HALLMARK 28.10.2006 @

376 posts, 19 pages, 54,168 views

Rysty

Posts: 48

#362 • • Rysty Superyllätyssektori
*ripsrapsreps* @ KLF & palauteketju yleensäkin.

Niin kyllä tuli naureskeltua jo paikan päällä tuolle paidattomalle pojalle. Bileet oli muuten ihan jees. Ainoat asiat jotka häiritsivät olivat tupakointi jokapaikassa ja volumetaso (LIIAN KOVALLA, korvat vuotaa verta!). Ei meinannut löytyä paikkaa josta olisi raitista ilmaa saanut, lopulta semmoinen löytyi ja siellä takanurkassa sitten hengattii loppuaika. Bonuksena siellä myös mahtui tanssimaan ja juomaakin sai minimaalisella odotusajalla lähistöltä. Noh onneksi tupakointi kielletään pian ja äänenvoimakkuuteen auttavat tulpat.
pocahontazz

Posts: 57

#363 • • pocahontazz ..katsoo saa - ei koskee!!

Radio KLF, 3.11.2006 06:37:
---


Loistawa.. *plur*

*aplodit*

Alkaa kohta oikeen harmittaa, että missasin paidattoman.. *hihu*

--
- fallen from heaven -

IInesAnkka

Posts: 656

#364 • • IInesAnkka

Jone, 30.10.2006 19:24:
---
pyllyjumala, 30.10.2006 19:19:
2 kirjoitusta

---


Oot virallisesti skutsissa. Harmi ettet pysty näkemään omia postauksiasi ulkopuolisen silmin.



Word.

Oli vihdoin aikaa lukea koko topic läpi, *reps* x monta. Itse viihdyin ko. bileissä vajaan tunnin, jotta välttyisin nimeltämainitsemattoman tahon typeriltä yksityisviesteiltä ja pissisaukomiselta, en kommentoi sen kummemmin.
dj Missiah

Posts: 303

#365 • • Edited dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA
Kyllä hra. M on ihan silmäruokaa. Ja mitä nyt pienistä! pitäähän sitä ottaa huumorilla tollaset jutut *nauru* Mun puolestani hra. M saa olla ilman paitaa seuraavaksikin, jos keli sen vaatii *vink* ANNA PALAA VAAN!!! *pepsodent*
sapeli

Posts: 11,768

#366 • • sapeli jokukukamikä?
Aika perus hallumeininkiä - jotkut tykkää, jotkut ei. Itse olen sitä mieltä että tuolla oli yhä liikaa tungosta ja liian kuuma, ainakin mun biletystyyliin, johon kuuluu seikkailu ympäriinsä ja ihmisten kanssa juttelu tanssimisen lisäksi. Jos olisi koko illan tyytynyt juttelemaan kavereiden kanssa, olisi bileet olleet ihan jees. Jos olisi koko illan tanssinut ja etsinyt siihen sopivan paikan ja pysynyt siinä, varsin hyvin olisi varmaan bileet onnistuneet. Yhdistely vaan ei oikein onnistu, liikaa ihmisiä mun makuun.

Eipä silti, sen verran hienoja hetkiä aina onnistuu sieltä hikisten tungosten välistä nappaamaan että eiköhän seuraaviinkin tulla paikalle. *hih*

Musiikista yhä täydet pisteet, sekä dekoista. Ihmisiä puolet vähemmän niin nää olis about täydelliset bileet. *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

HippaLord

Posts: 451

#367 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4

Neko, 30.10.2006 13:53:
Se paidaton pullistelija olisi voinut mennä lääppimään sitä "tapan kaikki 2 metrin säteellä" -muijaa *lmao*

REPES*nauru* *nauru*
Individual

Posts: 10,942

#368 • • Individual HYPNO!

HippaLord, 13.11.2006 13:47:
---
Neko, 30.10.2006 13:53:
Se paidaton pullistelija olisi voinut mennä lääppimään sitä "tapan kaikki 2 metrin säteellä" -muijaa *lmao*

---
REPES*nauru* *nauru*


Ja he olisivat löytäneet toisensa. Oih, kuinka romanttista. Diskovalojen loisteessa, peilipallon luodessa taianomaisia säteitään tanssilattian ylle, he vihdoin löysivät sen mitä olivat niin kauan jo etsineet ja sillä hetkellä paita löysi jälleen kantajansa, tanssija sulautui tungokseen, levollisin mielin, onnellisena. *plur* *justjoo*
HippaLord

Posts: 451

#369 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4
KOSSU KUIVANA JA POJAT NUORENA.....JA ILMAN PAITAA*piis* *nauru*
HippaLord

Posts: 451

#370 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4

dj Missiah, 29.10.2006 21:21:
olipa hauskaa, onneks ei muista mtn *nauru*

sä puristit 2 kertaa mua bebasta ohimennessä ja sulla OLI paita päällä*tirsk*
HippaLord

Posts: 451

#371 • • HippaLord d a n c e m a c h i n e s/FAB4

Individual

Ja he olisivat löytäneet toisensa. Oih, kuinka romanttista. Diskovalojen loisteessa, peilipallon luodessa taianomaisia säteitään tanssilattian ylle, he vihdoin löysivät sen mitä olivat niin kauan jo etsineet ja sillä hetkellä paita löysi jälleen kantajansa, tanssija sulautui tungokseen, levollisin mielin, onnellisena. *plur* *justjoo*

AAAAAAAAA*sydän**nauru*
dj Missiah

Posts: 303

#372 • • dj Missiah JusT PuT IT:n Hand-around + team TILLILIHA

sä puristit 2 kertaa mua bebasta ohimennessä ja sulla OLI paita päällä*tirsk*



Pakkohan se on yrittää *nauru* seuraavalla kerralla voi multakin paita lähteä *vink*
jos on kuuma on kuuma!