyytää sitä pitää teho puristelu kursseja. Olis salee raha-sampo.
jonit

Posts: 81

#174 • • jonit pluristi

Maailman paras Tapi, 29.10.2006 11:25:
Olipas paskat bileet. Tulin mestoille joskus kahdentoista maissa ja jo siinä vaiheessa musiikki oli melkoista voimakiksua ja kohtuullisen hyvin soinut PA ihan helvetin kovalla. Mark Pledger jatkoi samaa paahtoa ja kun musiikki puoli kolmelta kävi polkaksi, niin oli aika lähteä kotiin.



Tämän unohdinkin vielä palautteesta, miksi, oi miksi, hyvät dj:t, soitatte pioneeri punaisena, piikkikohdissa pinohiiren kanavat mastereineen paloivat sammumatta punaisella.. (En tsekannut Pledgerin soittaessa) Ei ihme että soundi on vähän kuraa ja puuroista.
Joo joo tietyt mikserit eivät särötä soundia niin pahasti plussan puolella jne mut ei se ole syy vääntää nuppeja kaakkoon kun soundi kuuluu ok soitettaessa nollatasollakin.
Että kiitti vaan tästäkin eilen *plur* jne :)

--
Joni Turunen;
EOF

vanilla

Posts: 9

#175 • • vanilla
muutaman vuoden olen pitäny taukoa kemuissa käymisen kanssa.. enpä muistanutkaan kuinka hauskaa voi olla*joo*
oli kiva nähdä vanhoja tuttuja ja musa oli hyvää.
voipi olla et täytyy hiukan ryhdistyä kemuilun osalta *iloinen*

tosin paidaton poika (yllättäin) melkein onnistui pilaamaan hauskuuden.. yhtäkkiä tulee takaapäin ja takertuu kaulaan kiinni ja kiskoo taaksepäin..huoh.. oli aika lähellä etten tempassut nenään kaveria *grr*
no jooo ainahan noita on ollut...
Anselmi

Posts: 2,578

#176 • • Anselmi And sell me
Paidattomuus pojasta sen verran että.

Ei nää Hallmarkit viel mitään, mut kelatkaa niit yksii pacifique bileitä, siel ei oo tyyliin kellään paitaa*lmao*

--
sen pituinen se

remotion

Posts: 5,283

#177 • • remotion nostatus guru

Dorka, 29.10.2006 08:32:
Tulikohan mieleen et jos paikka on "suht täynnä" niin vaikea ottaa inee noita memberläisiä sisään? *ding* - Eiku mahtava herra remotion pitää päästää sisälle - jonon ohi - vaikka tulee tietoisesti myöhään *lmao*



no meitä oli siinä ulkona semmonen 30-40 henkeä ja sanottiin et 20 henkeä kun tulee ulos niin pääsette sisään, no ulos tuli kyllä varmaan sata henkeä ennen kuin meidät päästettiin sisään.
Braini

Posts: 76

#178 • • Braini raihnanen
Olivat pakanneet talon just niin täyteen kun sen vaan ikinä saa. Ikävä kyllä asiakastyytyväisyyden kustannuksella. Musiikki natsas ja frendit.
Pacho

Posts: 107

#179 • • Pacho
Ensimmäistä kertaa tuli käytyä Hallmarkeissa ja ainakin musiikillisesti oli aivan mahtava ilta. :)

Olihan tuolla porukkaa, mutta enemmän itseäni häiritsi ne kaikki vitun örveltäjät joita tuolla riitti. Jossain vaiheessa iltaa eksyttiin yläkertaan dj-lavan taakse pienelle tasanteelle, missä saikin seurata kun eräs sankari (ellen ihan väärin ymmärtänyt niin tän "paidattoman pojan" kavereita) pyöritteli kaiutinta, kallisteli sitä jonkun vanhemman herran pään viereen ja väänteli/paineli niitä kivoja nappuloita siinä kaiuttimessa, yritti pyöritellä valoa ja paiskoi jotain pientä luukkua mikä oli auennut katosta. Saattaa kaverilla soida korvissa kun niin nätisti sitä kaiutinta halaili :)

Mutta joo, ei mun iltaa pilannut toi tungos tai noi sekoilijat. Hauskaa oli ja eiköhän sitä tule lähdettyä uudestaan
m1kk3

Posts: 5,560

#180 • • Edited m1kk3 no-life

plink, 29.10.2006 13:43:
enpä oo muuten hetkeen käynyt normibaarissa, missä bodarit heiluu ilman paitaa, jenggi heittelee parvekkeelta tuopeilla muita tai että jotkut tappelee paiskoen virtaset päin sivullisten pläsiä.:D


:D heh joo, iteki aloin aattelee just samaa :D

Zeratul, 29.10.2006 13:36:
No mä joudun kyllä ottamaan ton käyttäytymisen aika raskaasti koska aloin käymään enemmän bileissä just sen takia että niissä jengi on osannu kuosin tai viinan määrästä riippumatta yleensä käyttäytyä. eli ei _todellakaan_ näin.


joo, tota pointtia just iteki oikeestaan hain, itselle kans yksi syy miksi bileissä käyminen on viehättänyt, on ollu just se tietty yhteenkuuluvaisuuden tunne, se että kaikki ees _pikkasen_ kunnioittaa toisiaan, ja tosiaan osaa käyttäytyä ees jotenkin vaikka on kuosit ja kännit niinsanotusti kohdallaan. Mutta jos meininki on tota tasoa mitä on tässä topikissa kuvailtu, niin ei voi sanoa muuta kun että kauas on menty siitä ihanteesta. Eipä silti, kyllä noita edellämainittuja fiiliksiä vieläkin saa kokea joskus, mut yleensä ei tollasissa kaiken kansan megahyperkiksuihqbileissä joissa toi sikailu tuntuu olevan enemmän kun trendikästä. Mut mä lopetan nyt tähän ennenkun alkaa tulemaan enempi sanomista :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti