Itis, 29.10.2006 11:25:
Hallujen tungos on mulle hyvä asia. On kiva olla paikassa jossa on paljon ihmisiä. Tyhjä tanssilattia masentaisi. Lisäksi hallujen yksi "funktio" on mun mielessä ollut jo pitkään "tuoda uutta porukkaa klubeille". Siksi mua ei haittaa vaikka siellä on uusia naamoja jotka käyttäyy oudosti.
Henkilökohtasesti väen paljous ei häirinny muuten ku ilmanlaadun heikkenemisenä, mut mitenhän oli sen oudon käytöksen laita? Nyt tuntu olevan liikentessä semmonen määrä urpoja että meno ei hirveesti poikennu enää "tavisbaareista", muun ku musiikin puolesta.
Paidattomasta pojasta... mun mielestä ihmiset sekoilee toisinaan. Jos isokokoiset sekoilee se herättää enemmän huomiota. Mitäpä yhdestä paidasta, on noita ennenkin nähty...
Hyvä pointti siinä et isokokoset huomataan, vai mahtoko johtua paidattomuudesta? Anyways pakko mainita myös lavalla pyörinyt kundi joka ihan samalla tavalla käveli eestaas ja lääppi kaikkia neitis-ihmisiä. Mr. Paidattomasta poiketen kyseisen kaverin kasvoilla en missään vaiheessa nähny hymyn suuntasta, tai mitään muutakaan merkkiä siitä että olisi hauskaa pitänyt, mut ilmeisesti tollanen käytös on ihan hyväksyttävää jos ei satu olemaan iso ja ilman paitaa.
Mut koska nyt kovasti yritän vähentää jatkuvaa negailua nii joutuu toteemaan että tappelemisen (johon tosin ei ollu ketään tuttua sekaantuneena) ja yläkerrasta tuoppien heittelynkin jälkeen pysy fiilis hyvänä kaikkien kavereiden ja tuttujen ansiosta. Isot :t kaikille.
Ai nii ja plussat siitä lavalla olleesta tuulettimesta, jakso hetken vielä tampatakkin.